Iets van 30 dagen of zo toch in de jaren 90 staat me nog iets van bij.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 13:54 schreef mitt het volgende:
Vroeger duurde het een eeuw voordat je die nabestellingen kreeg. Weet niet hoe het tegenwoordig is..
Wat heb je aan die update set dan? Die leg je bij je boek ofzo? Laatste hoeveel kun je bijbestellen?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Laatste 5 stickers besteld en heb toch maar die updateset erbij gepakt, niet dat je die kwijt kan in je album maar dan is het toch compleet
Ja dat denk ik dan, dat je ze erbij kunt leggen, maar dan heb je in ieder geval de actieve spelers zoveel mogelijk compleet.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 23:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat heb je aan die update set dan? Die leg je bij je boek ofzo? Laatste hoeveel kun je bijbestellen?
Dat is wel leuk, om het op die manier te doen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dan, dat je ze erbij kunt leggen, maar dan heb je in ieder geval de actieve spelers zoveel mogelijk compleet.
Bijbestellen kan tot max 50 stickers
Edit: even opgezocht maar blijkbaar komen die vellen met stickers met instructies waar en hoe je ze over plaatjes heen kunt plakken van spelers die het WK niet hebben gehaald. Bijvoorbeeld bij Nederland krijg je Quinten Timber en Noa Lang, ik gok ter vervanging van Frimpong en Simons
Knap hoorquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Vandaag de 5 ontbrekende plaatjes binnen gekregen. Originele boek us daarmee vol
Updatestickers worden overmorgen verzonden
Vozinha, u las het hier voor het eerst.quote:Op zondag 31 mei 2026 13:05 schreef de_boswachter het volgende:
Kandidaat voor de grootste gangstertronie van het boek: keeper Vozinha van Kaapverdië.
Ik heb alles tot aan Argentinië vast verwijderd iddquote:Op donderdag 2 juli 2026 15:11 schreef OmniRocket het volgende:
vergeten jullie niet de bladzijden van de uitgeschakelde landen eruit te scheuren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |