Bij de vorige verzendbevestiging had ik 1 dag later een bericht van GLS en nog een dag later alles in huis.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 13:22 schreef de_boswachter het volgende:
Al vanaf 11 mei ‘zending aangemeld’ bij DHL.
Overal zijn ze te koop. Laatste keer dat ik ze via pre-order bestel.
Ik heb er nog niet 1. Toch wel 100 pakjes geopend inmiddels.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:52 schreef Droopie het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZGdHCVvEK/
Ow zo zitten die extra stickers in elkaar? Tot zover dat waar is.
Ik had er ook 2 die te klein waren. Dacht eerst dat ik gek was geworden. Maar waren echt kleinerquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:55 schreef Droopie het volgende:
Ik word er helemaal zen van.
En een paar stickers zitten niet perfect (eentje van ecuador is zelfs ook te klein) en er zit soms wat kleurverschil in.
Helemaal therapeutisch ook leren dat niet alles OCD proof hoeft te zijn.
Geweldigquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:57 schreef de_boswachter het volgende:
Heb ze ontvangen 5 minuten geleden. Dit is geil.
het mooie van dit verzamelen, ik zie en hoor namen waar ik nog nooit van gehoord hebquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:56 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik heb al 3x dezelfde Mexicanen dubbel. Engnek Alvarez zit erbij. @:De_boswachter
Al mensen met veel dubbelen die kunnen ruilen? Volgende week ben ik wel zover.
Bij Egypte speelt er een bij een club: National bank of Egypte. De plaatselijke Rabobank?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
het mooie van dit verzamelen, ik zie en hoor namen waar ik nog nooit van gehoord heb
Kan niet wachten op Haiti -Ivoorkust, en kijken of ze er echt allemaal zou oud uit zien
Mooie rolmodellen voor de straatjeugd.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb er 3 van Curacao. Alle drie vol getatoeëerd tot aan de nek. Bajes FC.
Uruguay en Argentinië zien er altijd levensgevaarlijk uit. Dorpsgek Parades heb ik al.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb er 3 van Curacao. Alle drie vol getatoeëerd tot aan de nek. Bajes FC.
Best veel Nederlandse namen trouwens bij Nieuw Zeelandquote:Op zondag 17 mei 2026 01:48 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Haïti is wel echt goed qua namen. Helaas heb ik pas 1 Haitiaan. Wel mooi om te zien dat andere landen ook een migratieprobleem hebben. Nieuw Zeeland lijkt wel Eintracht Ter Apel en Zuid Korea heeft iemand die Jens heet
Ik heb dit album ook. Compleet dacht ik tot ik jaren later erachter kwam dat ik 2x dezelfde Zweed erin had geplakt. Al die blonde koppies waren niet uit elkaar te houden als klein kind blijkbaar.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit was ooit mijn eerste album![]()
Ik had nog weinig kijk op het voetbal zelf maar al die plaatjes waren geweldig, vooral die van Nederland natuurlijk en de gouden met de bondslogo's van alle landen genot.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |