Oh da's inderdaad irritantquote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:52 schreef mitt het volgende:
Misschien al besproken hier maar rete irritant dat de cijfers per land gaan en niet gewoon 1 tot 1000 of weet ik hoeveel.
Elke keer vooraan opzoeken waar het land zit. Ken al die groepen nog niet uit m'n hoofd.
Klopt ja, gruwelijk irritant. In plaats van ze op nummer te leggen moet je nu stapeltjes per land maken en weer van voren of aan bladeren steeds. Met 12 poules is dat irritant lastig.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:52 schreef mitt het volgende:
Misschien al besproken hier maar rete irritant dat de cijfers per land gaan en niet gewoon 1 tot 1000 of weet ik hoeveel.
Elke keer vooraan opzoeken waar het land zit. Ken al die groepen nog niet uit m'n hoofd.
Mijn eerste is van 1982. Er ontbreekt een plaatjequote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit was ooit mijn eerste album![]()
Ik had nog weinig kijk op het voetbal zelf maar al die plaatjes waren geweldig, vooral die van Nederland natuurlijk en de gouden met de bondslogo's van alle landen genot.
[ afbeelding ]
Zeg je bij het afrekenen dan dat het voor je zoon/dochter/neefje/nichtje/buurjongetje is of geef je gewoon toe aan de medewerker dat je zelf die plaatjes spaart als volwassenequote:Op woensdag 20 mei 2026 09:46 schreef Pisces29 het volgende:
Maandag eindelijk een Primera gevonden die het stickeralbum wel had.
Mijn blije gezicht gaf het al een beetje weg.quote:Op woensdag 20 mei 2026 10:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zeg je bij het afrekenen dan dat het voor je zoon/dochter/neefje/nichtje/buurjongetje is of geef je gewoon toe aan de medewerker dat je zelf die plaatjes spaart als volwassene
Ik sorteer ze iedere keer op land en de landen leg ik weer bij elkaar per continentquote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:52 schreef mitt het volgende:
Misschien al besproken hier maar rete irritant dat de cijfers per land gaan en niet gewoon 1 tot 1000 of weet ik hoeveel.
Elke keer vooraan opzoeken waar het land zit. Ken al die groepen nog niet uit m'n hoofd.
Colombia is ook mijn minste, met Oezbekistan of all places.quote:Op woensdag 20 mei 2026 14:17 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Ik heb sommige landen, zoals Saudi Arabië en Brazilië op 2 na al compleet en Ecuador en Colombia bijna niets
Watquote:Op woensdag 20 mei 2026 14:26 schreef _The_General_ het volgende:
De stickers heb ik nog nooit ergens gezien, wij hebben het plaatjes album hiervan... Zijn daar ook verzamelaars van?
En dan hebben ze bij Senegal ook nog eens verschillende tenues.quote:Op woensdag 20 mei 2026 14:11 schreef TheVulture het volgende:
Waarom hebben sommige landen twee doelmannen zoals Brazilië en de meesten maar 1? Mijn OCD trekt dat slecht
Neuer zit er niet bijquote:Op woensdag 20 mei 2026 14:11 schreef TheVulture het volgende:
Waarom hebben sommige landen twee doelmannen zoals Brazilië en de meesten maar 1? Mijn OCD trekt dat slecht
quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:17 schreef Durmada het volgende:
Ik heb er hier 17 van Paraguay, en slechts eentje van Ivoorkust na 40 pakjes. Bij de blisters overigens pakjes met alleen maar spelers van teams die de play-offs hebben gewonnen (Zweden, Bosnië, Iraq etc)
edit: nevermind, heb het al gevonden wat blisters zijnquote:Op woensdag 20 mei 2026 16:17 schreef Durmada het volgende:
Ik heb er hier 17 van Paraguay, en slechts eentje van Ivoorkust na 40 pakjes. Bij de blisters overigens pakjes met alleen maar spelers van teams die de play-offs hebben gewonnen (Zweden, Bosnië, Iraq etc)
Ik heb na een pakje of 30 dan al weer best veel Ecuador en Colombia, terwijl ik nu pas de eerste Iraniërs tegenkwamquote:Op woensdag 20 mei 2026 14:17 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Ik heb sommige landen, zoals Saudi Arabië en Brazilië op 2 na al compleet en Ecuador en Colombia bijna niets
Heb je de Amerikaanse versie?quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb na een pakje of 30 dan al weer best veel Ecuador en Colombia, terwijl ik nu pas de eerste Iraniërs tegenkwam
Heel irritant inderdaad, ik heb een foto gemaakt van de inhoudsopgave en heb mijn mobiel erbij. Al heb ik inmiddels de poules wel redelijk in het hoofd.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:52 schreef mitt het volgende:
Misschien al besproken hier maar rete irritant dat de cijfers per land gaan en niet gewoon 1 tot 1000 of weet ik hoeveel.
Elke keer vooraan opzoeken waar het land zit. Ken al die groepen nog niet uit m'n hoofd.
De hardcover neem ik aan? Onze lokale Primera in een gat is gelukkig altijd heel rijkelijk bedeeld met dit soort zaken. Vullen ook altijd snel bij. Wellicht omdat ik ook grootafnemer ben. (lol)quote:Op woensdag 20 mei 2026 09:46 schreef Pisces29 het volgende:
Maandag eindelijk een Primera gevonden die het stickeralbum wel had.
Nee de gewone.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De hardcover neem ik aan? Onze lokale Primera in een gat is gelukkig altijd heel rijkelijk bedeeld met dit soort zaken. Vullen ook altijd snel bij. Wellicht omdat ik ook grootafnemer ben. (lol)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |