abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220964797
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:04 schreef Solispolar het volgende:
Mensen! Nog tips voor de beste plek om een album+booster te scoren? Geen zin om 500 euro + uit te geven uiteraard :') Waar liggen de beste deals?
500 EUR is ook echt overdreven, ik heb in totaal nu 300 EUR uitgegeven (album + 4 dozen van 50 zakjes via Panini zelf), en met diverse ruilacties op stickermanager zit ik nu nog op 36 plaatjes die ik mis. Die ga ik waarschijnlijk via Panini bijbestellen voor zo'n 0,40 per sticker als ik het met eedere collecties vergelijk. Als je er een beetje moeite insteekt qua ruilen via de post kom je niet boven de 350 EUR uit. Nog steeds veel geld natuurlijk, maar da's een ander verhaal :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 5 juni 2026 @ 13:39:34 #242
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220965409
Iemand hier al Ronaldo zelf uit een pakje gehad?
pi_220965622
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 13:39 schreef StevenHyde het volgende:
Iemand hier al Ronaldo zelf uit een pakje gehad?
Twee keer zelfs :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220965893
Ik ben opgelicht door iemand. 18 stickers niet onvangen :P
pi_220965898
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 12:09 schreef TheVulture het volgende:

[..]
500 EUR is ook echt overdreven, ik heb in totaal nu 300 EUR uitgegeven (album + 4 dozen van 50 zakjes via Panini zelf), en met diverse ruilacties op stickermanager zit ik nu nog op 36 plaatjes die ik mis. Die ga ik waarschijnlijk via Panini bijbestellen voor zo'n 0,40 per sticker als ik het met eedere collecties vergelijk. Als je er een beetje moeite insteekt qua ruilen via de post kom je niet boven de 350 EUR uit. Nog steeds veel geld natuurlijk, maar da's een ander verhaal :P
Kan dit bevestigen.
pi_220965919
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 14:58 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik ben opgelicht door iemand. 18 stickers niet onvangen :P
Oh da's kut... misschien zitten ze nog in de post, of zijn ze niet eens verstuurd?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220965924
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 15:00 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Oh da's kut... misschien zitten ze nog in de post, of zijn ze niet eens verstuurd?
Hij zegt verstuurd, maar het was afgelopen vrijdag. Het kan natuurlijk, maar wel vaag.
pi_220965932
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 12:09 schreef TheVulture het volgende:

[..]
500 EUR is ook echt overdreven, ik heb in totaal nu 300 EUR uitgegeven (album + 4 dozen van 50 zakjes via Panini zelf), en met diverse ruilacties op stickermanager zit ik nu nog op 36 plaatjes die ik mis. Die ga ik waarschijnlijk via Panini bijbestellen voor zo'n 0,40 per sticker als ik het met eedere collecties vergelijk. Als je er een beetje moeite insteekt qua ruilen via de post kom je niet boven de 350 EUR uit. Nog steeds veel geld natuurlijk, maar da's een ander verhaal :P
Fair enough.. maar 350 euro is nog steeds rijkelijk veel voor een stickeralbum inderdaad.
pi_220966063
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 15:01 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Fair enough.. maar 350 euro is nog steeds rijkelijk veel voor een stickeralbum inderdaad.
Eens, maar het is natuurlijk wel een album met 980 plaatjes, vroeger was dat denk ik de helft of een kwart :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220966068
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 15:01 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Hij zegt verstuurd, maar het was afgelopen vrijdag. Het kan natuurlijk, maar wel vaag.
Hmzz, er kan natuurlijk altijd een keer iets misgaan, maar had ie al veel swaps qua betrouwbaarheid?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220980948
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:43 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Heel wat. Ik zag ergens een week of twee geleden dat 6 Mexicaanse spelers uit het boek niet zijn opgeroepen…. maar kan het niet meer vinden.

Bij Nederland zitten Simons en Frimpong er nog in. Spanje ook met Carvajal en Huijssen.

Elk team heeft 18 spelerstickers x 48 = 864 spelers.

Wilde gok, maar ik denk dat er zeker 125 niet meegaan naar WK. Moet toch al iemand uitgezocht hebben lijkt me.
Kan Panini in Augustus weer een nieuwe serie uitbrengen, de "update set" wordt dan wel vrij groot!
pi_220980962
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:20 schreef de_boswachter het volgende:
Hebben jullie Messi en of Ronaldo wel eens dubbel gehad? Want ik heb deze na tig pakjes nog steeds niet. Portugezen bij het leven maar Ronaldo ho maar. Argentijnen zijn sowieso zeldzaam lijkt het.
Ik heb Ronaldo zojuist dubbel, valt mee ik had er maar +/- 200 zakjes voor nodig.

Nog steeds geen extra sticker tegen gekomen trouwens, ik ben doomed er vrij snel 2 tegen te komen.
pi_220980978
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 15:22 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Eens, maar het is natuurlijk wel een album met 980 plaatjes, vroeger was dat denk ik de helft of een kwart :D
Bijna, in 1984 waren het er slechts 258 ;)
pi_220986774
Er staan nog 5 swaps uit waarvan 2 internationale, in Frankrijk en Zweden :D Als alles goed gaat heb ik nog minder dan 10 plaatjes nodig voor een vol boek :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220986924
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 16:54 schreef TheVulture het volgende:
Er staan nog 5 swaps uit waarvan 2 internationale, in Frankrijk en Zweden :D Als alles goed gaat heb ik nog minder dan 10 plaatjes nodig voor een vol boek :P
_O_

Knap hoor.

Nadeel van zoveel stickers vind ik wel al die onbekende namen. Al die Arabieren bijvoorbeeld, allemaal hetzelfde en weinig herkenbaar.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220987542
quote:
12s.gif Op maandag 8 juni 2026 17:30 schreef mitt het volgende:

[..]
_O_

Knap hoor.

Nadeel van zoveel stickers vind ik wel al die onbekende namen. Al die Arabieren bijvoorbeeld, allemaal hetzelfde en weinig herkenbaar.
Ja bij sommige landen lijken de namen en hoofden soms zo op elkaar dat je in eerste instantie denkt aan een dubbele maar dat blijkt dan niet zo te zijn
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220991351
quote:
12s.gif Op maandag 8 juni 2026 17:30 schreef mitt het volgende:

[..]
_O_

Knap hoor.

Nadeel van zoveel stickers vind ik wel al die onbekende namen. Al die Arabieren bijvoorbeeld, allemaal hetzelfde en weinig herkenbaar.
Dit inderdaad. Sowieso al die nikszeggende kutlanden, even normaal doen hoor. Italië is er niet bij, maar Oezbekistan, Haïti en wat andere vage landen wel. Wat mij betreft gaan ze weer gewoon naar een modus waar de beste landen ter wereld deelnemen; en niet per sé een vast aantal per continent.

En daarbij gewoon minder teams. 49 (?) is gewoon teveel.
pi_220996074
Kan iemand die verschrikkelijke Casemiro van Brazilie vertellen dat ie niet meer uit de zakjes mag komen?

254 nog ontbrekende stickers maar deze vervelende kanarie al 254 x dubbel
pi_221005329
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 19:30 schreef Näsenbar het volgende:
Ze zijn ook digitaal te sparen, voor degene die geen zin hebben in nog meer rommel in huis.

https://paninicollection.(...)tm_source=panini-loc
Moet alleen de Trophy tour nog. Update is nog niet uit.
pi_221005681
¤1.500
Om een Panini boek vol te krijgen, kun je rekenen op een totale kosten van ongeveer ¤1.500. Dit is gebaseerd op de prijs van een pakje stickers, die ongeveer ¤1,50 kost, en het feit dat je statistisch gezien meer dan 1.000 pakjes nodig hebt om een compleet album te verkrijgen, wat neerkomt op ongeveer 140 pakjes. Het is belangrijk om te weten dat de kans op dubbele stickers groot is, wat de totale kosten kan verhogen.
www.vi.nl
pi_221005686

