zijn we er al achter welke FOK!ker dat was?quote:Op maandag 5 januari 2026 16:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beetje zoals die top2000 kerel die alles kon opnoemen inclusief welk uur/DJ
Die was wel een beetje eng jaquote:Op maandag 5 januari 2026 16:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beetje zoals die top2000 kerel die alles kon opnoemen inclusief welk uur/DJ
Sociosquote:Op maandag 5 januari 2026 16:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
zijn we er al achter welke FOK!ker dat was?
US denk ikquote:Op maandag 5 januari 2026 16:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
zijn we er al achter welke FOK!ker dat was?
Voor mij was het iets anders. Was met de auto naar het zwembad toen het enorm begon te ijzelen. Volgens mij is code oranje afgegeven vlak voor ik er was.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben ook weleens naar kantoor gegaan met 'vanmiddag beetje storm' en eenmaal op kantoor 'oh code rood en er rijdt letterlijk niets meer aan treinen/bussen. Euhmmmm'
Uiteindelijk samen met een andere collega die bij mij in de buurt woonde en ook met de trein was het kantoor afgestruind op zoek naar iemand die ook uit de buurt kwam en met d3 auto was.
De meesten waren thuis gaan werken, maar uiteindelijk iemand gevonden. "Oh misschien hij!”
Stonden we ineens samen aan zijn bureau
"Haiiiiiiiii
Zeg
Ben jij toevallig met de auto?”
Hij moest meteen lachen
Brrrquote:Op maandag 5 januari 2026 16:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor mij was het iets anders. Was met de auto naar het zwembad toen het enorm begon te ijzelen. Volgens mij is code oranje afgegeven vlak voor ik er was.
Die terugweg was een ervaring. Ben dik 1,5 uur onderweg geweest. Normaal is het zo'n 20-25 minuten.
Geen Victor Reinier?quote:Op maandag 5 januari 2026 16:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
US denk ik
Ohnee die hadden we al ontmaskerd als ofwel die ene DJ of Marco Borsato
das die linker toch?quote:
Ik dacht dat de rechter was?quote:
Nee die linkerquote:
Ben op een moment uit de greppel geduwd door een teamgenoot die ik had afgezet en zijn buurman omdat ik er niet meer uit kwam. Het was zo glad dat mijn auto gewoon haaks linksaf naar beneden gleed.quote:
Nee dat is Mr. Visserquote:
Oefquote:Op maandag 5 januari 2026 16:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben op een moment uit de greppel geduwd door een teamgenoot die ik had afgezet en zijn buurman omdat ik er niet meer uit kwam. Het was zo glad dat mijn auto gewoon haaks linksaf naar beneden gleed.
Ook nog een beetje mazzel gehad daar dat er aan de linkerkant niks was om tegenaan te glijden.
IJzel is dan ook wel veruit het kutste weer om te rijdenquote:Op maandag 5 januari 2026 16:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben op een moment uit de greppel geduwd door een teamgenoot die ik had afgezet en zijn buurman omdat ik er niet meer uit kwam. Het was zo glad dat mijn auto gewoon haaks linksaf naar beneden gleed.
Ook nog een beetje mazzel gehad daar dat er aan de linkerkant niks was om tegenaan te glijden.
Morgen de schaatsen maar onderbinden dusquote:Op maandag 5 januari 2026 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Zon onder, alle bewoking trekt weg. Vriezen maar
John Reid gaat ook naar SBSquote:
De opvolging voor mr Visser wordt al klaargestoomd.quote:
Morgen gewoon weer binnenblijven dus.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Morgen de schaatsen maar onderbinden dus
Gelukkig heeft Frank net zijn contract verlengd bij SBS.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De opvolging voor mr Visser wordt al klaargestoomd.
Nuggets voor de airfryer/vriezer kopen.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:41 schreef Ama het volgende:
Ohja portie kipnuggets doet het ook altijd wel goed. Maar ja of je daar nou speciaal voor naar de McDonalds moet gaan.
Heb ik.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nuggets voor de airfryer/vriezer kopen.
Barbecue saus van volgens mij calve.
Klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |