abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220934402
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:23 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Welke spelers staan nog meer in het boek die niet mee naar het WK gaan?
Heel wat. Ik zag ergens een week of twee geleden dat 6 Mexicaanse spelers uit het boek niet zijn opgeroepen…. maar kan het niet meer vinden.

Bij Nederland zitten Simons en Frimpong er nog in. Spanje ook met Carvajal en Huijssen.

Elk team heeft 18 spelerstickers x 48 = 864 spelers.

Wilde gok, maar ik denk dat er zeker 125 niet meegaan naar WK. Moet toch al iemand uitgezocht hebben lijkt me.
U MAD?
pi_220935316
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:20 schreef DobbyDobby het volgende:
@:Thevulture is een zeer betrouwbare ruil partner.
O+ Jij ook

Ik heb ondertussen nog 50 zakjes te gaan, nog 250 plaatjes nodig. Ben benieuwd hoe dicht ik op de 100 ga komen :D

Edit: vergeet dat maar, ik ben al blij als ik onder de 200 uit ga komen _O-

[ Bericht 10% gewijzigd door TheVulture op 01-06-2026 14:05:16 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220935323
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:12 schreef PaniniSticker het volgende:
Ik ga morgen mijn administratie bijwerken op Sticker Manager! Heet PaniniSticker1. Dus als iemand interesse heeft om te ruilen? Heb er nu stuk of 400, dus nog op zoek naar velen.
Als ik de schade bij mezelf heb opgemaakt na de laatste 50 zakjes zal ik kijken :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220938760
Mexico inderdaad 6 spelers er niet bij:

Keeper
Lainez
Rodriguez
Ruiz
Lozano
Sanchez
U MAD?
pi_220938796
Zo ik ben helemaal bij. Blijkbaar zat er een fout in mijn overzicht op stickermanager. De stickers die aangeboden werden via swaps en die ik tegelijkertijd ook gewoon uit mijn eigen zakjes haalde bleven bij mijn gezochte stickers staan. Even bijgewerkt en de schade is dat ik nu nog 160 stickers nodig heb :P Staan al een paar swaps uit, mochten meer mensen willen ruilen: Mijn naam is TheVulture1980 op Stickermanager.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220939072
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:20 schreef DobbyDobby het volgende:
Zuid-Korea heeft een Duitser :D Ik dacht eerst dat ik dronken was toen ik die naam bij Korea zag.

Wat grappig. Zal wel een Koreaanse vader/moeder hebben.
Koreaanse moeder inderdaad.
pi_220942685
Hebben jullie Messi en of Ronaldo wel eens dubbel gehad? Want ik heb deze na tig pakjes nog steeds niet. Portugezen bij het leven maar Ronaldo ho maar. Argentijnen zijn sowieso zeldzaam lijkt het.
U MAD?
pi_220942724
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:20 schreef de_boswachter het volgende:
Hebben jullie Messi en of Ronaldo wel eens dubbel gehad? Want ik heb deze na tig pakjes nog steeds niet. Portugezen bij het leven maar Ronaldo ho maar. Argentijnen zijn sowieso zeldzaam lijkt het.
Ik had ze best snel, maar niet dubbel.
pi_220949324
Hey leuk een plaatjes topic.
Heb hier ( 20 jaar geleden alweer gvd ) tijdens het WK 2006 ook actief aan deelgenomen en geruild met mede - Fokkers. Erg leuk om te doen destijds.

Ik heb inmiddels ook het boek en drie dozen van 50 geopend. Nog wel behoorlijk wat plaatjes te gaan:

FWC 3, 5, 10, 11, 12, 15, 18
MEX 7, 10, 13, 14, 18
RSA 1, 8 , 12, 13, 16, 20
KOR 2, 12, 19, 20
CZE 9, 12, 20
CAN 10
BIH 7, 10, 14
QAT 4, 9, 14, 15, 18, 20
SUI 4, 10, 18
BRA 12, 16
MAR 2, 14, 16, 18, 19
HAI 11, 12, 14, 15, 18
SCO 3, 6, 8, 9, 17
USA 3, 8, 11, 12, 14, 15, 17, 18
PAR 5, 12, 15
AUS 4, 5, 6, 14, 16, 18
GER 5, 9, 15, 17, 19
CUW 7, 15
CIV 5, 7, 9, 14, 17, 20
ECU 4, 7, 11, 20
NED 2, 9, 11, 20
JAP 4, 6, 8, 9, 10, 20
SWE 2, 12, 15, 20
TUN 1, 7, 19
BEL 7, 19
EGY 1, 7, 10, 18
IRN 5, 15, 16, 18, 20
NZL 4, 6, 8, 12, 17
ESP 4
CPV 4, 10, 12, 14, 18, 19
KSA 10, 14, 16
URU 13, 19
FRA 3, 5, 12, 15, 17, 19
SEN 2, 6, 10, 14, 16, 20
IRQ 6, 7, 9, 19
NOR 3, 7, 11, 16, 19
ARG 6, 7
ALG 6, 14, 17
AUT 5, 6, 13
JOR 3, 5, 7, 14, 20
POR 2, 6, 10, 18
COD 1, 5, 9, 18
UZB 14, 17
COL 11, 19
ENG 2, 9, 11, 18, 19
CRO 6, 7, 11, 15, 19
GHA 8, 13
PAN 4, 7, 10, 11, 16

Ik zal me ook aanmelden op stickermanager :)
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 3 juni 2026 @ 11:54:59 #235
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220949394
Zoo je bent al ver met je boek _O_
pi_220954254
Stickermanager werkt de afgelopen dagen wel vies matig, denk dat de servers het niet aan kunnen :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220954346
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:01 schreef TheVulture het volgende:
Stickermanager werkt de afgelopen dagen wel vies matig, denk dat de servers het niet aan kunnen :')
Klopt, niet te doen. Heb ze zelf daarom pas deels ingeklopt. Echt traag. Denk dat het ‘s nachts prima werkt.
U MAD?
pi_220958786
Servers van stickermanager in beheer bij dennie.
U MAD?
  donderdag 4 juni 2026 @ 14:55:46 #239
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220958800
Pagina van Nederland kun je wel uit je boek scheuren, wat een troep.
pi_220958842
Mensen! Nog tips voor de beste plek om een album+booster te scoren? Geen zin om 500 euro + uit te geven uiteraard :') Waar liggen de beste deals?
pi_220964797
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:04 schreef Solispolar het volgende:
Mensen! Nog tips voor de beste plek om een album+booster te scoren? Geen zin om 500 euro + uit te geven uiteraard :') Waar liggen de beste deals?
500 EUR is ook echt overdreven, ik heb in totaal nu 300 EUR uitgegeven (album + 4 dozen van 50 zakjes via Panini zelf), en met diverse ruilacties op stickermanager zit ik nu nog op 36 plaatjes die ik mis. Die ga ik waarschijnlijk via Panini bijbestellen voor zo'n 0,40 per sticker als ik het met eedere collecties vergelijk. Als je er een beetje moeite insteekt qua ruilen via de post kom je niet boven de 350 EUR uit. Nog steeds veel geld natuurlijk, maar da's een ander verhaal :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 5 juni 2026 @ 13:39:34 #242
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220965409
Iemand hier al Ronaldo zelf uit een pakje gehad?
pi_220965622
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 13:39 schreef StevenHyde het volgende:
Iemand hier al Ronaldo zelf uit een pakje gehad?
Twee keer zelfs :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220965893
Ik ben opgelicht door iemand. 18 stickers niet onvangen :P
pi_220965898
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 12:09 schreef TheVulture het volgende:

[..]
500 EUR is ook echt overdreven, ik heb in totaal nu 300 EUR uitgegeven (album + 4 dozen van 50 zakjes via Panini zelf), en met diverse ruilacties op stickermanager zit ik nu nog op 36 plaatjes die ik mis. Die ga ik waarschijnlijk via Panini bijbestellen voor zo'n 0,40 per sticker als ik het met eedere collecties vergelijk. Als je er een beetje moeite insteekt qua ruilen via de post kom je niet boven de 350 EUR uit. Nog steeds veel geld natuurlijk, maar da's een ander verhaal :P
Kan dit bevestigen.
pi_220965919
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 14:58 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik ben opgelicht door iemand. 18 stickers niet onvangen :P
Oh da's kut... misschien zitten ze nog in de post, of zijn ze niet eens verstuurd?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220965924
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 15:00 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Oh da's kut... misschien zitten ze nog in de post, of zijn ze niet eens verstuurd?
Hij zegt verstuurd, maar het was afgelopen vrijdag. Het kan natuurlijk, maar wel vaag.
pi_220965932
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 12:09 schreef TheVulture het volgende:

[..]
500 EUR is ook echt overdreven, ik heb in totaal nu 300 EUR uitgegeven (album + 4 dozen van 50 zakjes via Panini zelf), en met diverse ruilacties op stickermanager zit ik nu nog op 36 plaatjes die ik mis. Die ga ik waarschijnlijk via Panini bijbestellen voor zo'n 0,40 per sticker als ik het met eedere collecties vergelijk. Als je er een beetje moeite insteekt qua ruilen via de post kom je niet boven de 350 EUR uit. Nog steeds veel geld natuurlijk, maar da's een ander verhaal :P
Fair enough.. maar 350 euro is nog steeds rijkelijk veel voor een stickeralbum inderdaad.
pi_220966063
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 15:01 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Fair enough.. maar 350 euro is nog steeds rijkelijk veel voor een stickeralbum inderdaad.
Eens, maar het is natuurlijk wel een album met 980 plaatjes, vroeger was dat denk ik de helft of een kwart :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220966068
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 15:01 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Hij zegt verstuurd, maar het was afgelopen vrijdag. Het kan natuurlijk, maar wel vaag.
Hmzz, er kan natuurlijk altijd een keer iets misgaan, maar had ie al veel swaps qua betrouwbaarheid?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')