ik heb er 2, die van 82 is voor 33% vol, klassieke ruilhandel met schoolvriendjes die van 2008 voor 99% maar daar had ik de missende plaatjes online besteld :)
pi_221006017
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 06:10 schreef Karzai het volgende:
¤1.500
Om een Panini boek vol te krijgen, kun je rekenen op een totale kosten van ongeveer ¤1.500. Dit is gebaseerd op de prijs van een pakje stickers, die ongeveer ¤1,50 kost, en het feit dat je statistisch gezien meer dan 1.000 pakjes nodig hebt om een compleet album te verkrijgen, wat neerkomt op ongeveer 140 pakjes. Het is belangrijk om te weten dat de kans op dubbele stickers groot is, wat de totale kosten kan verhogen.
www.vi.nl
Totale bullshit, ik heb nu nog 5 stickers nodig en zit op ongeveer 315 EUR aan uitgaven. 4 pakken van 50 zakjes gekocht (75 EUR ps) en de rest geruild, wat prima werkt via stickermanager. Kost je alleen wat postzegels.

Zeg niet dat het weinig geld is, maar als je 1500 EUR nodig hebt om je boek vol te krijgen doe je echt wat verkeerd
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221006103
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 08:17 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Totale bullshit, ik heb nu nog 5 stickers nodig en zit op ongeveer 315 EUR aan uitgaven. 4 pakken van 50 zakjes gekocht (75 EUR ps) en de rest geruild, wat prima werkt via stickermanager. Kost je alleen wat postzegels.

Zeg niet dat het weinig geld is, maar als je 1500 EUR nodig hebt om je boek vol te krijgen doe je echt wat verkeerd
nog veel geld :)
ik zou het er niet aan uitgeven :D
pi_221007357
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 08:17 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Totale bullshit, ik heb nu nog 5 stickers nodig en zit op ongeveer 315 EUR aan uitgaven. 4 pakken van 50 zakjes gekocht (75 EUR ps) en de rest geruild, wat prima werkt via stickermanager. Kost je alleen wat postzegels.

Zeg niet dat het weinig geld is, maar als je 1500 EUR nodig hebt om je boek vol te krijgen doe je echt wat verkeerd
Dan moet je wel grote partijen ruilen, toch?
  donderdag 11 juni 2026 @ 11:39:30 #265
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_221007388
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 06:16 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb er 2, die van 82 is voor 33% vol, klassieke ruilhandel met schoolvriendjes die van 2008 voor 99% maar daar had ik de missende plaatjes online besteld :)
Geweldig die van 82 :D
pi_221007472
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 11:32 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dan moet je wel grote partijen ruilen, toch?
Ik heb een paar swaps van circa 20 gehad, in totaal denk ik zo'n kleine 200 plaatjes heb moeten ruilen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221016140
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 11:55 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik heb een paar swaps van circa 20 gehad, in totaal denk ik zo'n kleine 200 plaatjes heb moeten ruilen.
Dat moet wel van die grotere swaps, anders ben je het alsnog kwijt aan postzegels.

In de digitale versie nu een sectie McDonalds erbij. Die kun je niet ruilen dus het lijkt erop dat je naar de mc moet om het album vol te krijgen. :{

Update sectie nog leeg en fan stickers zijn er ook nog niet. Lekker op tijd allemaal…
pi_221016522
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 08:17 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Totale bullshit, ik heb nu nog 5 stickers nodig en zit op ongeveer 315 EUR aan uitgaven. 4 pakken van 50 zakjes gekocht (75 EUR ps) en de rest geruild, wat prima werkt via stickermanager. Kost je alleen wat postzegels.

Zeg niet dat het weinig geld is, maar als je 1500 EUR nodig hebt om je boek vol te krijgen doe je echt wat verkeerd
Die 1500 euro is gebaseerd op het gegeven dat je níet ruilt denk ik.. Ik denk dat je dan met 1250-1500 euro aardig goed zit, ruil je een beetje handig dan kom je met 2 boxsets van 100 een heel eiland denk ik.
pi_221060172
De ontbrekende stickers kunnen besteld worden *O*

https://www.panininederla(...)kers-en-kaarten.html

Max 50 stuks in max 5 bestellingen

Ga vanavond de laatste 5 plaatjes bijbestellen en dan is mijn album vol O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221060566
Ik mis alleen nog Isak. Ff bijbestellen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')