Pallaskatten zijn echt de beste katten voor dit weer.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:31 schreef Ama het volgende:
[..]
@:Recce en ik hebben nu een favoriete soort kat die zijn staart ook als een soort kussentje gebruikt tegen koude pootjes:
[ afbeelding ]
Euhmquote:Op maandag 5 januari 2026 17:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dit is zijn broekje uit helemaal los gezicht
Leeuwarden zou leuk zijn. Dan kan ik gaan fangirlen op Ewout.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:04 schreef Ama het volgende:
@:gianni61 @:cherrylips Deze week weten we waar Ewout volgend seizoen meegaat met de politie. Ik zet in op Groningen (of Leeuwarden).
De mijne doet dat aan de riem. Zijn hond liep altijd los.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja, maar dat hoort je hond ook te doen toch?
quote:Op maandag 5 januari 2026 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dan had @:recce er namelijk niet zo'n moeite mee gehad
Mijn hond nietquote:Op maandag 5 januari 2026 17:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja, maar dat hoort je hond ook te doen toch?
Wacht maar op vrijdagquote:Op maandag 5 januari 2026 17:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik zou nu midden in sneeuw des doods moeten zitten. Er valt helemaal niets.
dud0rquote:Op maandag 5 januari 2026 17:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wie kakt daar steeds in het water?
Geen last van als ik het lijstje zo zie.quote:
quote:
Huh, waar is het dan?quote:Op maandag 5 januari 2026 17:22 schreef bitterbal het volgende:
ineens flinke stress of ik op tijd mijn paspoort terug krijg
Ik bedoelde daarmee: je hond hoort gewoon naar je te luisteren toch?quote:Op maandag 5 januari 2026 17:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De mijne doet dat aan de riem. Zijn hond liep altijd los.
Ik heb maar niets gezegd over dat hij daarmee zich elke hondeneigenaar en elk ander persoon mee in het harnas jaagt.
En mijn hond loopt niet los langs een drukke weg. Het blijft een hond en ik ken de mijne.
bij immigration voor de aanvraag van mijn business visa.quote:
Ohh zo..quote:Op maandag 5 januari 2026 17:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bij immigration voor de aanvraag van mijn business visa.
Ik was vandaag naar de advocaat gegaan maar alleen die assistentes waren er dus die konden mij niet meer vertellen. Morgen zou ze er weer moeten zijn maar ja ik lig nu te piekeren
Dit is wel echt zo trouwensquote:
Wanneer ben je weer in ons koude kikkerlandje?quote:Op maandag 5 januari 2026 17:22 schreef bitterbal het volgende:
ineens flinke stress of ik op tijd mijn paspoort terug krijg
dat weet ik niet. ik heb meerdere keren tegen ze gezegd dat ik de 14e naar nl zou gaan en zeiden ze ja genoeg tijd blabaquote:Op maandag 5 januari 2026 17:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohh zo..En die aanvraag kun je niet bij terugkomst doen? Dat je 'm als het te lang duurt stopt om je paspoort terug te krijgen?
Oh trouwens, je kunt bij de ambassade een 2e paspoort aanvragen, heb ik ook eens gedaan.
Ik ga er vanavond weer even lekker voor zitten met m'n kop thee. Genietenquote:Op maandag 5 januari 2026 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is wel echt zo trouwens![]()
Zoals tijdens het presenteren van het achtuurjournaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |