500 EUR is ook echt overdreven, ik heb in totaal nu 300 EUR uitgegeven (album + 4 dozen van 50 zakjes via Panini zelf), en met diverse ruilacties op stickermanager zit ik nu nog op 36 plaatjes die ik mis. Die ga ik waarschijnlijk via Panini bijbestellen voor zo'n 0,40 per sticker als ik het met eedere collecties vergelijk. Als je er een beetje moeite insteekt qua ruilen via de post kom je niet boven de 350 EUR uit. Nog steeds veel geld natuurlijk, maar da's een ander verhaalquote:Op donderdag 4 juni 2026 15:04 schreef Solispolar het volgende:
Mensen! Nog tips voor de beste plek om een album+booster te scoren? Geen zin om 500 euro + uit te geven uiteraardWaar liggen de beste deals?
Twee keer zelfsquote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:39 schreef StevenHyde het volgende:
Iemand hier al Ronaldo zelf uit een pakje gehad?
Kan dit bevestigen.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
500 EUR is ook echt overdreven, ik heb in totaal nu 300 EUR uitgegeven (album + 4 dozen van 50 zakjes via Panini zelf), en met diverse ruilacties op stickermanager zit ik nu nog op 36 plaatjes die ik mis. Die ga ik waarschijnlijk via Panini bijbestellen voor zo'n 0,40 per sticker als ik het met eedere collecties vergelijk. Als je er een beetje moeite insteekt qua ruilen via de post kom je niet boven de 350 EUR uit. Nog steeds veel geld natuurlijk, maar da's een ander verhaal
Oh da's kut... misschien zitten ze nog in de post, of zijn ze niet eens verstuurd?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 14:58 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik ben opgelicht door iemand. 18 stickers niet onvangen
Hij zegt verstuurd, maar het was afgelopen vrijdag. Het kan natuurlijk, maar wel vaag.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh da's kut... misschien zitten ze nog in de post, of zijn ze niet eens verstuurd?
Fair enough.. maar 350 euro is nog steeds rijkelijk veel voor een stickeralbum inderdaad.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
500 EUR is ook echt overdreven, ik heb in totaal nu 300 EUR uitgegeven (album + 4 dozen van 50 zakjes via Panini zelf), en met diverse ruilacties op stickermanager zit ik nu nog op 36 plaatjes die ik mis. Die ga ik waarschijnlijk via Panini bijbestellen voor zo'n 0,40 per sticker als ik het met eedere collecties vergelijk. Als je er een beetje moeite insteekt qua ruilen via de post kom je niet boven de 350 EUR uit. Nog steeds veel geld natuurlijk, maar da's een ander verhaal
Eens, maar het is natuurlijk wel een album met 980 plaatjes, vroeger was dat denk ik de helft of een kwartquote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Fair enough.. maar 350 euro is nog steeds rijkelijk veel voor een stickeralbum inderdaad.
Hmzz, er kan natuurlijk altijd een keer iets misgaan, maar had ie al veel swaps qua betrouwbaarheid?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:01 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Hij zegt verstuurd, maar het was afgelopen vrijdag. Het kan natuurlijk, maar wel vaag.
Kan Panini in Augustus weer een nieuwe serie uitbrengen, de "update set" wordt dan wel vrij groot!quote:Op maandag 1 juni 2026 09:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heel wat. Ik zag ergens een week of twee geleden dat 6 Mexicaanse spelers uit het boek niet zijn opgeroepen…. maar kan het niet meer vinden.
Bij Nederland zitten Simons en Frimpong er nog in. Spanje ook met Carvajal en Huijssen.
Elk team heeft 18 spelerstickers x 48 = 864 spelers.
Wilde gok, maar ik denk dat er zeker 125 niet meegaan naar WK. Moet toch al iemand uitgezocht hebben lijkt me.
Ik heb Ronaldo zojuist dubbel, valt mee ik had er maar +/- 200 zakjes voor nodig.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:20 schreef de_boswachter het volgende:
Hebben jullie Messi en of Ronaldo wel eens dubbel gehad? Want ik heb deze na tig pakjes nog steeds niet. Portugezen bij het leven maar Ronaldo ho maar. Argentijnen zijn sowieso zeldzaam lijkt het.
Bijna, in 1984 waren het er slechts 258quote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens, maar het is natuurlijk wel een album met 980 plaatjes, vroeger was dat denk ik de helft of een kwart
quote:Op maandag 8 juni 2026 16:54 schreef TheVulture het volgende:
Er staan nog 5 swaps uit waarvan 2 internationale, in Frankrijk en ZwedenAls alles goed gaat heb ik nog minder dan 10 plaatjes nodig voor een vol boek
Ja bij sommige landen lijken de namen en hoofden soms zo op elkaar dat je in eerste instantie denkt aan een dubbele maar dat blijkt dan niet zo te zijnquote:Op maandag 8 juni 2026 17:30 schreef mitt het volgende:
[..]![]()
Knap hoor.
Nadeel van zoveel stickers vind ik wel al die onbekende namen. Al die Arabieren bijvoorbeeld, allemaal hetzelfde en weinig herkenbaar.
Dit inderdaad. Sowieso al die nikszeggende kutlanden, even normaal doen hoor. Italië is er niet bij, maar Oezbekistan, Haïti en wat andere vage landen wel. Wat mij betreft gaan ze weer gewoon naar een modus waar de beste landen ter wereld deelnemen; en niet per sé een vast aantal per continent.quote:Op maandag 8 juni 2026 17:30 schreef mitt het volgende:
[..]![]()
Knap hoor.
Nadeel van zoveel stickers vind ik wel al die onbekende namen. Al die Arabieren bijvoorbeeld, allemaal hetzelfde en weinig herkenbaar.
Moet alleen de Trophy tour nog. Update is nog niet uit.quote:Op donderdag 30 april 2026 19:30 schreef Näsenbar het volgende:
Ze zijn ook digitaal te sparen, voor degene die geen zin hebben in nog meer rommel in huis.
https://paninicollection.(...)tm_source=panini-loc
Totale bullshit, ik heb nu nog 5 stickers nodig en zit op ongeveer 315 EUR aan uitgaven. 4 pakken van 50 zakjes gekocht (75 EUR ps) en de rest geruild, wat prima werkt via stickermanager. Kost je alleen wat postzegels.quote:Op donderdag 11 juni 2026 06:10 schreef Karzai het volgende:
¤1.500
Om een Panini boek vol te krijgen, kun je rekenen op een totale kosten van ongeveer ¤1.500. Dit is gebaseerd op de prijs van een pakje stickers, die ongeveer ¤1,50 kost, en het feit dat je statistisch gezien meer dan 1.000 pakjes nodig hebt om een compleet album te verkrijgen, wat neerkomt op ongeveer 140 pakjes. Het is belangrijk om te weten dat de kans op dubbele stickers groot is, wat de totale kosten kan verhogen.
www.vi.nl
nog veel geldquote:Op donderdag 11 juni 2026 08:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Totale bullshit, ik heb nu nog 5 stickers nodig en zit op ongeveer 315 EUR aan uitgaven. 4 pakken van 50 zakjes gekocht (75 EUR ps) en de rest geruild, wat prima werkt via stickermanager. Kost je alleen wat postzegels.
Zeg niet dat het weinig geld is, maar als je 1500 EUR nodig hebt om je boek vol te krijgen doe je echt wat verkeerd
Dan moet je wel grote partijen ruilen, toch?quote:Op donderdag 11 juni 2026 08:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Totale bullshit, ik heb nu nog 5 stickers nodig en zit op ongeveer 315 EUR aan uitgaven. 4 pakken van 50 zakjes gekocht (75 EUR ps) en de rest geruild, wat prima werkt via stickermanager. Kost je alleen wat postzegels.
Zeg niet dat het weinig geld is, maar als je 1500 EUR nodig hebt om je boek vol te krijgen doe je echt wat verkeerd
Geweldig die van 82quote:Op donderdag 11 juni 2026 06:16 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb er 2, die van 82 is voor 33% vol, klassieke ruilhandel met schoolvriendjes die van 2008 voor 99% maar daar had ik de missende plaatjes online besteld
Ik heb een paar swaps van circa 20 gehad, in totaal denk ik zo'n kleine 200 plaatjes heb moeten ruilen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan moet je wel grote partijen ruilen, toch?
Dat moet wel van die grotere swaps, anders ben je het alsnog kwijt aan postzegels.quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb een paar swaps van circa 20 gehad, in totaal denk ik zo'n kleine 200 plaatjes heb moeten ruilen.
Die 1500 euro is gebaseerd op het gegeven dat je níet ruilt denk ik.. Ik denk dat je dan met 1250-1500 euro aardig goed zit, ruil je een beetje handig dan kom je met 2 boxsets van 100 een heel eiland denk ik.quote:Op donderdag 11 juni 2026 08:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Totale bullshit, ik heb nu nog 5 stickers nodig en zit op ongeveer 315 EUR aan uitgaven. 4 pakken van 50 zakjes gekocht (75 EUR ps) en de rest geruild, wat prima werkt via stickermanager. Kost je alleen wat postzegels.
Zeg niet dat het weinig geld is, maar als je 1500 EUR nodig hebt om je boek vol te krijgen doe je echt wat verkeerd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |