Ik heb vanavond wel nog een tweede swap gedaan en de 3e wordt gevraagd, maar ik wil nu eerst even mijn eigen bestellingen gaan verwerken, duurt nondeju lang voordat die 100 zakjes binnen komenquote:Op woensdag 27 mei 2026 22:59 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik heb een Ronaldo. Maar eens bewaren tot zijn winnende goal in de finale.
Verder eerste swap ruil gedaan!
Wacht je nog op 100 zakjes? Hoeveel heb je besteld, dacht dat je hem al aardig vol had hahah.quote:Op woensdag 27 mei 2026 23:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb vanavond wel nog een tweede swap gedaan en de 3e wordt gevraagd, maar ik wil nu eerst even mijn eigen bestellingen gaan verwerken, duurt nondeju lang voordat die 100 zakjes binnen komen
Heb 2 dozen van 50 verwerkt, en er zijn er nu nog twee onderwegquote:Op woensdag 27 mei 2026 23:04 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Wacht je nog op 100 zakjes? Hoeveel heb je besteld, dacht dat je hem al aardig vol had hahah.
quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die horen niet in je boek, maar het schijnt handelswaar te zijn
Commerciële rotzooi.quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat een troep. En dan staat er ook nog met koeienletters EXTRA STICKER op. Waar gaat dit over
Zo. Ik 30 dozen gedaan. Denk dat ik nog wel paar pakjes erbij moet kopen, ook voor wat extra ruilmateriaal.quote:Op woensdag 27 mei 2026 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb 2 dozen van 50 verwerkt, en er zijn er nu nog twee onderwegBen er trouwens achter gekomen dat in een van de dozen maar 49 zakjes zaten
dankzij mijn stickermanager overzicht.
Zoek nu nog 420 plaatjes, waarvan er 10 hopelijk met een swap deze kant uitkomen. Met die 700 plaatjes die ik nog gekocht heb zou ik hopelijk een eind moeten komen.
Al die kindertjes straks huilen omdat jij de hele voorraad hebt opgekocht.quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:17 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Zo. Ik 30 dozen gedaan. Denk dat ik nog wel paar pakjes erbij moet kopen, ook voor wat extra ruilmateriaal.
3, ook goeiemorgenquote:Op donderdag 28 mei 2026 13:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Al die kindertjes straks huilen omdat jij de hele voorraad hebt opgekocht.
Ik had na 40 pakjes welgeteld 1 Ivoriaan. Daarentegen Paraguay al bijna vol.quote:Op donderdag 28 mei 2026 21:25 schreef Boezeidekoe het volgende:
Zijn er al mensen die zoveel zakjes hebben geopend dat ze met enige zekerheid kunnen zeggen of er een bepaalde verdeling inzit qua veel en weinig voorkomende stickers? Ik heb nu 19 zakjes geopend maar nog niet 1 Nederlander, daarentegen wordt ik doodgegooid met Tsjechen en Ivorianen. Uiteraard is 19x7 = 133 stickers een veel te laag aantal om daar zelf wat over te zeggen.
Dan weet ik waar ik op moet letten bij het ruilen
Het voelt wat random, bij mij ging Korea bijvoorbeeld vrij hard en Tsjechie dan weer minder. Heb net de nieuwe voorraad binnen, ben dan wel benieuwd of er in deze batch veel plaatjes zitten die ik nog mis of dat het vooral een dubbele plaatjes-feest wordtquote:Op donderdag 28 mei 2026 21:25 schreef Boezeidekoe het volgende:
Zijn er al mensen die zoveel zakjes hebben geopend dat ze met enige zekerheid kunnen zeggen of er een bepaalde verdeling inzit qua veel en weinig voorkomende stickers? Ik heb nu 19 zakjes geopend maar nog niet 1 Nederlander, daarentegen wordt ik doodgegooid met Tsjechen en Ivorianen. Uiteraard is 19x7 = 133 stickers een veel te laag aantal om daar zelf wat over te zeggen.
Dan weet ik waar ik op moet letten bij het ruilen
Voor mijn gevoel wel veel verschil in een box. In de ene zat en wel 25 stickers uit Tsjechie en bij de andere box maar 5 uit Oebekistan bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 28 mei 2026 21:25 schreef Boezeidekoe het volgende:
Zijn er al mensen die zoveel zakjes hebben geopend dat ze met enige zekerheid kunnen zeggen of er een bepaalde verdeling inzit qua veel en weinig voorkomende stickers? Ik heb nu 19 zakjes geopend maar nog niet 1 Nederlander, daarentegen wordt ik doodgegooid met Tsjechen en Ivorianen. Uiteraard is 19x7 = 133 stickers een veel te laag aantal om daar zelf wat over te zeggen.
Dan weet ik waar ik op moet letten bij het ruilen
Ik heb de meeste dubbelen van Tsjechiequote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het voelt wat random, bij mij ging Korea bijvoorbeeld vrij hard en Tsjechie dan weer minder. Heb net de nieuwe voorraad binnen, ben dan wel benieuwd of er in deze batch veel plaatjes zitten die ik nog mis of dat het vooral een dubbele plaatjes-feest wordt
Niks overtreft de panini plaatjes van Nuno Valentequote:Op zondag 31 mei 2026 13:05 schreef de_boswachter het volgende:
Kandidaat voor de grootste gangstertronie van het boek: keeper Vozinha van Kaapverdië.
Kandidaat voor de meest afgeleefde voetballer van het boek: Tabakovic van Bosnië.
En ik had ook nog een kandidaat voor de grootste ‘kijk eens dom ja ho maar’ gezicht, maar die ben ik even kwijt.
Gekeken bij Portugal, die zit er niet in.quote:Op zondag 31 mei 2026 13:13 schreef Durmada het volgende:
[..]
Niks overtreft de panini plaatjes van Nuno Valente
Lamin Williamsquote:Op zondag 31 mei 2026 17:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik herkende Lamin Yamal niet op het plaatje
Fringpong stond er ook nog lachen op.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik herkende Lamin Yamal niet op het plaatje
Welke spelers staan nog meer in het boek die niet mee naar het WK gaan?quote:Op zondag 31 mei 2026 21:24 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Fringpong stond er ook nog lachen op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |