Geen idee. Ik zag een ‘normale’ Messi met de Argentijnse kleurstelling als achtergrond, maar ook eentje met een gouden kleurstelling.quote:
Wel laat inderdaad,quote:Op maandag 4 mei 2026 14:05 schreef mitt het volgende:
15 mei dus pas. Vind ik erg laat want zodra het WK begint stop ik al met kopen.
Heeft denk ik te maken met die play offs die nog zo laat waren. Nu hebben we tenminste wel een boek zonder play off deelnemers die verloren hebben. Aids altijd.quote:Op maandag 4 mei 2026 14:05 schreef mitt het volgende:
15 mei dus pas. Vind ik erg laat want zodra het WK begint stop ik al met kopen.
Denk echt pas de 15e.quote:Op maandag 4 mei 2026 17:53 schreef DobbyDobby het volgende:
Paar winkels afgegaan, niks in de winkel. Alleen de kaarten hebben ze al.
Bedankt, Jetten.quote:Op maandag 4 mei 2026 18:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Denk echt pas de 15e.
Heel de wereld heeft ze als je de sociale media mag geloven, behalve Nederland.
Echt zo. Jij al wat gehoord van je bestelling?quote:Op maandag 4 mei 2026 18:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Denk echt pas de 15e.
Heel de wereld heeft ze als je de sociale media mag geloven, behalve Nederland.
Nee, anders laat ik het hier wel weten maatquote:Op maandag 4 mei 2026 18:27 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Echt zo. Jij al wat gehoord van je bestelling?
Ik zit zelfs in mn ongewenste mail te kijken.quote:Op maandag 4 mei 2026 18:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee, anders laat ik het hier wel weten maat
Die adreline maxx attack ofzoquote:Op maandag 4 mei 2026 17:53 schreef DobbyDobby het volgende:
Paar winkels afgegaan, niks in de winkel. Alleen de kaarten hebben ze al.
Pakje halen en sniften. Beter dan lijm.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 09:07 schreef raptorix het volgende:
Die geur van die plaatjes was altijd zo lekker
Ik zou het ook wel waarderen als ze even een tussenberichtje zouden sturen, al is het maar reclame 😅.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 12:03 schreef Madhouse11 het volgende:
Duurt lang, blijf maar mijn bestellingen F5-en
13 april via Panini Nederland zelfquote:
Bij de bruna lag er vandaag weer niets.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 18:18 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik ben nog weer later, dus mijne zal nog wel langer op zich laten wachten (gisteren pas besteld).
Hahahah. Ik vroeg het gisteren ook en die vrouw had echt geen idee. Dacht laat ook maar. Op marktplaats zie ik inmiddels wel mensen die de stickers al hebben. Geen idee hoe.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 18:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Bij de bruna lag er vandaag weer niets.
Nu had de verkoper ook geen idee wanneer de 23e variatie van een stickerboek in de verkoop gaat.
Kan ik hem niet kwalijk nemen, die zal bij zichzelf gedacht hebben "neem anders die FIFA 365 of andere zooi en ga die sparen"
Ik ook! Maar wel met een vage levertijd. Binnen 2 weken hahah. @Madhouse11 gefeliciteerd!quote:Op donderdag 7 mei 2026 16:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ik heb het bewijs van verzending net ontvangen
Onder een bepaald aantal kon je ze bij Panini bestellen om het compleet te makenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 11:32 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dat blijft een leuke rubriek. Dezelfde spelers die ook iedereen 6 keer dubbel heeft ja. Dat was toen al zo. Wij gingen altijd ruilen op school of op de voetbal en toen via de echte marktplaats. NU wil ik weer sparen.
Klopt jaquote:Op donderdag 7 mei 2026 17:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Onder een bepaald aantal kon je ze bij Panini bestellen om het compleet te maken
Ik ben ondertussen 46 maar ik zit er serieus aan te denken om ze te kopen
Ik ben ook 46, heerlijk om niet meer te hoeven bietsen om een paar gulden of pakjes bij papa of oma.quote:Op donderdag 7 mei 2026 17:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Onder een bepaald aantal kon je ze bij Panini bestellen om het compleet te maken
Ik ben ondertussen 46 maar ik zit er serieus aan te denken om ze te kopen
Kind ligt op bed en dan gaat papa doos 2 even openen.quote:Op donderdag 7 mei 2026 19:13 schreef Madhouse11 het volgende:
Lol, deze 46-jarige heeft net mijn zijn zoon de eerste pakjes opengemaakt.
Goffedomme lees het net. Met dat kut aids Topps.quote:Op donderdag 7 mei 2026 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
https://inside.fifa.com/t(...)cards-stickers-games
Nog 1 WK en dan geen Paninialbums meer.
En doos 3 ook nog mogen openen?quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
Kind ligt op bed en dan gaat papa doos 2 even openen.
Ow, t was een opmerking op de persoon voor me.quote:
Topps is echt pure Temu-aids.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 16:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Goffedomme lees het net. Met dat kut aids Topps.
Ja, daar zullen de verzamelaars niet vrolijk van worden. Zonde, einde van een tijdperk.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 16:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Goffedomme lees het net. Met dat kut aids Topps.
echt 🫣quote:Op zaterdag 9 mei 2026 13:09 schreef de_boswachter het volgende:
Wat heeft een pre-order bij Panini voor zin als ik ze nog steeds niet heb maar de Bruna @:heywoodu heeft de schappen wel volHad me daar zo drie dozen kunnen kopen. Nu moet ik waarschijnlijk nog een weekje of twee wachten ofzo.
Had Mazraoui. Doorgescheurd @Zipportal . Nu bij de papieren Allah.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 13:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
echt 🫣
Godverdomme, nou, dan heb je kans dat ik het wel in de winkel even haal en het reserve boek met hardcover wel weggeef.
Of even 3 dagen geduld hebben anders maar ofzo
Kleiner dan normaal ja.quote:Op zondag 10 mei 2026 15:52 schreef Droopie het volgende:
Ik heb een paar stickers gehaald. Maar zijn wel erg klein he.
Misschien logisch, anders krijg je een heel groot boek.
Maar ze zijn klein
Heb je ze al? Hoelang zit tussen verzendbevestiging en levering?quote:
Ik kreeg ze 2 dagen later al binnen. Via GLS ging dat rap, 's nachts bij hun in Belgie. In de middag in Noord-Holland bezorgd.quote:Op maandag 11 mei 2026 12:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb je ze al? Hoelang zit tussen verzendbevestiging en levering?
Ik zojuist de verzendbevestiging gekregenDus ben benieuwd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |