Heel wat. Ik zag ergens een week of twee geleden dat 6 Mexicaanse spelers uit het boek niet zijn opgeroepen…. maar kan het niet meer vinden.quote:Op maandag 1 juni 2026 09:23 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Welke spelers staan nog meer in het boek die niet mee naar het WK gaan?
quote:Op maandag 1 juni 2026 09:20 schreef DobbyDobby het volgende:
@:Thevulture is een zeer betrouwbare ruil partner.
Als ik de schade bij mezelf heb opgemaakt na de laatste 50 zakjes zal ik kijkenquote:Op zondag 31 mei 2026 22:12 schreef PaniniSticker het volgende:
Ik ga morgen mijn administratie bijwerken op Sticker Manager! Heet PaniniSticker1. Dus als iemand interesse heeft om te ruilen? Heb er nu stuk of 400, dus nog op zoek naar velen.
Koreaanse moeder inderdaad.quote:Op maandag 1 juni 2026 09:20 schreef DobbyDobby het volgende:
Zuid-Korea heeft een DuitserIk dacht eerst dat ik dronken was toen ik die naam bij Korea zag.
Wat grappig. Zal wel een Koreaanse vader/moeder hebben.
Ik had ze best snel, maar niet dubbel.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:20 schreef de_boswachter het volgende:
Hebben jullie Messi en of Ronaldo wel eens dubbel gehad? Want ik heb deze na tig pakjes nog steeds niet. Portugezen bij het leven maar Ronaldo ho maar. Argentijnen zijn sowieso zeldzaam lijkt het.
Klopt, niet te doen. Heb ze zelf daarom pas deels ingeklopt. Echt traag. Denk dat het ‘s nachts prima werkt.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:01 schreef TheVulture het volgende:
Stickermanager werkt de afgelopen dagen wel vies matig, denk dat de servers het niet aan kunnen
500 EUR is ook echt overdreven, ik heb in totaal nu 300 EUR uitgegeven (album + 4 dozen van 50 zakjes via Panini zelf), en met diverse ruilacties op stickermanager zit ik nu nog op 36 plaatjes die ik mis. Die ga ik waarschijnlijk via Panini bijbestellen voor zo'n 0,40 per sticker als ik het met eedere collecties vergelijk. Als je er een beetje moeite insteekt qua ruilen via de post kom je niet boven de 350 EUR uit. Nog steeds veel geld natuurlijk, maar da's een ander verhaalquote:Op donderdag 4 juni 2026 15:04 schreef Solispolar het volgende:
Mensen! Nog tips voor de beste plek om een album+booster te scoren? Geen zin om 500 euro + uit te geven uiteraardWaar liggen de beste deals?
Twee keer zelfsquote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:39 schreef StevenHyde het volgende:
Iemand hier al Ronaldo zelf uit een pakje gehad?
Kan dit bevestigen.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
500 EUR is ook echt overdreven, ik heb in totaal nu 300 EUR uitgegeven (album + 4 dozen van 50 zakjes via Panini zelf), en met diverse ruilacties op stickermanager zit ik nu nog op 36 plaatjes die ik mis. Die ga ik waarschijnlijk via Panini bijbestellen voor zo'n 0,40 per sticker als ik het met eedere collecties vergelijk. Als je er een beetje moeite insteekt qua ruilen via de post kom je niet boven de 350 EUR uit. Nog steeds veel geld natuurlijk, maar da's een ander verhaal
Oh da's kut... misschien zitten ze nog in de post, of zijn ze niet eens verstuurd?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 14:58 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik ben opgelicht door iemand. 18 stickers niet onvangen
Hij zegt verstuurd, maar het was afgelopen vrijdag. Het kan natuurlijk, maar wel vaag.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh da's kut... misschien zitten ze nog in de post, of zijn ze niet eens verstuurd?
Fair enough.. maar 350 euro is nog steeds rijkelijk veel voor een stickeralbum inderdaad.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
500 EUR is ook echt overdreven, ik heb in totaal nu 300 EUR uitgegeven (album + 4 dozen van 50 zakjes via Panini zelf), en met diverse ruilacties op stickermanager zit ik nu nog op 36 plaatjes die ik mis. Die ga ik waarschijnlijk via Panini bijbestellen voor zo'n 0,40 per sticker als ik het met eedere collecties vergelijk. Als je er een beetje moeite insteekt qua ruilen via de post kom je niet boven de 350 EUR uit. Nog steeds veel geld natuurlijk, maar da's een ander verhaal
Eens, maar het is natuurlijk wel een album met 980 plaatjes, vroeger was dat denk ik de helft of een kwartquote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Fair enough.. maar 350 euro is nog steeds rijkelijk veel voor een stickeralbum inderdaad.
Hmzz, er kan natuurlijk altijd een keer iets misgaan, maar had ie al veel swaps qua betrouwbaarheid?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:01 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Hij zegt verstuurd, maar het was afgelopen vrijdag. Het kan natuurlijk, maar wel vaag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |