abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220713192
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 13:17 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Wat zijn dat voor gouden plaatjes?
Geen idee. Ik zag een ‘normale’ Messi met de Argentijnse kleurstelling als achtergrond, maar ook eentje met een gouden kleurstelling.
Bij Topps hadden ze ook zoiets.
U MAD?
pi_220713303
15 mei dus pas. Vind ik erg laat want zodra het WK begint stop ik al met kopen.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220713693
quote:
12s.gif Op maandag 4 mei 2026 14:05 schreef mitt het volgende:
15 mei dus pas. Vind ik erg laat want zodra het WK begint stop ik al met kopen.
Wel laat inderdaad,
pi_220713854
quote:
12s.gif Op maandag 4 mei 2026 14:05 schreef mitt het volgende:
15 mei dus pas. Vind ik erg laat want zodra het WK begint stop ik al met kopen.
Heeft denk ik te maken met die play offs die nog zo laat waren. Nu hebben we tenminste wel een boek zonder play off deelnemers die verloren hebben. Aids altijd.
U MAD?
pi_220714684
Paar winkels afgegaan, niks in de winkel. Alleen de kaarten hebben ze al.
pi_220714886
quote:
9s.gif Op maandag 4 mei 2026 17:53 schreef DobbyDobby het volgende:
Paar winkels afgegaan, niks in de winkel. Alleen de kaarten hebben ze al.
Denk echt pas de 15e.

Heel de wereld heeft ze als je de sociale media mag geloven, behalve Nederland.
U MAD?
  maandag 4 mei 2026 @ 18:25:57 #57
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220714897
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 18:24 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Denk echt pas de 15e.

Heel de wereld heeft ze als je de sociale media mag geloven, behalve Nederland.
Bedankt, Jetten.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220714907
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 18:24 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Denk echt pas de 15e.

Heel de wereld heeft ze als je de sociale media mag geloven, behalve Nederland.
Echt zo. Jij al wat gehoord van je bestelling?
pi_220714956
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Bedankt, Jetten.
Rob verzamelt My Little Pony plaatjes
U MAD?
pi_220714958
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 18:27 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Echt zo. Jij al wat gehoord van je bestelling?
Nee, anders laat ik het hier wel weten maat ;)
U MAD?
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 18:41:37 #61
38824 crew  Droopie
pi_220714998
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 18:36 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Nee, anders laat ik het hier wel weten maat ;)
Ik zit zelfs in mn ongewenste mail te kijken.

Maar hier ook nog niets in de winkels.
Hell To The Liars
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 21:14:20 #62
38824 crew  Droopie
pi_220716363
quote:
9s.gif Op maandag 4 mei 2026 17:53 schreef DobbyDobby het volgende:
Paar winkels afgegaan, niks in de winkel. Alleen de kaarten hebben ze al.
Die adreline maxx attack ofzo

Die had ik 3 weken geleden gekocht, zo'n zak met een matig boek en paar pakjes.

Ik had een zilveren Messi, een Yamal en "superspeciale" Gimenez kaart in de eerste 32 hits.

Nou, dat rook naar de misdaad en heb allemaal weggegeven.
Hell To The Liars
  dinsdag 5 mei 2026 @ 08:38:51 #63
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220718264
Ik zie dat er van het boek zelfs een hardcover te krijgen is.
Niet gek denk ik, met zoveel stickers.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220718355
Die geur van die plaatjes was altijd zo lekker :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220719319
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 09:07 schreef raptorix het volgende:
Die geur van die plaatjes was altijd zo lekker :)
Pakje halen en sniften. Beter dan lijm.
U MAD?
pi_220719719
Duurt lang, blijf maar mijn bestellingen F5-en
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  Moderator dinsdag 5 mei 2026 @ 12:39:44 #67
38824 crew  Droopie
pi_220719901
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 12:03 schreef Madhouse11 het volgende:
Duurt lang, blijf maar mijn bestellingen F5-en
Ik zou het ook wel waarderen als ze even een tussenberichtje zouden sturen, al is het maar reclame 😅.

Tis dat ik weet dat ze 800 miljoen omzet per jaar maken, maar t voelt alsof ik iets besteld heb bij een louche online casino (wat het ook is, maar we doen net alsof het normaal is).
Hell To The Liars
pi_220720946
Verzendbevestiging binnen ^O^
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_220721253
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 15:19 schreef Madhouse11 het volgende:
Verzendbevestiging binnen ^O^
Wanneer geplaatst en welke site.
U MAD?
pi_220721422
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 16:10 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Wanneer geplaatst en welke site.
13 april via Panini Nederland zelf
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  Moderator dinsdag 5 mei 2026 @ 17:02:23 #71
38824 crew  Droopie
pi_220721536
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 16:33 schreef Madhouse11 het volgende:

[..]
13 april via Panini Nederland zelf
Panini Nederland met verzending uit Belgie neem ik aan .?

Nice :)
Hell To The Liars
pi_220721754
Hmm ik heb pas later besteld, ook bij PN. Denk 10 dagen later ofzo. Dus kan nog wel even duren.
U MAD?
pi_220722054
Ik ben nog weer later, dus mijne zal nog wel langer op zich laten wachten (gisteren pas besteld).
  Moderator dinsdag 5 mei 2026 @ 18:25:55 #74
38824 crew  Droopie
pi_220722180
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 18:18 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik ben nog weer later, dus mijne zal nog wel langer op zich laten wachten (gisteren pas besteld).
Bij de bruna lag er vandaag weer niets.

Nu had de verkoper ook geen idee wanneer de 23e variatie van een stickerboek in de verkoop gaat.
Kan ik hem niet kwalijk nemen, die zal bij zichzelf gedacht hebben "neem anders die FIFA 365 of andere zooi en ga die sparen"
Hell To The Liars
pi_220722215
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 18:25 schreef Droopie het volgende:

[..]
Bij de bruna lag er vandaag weer niets.

Nu had de verkoper ook geen idee wanneer de 23e variatie van een stickerboek in de verkoop gaat.
Kan ik hem niet kwalijk nemen, die zal bij zichzelf gedacht hebben "neem anders die FIFA 365 of andere zooi en ga die sparen"
Hahahah. Ik vroeg het gisteren ook en die vrouw had echt geen idee. Dacht laat ook maar. Op marktplaats zie ik inmiddels wel mensen die de stickers al hebben. Geen idee hoe.
  Moderator dinsdag 5 mei 2026 @ 20:56:36 #76
38824 crew  Droopie
pi_220723783
Misschien onderschatten wij ook hoeveel pakketen er verstuurd gaan worden vanuit Panini.
En ook omdat het doosjes zijn die niet door de brievenbus kunnen.
Hell To The Liars
  Moderator woensdag 6 mei 2026 @ 14:06:30 #77
38824 crew  Droopie
pi_220728192
Ik word hier wel een klein beetje verdrietig van.

Geen boekenwinkel heeft ze nog, geen pakketje uit Belgie.

Waar is de hype ?
Hell To The Liars
pi_220736895
Binnen *O*
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  Moderator donderdag 7 mei 2026 @ 16:41:41 #79
38824 crew  Droopie
pi_220737036
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 16:20 schreef Madhouse11 het volgende:
Binnen *O*
Gefeliciteerd *O*

Ik heb het bewijs van verzending net ontvangen
Hell To The Liars
pi_220737342
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 16:41 schreef Droopie het volgende:

[..]
Gefeliciteerd *O*

Ik heb het bewijs van verzending net ontvangen
Ik ook! Maar wel met een vage levertijd. Binnen 2 weken hahah. @Madhouse11 gefeliciteerd!
pi_220737518
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 11:32 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dat blijft een leuke rubriek. Dezelfde spelers die ook iedereen 6 keer dubbel heeft ja. Dat was toen al zo. Wij gingen altijd ruilen op school of op de voetbal en toen via de echte marktplaats. NU wil ik weer sparen. ;(
Onder een bepaald aantal kon je ze bij Panini bestellen om het compleet te maken _O_

Ik ben ondertussen 46 maar ik zit er serieus aan te denken om ze te kopen :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220737547
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:58 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Onder een bepaald aantal kon je ze bij Panini bestellen om het compleet te maken _O_

Ik ben ondertussen 46 maar ik zit er serieus aan te denken om ze te kopen :D
Klopt ja :) Ik weet het exacte aantal niet meer, maar heb dat wel eens gedaan. Lekker doen man, mocht je het je kunnen veroorloven. :D
  Moderator donderdag 7 mei 2026 @ 18:55:40 #83
38824 crew  Droopie
pi_220737932
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:58 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Onder een bepaald aantal kon je ze bij Panini bestellen om het compleet te maken _O_

Ik ben ondertussen 46 maar ik zit er serieus aan te denken om ze te kopen :D
Ik ben ook 46, heerlijk om niet meer te hoeven bietsen om een paar gulden of pakjes bij papa of oma.

Heb al 20 jaar niets meer gekocht of meegedaan, maar vooruit een keer is wel weer leuk.

En met meer mensen in dit topic, gaat het kostenplaatje voor de ontbrekende plaatjes ook omlaag (hoop ik dan).
Hell To The Liars
pi_220738069
Lol, deze 46-jarige heeft net mijn zijn zoon de eerste pakjes opengemaakt.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  Moderator donderdag 7 mei 2026 @ 19:46:08 #85
38824 crew  Droopie
pi_220738381
twitter


Oefen jij deze techniek even :P
Horen we morgen of het werkt.
Hell To The Liars
  donderdag 7 mei 2026 @ 19:54:58 #86
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220738475
https://inside.fifa.com/t(...)cards-stickers-games

Nog 1 WK en dan geen Paninialbums meer.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator donderdag 7 mei 2026 @ 22:26:15 #87
38824 crew  Droopie
pi_220740037
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 19:13 schreef Madhouse11 het volgende:
Lol, deze 46-jarige heeft net mijn zijn zoon de eerste pakjes opengemaakt.
Kind ligt op bed en dan gaat papa doos 2 even openen.
Hell To The Liars
pi_220745086
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
https://inside.fifa.com/t(...)cards-stickers-games

Nog 1 WK en dan geen Paninialbums meer.
Goffedomme lees het net. Met dat kut aids Topps.
U MAD?
pi_220745088
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 22:26 schreef Droopie het volgende:

[..]
Kind ligt op bed en dan gaat papa doos 2 even openen.
En doos 3 ook nog mogen openen?
U MAD?
  Moderator vrijdag 8 mei 2026 @ 20:28:13 #90
38824 crew  Droopie
pi_220746486
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 16:56 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
En doos 3 ook nog mogen openen?
Ow, t was een opmerking op de persoon voor me.

Voor mij nog steeds geen doos met stickers.
Hell To The Liars
  vrijdag 8 mei 2026 @ 20:28:36 #91
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220746488
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 16:56 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Goffedomme lees het net. Met dat kut aids Topps.
Topps is echt pure Temu-aids.
pi_220748763
Die van mij worden vanavond bezorg door DHL. Vrouw even gevraagd om thuis te blijven op dat tijdstip. >:)
  zaterdag 9 mei 2026 @ 10:25:51 #93
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220748936
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 16:56 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Goffedomme lees het net. Met dat kut aids Topps.
Ja, daar zullen de verzamelaars niet vrolijk van worden. Zonde, einde van een tijdperk.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220749859
Wat heeft een pre-order bij Panini voor zin als ik ze nog steeds niet heb maar de Bruna @heywoodu heeft de schappen wel vol :') Had me daar zo drie dozen kunnen kopen. Nu moet ik waarschijnlijk nog een weekje of twee wachten ofzo.
U MAD?
  Moderator zaterdag 9 mei 2026 @ 13:50:23 #95
38824 crew  Droopie
pi_220749973
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 13:09 schreef de_boswachter het volgende:
Wat heeft een pre-order bij Panini voor zin als ik ze nog steeds niet heb maar de Bruna @:heywoodu heeft de schappen wel vol :') Had me daar zo drie dozen kunnen kopen. Nu moet ik waarschijnlijk nog een weekje of twee wachten ofzo.
echt 🫣

Godverdomme, nou, dan heb je kans dat ik het wel in de winkel even haal en het reserve boek met hardcover wel weggeef.

Of even 3 dagen geduld hebben anders maar ofzo
Hell To The Liars
pi_220750263
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 13:50 schreef Droopie het volgende:

[..]
echt 🫣

Godverdomme, nou, dan heb je kans dat ik het wel in de winkel even haal en het reserve boek met hardcover wel weggeef.

Of even 3 dagen geduld hebben anders maar ofzo
Had Mazraoui. Doorgescheurd @Zipportal . Nu bij de papieren Allah.
U MAD?
  Moderator zondag 10 mei 2026 @ 15:52:00 #97
38824 crew  Droopie
pi_220757978
Ik heb een paar stickers gehaald. Maar zijn wel erg klein he.

Misschien logisch, anders krijg je een heel groot boek.
Maar ze zijn klein
Hell To The Liars
pi_220758394
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 15:52 schreef Droopie het volgende:
Ik heb een paar stickers gehaald. Maar zijn wel erg klein he.

Misschien logisch, anders krijg je een heel groot boek.
Maar ze zijn klein
Kleiner dan normaal ja.
pi_220763641
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 15:19 schreef Madhouse11 het volgende:
Verzendbevestiging binnen ^O^
Heb je ze al? Hoelang zit tussen verzendbevestiging en levering?

Ik zojuist de verzendbevestiging gekregen *O* Dus ben benieuwd.
U MAD?
pi_220764173
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 12:58 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Heb je ze al? Hoelang zit tussen verzendbevestiging en levering?

Ik zojuist de verzendbevestiging gekregen *O* Dus ben benieuwd.
Ik kreeg ze 2 dagen later al binnen. Via GLS ging dat rap, 's nachts bij hun in Belgie. In de middag in Noord-Holland bezorgd.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')