abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220902245
quote:
6s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:59 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ik heb een Ronaldo. Maar eens bewaren tot zijn winnende goal in de finale.

Verder eerste swap ruil gedaan!
Ik heb vanavond wel nog een tweede swap gedaan en de 3e wordt gevraagd, maar ik wil nu eerst even mijn eigen bestellingen gaan verwerken, duurt nondeju lang voordat die 100 zakjes binnen komen :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220902251
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 23:02 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik heb vanavond wel nog een tweede swap gedaan en de 3e wordt gevraagd, maar ik wil nu eerst even mijn eigen bestellingen gaan verwerken, duurt nondeju lang voordat die 100 zakjes binnen komen :D
Wacht je nog op 100 zakjes? Hoeveel heb je besteld, dacht dat je hem al aardig vol had hahah.
pi_220902313
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 23:04 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Wacht je nog op 100 zakjes? Hoeveel heb je besteld, dacht dat je hem al aardig vol had hahah.
Heb 2 dozen van 50 verwerkt, en er zijn er nu nog twee onderweg :P Ben er trouwens achter gekomen dat in een van de dozen maar 49 zakjes zaten :') dankzij mijn stickermanager overzicht.

Zoek nu nog 420 plaatjes, waarvan er 10 hopelijk met een swap deze kant uitkomen. Met die 700 plaatjes die ik nog gekocht heb zou ik hopelijk een eind moeten komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door TheVulture op 28-05-2026 09:18:37 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220903160
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:45 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Die horen niet in je boek, maar het schijnt handelswaar te zijn :P
:')

Wat een troep. En dan staat er ook nog met koeienletters EXTRA STICKER op. Waar gaat dit over :')
U MAD?
  donderdag 28 mei 2026 @ 08:48:31 #205
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220903233
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 08:35 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
:')

Wat een troep. En dan staat er ook nog met koeienletters EXTRA STICKER op. Waar gaat dit over :')
Commerciële rotzooi.
pi_220904790
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 23:16 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Heb 2 dozen van 50 verwerkt, en er zijn er nu nog twee onderweg :P Ben er trouwens achter gekomen dat in een van de dozen maar 49 zakjes zaten :') dankzij mijn stickermanager overzicht.

Zoek nu nog 420 plaatjes, waarvan er 10 hopelijk met een swap deze kant uitkomen. Met die 700 plaatjes die ik nog gekocht heb zou ik hopelijk een eind moeten komen.
Zo. Ik 30 dozen gedaan. Denk dat ik nog wel paar pakjes erbij moet kopen, ook voor wat extra ruilmateriaal.
  donderdag 28 mei 2026 @ 13:36:35 #207
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220905540
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:17 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Zo. Ik 30 dozen gedaan. Denk dat ik nog wel paar pakjes erbij moet kopen, ook voor wat extra ruilmateriaal.
Al die kindertjes straks huilen omdat jij de hele voorraad hebt opgekocht.
pi_220905543
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:36 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Al die kindertjes straks huilen omdat jij de hele voorraad hebt opgekocht.
3, ook goeiemorgen
pi_220908870
Zijn er al mensen die zoveel zakjes hebben geopend dat ze met enige zekerheid kunnen zeggen of er een bepaalde verdeling inzit qua veel en weinig voorkomende stickers? Ik heb nu 19 zakjes geopend maar nog niet 1 Nederlander, daarentegen wordt ik doodgegooid met Tsjechen en Ivorianen. Uiteraard is 19x7 = 133 stickers een veel te laag aantal om daar zelf wat over te zeggen.

Dan weet ik waar ik op moet letten bij het ruilen :)
  vrijdag 29 mei 2026 @ 09:05:25 #210
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_220910518
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:25 schreef Boezeidekoe het volgende:
Zijn er al mensen die zoveel zakjes hebben geopend dat ze met enige zekerheid kunnen zeggen of er een bepaalde verdeling inzit qua veel en weinig voorkomende stickers? Ik heb nu 19 zakjes geopend maar nog niet 1 Nederlander, daarentegen wordt ik doodgegooid met Tsjechen en Ivorianen. Uiteraard is 19x7 = 133 stickers een veel te laag aantal om daar zelf wat over te zeggen.

Dan weet ik waar ik op moet letten bij het ruilen :)
Ik had na 40 pakjes welgeteld 1 Ivoriaan. Daarentegen Paraguay al bijna vol.
Nu is Ivoorkust nog steeds mijn minst gevulde pagina.

Het enige wat opviel is dat er een aantal pakjes waren met alleen maar Tsjechië, Bosnië, Zweden, Turkije, Irak of Congo.
AZ
ALKMAAR
pi_220911720
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:25 schreef Boezeidekoe het volgende:
Zijn er al mensen die zoveel zakjes hebben geopend dat ze met enige zekerheid kunnen zeggen of er een bepaalde verdeling inzit qua veel en weinig voorkomende stickers? Ik heb nu 19 zakjes geopend maar nog niet 1 Nederlander, daarentegen wordt ik doodgegooid met Tsjechen en Ivorianen. Uiteraard is 19x7 = 133 stickers een veel te laag aantal om daar zelf wat over te zeggen.

Dan weet ik waar ik op moet letten bij het ruilen :)
Het voelt wat random, bij mij ging Korea bijvoorbeeld vrij hard en Tsjechie dan weer minder. Heb net de nieuwe voorraad binnen, ben dan wel benieuwd of er in deze batch veel plaatjes zitten die ik nog mis of dat het vooral een dubbele plaatjes-feest wordt :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220912999
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:25 schreef Boezeidekoe het volgende:
Zijn er al mensen die zoveel zakjes hebben geopend dat ze met enige zekerheid kunnen zeggen of er een bepaalde verdeling inzit qua veel en weinig voorkomende stickers? Ik heb nu 19 zakjes geopend maar nog niet 1 Nederlander, daarentegen wordt ik doodgegooid met Tsjechen en Ivorianen. Uiteraard is 19x7 = 133 stickers een veel te laag aantal om daar zelf wat over te zeggen.

Dan weet ik waar ik op moet letten bij het ruilen :)
Voor mijn gevoel wel veel verschil in een box. In de ene zat en wel 25 stickers uit Tsjechie en bij de andere box maar 5 uit Oebekistan bijvoorbeeld.
pi_220913005
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:00 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Het voelt wat random, bij mij ging Korea bijvoorbeeld vrij hard en Tsjechie dan weer minder. Heb net de nieuwe voorraad binnen, ben dan wel benieuwd of er in deze batch veel plaatjes zitten die ik nog mis of dat het vooral een dubbele plaatjes-feest wordt :D
Ik heb de meeste dubbelen van Tsjechie :P Geniet ervan amigo.
pi_220928624
Kandidaat voor de grootste gangstertronie van het boek: keeper Vozinha van Kaapverdië.

Kandidaat voor de meest afgeleefde voetballer van het boek: Tabakovic van Bosnië.

En ik had ook nog een kandidaat voor de grootste ‘kijk eens dom ja ho maar’ gezicht, maar die ben ik even kwijt.
U MAD?
  zondag 31 mei 2026 @ 13:13:07 #215
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_220928659
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:05 schreef de_boswachter het volgende:
Kandidaat voor de grootste gangstertronie van het boek: keeper Vozinha van Kaapverdië.

Kandidaat voor de meest afgeleefde voetballer van het boek: Tabakovic van Bosnië.

En ik had ook nog een kandidaat voor de grootste ‘kijk eens dom ja ho maar’ gezicht, maar die ben ik even kwijt.
Niks overtreft de panini plaatjes van Nuno Valente
AZ
ALKMAAR
pi_220928884
Extreem weinig dubbele plaatjes tot dusver, dat moet komende dagen misgaan.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220928969
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:13 schreef Durmada het volgende:

[..]
Niks overtreft de panini plaatjes van Nuno Valente
Gekeken bij Portugal, die zit er niet in.
U MAD?
pi_220930464
Ik herkende Lamin Yamal niet op het plaatje _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220931200
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik herkende Lamin Yamal niet op het plaatje _O-
Lamin Williams
U MAD?
pi_220932124
Iemand al een idee wanneer je losse stickers kan bestellen bij Panini, lees wanneer je er minder dan 50 moet?
pi_220932128
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik herkende Lamin Yamal niet op het plaatje _O-
Fringpong stond er ook nog lachen op.
pi_220932388
Ik ga morgen mijn administratie bijwerken op Sticker Manager! Heet PaniniSticker1. Dus als iemand interesse heeft om te ruilen? Heb er nu stuk of 400, dus nog op zoek naar velen.
pi_220934168
Zuid-Korea heeft een Duitser :D Ik dacht eerst dat ik dronken was toen ik die naam bij Korea zag.

Wat grappig. Zal wel een Koreaanse vader/moeder hebben.
pi_220934175
@TheVulture is een zeer betrouwbare ruil partner.
pi_220934192
quote:
9s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:24 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Fringpong stond er ook nog lachen op.
Welke spelers staan nog meer in het boek die niet mee naar het WK gaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')