abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220713192
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 13:17 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Wat zijn dat voor gouden plaatjes?
Geen idee. Ik zag een ‘normale’ Messi met de Argentijnse kleurstelling als achtergrond, maar ook eentje met een gouden kleurstelling.
Bij Topps hadden ze ook zoiets.
U MAD?
pi_220713303
15 mei dus pas. Vind ik erg laat want zodra het WK begint stop ik al met kopen.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220713693
quote:
12s.gif Op maandag 4 mei 2026 14:05 schreef mitt het volgende:
15 mei dus pas. Vind ik erg laat want zodra het WK begint stop ik al met kopen.
Wel laat inderdaad,
pi_220713854
quote:
12s.gif Op maandag 4 mei 2026 14:05 schreef mitt het volgende:
15 mei dus pas. Vind ik erg laat want zodra het WK begint stop ik al met kopen.
Heeft denk ik te maken met die play offs die nog zo laat waren. Nu hebben we tenminste wel een boek zonder play off deelnemers die verloren hebben. Aids altijd.
U MAD?
pi_220714684
Paar winkels afgegaan, niks in de winkel. Alleen de kaarten hebben ze al.
pi_220714886
quote:
9s.gif Op maandag 4 mei 2026 17:53 schreef DobbyDobby het volgende:
Paar winkels afgegaan, niks in de winkel. Alleen de kaarten hebben ze al.
Denk echt pas de 15e.

Heel de wereld heeft ze als je de sociale media mag geloven, behalve Nederland.
U MAD?
  maandag 4 mei 2026 @ 18:25:57 #57
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220714897
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 18:24 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Denk echt pas de 15e.

Heel de wereld heeft ze als je de sociale media mag geloven, behalve Nederland.
Bedankt, Jetten.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220714907
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 18:24 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Denk echt pas de 15e.

Heel de wereld heeft ze als je de sociale media mag geloven, behalve Nederland.
Echt zo. Jij al wat gehoord van je bestelling?
pi_220714956
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Bedankt, Jetten.
Rob verzamelt My Little Pony plaatjes
U MAD?
pi_220714958
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 18:27 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Echt zo. Jij al wat gehoord van je bestelling?
Nee, anders laat ik het hier wel weten maat ;)
U MAD?
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 18:41:37 #61
38824 crew  Droopie
pi_220714998
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 18:36 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Nee, anders laat ik het hier wel weten maat ;)
Ik zit zelfs in mn ongewenste mail te kijken.

Maar hier ook nog niets in de winkels.
Hell To The Liars
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 21:14:20 #62
38824 crew  Droopie
pi_220716363
quote:
9s.gif Op maandag 4 mei 2026 17:53 schreef DobbyDobby het volgende:
Paar winkels afgegaan, niks in de winkel. Alleen de kaarten hebben ze al.
Die adreline maxx attack ofzo

Die had ik 3 weken geleden gekocht, zo'n zak met een matig boek en paar pakjes.

Ik had een zilveren Messi, een Yamal en "superspeciale" Gimenez kaart in de eerste 32 hits.

Nou, dat rook naar de misdaad en heb allemaal weggegeven.
Hell To The Liars
  dinsdag 5 mei 2026 @ 08:38:51 #63
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220718264
Ik zie dat er van het boek zelfs een hardcover te krijgen is.
Niet gek denk ik, met zoveel stickers.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220718355
Die geur van die plaatjes was altijd zo lekker :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220719319
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 09:07 schreef raptorix het volgende:
Die geur van die plaatjes was altijd zo lekker :)
Pakje halen en sniften. Beter dan lijm.
U MAD?
pi_220719719
Duurt lang, blijf maar mijn bestellingen F5-en
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  Moderator dinsdag 5 mei 2026 @ 12:39:44 #67
38824 crew  Droopie
pi_220719901
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 12:03 schreef Madhouse11 het volgende:
Duurt lang, blijf maar mijn bestellingen F5-en
Ik zou het ook wel waarderen als ze even een tussenberichtje zouden sturen, al is het maar reclame 😅.

Tis dat ik weet dat ze 800 miljoen omzet per jaar maken, maar t voelt alsof ik iets besteld heb bij een louche online casino (wat het ook is, maar we doen net alsof het normaal is).
Hell To The Liars
pi_220720946
Verzendbevestiging binnen ^O^
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_220721253
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 15:19 schreef Madhouse11 het volgende:
Verzendbevestiging binnen ^O^
Wanneer geplaatst en welke site.
U MAD?
pi_220721422
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 16:10 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Wanneer geplaatst en welke site.
13 april via Panini Nederland zelf
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  Moderator dinsdag 5 mei 2026 @ 17:02:23 #71
38824 crew  Droopie
pi_220721536
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 16:33 schreef Madhouse11 het volgende:

[..]
13 april via Panini Nederland zelf
Panini Nederland met verzending uit Belgie neem ik aan .?

Nice :)
Hell To The Liars
pi_220721754
Hmm ik heb pas later besteld, ook bij PN. Denk 10 dagen later ofzo. Dus kan nog wel even duren.
U MAD?
pi_220722054
Ik ben nog weer later, dus mijne zal nog wel langer op zich laten wachten (gisteren pas besteld).
  Moderator dinsdag 5 mei 2026 @ 18:25:55 #74
38824 crew  Droopie
pi_220722180
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 18:18 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik ben nog weer later, dus mijne zal nog wel langer op zich laten wachten (gisteren pas besteld).
Bij de bruna lag er vandaag weer niets.

Nu had de verkoper ook geen idee wanneer de 23e variatie van een stickerboek in de verkoop gaat.
Kan ik hem niet kwalijk nemen, die zal bij zichzelf gedacht hebben "neem anders die FIFA 365 of andere zooi en ga die sparen"
Hell To The Liars
pi_220722215
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 18:25 schreef Droopie het volgende:

[..]
Bij de bruna lag er vandaag weer niets.

Nu had de verkoper ook geen idee wanneer de 23e variatie van een stickerboek in de verkoop gaat.
Kan ik hem niet kwalijk nemen, die zal bij zichzelf gedacht hebben "neem anders die FIFA 365 of andere zooi en ga die sparen"
Hahahah. Ik vroeg het gisteren ook en die vrouw had echt geen idee. Dacht laat ook maar. Op marktplaats zie ik inmiddels wel mensen die de stickers al hebben. Geen idee hoe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')