abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220800990
Al vanaf 11 mei ‘zending aangemeld’ bij DHL.

Overal zijn ze te koop. Laatste keer dat ik ze via pre-order bestel.
U MAD?
pi_220801497
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:22 schreef de_boswachter het volgende:
Al vanaf 11 mei ‘zending aangemeld’ bij DHL.

Overal zijn ze te koop. Laatste keer dat ik ze via pre-order bestel.
Bij de vorige verzendbevestiging had ik 1 dag later een bericht van GLS en nog een dag later alles in huis.
Nu heb ik de 11e een bevestiging van Panini gehad dat ze ook de Collector Box hebben gestuurd, en heb ik 4 dagen later nog niets gehoord.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_220808306
Pre order via bol geannuleerd. Via een andere webshop kan ik ze nu al ophalen bij het afhaalpunt. Als ik er 4 per dag open kom ik een heel eind tot de wk
pi_220808531
Ik heb een collectorsalbum gekocht met doorzichtige zakjes omdat er geen stickeralbum lag.

Nu dus alsnog op zoek naar het stickeralbum.

Maar ik heb wel Gimenez *O*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 17:52:49 #130
38824 crew  Droopie
pi_220811283
https://vm.tiktok.com/ZGdHCVvEK/

Ow zo zitten die extra stickers in elkaar? Tot zover dat waar is.
Hell To The Liars
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 17:55:00 #131
38824 crew  Droopie
pi_220811321
Ik word er helemaal zen van.

En een paar stickers zitten niet perfect (eentje van ecuador is zelfs ook te klein :')) en er zit soms wat kleurverschil in.

Helemaal therapeutisch ook leren dat niet alles OCD proof hoeft te zijn.
Hell To The Liars
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:16:13 #132
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220811513
Die Panini albums en stickers waren vroeger echt zoveel beter dan die goedkope rotzooi van tegenwoordig.
pi_220813436
Ik heb al 3x dezelfde Mexicanen dubbel. Engnek Alvarez zit erbij. @de_boswachter

Al mensen met veel dubbelen die kunnen ruilen? Volgende week ben ik wel zover.
pi_220813449
Heb ze ontvangen 5 minuten geleden. Dit is geil.
U MAD?
pi_220813451
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:52 schreef Droopie het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZGdHCVvEK/

Ow zo zitten die extra stickers in elkaar? Tot zover dat waar is.
Ik heb er nog niet 1. Toch wel 100 pakjes geopend inmiddels.
pi_220813474
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:55 schreef Droopie het volgende:
Ik word er helemaal zen van.

En een paar stickers zitten niet perfect (eentje van ecuador is zelfs ook te klein :')) en er zit soms wat kleurverschil in.

Helemaal therapeutisch ook leren dat niet alles OCD proof hoeft te zijn.
Ik had er ook 2 die te klein waren. Dacht eerst dat ik gek was geworden. Maar waren echt kleiner _O-
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:04:12 #137
38824 crew  Droopie
pi_220813626
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:57 schreef de_boswachter het volgende:
Heb ze ontvangen 5 minuten geleden. Dit is geil.
Geweldig :)
Veel plezier
Hell To The Liars
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:05:27 #138
38824 crew  Droopie
pi_220813649
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:56 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik heb al 3x dezelfde Mexicanen dubbel. Engnek Alvarez zit erbij. @:De_boswachter

Al mensen met veel dubbelen die kunnen ruilen? Volgende week ben ik wel zover.
het mooie van dit verzamelen, ik zie en hoor namen waar ik nog nooit van gehoord heb

Kan niet wachten op Haiti -Ivoorkust, en kijken of ze er echt allemaal zou oud uit zien *O*
Hell To The Liars
pi_220813744
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:05 schreef Droopie het volgende:

[..]
het mooie van dit verzamelen, ik zie en hoor namen waar ik nog nooit van gehoord heb

Kan niet wachten op Haiti -Ivoorkust, en kijken of ze er echt allemaal zou oud uit zien *O*
Bij Egypte speelt er een bij een club: National bank of Egypte. De plaatselijke Rabobank? :P

Dat zijn inderdaad niet de landen met de vrolijkste uitstraling. _O- En bij Tunesie was lachen verboden op de foto :P
pi_220815899
Ik heb er 3 van Curacao. Alle drie vol getatoeëerd tot aan de nek. Bajes FC.
U MAD?
pi_220818830
Haïti is wel echt goed qua namen. Helaas heb ik pas 1 Haitiaan. Wel mooi om te zien dat andere landen ook een migratieprobleem hebben. Nieuw Zeeland lijkt wel Eintracht Ter Apel en Zuid Korea heeft iemand die Jens heet :')
  zondag 17 mei 2026 @ 09:53:31 #142
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220820421
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb er 3 van Curacao. Alle drie vol getatoeëerd tot aan de nek. Bajes FC.
Mooie rolmodellen voor de straatjeugd.
pi_220822956
Die Koreanen lijken allemaal op elkaar joh. Ook hetzelfde kapsel.

En ik mis de echte Duitse hoofden van types als Muller.
pi_220822975
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb er 3 van Curacao. Alle drie vol getatoeëerd tot aan de nek. Bajes FC.
Uruguay en Argentinië zien er altijd levensgevaarlijk uit. Dorpsgek Parades heb ik al.
pi_220822987
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 01:48 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Haïti is wel echt goed qua namen. Helaas heb ik pas 1 Haitiaan. Wel mooi om te zien dat andere landen ook een migratieprobleem hebben. Nieuw Zeeland lijkt wel Eintracht Ter Apel en Zuid Korea heeft iemand die Jens heet :')
Best veel Nederlandse namen trouwens bij Nieuw Zeeland :P
  maandag 18 mei 2026 @ 08:55:19 #146
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220829885
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 16:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit was ooit mijn eerste album _O_

Ik had nog weinig kijk op het voetbal zelf maar al die plaatjes waren geweldig, vooral die van Nederland natuurlijk en de gouden met de bondslogo's van alle landen genot.

[ afbeelding ]
Ik heb dit album ook. Compleet dacht ik tot ik jaren later erachter kwam dat ik 2x dezelfde Zweed erin had geplakt. Al die blonde koppies waren niet uit elkaar te houden als klein kind blijkbaar.
pi_220835017
Pakje of 20 geopend.

0 argentijnen.
U MAD?
pi_220841414
Iemand ervaring met de expresslevering van Bpost, want mijn bestelling zou uiterlijk morgen op de mat moeten vallen volgens de verzendbevestiging maar het blijft angstvallig stil :')

Dacht ook een account aangemaakt te hebben op de site van Panini maar daar is iets misgegaan denk ik.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220842425
Een dochter had twee Nederlanders en drie zilveren in een pakje _O_
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220842445
Misschien al besproken hier maar rete irritant dat de cijfers per land gaan en niet gewoon 1 tot 1000 of weet ik hoeveel.

Elke keer vooraan opzoeken waar het land zit. Ken al die groepen nog niet uit m'n hoofd.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')