abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220764239
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 14:10 schreef Madhouse11 het volgende:

[..]
Ik kreeg ze 2 dagen later al binnen. Via GLS ging dat rap, 's nachts bij hun in Belgie. In de middag in Noord-Holland bezorgd.
Ik ook 2 dagen later. Gaat heel snel.
  maandag 11 mei 2026 @ 15:01:38 #102
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_220764465
Hmm ik kreeg de verzendbevestiging donderdag. Maar daarna geen nieuwe informatie ontvangen.
AZ
ALKMAAR
pi_220765925
Primera heeft ze inmiddels ook.
  Moderator dinsdag 12 mei 2026 @ 09:01:59 #104
38824 crew  Droopie
pi_220770091
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 15:01 schreef Durmada het volgende:
Hmm ik kreeg de verzendbevestiging donderdag. Maar daarna geen nieuwe informatie ontvangen.
Ze staan vanavond voor de deur dhl e-commere *O*

Net een mail gekregen
Hell To The Liars
pi_220770144
Staat nu wel in de DHL app zie ik idd.
U MAD?
  dinsdag 12 mei 2026 @ 09:14:19 #106
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_220770145
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 09:01 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ze staan vanavond voor de deur dhl e-commere *O*

Net een mail gekregen
Bij mij ook inderdaad!! Ook net de mail ontvangen :)
AZ
ALKMAAR
pi_220770527
Hehe 2 hele dagen eerder dan de rest ;)
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  dinsdag 12 mei 2026 @ 10:07:47 #108
13309 nostra
ask why
pi_220770536
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 19:13 schreef Madhouse11 het volgende:
Lol, deze 46-jarige heeft net mijn zijn zoon de eerste pakjes opengemaakt.
De betere cadeaus zijn die die stiekem ook voor jezelf zijn.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  Moderator dinsdag 12 mei 2026 @ 19:18:40 #109
38824 crew  Droopie
pi_220774883
Het boek met hardcover is binnen.

Die is echt wel tof.
Hell To The Liars
  Moderator dinsdag 12 mei 2026 @ 20:11:45 #110
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220775313
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 19:18 schreef Droopie het volgende:
Het boek met hardcover is binnen.

Die is echt wel tof.
Pics?!
What can change the nature of a man?
  Moderator woensdag 13 mei 2026 @ 13:43:37 #111
38824 crew  Droopie
pi_220782245
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 20:11 schreef Coco het volgende:

[..]
Pics?!
https://imgur.com/a/RYEZqDr


En ik zie het oude patroon al weer terug hoor, "het is allemaal niet eerlijk in verhouding"

En stiekem is dat toch wel leuk, nog wel.

Timothy Weah 3 - Argentinie 0

[ Bericht 8% gewijzigd door Droopie op 13-05-2026 13:50:01 ]
Hell To The Liars
pi_220783000
Zending blijft op aangemeld staan. Kut DHL.
U MAD?
pi_220783009
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 13:43 schreef Droopie het volgende:

[..]
https://imgur.com/a/RYEZqDr


En ik zie het oude patroon al weer terug hoor, "het is allemaal niet eerlijk in verhouding"

En stiekem is dat toch wel leuk, nog wel.

Timothy Weah 3 - Argentinie 0
Heb je Weah al 3x en nog niets van Argentinië?

Heb ook de hardcover, ben benieuwd
U MAD?
  Moderator woensdag 13 mei 2026 @ 15:24:27 #114
38824 crew  Droopie
pi_220783028
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 15:21 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Heb je Weah al 3x en nog niets van Argentinië?

Heb ook de hardcover, ben benieuwd
Ja na 7 pakjes haha.

Heb wel al Modric, das mn beste kaartje tot nu toe.

En een Hakimi als extra sticker?
Die hoort niet in het boek?
Hell To The Liars
  Moderator woensdag 13 mei 2026 @ 15:35:52 #115
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220783107
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 13:43 schreef Droopie het volgende:

[..]
https://imgur.com/a/RYEZqDr

En ik zie het oude patroon al weer terug hoor, "het is allemaal niet eerlijk in verhouding"

En stiekem is dat toch wel leuk, nog wel.

Timothy Weah 3 - Argentinie 0
Leuk :)
What can change the nature of a man?
pi_220783406
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 13:43 schreef Droopie het volgende:

[..]
https://imgur.com/a/RYEZqDr

En ik zie het oude patroon al weer terug hoor, "het is allemaal niet eerlijk in verhouding"

En stiekem is dat toch wel leuk, nog wel.

Timothy Weah 3 - Argentinie 0
:D Ik heb nog niet een dubbele na 30 pakjes.
pi_220783412
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 15:24 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ja na 7 pakjes haha.

Heb wel al Modric, das mn beste kaartje tot nu toe.

En een Hakimi als extra sticker?
Die hoort niet in het boek?
Die extra stickers moet ik nog openen, maar snap de bedoeling ook nog niet echt.
  Moderator woensdag 13 mei 2026 @ 16:11:02 #118
38824 crew  Droopie
pi_220783421
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 16:09 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
:D Ik heb nog niet een dubbele na 30 pakjes.
Echt? Dat doe je goed, misschien komt het omdat ik ook al pakjes uit de winkel had.
Maar heb ook een braziliaan en oostenrijker al dubbel.

Zag op tiktok trouwens van die achtelijke filmpjes met wat die kaartjes zgn waard zijn :')
Hell To The Liars
  Moderator woensdag 13 mei 2026 @ 16:12:04 #119
38824 crew  Droopie
pi_220783430
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 16:09 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Die extra stickers moet ik nog openen, maar snap de bedoeling ook nog niet echt.
Misschien als we jong waren geweest dat we een Wout Weghorst op onze agenda hadden geplakt als trophykaart ;)

Was niet van plan om Donnie Malen op mn laptop te plakken.

Hij zat trouwens in een normaal pakje erbij (extra?) Die extra sticker dan.
Hell To The Liars
pi_220783649
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 16:09 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Die extra stickers moet ik nog openen, maar snap de bedoeling ook nog niet echt.
Als je het weet dan hoor ik het graag ;)
U MAD?
  Moderator woensdag 13 mei 2026 @ 18:43:39 #121
38824 crew  Droopie
pi_220784590
quote:
Ah, Hakimi! Dat is een Extra Sticker van Achraf Hakimi (MAR – Marokko), een van de 20 speciale Extra Stickers in het Panini WK 2026-album.3c76b7
Wat is het doel daarvan?
Niet nodig voor het album: Deze stickers hebben geen vaste plek in het hoofdalbum (ze zijn écht "extra"). Je plakt ze dus niet in, maar bewaart ze apart voor de collectie, ruilen of verkopen.
Doel van Panini: Ze maken het openen van pakjes spannender. Ze zitten zeldzaam in packs (ongeveer 1 op 100 pakjes), en elke speler (zoals Hakimi, Ronaldo, Messi, Mbappé, etc.) heeft 4 varianten:
Base (paars/lila) – meest voorkomend.
Bronze.
Silver.
Gold – zeldzaamst en waardevolst.23f784
Het zijn actie-foto's van topsterren met een speciaal design – puur voor de fun, de chase en extra waarde in de verzameling.
Waarde van jouw Hakimi?
Base: ¤5-15 (of minder als veel aanbod).
Bronze/Silver: ¤10-40.
Gold: ¤80-200+ (een Gold Hakimi werd recent voor ~$120 / ¤110 te koop gezet).5c7c83
In Europa werken ze hetzelfde als bij Ronaldo: geen gekleurde rand-parallels zoals in de VS, maar wel deze Extra-varianten in alle packs.
Tip: Hou hem mooi in een sleeve of toploader. Als het een Gold of Silver is, heb je een leuke hit! Ruil hem in Facebook-groepen of verkoop op Marktplaats/eBay als je wilt.
Welke variant heb jij precies (base, bronze, silver of gold)? Beschrijf de kleur of stuur een foto-beschrijving, dan kan ik de waarde nog beter inschatten. ⚽ Heb je hem al geruild of bewaar je alle Extras?

- aldus grok
Lekker boeiend, denk ik nu dan?

Ik verzamel stickers voor mn stickerboek.. dan moet ik dus stickers hebben die in mn verzamelboek passen, toch?

Heb wel de normale Ronaldo net uit een pakje getrokken :P
Hell To The Liars
pi_220784625
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 18:43 schreef Droopie het volgende:

[..]
Lekker boeiend, denk ik nu dan?

Ik verzamel stickers voor mn stickerboek.. dan moet ik dus stickers hebben die in mn verzamelboek passen, toch?

Heb wel de normale Ronaldo net uit een pakje getrokken :P
Nou goed bewaren! Later misschien geld waard.
  Moderator woensdag 13 mei 2026 @ 18:50:34 #123
38824 crew  Droopie
pi_220784649
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 18:47 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Nou goed bewaren! Later misschien geld waard.
Op een schoolplein in Rotterdam is dat toch best een goed ruilmiddel voor een zooi dubbele van die jeugd
Hell To The Liars
pi_220785056
Album en 2 boxen van 50 zakjes besteld :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220787423
Ik ook, maar dan via bol. Hopelijk is het er vrijdag, maar ik krijg 0 updates.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')