quote:Op maandag 5 januari 2026 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Trainer Manchester United ontslagen.Die heeft wel nog een voetbalbeker die hij met ze kan delenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Oh.. ja dat is ook wel kort dag voor een eventueel 2e paspoort. Ik had dat in een week, maar ja was niet in Thailandquote:Op maandag 5 januari 2026 17:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat weet ik niet. ik heb meerdere keren tegen ze gezegd dat ik de 14e naar nl zou gaan en zeiden ze ja genoeg tijd blaba
Honden horen zekers te luisteren. Al heeft de mijne nogal last van jachtinstinct overwrite op dat gebied.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik bedoelde daarmee: je hond hoort gewoon naar je te luisteren toch?
Maar goed, wij hebben maar 6 honden gehad thuis dus heb waarschijnlijk geen recht van spreken
nee en het ligt hier vast op het kantoor bij immigration en dan is het denk ik gewoon een kwestie van pakkenquote:Op maandag 5 januari 2026 17:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh.. ja dat is ook wel kort dag voor een eventueel 2e paspoort. Ik had dat in een week, maar ja was niet in Thailand![]()
Maar goed je hebt nog ruim een week. Komt vast goed als ze hebben gezegd dat het genoeg tijd was. Ze kunnen mensen hun paspoorten geen weken houden natuurlijk.
Komt vast per trein.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:29 schreef essnhills het volgende:
Medicatie besteld, inclusief verzendkosten ¤40,45
Wat moet ik daar nou van denken @:haags
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Binnen de bebouwde kom laten loslopen is zelfs in vrijwel elke gemeente verboden, al hebben nog genoeg mensen daar schijt aanquote:Op maandag 5 januari 2026 17:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Honden horen zekers te luisteren. Al heeft de mijne nogal last van jachtinstinct overwrite op dat gebied.
Maar hij vertelt heel trots dat zijn hond los door de wijk heen loopt en honderden meters vooruit rent en dan stopt bij een stoeprand. Ja allemaal leuk en aardig. Gaat nooit gebeuren bij een hond die van straat afkomt met een groot jachtinstinct.
Daarnaast is je hond los laten lopen door de wijk ook totaal onverantwoordelijk. Het blijft een hond.
Ik hekel gewoon meer het punt dat hij denkt dat alle honden hetzelfde zijn. Ik ben niet perfect en mijn hond wel, die is ook maar in een situatie gedropt waar hijzelf niet om gevraagd heeft.
Ja er ligt schijt genoeg overalquote:Op maandag 5 januari 2026 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Binnen de bebouwde kom laten loslopen is zelfs in vrijwel elke gemeente verboden, al hebben nog genoeg mensen daar schijt aan
Andere mensen voeren jouw hont?quote:Op maandag 5 januari 2026 17:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh en mij maar waarschuwen over welk eten slecht is voor hem en dan wel hele plakken kaas en vleeswaren geven. Ondanks dat ik zeg hoe slecht het is voor hem. Dat het best kleiner mag en dat een klein stukje voor de smaak prima is.
Die wordt hier dan weer wel vrij goed opgeruimd moet ik zeggenquote:
Dat dus ook.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Binnen de bebouwde kom laten loslopen is zelfs in vrijwel elke gemeente verboden, al hebben nog genoeg mensen daar schijt aan
Hedwig haalt in de zomer regelmatig snoepjes bij de bovenbuurman haha, die werkt in een fabriek waar ze dat maken dus die heeft altijd wel wat in huis.quote:
DONNIE DOESN'T SHARE CUPSquote:Op maandag 5 januari 2026 17:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die heeft wel nog een voetbalbeker die hij met ze kan delen
Hier op sommige stukken welquote:Op maandag 5 januari 2026 17:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die wordt hier dan weer wel vrij goed opgeruimd moet ik zeggen
Dat wordt het bespaarde geld aan wol uitgeven voor het hakenquote:Op maandag 5 januari 2026 17:35 schreef essnhills het volgende:
Maargoed, vorige keer dat ik die medicatie bestelde was het ¤89, stuk goedkoper geworden![]()
*Zoekt telefoon onder 16 verschillende kluwen wolquote:Op maandag 5 januari 2026 17:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat wordt het bespaarde geld aan wol uitgeven voor het haken
Klinkt als m'n laptop.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat weet ik niet. ik heb meerdere keren tegen ze gezegd dat ik de 14e naar nl zou gaan en zeiden ze ja genoeg tijd blaba
DAAR BEN JE.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Hedwig haalt in de zomer regelmatig snoepjes bij de bovenbuurman haha, die werkt in een fabriek waar ze dat maken dus die heeft altijd wel wat in huis.
quote:Op maandag 5 januari 2026 17:32 schreef Nizno het volgende:
thuisbezorgd stopt er meeTssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Klinkt echt heerlie de peerlie ja.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
DAAR BEN JE.
Hebben hier nog 8 kg beschimmelde oliebollen met roomkaasvulling.
PRRRRRRRRRROP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |