Gelukkig heeft Frank net zijn contract verlengd bij SBS.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De opvolging voor mr Visser wordt al klaargestoomd.
Nuggets voor de airfryer/vriezer kopen.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:41 schreef Ama het volgende:
Ohja portie kipnuggets doet het ook altijd wel goed. Maar ja of je daar nou speciaal voor naar de McDonalds moet gaan.
Heb ik.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nuggets voor de airfryer/vriezer kopen.
Barbecue saus van volgens mij calve.
Klaar.
Dat doet 'ie toch ook?quote:Op maandag 5 januari 2026 17:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Van genieten Buda, zo vaak gebeurt het niet
Mja, maar dat hoort je hond ook te doen toch?quote:Op maandag 5 januari 2026 17:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Vriend heeft 1 hond gehad in zijn leven en is Âmbar continu aan het vergelijken met die ene hond.
Ik opgegroeid met honden zoveel verschillende doe het niet. Ook ervaring met hond die je van een ander krijgt en die je vanaf puppy opvoed. Zoveel verschillende rassen ook.
Nu ook: kijk je uit met zijn pootjes? De sneeuw klontert in zijn vacht.
Je moet hem wel trainen hoor, onze hond kon buiten loslopen en deed dan netjes langs de drukke weg stoppen voor het oversteken totdat wij iets zeiden.
Ga weg. Echt. Ik word er gek van en heb er al iets van gezegd.
Met volle teugenquote:Op maandag 5 januari 2026 17:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Van genieten Buda, zo vaak gebeurt het niet
En dit is zijn broekje uit helemaal los gezichtquote:
Lolquote:Op maandag 5 januari 2026 17:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dit is zijn broekje uit helemaal los gezicht
I see your pointquote:Op maandag 5 januari 2026 17:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pallaskatten zijn echt de beste katten voor dit weer.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:31 schreef Ama het volgende:
[..]
@:Recce en ik hebben nu een favoriete soort kat die zijn staart ook als een soort kussentje gebruikt tegen koude pootjes:
[ afbeelding ]
Euhmquote:Op maandag 5 januari 2026 17:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Leeuwarden zou leuk zijn. Dan kan ik gaan fangirlen op Ewout.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:04 schreef Ama het volgende:
@:gianni61 @:cherrylips Deze week weten we waar Ewout volgend seizoen meegaat met de politie. Ik zet in op Groningen (of Leeuwarden).
De mijne doet dat aan de riem. Zijn hond liep altijd los.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja, maar dat hoort je hond ook te doen toch?
quote:Op maandag 5 januari 2026 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dan had @:recce er namelijk niet zo'n moeite mee gehad
Mijn hond nietquote:Op maandag 5 januari 2026 17:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja, maar dat hoort je hond ook te doen toch?
Wacht maar op vrijdagquote:Op maandag 5 januari 2026 17:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik zou nu midden in sneeuw des doods moeten zitten. Er valt helemaal niets.
dud0rquote:Op maandag 5 januari 2026 17:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wie kakt daar steeds in het water?
Geen last van als ik het lijstje zo zie.quote:
quote:
Huh, waar is het dan?quote:Op maandag 5 januari 2026 17:22 schreef bitterbal het volgende:
ineens flinke stress of ik op tijd mijn paspoort terug krijg
Ik bedoelde daarmee: je hond hoort gewoon naar je te luisteren toch?quote:Op maandag 5 januari 2026 17:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De mijne doet dat aan de riem. Zijn hond liep altijd los.
Ik heb maar niets gezegd over dat hij daarmee zich elke hondeneigenaar en elk ander persoon mee in het harnas jaagt.
En mijn hond loopt niet los langs een drukke weg. Het blijft een hond en ik ken de mijne.
bij immigration voor de aanvraag van mijn business visa.quote:
Ohh zo..quote:Op maandag 5 januari 2026 17:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bij immigration voor de aanvraag van mijn business visa.
Ik was vandaag naar de advocaat gegaan maar alleen die assistentes waren er dus die konden mij niet meer vertellen. Morgen zou ze er weer moeten zijn maar ja ik lig nu te piekeren
Dit is wel echt zo trouwensquote:
Wanneer ben je weer in ons koude kikkerlandje?quote:Op maandag 5 januari 2026 17:22 schreef bitterbal het volgende:
ineens flinke stress of ik op tijd mijn paspoort terug krijg
dat weet ik niet. ik heb meerdere keren tegen ze gezegd dat ik de 14e naar nl zou gaan en zeiden ze ja genoeg tijd blabaquote:Op maandag 5 januari 2026 17:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohh zo..En die aanvraag kun je niet bij terugkomst doen? Dat je 'm als het te lang duurt stopt om je paspoort terug te krijgen?
Oh trouwens, je kunt bij de ambassade een 2e paspoort aanvragen, heb ik ook eens gedaan.
Ik ga er vanavond weer even lekker voor zitten met m'n kop thee. Genietenquote:Op maandag 5 januari 2026 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is wel echt zo trouwens![]()
Zoals tijdens het presenteren van het achtuurjournaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op maandag 5 januari 2026 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Trainer Manchester United ontslagen.Die heeft wel nog een voetbalbeker die hij met ze kan delenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Oh.. ja dat is ook wel kort dag voor een eventueel 2e paspoort. Ik had dat in een week, maar ja was niet in Thailandquote:Op maandag 5 januari 2026 17:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat weet ik niet. ik heb meerdere keren tegen ze gezegd dat ik de 14e naar nl zou gaan en zeiden ze ja genoeg tijd blaba
Honden horen zekers te luisteren. Al heeft de mijne nogal last van jachtinstinct overwrite op dat gebied.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik bedoelde daarmee: je hond hoort gewoon naar je te luisteren toch?
Maar goed, wij hebben maar 6 honden gehad thuis dus heb waarschijnlijk geen recht van spreken
nee en het ligt hier vast op het kantoor bij immigration en dan is het denk ik gewoon een kwestie van pakkenquote:Op maandag 5 januari 2026 17:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh.. ja dat is ook wel kort dag voor een eventueel 2e paspoort. Ik had dat in een week, maar ja was niet in Thailand![]()
Maar goed je hebt nog ruim een week. Komt vast goed als ze hebben gezegd dat het genoeg tijd was. Ze kunnen mensen hun paspoorten geen weken houden natuurlijk.
Komt vast per trein.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:29 schreef essnhills het volgende:
Medicatie besteld, inclusief verzendkosten ¤40,45
Wat moet ik daar nou van denken @:haags
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Binnen de bebouwde kom laten loslopen is zelfs in vrijwel elke gemeente verboden, al hebben nog genoeg mensen daar schijt aanquote:Op maandag 5 januari 2026 17:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Honden horen zekers te luisteren. Al heeft de mijne nogal last van jachtinstinct overwrite op dat gebied.
Maar hij vertelt heel trots dat zijn hond los door de wijk heen loopt en honderden meters vooruit rent en dan stopt bij een stoeprand. Ja allemaal leuk en aardig. Gaat nooit gebeuren bij een hond die van straat afkomt met een groot jachtinstinct.
Daarnaast is je hond los laten lopen door de wijk ook totaal onverantwoordelijk. Het blijft een hond.
Ik hekel gewoon meer het punt dat hij denkt dat alle honden hetzelfde zijn. Ik ben niet perfect en mijn hond wel, die is ook maar in een situatie gedropt waar hijzelf niet om gevraagd heeft.
Ja er ligt schijt genoeg overalquote:Op maandag 5 januari 2026 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Binnen de bebouwde kom laten loslopen is zelfs in vrijwel elke gemeente verboden, al hebben nog genoeg mensen daar schijt aan
Andere mensen voeren jouw hont?quote:Op maandag 5 januari 2026 17:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh en mij maar waarschuwen over welk eten slecht is voor hem en dan wel hele plakken kaas en vleeswaren geven. Ondanks dat ik zeg hoe slecht het is voor hem. Dat het best kleiner mag en dat een klein stukje voor de smaak prima is.
Die wordt hier dan weer wel vrij goed opgeruimd moet ik zeggenquote:
Dat dus ook.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Binnen de bebouwde kom laten loslopen is zelfs in vrijwel elke gemeente verboden, al hebben nog genoeg mensen daar schijt aan
Hedwig haalt in de zomer regelmatig snoepjes bij de bovenbuurman haha, die werkt in een fabriek waar ze dat maken dus die heeft altijd wel wat in huis.quote:
DONNIE DOESN'T SHARE CUPSquote:Op maandag 5 januari 2026 17:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die heeft wel nog een voetbalbeker die hij met ze kan delen
Hier op sommige stukken welquote:Op maandag 5 januari 2026 17:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die wordt hier dan weer wel vrij goed opgeruimd moet ik zeggen
Dat wordt het bespaarde geld aan wol uitgeven voor het hakenquote:Op maandag 5 januari 2026 17:35 schreef essnhills het volgende:
Maargoed, vorige keer dat ik die medicatie bestelde was het ¤89, stuk goedkoper geworden![]()
*Zoekt telefoon onder 16 verschillende kluwen wolquote:Op maandag 5 januari 2026 17:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat wordt het bespaarde geld aan wol uitgeven voor het haken
Klinkt als m'n laptop.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat weet ik niet. ik heb meerdere keren tegen ze gezegd dat ik de 14e naar nl zou gaan en zeiden ze ja genoeg tijd blaba
DAAR BEN JE.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Hedwig haalt in de zomer regelmatig snoepjes bij de bovenbuurman haha, die werkt in een fabriek waar ze dat maken dus die heeft altijd wel wat in huis.
quote:Op maandag 5 januari 2026 17:32 schreef Nizno het volgende:
thuisbezorgd stopt er meeTssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Klinkt echt heerlie de peerlie ja.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
DAAR BEN JE.
Hebben hier nog 8 kg beschimmelde oliebollen met roomkaasvulling.
PRRRRRRRRRROP
prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrropppppppppppppquote:
Heb de mijne ingeruild voor een nieuwequote:
bedoel meer de situatiequote:Op maandag 5 januari 2026 17:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of je veel aan mijn paspoort hebt.
hallo mede-serpent.quote:
🤢🤢🤢quote:Op maandag 5 januari 2026 17:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrooooooooooooop
dank u dank u mede-serpent. Jij ook de besssssssste wenssssssenquote:Op maandag 5 januari 2026 17:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hallo mede-serpent.
mocht ik u bij deze de beste wenschen doen toekomen?
ik ga er over nadenken. Laat het je morgen wetenquote:Op maandag 5 januari 2026 17:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan krijg je m'n schouder erbij.
Gewoon als onderdeel voor de shop?quote:Op maandag 5 januari 2026 17:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan krijg je m'n schouder erbij.
Ga snurken Bal!quote:Op maandag 5 januari 2026 17:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga er over nadenken. Laat het je morgen weten
notedquote:Op maandag 5 januari 2026 18:07 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga straks echt een arm breken met wat er nu naar beneden komt
Oke cherrylipsquote:Op maandag 5 januari 2026 18:07 schreef Nattekat het volgende:
Pussy.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:07 schreef Nattekat het volgende:
uiteraardquote:
integreren is niet voor mietjesquote:Op maandag 5 januari 2026 18:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel wat expats gezien die moeite hadden met de sneeuw en fietsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |