abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220844264
quote:
12s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 19:52 schreef mitt het volgende:
Misschien al besproken hier maar rete irritant dat de cijfers per land gaan en niet gewoon 1 tot 1000 of weet ik hoeveel.

Elke keer vooraan opzoeken waar het land zit. Ken al die groepen nog niet uit m'n hoofd.
Oh da's inderdaad irritant :D

Inmiddels een update van DHL dat ik morgen de bestelling binnen krijg *O*
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220844496
quote:
12s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 19:52 schreef mitt het volgende:
Misschien al besproken hier maar rete irritant dat de cijfers per land gaan en niet gewoon 1 tot 1000 of weet ik hoeveel.

Elke keer vooraan opzoeken waar het land zit. Ken al die groepen nog niet uit m'n hoofd.
Klopt ja, gruwelijk irritant. In plaats van ze op nummer te leggen moet je nu stapeltjes per land maken en weer van voren of aan bladeren steeds. Met 12 poules is dat irritant lastig.
U MAD?
  woensdag 20 mei 2026 @ 09:45:34 #153
179534 Waaghals
Wolfgang Abel
pi_220845348
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 16:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit was ooit mijn eerste album _O_

Ik had nog weinig kijk op het voetbal zelf maar al die plaatjes waren geweldig, vooral die van Nederland natuurlijk en de gouden met de bondslogo's van alle landen genot.

[ afbeelding ]
Mijn eerste is van 1982. Er ontbreekt een plaatje :(
Where's me jumper?
pi_220845354
Maandag eindelijk een Primera gevonden die het stickeralbum wel had. *O*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 20 mei 2026 @ 10:23:02 #155
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220845646
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 09:46 schreef Pisces29 het volgende:
Maandag eindelijk een Primera gevonden die het stickeralbum wel had. *O*
Zeg je bij het afrekenen dan dat het voor je zoon/dochter/neefje/nichtje/buurjongetje is of geef je gewoon toe aan de medewerker dat je zelf die plaatjes spaart als volwassene :P
pi_220845732
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:23 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Zeg je bij het afrekenen dan dat het voor je zoon/dochter/neefje/nichtje/buurjongetje is of geef je gewoon toe aan de medewerker dat je zelf die plaatjes spaart als volwassene :P
Mijn blije gezicht gaf het al een beetje weg. :+ Maar ik zei heel blij te zijn eindelijk te kunnen gaan plakken. :Y No shame. 8-)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220846560
Zelfde dochter haalt Messi eruit _O_
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220846749
Hij is binnen, is het een record dat ik bij het vierde plaatje in het eerste zakje al een dubbele heb? Seck van Senegal (SEN05) zat ook al in mijn boek _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220847104
quote:
12s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 19:52 schreef mitt het volgende:
Misschien al besproken hier maar rete irritant dat de cijfers per land gaan en niet gewoon 1 tot 1000 of weet ik hoeveel.

Elke keer vooraan opzoeken waar het land zit. Ken al die groepen nog niet uit m'n hoofd.
Ik sorteer ze iedere keer op land en de landen leg ik weer bij elkaar per continent :P Maar snap dat als je iedere dag een paar pakjes doet het erg irritant is.

Al mensen met veel dubbele? Ik ga dit weekend beginnen met ruilen, maar geef jullie de eerste kans voor ik ergens anders ga kijken :P
pi_220847293
Waarom hebben sommige landen twee doelmannen zoals Brazilië en de meesten maar 1? Mijn OCD trekt dat slecht :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220847332
Ik heb sommige landen, zoals Saudi Arabië en Brazilië op 2 na al compleet en Ecuador en Colombia bijna niets :')
pi_220847371
De stickers heb ik nog nooit ergens gezien, wij hebben het plaatjes album hiervan... Zijn daar ook verzamelaars van?
pi_220847750
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:17 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Ik heb sommige landen, zoals Saudi Arabië en Brazilië op 2 na al compleet en Ecuador en Colombia bijna niets :')
Colombia is ook mijn minste, met Oezbekistan of all places.

Ecuador heb ik meer dan de helft al dubbel. _O-
pi_220847756
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:26 schreef _The_General_ het volgende:
De stickers heb ik nog nooit ergens gezien, wij hebben het plaatjes album hiervan... Zijn daar ook verzamelaars van?
Wat
U MAD?
pi_220847757
Argentinië na 25 zakjes nog 0

:')
U MAD?
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:17:05 #166
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_220848191
Ik heb er hier 17 van Paraguay, en slechts eentje van Ivoorkust na 40 pakjes. Bij de blisters overigens pakjes met alleen maar spelers van teams die de play-offs hebben gewonnen (Zweden, Bosnië, Iraq etc)
AZ
ALKMAAR
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:18:15 #167
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_220848200
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:11 schreef TheVulture het volgende:
Waarom hebben sommige landen twee doelmannen zoals Brazilië en de meesten maar 1? Mijn OCD trekt dat slecht :D
En dan hebben ze bij Senegal ook nog eens verschillende tenues. :D
AZ
ALKMAAR
pi_220848211
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:11 schreef TheVulture het volgende:
Waarom hebben sommige landen twee doelmannen zoals Brazilië en de meesten maar 1? Mijn OCD trekt dat slecht :D
Neuer zit er niet bij :{
pi_220848215
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:17 schreef Durmada het volgende:
Ik heb er hier 17 van Paraguay, en slechts eentje van Ivoorkust na 40 pakjes. Bij de blisters overigens pakjes met alleen maar spelers van teams die de play-offs hebben gewonnen (Zweden, Bosnië, Iraq etc)
_O- Dat is oprecht knap.
pi_220848860
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:17 schreef Durmada het volgende:
Ik heb er hier 17 van Paraguay, en slechts eentje van Ivoorkust na 40 pakjes. Bij de blisters overigens pakjes met alleen maar spelers van teams die de play-offs hebben gewonnen (Zweden, Bosnië, Iraq etc)
edit: nevermind, heb het al gevonden wat blisters zijn :D

[ Bericht 4% gewijzigd door TheVulture op 21-05-2026 16:10:19 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220848870
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:17 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Ik heb sommige landen, zoals Saudi Arabië en Brazilië op 2 na al compleet en Ecuador en Colombia bijna niets :')
Ik heb na een pakje of 30 dan al weer best veel Ecuador en Colombia, terwijl ik nu pas de eerste Iraniërs tegenkwam _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 20 mei 2026 @ 18:02:43 #172
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220848905
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:57 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik heb na een pakje of 30 dan al weer best veel Ecuador en Colombia, terwijl ik nu pas de eerste Iraniërs tegenkwam _O-
Heb je de Amerikaanse versie?
  woensdag 20 mei 2026 @ 19:12:11 #173
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_220849617
quote:
12s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 19:52 schreef mitt het volgende:
Misschien al besproken hier maar rete irritant dat de cijfers per land gaan en niet gewoon 1 tot 1000 of weet ik hoeveel.

Elke keer vooraan opzoeken waar het land zit. Ken al die groepen nog niet uit m'n hoofd.
Heel irritant inderdaad, ik heb een foto gemaakt van de inhoudsopgave en heb mijn mobiel erbij. Al heb ik inmiddels de poules wel redelijk in het hoofd.
  woensdag 20 mei 2026 @ 19:21:51 #174
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_220849722
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 09:46 schreef Pisces29 het volgende:
Maandag eindelijk een Primera gevonden die het stickeralbum wel had. *O*
De hardcover neem ik aan? Onze lokale Primera in een gat is gelukkig altijd heel rijkelijk bedeeld met dit soort zaken. Vullen ook altijd snel bij. Wellicht omdat ik ook grootafnemer ben. (lol)
pi_220850559
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:21 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
De hardcover neem ik aan? Onze lokale Primera in een gat is gelukkig altijd heel rijkelijk bedeeld met dit soort zaken. Vullen ook altijd snel bij. Wellicht omdat ik ook grootafnemer ben. (lol)
Nee de gewone. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')