Gewoon dikker boek.quote:Op zondag 4 januari 2026 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Met zoveel landen die mee doen, zal het best een opgave zijn om alle selecties te doen. Zullen wel kleine selecties zijn.
Leuk voor de "kleine" landen, om die spelers eens te zien.
Dure grap iedere keer.
Nee Panini (nog) voor het WK. Het debiele bedrijf Topps voor de EK’s.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:17 schreef mitt het volgende:
Ik dacht dat Topps voorlopig de rechten had.
Anyway, zullen ze de 1000 aantikken? Het zou kunnen..
Ik ookquote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit was ooit mijn eerste album![]()
Ik had nog weinig kijk op het voetbal zelf maar al die plaatjes waren geweldig, vooral die van Nederland natuurlijk en de gouden met de bondslogo's van alle landen genot.
[ afbeelding ]
Ze zijn vanaf vandaag te pre-orderen. Levering begin / half mei, afhankelijk van de keuze.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 13:26 schreef mitt het volgende:
Heeft iemand al meer info? Ik kan niet zo snel iets vinden...
Ja he, en in plaats van te bietsen bij papa of oma kunnen we nu gelijk een hele box kopenquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 11:22 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja he, en in plaats van te bietsen bij papa of oma kunnen we nu gelijk een hele box kopen
Nou uitgespeeld denk ik niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 11:23 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]![]()
Klopt wel. In een week uitgespeeld als je wil. Ruilen is ook een stuk makkelijker tegenwoordig.
Dat blijft een leuke rubriek. Dezelfde spelers die ook iedereen 6 keer dubbel heeft ja. Dat was toen al zo. Wij gingen altijd ruilen op school of op de voetbal en toen via de echte marktplaats. NU wil ik weer sparen.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 11:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou uitgespeeld denk ik niet.
Je zal zien dat je wel 8x de rechtsback van Kongo heb, en Jeremy Frimpong.
Maar vroeger was ruilen ook wel leuk, ging mijn moeder advertenties zetten in de "particulier" (marktplaats.nl maar dan in krantvorm)
Als wij gaan sparen en ruilen scheelt dat weer een hoop centjesquote:Op zaterdag 2 mei 2026 11:32 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dat blijft een leuke rubriek. Dezelfde spelers die ook iedereen 6 keer dubbel heeft ja. Dat was toen al zo. Wij gingen altijd ruilen op school of op de voetbal en toen via de echte marktplaats. NU wil ik weer sparen.
Yeahquote:Op zondag 3 mei 2026 14:12 schreef Madhouse11 het volgende:
Jeugdsentiment. Pre-order geplaatst, kom maar op.
Nee geen play off teamsquote:Op zaterdag 2 mei 2026 11:47 schreef Durmada het volgende:
Ik heb altijd met alle liefde gespaard, maar bijna 1000 stickers is echt wel heel gortig. En dat heb je vast ook de play-off teams die heel schaars zullen zijn.
Ik ook. Op Panini site. Ben benieuwd wanneer ze versturen.quote:Op zondag 3 mei 2026 14:12 schreef Madhouse11 het volgende:
Jeugdsentiment. Pre-order geplaatst, kom maar op.
ik las versturen vanaf morgen vanuit Belgie.quote:Op zondag 3 mei 2026 14:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ook. Op Panini site. Ben benieuwd wanneer ze versturen.
Ruilen op stickermanager.com
Vanaf de 4e inderdaad. Maar als je nu zo’n grote doos besteld bezorgen ze pas vanaf de 15e.quote:Op zondag 3 mei 2026 14:22 schreef Droopie het volgende:
[..]
ik las versturen vanaf morgen vanuit Belgie.
Dus donderdag/ vrijdag in huis?
Tot die tijd koop ik wel wat laf wat losse pakjesquote:Op zondag 3 mei 2026 14:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vanaf de 4e inderdaad. Maar als je nu zo’n grote doos besteld bezorgen ze pas vanaf de 15e.
Ik ga er vanuit dat ik stickers pas vanaf volgende week maandag krijg.
1 pakket met 2 dozen en 1 softcover. Een apart hardcover boek en de Big-Collector's Box.quote:Op zondag 3 mei 2026 14:15 schreef Droopie het volgende:
[..]
Yeah
Wat heb je besteld? Het pakket van 200 euro met 2 doosjes en de hardcover?
Ik stond gisteren in de bruna en zag zoveel verschillende soorten kaartjes.quote:Op zondag 3 mei 2026 14:29 schreef de_boswachter het volgende:
Ben zo blij dat Panini de komende twee WK’s nog heeft. Die Topps zooi is echt tenenkrommend lelijk.
Wow, die had ik nog niet gezienquote:Op zondag 3 mei 2026 14:28 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
1 pakket met 2 dozen en 1 softcover. Een apart hardcover boek en de Big-Collector's Box.
Heb mijzelf maar een loonsverhoging gegund om dit te kunnen bekostigen![]()
Laten we hopen dat de Belgische postdienst met zijn vrachtwagens zo de pakketen aflevert in Venlo/ Eindhoven/ Breda. Kunnen ze wat mij betreft woensdag al afgeleverd wordenquote:Op zondag 3 mei 2026 14:58 schreef de_boswachter het volgende:
Laten we elkaar even op de hoogte houden als de boxen binnen zijnEnige wat me bevreesd is dat ze vanuit België moeten komen.
Heel vroeger had Panini nog een kantoor in Nederland, Venlo geloof ik.
Het zijn Belgen…quote:Op zondag 3 mei 2026 15:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Laten we hopen dat de Belgische postdienst met zijn vrachtwagens zo de pakketen aflevert in Venlo/ Eindhoven/ Breda. Kunnen ze wat mij betreft woensdag al afgeleverd worden
14-05 toch overal beschikbaar? Ook maar meteen 2 boxen kopen genot.quote:Op zondag 3 mei 2026 14:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ook. Op Panini site. Ben benieuwd wanneer ze versturen.
Ruilen op stickermanager.com
Je kan ook boxen kopen bij de winkels toch of zal dat veel duurder zijn?quote:Op zondag 3 mei 2026 14:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Tot die tijd koop ik wel wat laf wat losse pakjes
Volgens mij vertrekt mijn pakket morgen vanuit Belgie, 1x hardcoverboek 2x box a 50 stuks en nog wat meuk.quote:Op zondag 3 mei 2026 22:38 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
14-05 toch overal beschikbaar? Ook maar meteen 2 boxen kopen genot.
Of we nou 1800 euro of 1875 euro kwijt zijn 😅quote:Op zondag 3 mei 2026 22:39 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Je kan ook boxen kopen bij de winkels toch of zal dat veel duurder zijn?
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 11:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou uitgespeeld denk ik niet.
Je zal zien dat je wel 8x de rechtsback van Kongo heb, en Jeremy Frimpong.
Wat lief van je moeder.quote:Maar vroeger was ruilen ook wel leuk, ging mijn moeder advertenties zetten in de "particulier" (marktplaats.nl maar dan in krantvorm)
Dat blad kwam volgens mij uit op een dinsdag en zelfs de zondag erop belden mensen nog op.quote:Op zondag 3 mei 2026 22:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Wat lief van je moeder.![]()
Ik heb ook nog wel 2 oude Paninis denk ik, waarvan eentje bijna compleet. Geen idee hoe, want had amper iemand om mee te ruilen.
Wat geweldig.quote:Op zondag 3 mei 2026 22:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat blad kwam volgens mij uit op een dinsdag en zelfs de zondag erop belden mensen nog op.
Hebben jullie nog Paulo Maldini, daar hebben we 2x Soren Lerby voor over
En als je nog een keer een dubbele Gary Lineker heb, houden we ons aanbevolen.
Er werd echt heel veel gebeld op de huistelefoon, en die kon je ook niet uitzetten.
Vette herinneringen! In deze tijd ondenkbaarquote:Op zondag 3 mei 2026 22:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat blad kwam volgens mij uit op een dinsdag en zelfs de zondag erop belden mensen nog op.
Hebben jullie nog Paulo Maldini, daar hebben we 2x Soren Lerby voor over
En als je nog een keer een dubbele Gary Lineker heb, houden we ons aanbevolen.
Er werd echt heel veel gebeld op de huistelefoon, en die kon je ook niet uitzetten.
Zit er aan te twijfelen. Dure grap iedere keer, maar wel een heerlijke vorm van nostalgie.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 20:59 schreef Droopie het volgende:
Zijn er fokkers die er ook mee aan de slag gaan?
Niet onterecht.quote:Op maandag 4 mei 2026 11:38 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Bij mij neigt het hevig naar genotstaligie
Zag wel dat ze ook bij Panini zijn meegegaan in verschillende plaatjes die dan goud kunnen zijn. En zag bij Engelse versie dat je er ook Coca Cola stickers moet sparen om het boek compleet te krijgen :’) Hopelijk is die onzin hier niet.quote:Op maandag 4 mei 2026 11:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet onterecht.
De geur, het gevoel van de pakjes in je hand, de extase van een zilver plaatje.
Wat zijn dat voor gouden plaatjes?quote:Op maandag 4 mei 2026 11:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zag wel dat ze ook bij Panini zijn meegegaan in verschillende plaatjes die dan goud kunnen zijn. En zag bij Engelse versie dat je er ook Coca Cola stickers moet sparen om het boek compleet te krijgen :’) Hopelijk is die onzin hier niet.
Geen idee. Ik zag een ‘normale’ Messi met de Argentijnse kleurstelling als achtergrond, maar ook eentje met een gouden kleurstelling.quote:
Wel laat inderdaad,quote:Op maandag 4 mei 2026 14:05 schreef mitt het volgende:
15 mei dus pas. Vind ik erg laat want zodra het WK begint stop ik al met kopen.
Heeft denk ik te maken met die play offs die nog zo laat waren. Nu hebben we tenminste wel een boek zonder play off deelnemers die verloren hebben. Aids altijd.quote:Op maandag 4 mei 2026 14:05 schreef mitt het volgende:
15 mei dus pas. Vind ik erg laat want zodra het WK begint stop ik al met kopen.
Denk echt pas de 15e.quote:Op maandag 4 mei 2026 17:53 schreef DobbyDobby het volgende:
Paar winkels afgegaan, niks in de winkel. Alleen de kaarten hebben ze al.
Bedankt, Jetten.quote:Op maandag 4 mei 2026 18:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Denk echt pas de 15e.
Heel de wereld heeft ze als je de sociale media mag geloven, behalve Nederland.
Echt zo. Jij al wat gehoord van je bestelling?quote:Op maandag 4 mei 2026 18:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Denk echt pas de 15e.
Heel de wereld heeft ze als je de sociale media mag geloven, behalve Nederland.
Nee, anders laat ik het hier wel weten maatquote:Op maandag 4 mei 2026 18:27 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Echt zo. Jij al wat gehoord van je bestelling?
Ik zit zelfs in mn ongewenste mail te kijken.quote:Op maandag 4 mei 2026 18:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee, anders laat ik het hier wel weten maat
Die adreline maxx attack ofzoquote:Op maandag 4 mei 2026 17:53 schreef DobbyDobby het volgende:
Paar winkels afgegaan, niks in de winkel. Alleen de kaarten hebben ze al.
Pakje halen en sniften. Beter dan lijm.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 09:07 schreef raptorix het volgende:
Die geur van die plaatjes was altijd zo lekker
Ik zou het ook wel waarderen als ze even een tussenberichtje zouden sturen, al is het maar reclame 😅.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 12:03 schreef Madhouse11 het volgende:
Duurt lang, blijf maar mijn bestellingen F5-en
13 april via Panini Nederland zelfquote:
Bij de bruna lag er vandaag weer niets.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 18:18 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik ben nog weer later, dus mijne zal nog wel langer op zich laten wachten (gisteren pas besteld).
Hahahah. Ik vroeg het gisteren ook en die vrouw had echt geen idee. Dacht laat ook maar. Op marktplaats zie ik inmiddels wel mensen die de stickers al hebben. Geen idee hoe.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 18:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Bij de bruna lag er vandaag weer niets.
Nu had de verkoper ook geen idee wanneer de 23e variatie van een stickerboek in de verkoop gaat.
Kan ik hem niet kwalijk nemen, die zal bij zichzelf gedacht hebben "neem anders die FIFA 365 of andere zooi en ga die sparen"
Ik ook! Maar wel met een vage levertijd. Binnen 2 weken hahah. @Madhouse11 gefeliciteerd!quote:Op donderdag 7 mei 2026 16:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ik heb het bewijs van verzending net ontvangen
Onder een bepaald aantal kon je ze bij Panini bestellen om het compleet te makenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 11:32 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dat blijft een leuke rubriek. Dezelfde spelers die ook iedereen 6 keer dubbel heeft ja. Dat was toen al zo. Wij gingen altijd ruilen op school of op de voetbal en toen via de echte marktplaats. NU wil ik weer sparen.
Klopt jaquote:Op donderdag 7 mei 2026 17:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Onder een bepaald aantal kon je ze bij Panini bestellen om het compleet te maken
Ik ben ondertussen 46 maar ik zit er serieus aan te denken om ze te kopen
Ik ben ook 46, heerlijk om niet meer te hoeven bietsen om een paar gulden of pakjes bij papa of oma.quote:Op donderdag 7 mei 2026 17:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Onder een bepaald aantal kon je ze bij Panini bestellen om het compleet te maken
Ik ben ondertussen 46 maar ik zit er serieus aan te denken om ze te kopen
Kind ligt op bed en dan gaat papa doos 2 even openen.quote:Op donderdag 7 mei 2026 19:13 schreef Madhouse11 het volgende:
Lol, deze 46-jarige heeft net mijn zijn zoon de eerste pakjes opengemaakt.
Goffedomme lees het net. Met dat kut aids Topps.quote:Op donderdag 7 mei 2026 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
https://inside.fifa.com/t(...)cards-stickers-games
Nog 1 WK en dan geen Paninialbums meer.
En doos 3 ook nog mogen openen?quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
Kind ligt op bed en dan gaat papa doos 2 even openen.
Ow, t was een opmerking op de persoon voor me.quote:
Topps is echt pure Temu-aids.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 16:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Goffedomme lees het net. Met dat kut aids Topps.
Ja, daar zullen de verzamelaars niet vrolijk van worden. Zonde, einde van een tijdperk.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 16:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Goffedomme lees het net. Met dat kut aids Topps.
echt 🫣quote:Op zaterdag 9 mei 2026 13:09 schreef de_boswachter het volgende:
Wat heeft een pre-order bij Panini voor zin als ik ze nog steeds niet heb maar de Bruna @:heywoodu heeft de schappen wel volHad me daar zo drie dozen kunnen kopen. Nu moet ik waarschijnlijk nog een weekje of twee wachten ofzo.
Had Mazraoui. Doorgescheurd @Zipportal . Nu bij de papieren Allah.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 13:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
echt 🫣
Godverdomme, nou, dan heb je kans dat ik het wel in de winkel even haal en het reserve boek met hardcover wel weggeef.
Of even 3 dagen geduld hebben anders maar ofzo
Kleiner dan normaal ja.quote:Op zondag 10 mei 2026 15:52 schreef Droopie het volgende:
Ik heb een paar stickers gehaald. Maar zijn wel erg klein he.
Misschien logisch, anders krijg je een heel groot boek.
Maar ze zijn klein
Heb je ze al? Hoelang zit tussen verzendbevestiging en levering?quote:
Ik kreeg ze 2 dagen later al binnen. Via GLS ging dat rap, 's nachts bij hun in Belgie. In de middag in Noord-Holland bezorgd.quote:Op maandag 11 mei 2026 12:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb je ze al? Hoelang zit tussen verzendbevestiging en levering?
Ik zojuist de verzendbevestiging gekregenDus ben benieuwd.
Ik ook 2 dagen later. Gaat heel snel.quote:Op maandag 11 mei 2026 14:10 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Ik kreeg ze 2 dagen later al binnen. Via GLS ging dat rap, 's nachts bij hun in Belgie. In de middag in Noord-Holland bezorgd.
Ze staan vanavond voor de deur dhl e-commerequote:Op maandag 11 mei 2026 15:01 schreef Durmada het volgende:
Hmm ik kreeg de verzendbevestiging donderdag. Maar daarna geen nieuwe informatie ontvangen.
Bij mij ook inderdaad!! Ook net de mail ontvangenquote:Op dinsdag 12 mei 2026 09:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ze staan vanavond voor de deur dhl e-commere
Net een mail gekregen
De betere cadeaus zijn die die stiekem ook voor jezelf zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2026 19:13 schreef Madhouse11 het volgende:
Lol, deze 46-jarige heeft net mijn zijn zoon de eerste pakjes opengemaakt.
Pics?!quote:Op dinsdag 12 mei 2026 19:18 schreef Droopie het volgende:
Het boek met hardcover is binnen.
Die is echt wel tof.
https://imgur.com/a/RYEZqDrquote:
Heb je Weah al 3x en nog niets van Argentinië?quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
https://imgur.com/a/RYEZqDr
En ik zie het oude patroon al weer terug hoor, "het is allemaal niet eerlijk in verhouding"
En stiekem is dat toch wel leuk, nog wel.
Timothy Weah 3 - Argentinie 0
Ja na 7 pakjes haha.quote:Op woensdag 13 mei 2026 15:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb je Weah al 3x en nog niets van Argentinië?
Heb ook de hardcover, ben benieuwd
Leukquote:Op woensdag 13 mei 2026 13:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
En ik zie het oude patroon al weer terug hoor, "het is allemaal niet eerlijk in verhouding"
quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die extra stickers moet ik nog openen, maar snap de bedoeling ook nog niet echt.quote:Op woensdag 13 mei 2026 15:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja na 7 pakjes haha.
Heb wel al Modric, das mn beste kaartje tot nu toe.
En een Hakimi als extra sticker?
Die hoort niet in het boek?
Echt? Dat doe je goed, misschien komt het omdat ik ook al pakjes uit de winkel had.quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:09 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]Ik heb nog niet een dubbele na 30 pakjes.
Misschien als we jong waren geweest dat we een Wout Weghorst op onze agenda hadden geplakt als trophykaartquote:Op woensdag 13 mei 2026 16:09 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Die extra stickers moet ik nog openen, maar snap de bedoeling ook nog niet echt.
Als je het weet dan hoor ik het graagquote:Op woensdag 13 mei 2026 16:09 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Die extra stickers moet ik nog openen, maar snap de bedoeling ook nog niet echt.
Lekker boeiend, denk ik nu dan?quote:Ah, Hakimi! Dat is een Extra Sticker van Achraf Hakimi (MAR – Marokko), een van de 20 speciale Extra Stickers in het Panini WK 2026-album.3c76b7
Wat is het doel daarvan?
Niet nodig voor het album: Deze stickers hebben geen vaste plek in het hoofdalbum (ze zijn écht "extra"). Je plakt ze dus niet in, maar bewaart ze apart voor de collectie, ruilen of verkopen.
Doel van Panini: Ze maken het openen van pakjes spannender. Ze zitten zeldzaam in packs (ongeveer 1 op 100 pakjes), en elke speler (zoals Hakimi, Ronaldo, Messi, Mbappé, etc.) heeft 4 varianten:
Base (paars/lila) – meest voorkomend.
Bronze.
Silver.
Gold – zeldzaamst en waardevolst.23f784
Het zijn actie-foto's van topsterren met een speciaal design – puur voor de fun, de chase en extra waarde in de verzameling.
Waarde van jouw Hakimi?
Base: ¤5-15 (of minder als veel aanbod).
Bronze/Silver: ¤10-40.
Gold: ¤80-200+ (een Gold Hakimi werd recent voor ~$120 / ¤110 te koop gezet).5c7c83
In Europa werken ze hetzelfde als bij Ronaldo: geen gekleurde rand-parallels zoals in de VS, maar wel deze Extra-varianten in alle packs.
Tip: Hou hem mooi in een sleeve of toploader. Als het een Gold of Silver is, heb je een leuke hit! Ruil hem in Facebook-groepen of verkoop op Marktplaats/eBay als je wilt.
Welke variant heb jij precies (base, bronze, silver of gold)? Beschrijf de kleur of stuur een foto-beschrijving, dan kan ik de waarde nog beter inschatten. ⚽ Heb je hem al geruild of bewaar je alle Extras?
- aldus grok
Nou goed bewaren! Later misschien geld waard.quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
Lekker boeiend, denk ik nu dan?
Ik verzamel stickers voor mn stickerboek.. dan moet ik dus stickers hebben die in mn verzamelboek passen, toch?
Heb wel de normale Ronaldo net uit een pakje getrokken
Op een schoolplein in Rotterdam is dat toch best een goed ruilmiddel voor een zooi dubbele van die jeugdquote:Op woensdag 13 mei 2026 18:47 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Nou goed bewaren! Later misschien geld waard.
Bij de vorige verzendbevestiging had ik 1 dag later een bericht van GLS en nog een dag later alles in huis.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 13:22 schreef de_boswachter het volgende:
Al vanaf 11 mei ‘zending aangemeld’ bij DHL.
Overal zijn ze te koop. Laatste keer dat ik ze via pre-order bestel.
Ik heb er nog niet 1. Toch wel 100 pakjes geopend inmiddels.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:52 schreef Droopie het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZGdHCVvEK/
Ow zo zitten die extra stickers in elkaar? Tot zover dat waar is.
Ik had er ook 2 die te klein waren. Dacht eerst dat ik gek was geworden. Maar waren echt kleinerquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:55 schreef Droopie het volgende:
Ik word er helemaal zen van.
En een paar stickers zitten niet perfect (eentje van ecuador is zelfs ook te klein) en er zit soms wat kleurverschil in.
Helemaal therapeutisch ook leren dat niet alles OCD proof hoeft te zijn.
Geweldigquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:57 schreef de_boswachter het volgende:
Heb ze ontvangen 5 minuten geleden. Dit is geil.
het mooie van dit verzamelen, ik zie en hoor namen waar ik nog nooit van gehoord hebquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:56 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik heb al 3x dezelfde Mexicanen dubbel. Engnek Alvarez zit erbij. @:De_boswachter
Al mensen met veel dubbelen die kunnen ruilen? Volgende week ben ik wel zover.
Bij Egypte speelt er een bij een club: National bank of Egypte. De plaatselijke Rabobank?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
het mooie van dit verzamelen, ik zie en hoor namen waar ik nog nooit van gehoord heb
Kan niet wachten op Haiti -Ivoorkust, en kijken of ze er echt allemaal zou oud uit zien
Mooie rolmodellen voor de straatjeugd.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb er 3 van Curacao. Alle drie vol getatoeëerd tot aan de nek. Bajes FC.
Uruguay en Argentinië zien er altijd levensgevaarlijk uit. Dorpsgek Parades heb ik al.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb er 3 van Curacao. Alle drie vol getatoeëerd tot aan de nek. Bajes FC.
Best veel Nederlandse namen trouwens bij Nieuw Zeelandquote:Op zondag 17 mei 2026 01:48 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Haīti is wel echt goed qua namen. Helaas heb ik pas 1 Haitiaan. Wel mooi om te zien dat andere landen ook een migratieprobleem hebben. Nieuw Zeeland lijkt wel Eintracht Ter Apel en Zuid Korea heeft iemand die Jens heet
Ik heb dit album ook. Compleet dacht ik tot ik jaren later erachter kwam dat ik 2x dezelfde Zweed erin had geplakt. Al die blonde koppies waren niet uit elkaar te houden als klein kind blijkbaar.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik had nog weinig kijk op het voetbal zelf maar al die plaatjes waren geweldig, vooral die van Nederland natuurlijk en de gouden met de bondslogo's van alle landen genot.
[ afbeelding ]
Oh da's inderdaad irritantquote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:52 schreef mitt het volgende:
Misschien al besproken hier maar rete irritant dat de cijfers per land gaan en niet gewoon 1 tot 1000 of weet ik hoeveel.
Elke keer vooraan opzoeken waar het land zit. Ken al die groepen nog niet uit m'n hoofd.
Klopt ja, gruwelijk irritant. In plaats van ze op nummer te leggen moet je nu stapeltjes per land maken en weer van voren of aan bladeren steeds. Met 12 poules is dat irritant lastig.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:52 schreef mitt het volgende:
Misschien al besproken hier maar rete irritant dat de cijfers per land gaan en niet gewoon 1 tot 1000 of weet ik hoeveel.
Elke keer vooraan opzoeken waar het land zit. Ken al die groepen nog niet uit m'n hoofd.
Mijn eerste is van 1982. Er ontbreekt een plaatjequote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg je bij het afrekenen dan dat het voor je zoon/dochter/neefje/nichtje/buurjongetje is of geef je gewoon toe aan de medewerker dat je zelf die plaatjes spaart als volwassenequote:Op woensdag 20 mei 2026 09:46 schreef Pisces29 het volgende:
Maandag eindelijk een Primera gevonden die het stickeralbum wel had.
Mijn blije gezicht gaf het al een beetje weg.quote:Op woensdag 20 mei 2026 10:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zeg je bij het afrekenen dan dat het voor je zoon/dochter/neefje/nichtje/buurjongetje is of geef je gewoon toe aan de medewerker dat je zelf die plaatjes spaart als volwassene
Ik sorteer ze iedere keer op land en de landen leg ik weer bij elkaar per continentquote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:52 schreef mitt het volgende:
Colombia is ook mijn minste, met Oezbekistan of all places.quote:Op woensdag 20 mei 2026 14:17 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Ik heb sommige landen, zoals Saudi Arabië en Brazilië op 2 na al compleet en Ecuador en Colombia bijna niets
Watquote:Op woensdag 20 mei 2026 14:26 schreef _The_General_ het volgende:
De stickers heb ik nog nooit ergens gezien, wij hebben het plaatjes album hiervan... Zijn daar ook verzamelaars van?
En dan hebben ze bij Senegal ook nog eens verschillende tenues.quote:Op woensdag 20 mei 2026 14:11 schreef TheVulture het volgende:
Waarom hebben sommige landen twee doelmannen zoals Brazilië en de meesten maar 1? Mijn OCD trekt dat slecht
Neuer zit er niet bijquote:Op woensdag 20 mei 2026 14:11 schreef TheVulture het volgende:
Waarom hebben sommige landen twee doelmannen zoals Brazilië en de meesten maar 1? Mijn OCD trekt dat slecht
quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:17 schreef Durmada het volgende:
Ik heb er hier 17 van Paraguay, en slechts eentje van Ivoorkust na 40 pakjes. Bij de blisters overigens pakjes met alleen maar spelers van teams die de play-offs hebben gewonnen (Zweden, Bosnië, Iraq etc)
edit: nevermind, heb het al gevonden wat blisters zijnquote:Op woensdag 20 mei 2026 16:17 schreef Durmada het volgende:
Ik heb er hier 17 van Paraguay, en slechts eentje van Ivoorkust na 40 pakjes. Bij de blisters overigens pakjes met alleen maar spelers van teams die de play-offs hebben gewonnen (Zweden, Bosnië, Iraq etc)
Ik heb na een pakje of 30 dan al weer best veel Ecuador en Colombia, terwijl ik nu pas de eerste Iraniërs tegenkwamquote:Op woensdag 20 mei 2026 14:17 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Ik heb sommige landen, zoals Saudi Arabië en Brazilië op 2 na al compleet en Ecuador en Colombia bijna niets
Heb je de Amerikaanse versie?quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb na een pakje of 30 dan al weer best veel Ecuador en Colombia, terwijl ik nu pas de eerste Iraniërs tegenkwam
Heel irritant inderdaad, ik heb een foto gemaakt van de inhoudsopgave en heb mijn mobiel erbij. Al heb ik inmiddels de poules wel redelijk in het hoofd.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:52 schreef mitt het volgende:
De hardcover neem ik aan? Onze lokale Primera in een gat is gelukkig altijd heel rijkelijk bedeeld met dit soort zaken. Vullen ook altijd snel bij. Wellicht omdat ik ook grootafnemer ben. (lol)quote:Op woensdag 20 mei 2026 09:46 schreef Pisces29 het volgende:
Maandag eindelijk een Primera gevonden die het stickeralbum wel had.
Nee de gewone.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De hardcover neem ik aan? Onze lokale Primera in een gat is gelukkig altijd heel rijkelijk bedeeld met dit soort zaken. Vullen ook altijd snel bij. Wellicht omdat ik ook grootafnemer ben. (lol)
Ik wilde er 5 per dag openen maar ik heb er nu in 4 dagen 116 geopend.quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb na een pakje of 30 dan al weer best veel Ecuador en Colombia, terwijl ik nu pas de eerste Iraniërs tegenkwam
Deze moet je even uitleggenquote:Op woensdag 20 mei 2026 14:26 schreef _The_General_ het volgende:
De stickers heb ik nog nooit ergens gezien, wij hebben het plaatjes album hiervan... Zijn daar ook verzamelaars van?
De link is stuk.quote:Op woensdag 20 mei 2026 21:08 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Denk denk ik ,
https://www.bol.com/nl/nl(...)1775049.ProductImage
Ahhhh je hebt gelijk. Daar kun je niet het gehele team sparen toch? Sorry, verkeerd linkje.quote:Op woensdag 20 mei 2026 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De link is stuk.
Als dat het metalen blikje met gewone kaartjes is (waarvan je de kaarten in een doorzichtige map kunt doen), die heb ik ook.
Maar wilde eigenlijk alleen het stickerboek doen. Anders wordt het heel prijzig.
Bij mij zitten er nog twee boxen van 50 zakjes in het vat, daarna even de balans opmaken.quote:Op maandag 25 mei 2026 18:35 schreef DobbyDobby het volgende:
Zo heb 3 boxen geopend. En wat losse pakjes die je bij de aankoop van het album kreeg. Duitsland het eerste land dat ik compleet heb dit jaar.
Heb even een overzichtje gemaakt qua wat ik nog moet en dubbel heb. Bij interesse om te ruilen stuur maar een DM/PM![]()
Ik mis de volgende nog:
FWC: 6, 8, 15
Mexico: 1, 8, 12, 14, 19
Zuid-Afrika: 10, 13, 19
Zuid-Korea: 3, 7, 8, 15, 16, 17, 18
Tsjechië: 1, 8
Canada: 1, 17
Bosnië: 12, 16
Qatar: 6
Zwitserland: 5, 13, 19
Brazilië: 8, 11, 16
Marokko: 3, 12
Haīti: 5
Schotland: 4, 5
USA: 16, 17, 18, 20
Paraguay: 3
Australië: 1
Turkije: 11
Curaįao: 14, 16
Ivoorkust: 13, 16, 18
Ecuador: 17
Nederland: 8, 12, 13, 19, 20
Japan: 7, 11, 12, 13, 15
Zweden: 7, 11, 17, 19
Tunesië: 10, 13, 15
België: 2, 14
Egypte: 3, 5, 7, 11
Iran: 2, 3, 10, 12, 13, 19
Nieuw-Zeeland: 2, 13, 16
Spanje: 3, 5, 12
Kaapverdië: 7, 13, 14
Saudi Arabia: 3, 17
Uruguay: 2, 4, 6, 7
Frankrijk: 3, 13
Senegal: 4, 13, 15, 17
Irak: 1, 11, 18
Noorwegen: 1, 2, 6, 8, 20
Argentinië: 2, 7, 8, 14, 15
Algerije: 7, 11
Oostenrijk: 9, 16
Jordanië: 13, 15
Portugal: 3
Congo: 3, 12, 15, 17, 18
Oezbekistan: 1, 10, 11, 13, 16, 17, 19
Colombia: 6, 14
Engeland: 1, 13, 16
Kroatië: 1, 8, 14, 16, 20
Ghana: 3, 15
Panama: 8, 9, 14, 16
De volgende heb ik dubbel:
FWC: 00, 4, 14, 19
Mexico: 2, 7, 10 (3x), 17 (2x)
Zuid-Afrika: 1, 2, 4, 7, 8, 20
Zuid-Korea: 6, 10, 12, 20
Tsjechië: 3, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 13, 15
Canada: 5, 10, 11, 12, 14 (3x), 15, 20
Bosnië: 1 (2x), 3, 5, 6, 9, 19 (2x), 20
Qatar: 3, 4, 7, 8 (3x), 11 (2x), 14, 15 (2x), 20
Zwitserland: 1, 2, 3, 4, 8, 14, 16, 18, 20
Brazilië: 1, 3, 4 (2x), 5, 12, 20
Marokko: 1 (2x), 2, 8 (2x), 11, 14, 15, 16
Haīti: 2, 3, 9, 10, 11, 15 (2x), 16, 18 (2x), 19, 20
Schotland: 1 (3x), 7 (2x), 15, 16, 19, 20 (2x)
USA: 4, 8 (2x), 9 (2x), 11
Paraguay: 1, 2, 7, 9, 15, 16, 18
Australië: 4, 5, 7 (2x), 9, 13, 14, 18 (2x)
Turkije: 1 (2x), 2, 3, 5, 12, 15, 16, 18
Duitsland: 1, 3, 5, 7, 8, 13, 19, 11, 17, 19, 20
Curaįao: 1, 7, 12, 13, 18
Ivoorkust: 5, 6, 7 (2x), 11, 19
Ecuador: 1, 2, 7 (2x), 12, 13, 14 (2x), 18, 20 (2x)
Nederland: 1, 3, 7, 11, 16, 18
Japan: 1 (3x), 3, 4, 6, 10, 14, 18, 19, 20
Zweden: 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 12, 13, 15, 20
Tunesië: 1, 3, 4, 5, 7, 9, 12, 17, 19
België: 1, 5, 6, 7, 15, 16
Egypte: 4, 9 (2x), 15, 20 (2x)
Iran: 1, 14, 15 (2x), 18, 20
Nieuw-Zeeland: 4, 10, 11, 12 (2x), 15, 17
Spanje: 2, 4 (2x), 8, 18, 19
Kaapverdië: 1, 4, 6, 8, 10, 12, 16 (2x), 18, 19
Saudi Arabia: 6 (2x), 8, 10 (2x), 20
Uruguay: 9, 10, 11, 13, 14, 15 (2x), 16, 20
Frankrijk: 2, 8, 9 (2x), 10, 11, 12 (2x), 15, 16, 19
Senegal: 6, 7, 9, 10, 16, 18, 19, 20 (2x)
Irak: 2, 3, 5, 8, 9, 10 (2x), 14, 15, 17, 20
Noorwegen: 3, 5, 10, 11, 13, 19
Argentinië: 5, 6, 12, 13, 19, 20 (2x)
Algerije: 3, 4, 8, 16
Oostenrijk: 1, 5, 6, 7, 12, 13, 14, 20
Jordanië: 3, 5, 7, 10, 14, 20
Portugal: 5, 9, 16, 18 (2x), 19
Congo: 1, 4, 6, 7 (2x), 10, 14, 20
Oezbekistan: 4 (2x), 5, 7
Colombia: 5, 9, 11, 12, 15 (2x), 19, 20 (2x)
Engeland: 4 (2x), 9, 15, 18 (2x), 19 (2x), 20
Kroatië: 6, 7, 9, 11 (2x), 19
Ghana: 6, 10, 13, 19
Panama: 2, 3, 4, 6, 7, 11, 13, 17, 20
Ahhh goeie tip. Kende die site niet. Danku .quote:Op maandag 25 mei 2026 23:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bij mij zitten er nog twee boxen van 50 zakjes in het vat, daarna even de balans opmaken.
Had me wel alvast aangemeld via stickermanager en daar vandaag hopelijk mijn eerste swap gedaan van 25 plaatjes. Ben benieuwd of dit goed gaat, mijn plaatjes zijn in ieder geval de deur uit.
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:20 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ahhh goeie tip. Kende die site niet. Danku .
Credits aan de OPquote:
Echt zo vervelend dit soort dingen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik lees net dat je de 14 meest bijzondere plaatjes van de sterren zoals Yamal en Kane onder colaflesjes moet zien te vinden? Wat een commerciële onzin weer
Wel nog maar een box van 50 zakjes bijbesteld, dan heb ik 1050 plaatjes dus dan zou ik al een heel eind moeten komen. Kan daarna het ruilen beginnen
Aké is dan ook moeilijk om langs te komenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:34 schreef de_boswachter het volgende:
OK heb in het boek nu ongeveer 300 stickers zitten. Stuk of 10 dubbel waaronder 3x Aké
Geen idee, maar heb nog even verder gekeken. Volgens mijn collectie op Stickermanager zijn er naast de 980 plaatjes nog 12 speciale stickers van Coca Cola, die spelers lijken ook gewoon met reguliere stickers te vinden. Al geloof ik het pas als ik ze in omloop ziequote:Op woensdag 27 mei 2026 08:54 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Echt zo vervelend dit soort dingen.
Is dat niet gewoon koppelverkoop en verboden?
In je wc-pot plakken.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:36 schreef StevenHyde het volgende:
Wat moet je doen met die extra stickers? Heb een sticker van Belingham in actie.
Die horen niet in je boek, maar het schijnt handelswaar te zijnquote:Op woensdag 27 mei 2026 17:39 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb van de extra stickers een gouden Hakimi. Is dat wat? Snap er geen reet van. En nog twee paarse, maar die zien er cheap uit.
Ik heb een Ronaldo. Maar eens bewaren tot zijn winnende goal in de finale.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die horen niet in je boek, maar het schijnt handelswaar te zijn
Ik heb vanavond wel nog een tweede swap gedaan en de 3e wordt gevraagd, maar ik wil nu eerst even mijn eigen bestellingen gaan verwerken, duurt nondeju lang voordat die 100 zakjes binnen komenquote:Op woensdag 27 mei 2026 22:59 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik heb een Ronaldo. Maar eens bewaren tot zijn winnende goal in de finale.
Verder eerste swap ruil gedaan!
Wacht je nog op 100 zakjes? Hoeveel heb je besteld, dacht dat je hem al aardig vol had hahah.quote:Op woensdag 27 mei 2026 23:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb vanavond wel nog een tweede swap gedaan en de 3e wordt gevraagd, maar ik wil nu eerst even mijn eigen bestellingen gaan verwerken, duurt nondeju lang voordat die 100 zakjes binnen komen
Heb 2 dozen van 50 verwerkt, en er zijn er nu nog twee onderwegquote:Op woensdag 27 mei 2026 23:04 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Wacht je nog op 100 zakjes? Hoeveel heb je besteld, dacht dat je hem al aardig vol had hahah.
quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die horen niet in je boek, maar het schijnt handelswaar te zijn
Commerciële rotzooi.quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat een troep. En dan staat er ook nog met koeienletters EXTRA STICKER op. Waar gaat dit over
Zo. Ik 30 dozen gedaan. Denk dat ik nog wel paar pakjes erbij moet kopen, ook voor wat extra ruilmateriaal.quote:Op woensdag 27 mei 2026 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb 2 dozen van 50 verwerkt, en er zijn er nu nog twee onderwegBen er trouwens achter gekomen dat in een van de dozen maar 49 zakjes zaten
dankzij mijn stickermanager overzicht.
Zoek nu nog 420 plaatjes, waarvan er 10 hopelijk met een swap deze kant uitkomen. Met die 700 plaatjes die ik nog gekocht heb zou ik hopelijk een eind moeten komen.
Al die kindertjes straks huilen omdat jij de hele voorraad hebt opgekocht.quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:17 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Zo. Ik 30 dozen gedaan. Denk dat ik nog wel paar pakjes erbij moet kopen, ook voor wat extra ruilmateriaal.
3, ook goeiemorgenquote:Op donderdag 28 mei 2026 13:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Al die kindertjes straks huilen omdat jij de hele voorraad hebt opgekocht.
Ik had na 40 pakjes welgeteld 1 Ivoriaan. Daarentegen Paraguay al bijna vol.quote:Op donderdag 28 mei 2026 21:25 schreef Boezeidekoe het volgende:
Zijn er al mensen die zoveel zakjes hebben geopend dat ze met enige zekerheid kunnen zeggen of er een bepaalde verdeling inzit qua veel en weinig voorkomende stickers? Ik heb nu 19 zakjes geopend maar nog niet 1 Nederlander, daarentegen wordt ik doodgegooid met Tsjechen en Ivorianen. Uiteraard is 19x7 = 133 stickers een veel te laag aantal om daar zelf wat over te zeggen.
Dan weet ik waar ik op moet letten bij het ruilen
Het voelt wat random, bij mij ging Korea bijvoorbeeld vrij hard en Tsjechie dan weer minder. Heb net de nieuwe voorraad binnen, ben dan wel benieuwd of er in deze batch veel plaatjes zitten die ik nog mis of dat het vooral een dubbele plaatjes-feest wordtquote:Op donderdag 28 mei 2026 21:25 schreef Boezeidekoe het volgende:
Zijn er al mensen die zoveel zakjes hebben geopend dat ze met enige zekerheid kunnen zeggen of er een bepaalde verdeling inzit qua veel en weinig voorkomende stickers? Ik heb nu 19 zakjes geopend maar nog niet 1 Nederlander, daarentegen wordt ik doodgegooid met Tsjechen en Ivorianen. Uiteraard is 19x7 = 133 stickers een veel te laag aantal om daar zelf wat over te zeggen.
Voor mijn gevoel wel veel verschil in een box. In de ene zat en wel 25 stickers uit Tsjechie en bij de andere box maar 5 uit Oebekistan bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 28 mei 2026 21:25 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik heb de meeste dubbelen van Tsjechiequote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het voelt wat random, bij mij ging Korea bijvoorbeeld vrij hard en Tsjechie dan weer minder. Heb net de nieuwe voorraad binnen, ben dan wel benieuwd of er in deze batch veel plaatjes zitten die ik nog mis of dat het vooral een dubbele plaatjes-feest wordt
Niks overtreft de panini plaatjes van Nuno Valentequote:Op zondag 31 mei 2026 13:05 schreef de_boswachter het volgende:
Kandidaat voor de grootste gangstertronie van het boek: keeper Vozinha van Kaapverdië.
Kandidaat voor de meest afgeleefde voetballer van het boek: Tabakovic van Bosnië.
En ik had ook nog een kandidaat voor de grootste ‘kijk eens dom ja ho maar’ gezicht, maar die ben ik even kwijt.
Gekeken bij Portugal, die zit er niet in.quote:Op zondag 31 mei 2026 13:13 schreef Durmada het volgende:
[..]
Niks overtreft de panini plaatjes van Nuno Valente
Lamin Williamsquote:Op zondag 31 mei 2026 17:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik herkende Lamin Yamal niet op het plaatje
Fringpong stond er ook nog lachen op.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik herkende Lamin Yamal niet op het plaatje
Welke spelers staan nog meer in het boek die niet mee naar het WK gaan?quote:Op zondag 31 mei 2026 21:24 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Fringpong stond er ook nog lachen op.
Heel wat. Ik zag ergens een week of twee geleden dat 6 Mexicaanse spelers uit het boek niet zijn opgeroepen…. maar kan het niet meer vinden.quote:Op maandag 1 juni 2026 09:23 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Welke spelers staan nog meer in het boek die niet mee naar het WK gaan?
quote:Op maandag 1 juni 2026 09:20 schreef DobbyDobby het volgende:
@:Thevulture is een zeer betrouwbare ruil partner.
Als ik de schade bij mezelf heb opgemaakt na de laatste 50 zakjes zal ik kijkenquote:Op zondag 31 mei 2026 22:12 schreef PaniniSticker het volgende:
Ik ga morgen mijn administratie bijwerken op Sticker Manager! Heet PaniniSticker1. Dus als iemand interesse heeft om te ruilen? Heb er nu stuk of 400, dus nog op zoek naar velen.
Koreaanse moeder inderdaad.quote:Op maandag 1 juni 2026 09:20 schreef DobbyDobby het volgende:
Zuid-Korea heeft een DuitserIk dacht eerst dat ik dronken was toen ik die naam bij Korea zag.
Wat grappig. Zal wel een Koreaanse vader/moeder hebben.
Ik had ze best snel, maar niet dubbel.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:20 schreef de_boswachter het volgende:
Hebben jullie Messi en of Ronaldo wel eens dubbel gehad? Want ik heb deze na tig pakjes nog steeds niet. Portugezen bij het leven maar Ronaldo ho maar. Argentijnen zijn sowieso zeldzaam lijkt het.
Klopt, niet te doen. Heb ze zelf daarom pas deels ingeklopt. Echt traag. Denk dat het ‘s nachts prima werkt.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:01 schreef TheVulture het volgende:
Stickermanager werkt de afgelopen dagen wel vies matig, denk dat de servers het niet aan kunnen
500 EUR is ook echt overdreven, ik heb in totaal nu 300 EUR uitgegeven (album + 4 dozen van 50 zakjes via Panini zelf), en met diverse ruilacties op stickermanager zit ik nu nog op 36 plaatjes die ik mis. Die ga ik waarschijnlijk via Panini bijbestellen voor zo'n 0,40 per sticker als ik het met eedere collecties vergelijk. Als je er een beetje moeite insteekt qua ruilen via de post kom je niet boven de 350 EUR uit. Nog steeds veel geld natuurlijk, maar da's een ander verhaalquote:Op donderdag 4 juni 2026 15:04 schreef Solispolar het volgende:
Mensen! Nog tips voor de beste plek om een album+booster te scoren? Geen zin om 500 euro + uit te geven uiteraardWaar liggen de beste deals?
Twee keer zelfsquote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:39 schreef StevenHyde het volgende:
Iemand hier al Ronaldo zelf uit een pakje gehad?
Kan dit bevestigen.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
500 EUR is ook echt overdreven, ik heb in totaal nu 300 EUR uitgegeven (album + 4 dozen van 50 zakjes via Panini zelf), en met diverse ruilacties op stickermanager zit ik nu nog op 36 plaatjes die ik mis. Die ga ik waarschijnlijk via Panini bijbestellen voor zo'n 0,40 per sticker als ik het met eedere collecties vergelijk. Als je er een beetje moeite insteekt qua ruilen via de post kom je niet boven de 350 EUR uit. Nog steeds veel geld natuurlijk, maar da's een ander verhaal
Oh da's kut... misschien zitten ze nog in de post, of zijn ze niet eens verstuurd?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 14:58 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik ben opgelicht door iemand. 18 stickers niet onvangen
Hij zegt verstuurd, maar het was afgelopen vrijdag. Het kan natuurlijk, maar wel vaag.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh da's kut... misschien zitten ze nog in de post, of zijn ze niet eens verstuurd?
Fair enough.. maar 350 euro is nog steeds rijkelijk veel voor een stickeralbum inderdaad.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
500 EUR is ook echt overdreven, ik heb in totaal nu 300 EUR uitgegeven (album + 4 dozen van 50 zakjes via Panini zelf), en met diverse ruilacties op stickermanager zit ik nu nog op 36 plaatjes die ik mis. Die ga ik waarschijnlijk via Panini bijbestellen voor zo'n 0,40 per sticker als ik het met eedere collecties vergelijk. Als je er een beetje moeite insteekt qua ruilen via de post kom je niet boven de 350 EUR uit. Nog steeds veel geld natuurlijk, maar da's een ander verhaal
Eens, maar het is natuurlijk wel een album met 980 plaatjes, vroeger was dat denk ik de helft of een kwartquote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Fair enough.. maar 350 euro is nog steeds rijkelijk veel voor een stickeralbum inderdaad.
Hmzz, er kan natuurlijk altijd een keer iets misgaan, maar had ie al veel swaps qua betrouwbaarheid?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:01 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Hij zegt verstuurd, maar het was afgelopen vrijdag. Het kan natuurlijk, maar wel vaag.
Kan Panini in Augustus weer een nieuwe serie uitbrengen, de "update set" wordt dan wel vrij groot!quote:Op maandag 1 juni 2026 09:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heel wat. Ik zag ergens een week of twee geleden dat 6 Mexicaanse spelers uit het boek niet zijn opgeroepen…. maar kan het niet meer vinden.
Bij Nederland zitten Simons en Frimpong er nog in. Spanje ook met Carvajal en Huijssen.
Elk team heeft 18 spelerstickers x 48 = 864 spelers.
Wilde gok, maar ik denk dat er zeker 125 niet meegaan naar WK. Moet toch al iemand uitgezocht hebben lijkt me.
Ik heb Ronaldo zojuist dubbel, valt mee ik had er maar +/- 200 zakjes voor nodig.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:20 schreef de_boswachter het volgende:
Hebben jullie Messi en of Ronaldo wel eens dubbel gehad? Want ik heb deze na tig pakjes nog steeds niet. Portugezen bij het leven maar Ronaldo ho maar. Argentijnen zijn sowieso zeldzaam lijkt het.
Bijna, in 1984 waren het er slechts 258quote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens, maar het is natuurlijk wel een album met 980 plaatjes, vroeger was dat denk ik de helft of een kwart
quote:Op maandag 8 juni 2026 16:54 schreef TheVulture het volgende:
Er staan nog 5 swaps uit waarvan 2 internationale, in Frankrijk en ZwedenAls alles goed gaat heb ik nog minder dan 10 plaatjes nodig voor een vol boek
Ja bij sommige landen lijken de namen en hoofden soms zo op elkaar dat je in eerste instantie denkt aan een dubbele maar dat blijkt dan niet zo te zijnquote:Op maandag 8 juni 2026 17:30 schreef mitt het volgende:
[..]![]()
Knap hoor.
Nadeel van zoveel stickers vind ik wel al die onbekende namen. Al die Arabieren bijvoorbeeld, allemaal hetzelfde en weinig herkenbaar.
Dit inderdaad. Sowieso al die nikszeggende kutlanden, even normaal doen hoor. Italië is er niet bij, maar Oezbekistan, Haīti en wat andere vage landen wel. Wat mij betreft gaan ze weer gewoon naar een modus waar de beste landen ter wereld deelnemen; en niet per sé een vast aantal per continent.quote:Op maandag 8 juni 2026 17:30 schreef mitt het volgende:
[..]![]()
Knap hoor.
Nadeel van zoveel stickers vind ik wel al die onbekende namen. Al die Arabieren bijvoorbeeld, allemaal hetzelfde en weinig herkenbaar.
Moet alleen de Trophy tour nog. Update is nog niet uit.quote:Op donderdag 30 april 2026 19:30 schreef Näsenbar het volgende:
Ze zijn ook digitaal te sparen, voor degene die geen zin hebben in nog meer rommel in huis.
https://paninicollection.(...)tm_source=panini-loc
Totale bullshit, ik heb nu nog 5 stickers nodig en zit op ongeveer 315 EUR aan uitgaven. 4 pakken van 50 zakjes gekocht (75 EUR ps) en de rest geruild, wat prima werkt via stickermanager. Kost je alleen wat postzegels.quote:Op donderdag 11 juni 2026 06:10 schreef Karzai het volgende:
¤1.500
Om een Panini boek vol te krijgen, kun je rekenen op een totale kosten van ongeveer ¤1.500. Dit is gebaseerd op de prijs van een pakje stickers, die ongeveer ¤1,50 kost, en het feit dat je statistisch gezien meer dan 1.000 pakjes nodig hebt om een compleet album te verkrijgen, wat neerkomt op ongeveer 140 pakjes. Het is belangrijk om te weten dat de kans op dubbele stickers groot is, wat de totale kosten kan verhogen.
www.vi.nl
nog veel geldquote:Op donderdag 11 juni 2026 08:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Totale bullshit, ik heb nu nog 5 stickers nodig en zit op ongeveer 315 EUR aan uitgaven. 4 pakken van 50 zakjes gekocht (75 EUR ps) en de rest geruild, wat prima werkt via stickermanager. Kost je alleen wat postzegels.
Zeg niet dat het weinig geld is, maar als je 1500 EUR nodig hebt om je boek vol te krijgen doe je echt wat verkeerd
Dan moet je wel grote partijen ruilen, toch?quote:Op donderdag 11 juni 2026 08:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Totale bullshit, ik heb nu nog 5 stickers nodig en zit op ongeveer 315 EUR aan uitgaven. 4 pakken van 50 zakjes gekocht (75 EUR ps) en de rest geruild, wat prima werkt via stickermanager. Kost je alleen wat postzegels.
Zeg niet dat het weinig geld is, maar als je 1500 EUR nodig hebt om je boek vol te krijgen doe je echt wat verkeerd
Geweldig die van 82quote:Op donderdag 11 juni 2026 06:16 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb er 2, die van 82 is voor 33% vol, klassieke ruilhandel met schoolvriendjes die van 2008 voor 99% maar daar had ik de missende plaatjes online besteld
Ik heb een paar swaps van circa 20 gehad, in totaal denk ik zo'n kleine 200 plaatjes heb moeten ruilen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan moet je wel grote partijen ruilen, toch?
Dat moet wel van die grotere swaps, anders ben je het alsnog kwijt aan postzegels.quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb een paar swaps van circa 20 gehad, in totaal denk ik zo'n kleine 200 plaatjes heb moeten ruilen.
Die 1500 euro is gebaseerd op het gegeven dat je níet ruilt denk ik.. Ik denk dat je dan met 1250-1500 euro aardig goed zit, ruil je een beetje handig dan kom je met 2 boxsets van 100 een heel eiland denk ik.quote:Op donderdag 11 juni 2026 08:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Iets van 30 dagen of zo toch in de jaren 90 staat me nog iets van bij.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 13:54 schreef mitt het volgende:
Vroeger duurde het een eeuw voordat je die nabestellingen kreeg. Weet niet hoe het tegenwoordig is..
Wat heb je aan die update set dan? Die leg je bij je boek ofzo? Laatste hoeveel kun je bijbestellen?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Laatste 5 stickers besteld en heb toch maar die updateset erbij gepakt, niet dat je die kwijt kan in je album maar dan is het toch compleet
Ja dat denk ik dan, dat je ze erbij kunt leggen, maar dan heb je in ieder geval de actieve spelers zoveel mogelijk compleet.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 23:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat heb je aan die update set dan? Die leg je bij je boek ofzo? Laatste hoeveel kun je bijbestellen?
Dat is wel leuk, om het op die manier te doen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dan, dat je ze erbij kunt leggen, maar dan heb je in ieder geval de actieve spelers zoveel mogelijk compleet.
Bijbestellen kan tot max 50 stickers
Edit: even opgezocht maar blijkbaar komen die vellen met stickers met instructies waar en hoe je ze over plaatjes heen kunt plakken van spelers die het WK niet hebben gehaald. Bijvoorbeeld bij Nederland krijg je Quinten Timber en Noa Lang, ik gok ter vervanging van Frimpong en Simons
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |