SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies![]()
Dat is een feitquote:
Tortellini met een sausprutjequote:
Friet, ik weet alleen nog niet wat voor snack(s)quote:
heb je ooien gezien?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #9
toch nietquote:
Zoals het heurt, de meeste barbaarse Nederlanders met hun rubberen tong warmen hun tomatensausje een kwartiertje opquote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Pasta met bolognesesaus, de saus heeft inmiddels 5 uur op het vuur gestaan
En eten spaghetti bij die bolognesesausquote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoals het heurt, de meeste barbaarse Nederlanders met hun rubberen tong warmen hun tomatensausje een kwartiertje op
Zo random is dat toch niet?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat ik zo heel random ga koken.
Of bami met satesaus
Of tagliatelle met kruidenkaas saus ofzo
Of tagliatelle met satesausquote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat ik zo heel random ga koken.
Of bami met satesaus
Of tagliatelle met kruidenkaas saus ofzo
Kip groenten rijst woksausquote:
Nou ja, nu geeft hij het gewoon letterlijk toe: wij nemen de macht en onze oliebedrijven komen er aanquote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:44 schreef ieniminimuis het volgende:
USA die een land binnenvalt voor olie maar een andere reden opgeeft.
Gras is groen, bal is rond.
kon minderquote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:49 schreef essnhills het volgende:
Ik heb kiepkluifjes, spinazie, en nog wat pommes duchesse
Kon ook meerquote:
Totaal onverwacht natuurlijkquote:
Wie?quote:
Ook wat buskruitquote:
Ohquote:
Wij zijn de beste. Er is echt niemand die kan wat wij kunnen. Wij zijn oppermachtig. Buig voor ons!quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wij zijn de beste. Er is echt niemand die kan wat wij kunnen. Wij zijn oppermachtig. Buig voor ons!
Jij komt bij Tong over de vloer?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jullie krijgen trouwens allen de beste wensen van Tong. Vergeten te zeggen.
je (red: trump) bent een ouwe seniele gekquote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wij zijn de beste. Er is echt niemand die kan wat wij kunnen. Wij zijn oppermachtig. Buig voor ons!
Vrijwillig?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij komt bij Tong over de vloer?
Hij stuurde me een dm nadat ik hem had getagd.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij komt bij Tong over de vloer?
Dan is de drugssmokkel ook meteen opgelost. Dan hoeft het geen grens meer overquote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Venezuela als nieuwe Amerikaanse Staat.
dan moettie mexico ook inlijvenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan is de drugssmokkel ook meteen opgelost. Dan hoeft het geen grens meer over
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij stuurde me een dm nadat ik hem had getagd.
Zouden de Amerikanen dit lezen als ze @LTVDK zijn sociale media historie doorspitten bij zijn volgende reis naar de VS?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:11 schreef mschol het volgende:
[..]
je (red: trump) bent een ouwe seniele gek
Beter zegt Grmbl even dat hij het er niet mee eens is, voor zijn eigen veiligheidquote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zouden de Amerikanen dit lezen als ze @:LTVDK zijn sociale media historie doorspitten bij zijn volgende reis naar de VS?
Vast wel.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zouden de Amerikanen dit lezen als ze @:LTVDK zijn sociale media historie doorspitten bij zijn volgende reis naar de VS?
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:28 schreef bitterbal het volgende:
wat hebben jullie gegeten? Of gaan jullle nog eten?
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik had net erwtensoep met worst
Gebakken aardappels met wortel en een kabeljauwfilet erbij.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:28 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik had net erwtensoep met worst
hmm sausje?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gebakken aardappels met wortel en een kabeljauwfilet erbij.
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:28 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:49 schreef essnhills het volgende:
Ik heb kiepkluifjes, spinazie, en nog wat pommes duchesse
Nog over van kerstquote:
Vanwege alle gedoetjesquote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:31 schreef bitterbal het volgende:
ik denk dat ik niet kan slapen vanwege dat huis
hoezo?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:31 schreef bitterbal het volgende:
ik denk dat ik niet kan slapen vanwege dat huis
Shoarma en gebakken aardappeltjes.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:28 schreef bitterbal het volgende:
heb je haast dan? (neem aan dat het gaat om het verhuurhuis, niet die in rotterdam)quote:
Frietje satequote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:28 schreef bitterbal het volgende:
Stress eten om je zorgen te vergetenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:33 schreef bitterbal het volgende:
had het niet moeten vragen want nu wl ik dat ook allemaal eten
Nee haast niet eigenlijkquote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:33 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je haast dan? (neem aan dat het gaat om het verhuurhuis, niet die in rotterdam)
heb je nog een snack erbij?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Frietje sate
heb je weer plafonddienst![]()
omnomnomnomnomquote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stress eten om je zorgen te vergeten
Als dingen niet volgens afspraak geleverd worden en alles makkelijk weer wordt opgeschoven daar zou ik ook niet tegen kunnen, maar dat is daar helaas zo. Het komt uiteindelijk vast goedquote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee haast niet eigenlijkJe hebt ook gelijk.
Ik ben al best ver. Nu is het eigenlijk alleen nog decoratie en wachten op de meubelen
Is dat ook niet een beetje the way of life daar?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:42 schreef Flory- het volgende:
[..]
Als dingen niet volgens afspraak geleverd worden en alles makkelijk weer wordt opgeschoven daar zou ik ook niet tegen kunnen, maar dat is daar helaas zo. Het komt uiteindelijk vast goed
Dat zegt ze toch ook min of meer?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat ook niet een beetje the way of life daar?
Ja dat bedoel ik, zo gaat het daarquote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh ja, tweede deel van haar post niet goed gelezen.quote:
nou heel veel dingen worden echt op tijd bezorgd maar deze winkel heeft denk ik wat te veel hooi op de vork genomenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Soepje met broodjequote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:28 schreef bitterbal het volgende:
Op het nieuws zeiden ze dat dit niet mag wat Trump doet.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar kan je als land een ander land binnenvallen en dan gewoon hun leider ontvoeren?
En zo ja waarom doen we dat niet meer?
Wat voor soepquote:
Niemand houd je tegen hoor. Welke leider heb je op het oog?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar kan je als land een ander land binnenvallen en dan gewoon hun leider ontvoeren?
Die van België.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niemand houd je tegen hoor. Welke leider heb je op het oog?
Misschien komt het ook een beetje omdat je niet meer constant de verandering ziet, het einde is in zicht dus wil je het klaar hebbenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou heel veel dingen worden echt op tijd bezorgd maar deze winkel heeft denk ik wat te veel hooi op de vork genomen
Best knap van je.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:48 schreef CherryLips het volgende:
Vanmorgen m'n eigen broodje gesmeerd en m'n veters gestrikt
Had een mr. Darcy achtig type verwacht, niet Bart de Wever.quote:
Bart de Wever wees gewaarschuwdquote:
Is die jas zo lelijk dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zelf m'n jas aantrekken was nog even te pijnlijk
Grote meidquote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:48 schreef CherryLips het volgende:
Vanmorgen m'n eigen broodje gesmeerd en m'n veters gestrikt
Kan alleen maar verbeteren, dus neem het gerust overquote:
Als een soort van superheld met haar trouwe compagnon. Gevoed door haar intense mannenhaat ontneemt ze het leven van talloze narcistische, corrupte, alfa mannetjes die aan het hoofd van een land staan.quote:
Misschien wil iemand hier je wel een ontbijt op bed brengen morgenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:55 schreef CherryLips het volgende:
Daar gaat m'n ontbijt op bed. Nu mag ik het weer zelf doen.
Croissantjes graag.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien wil iemand hier je wel een ontbijt op bed brengen morgen
Putin maandag, Trump dinsdag, Kim woensdag.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niemand houd je tegen hoor. Welke leider heb je op het oog?
Die heb ik wel in huis.quote:
quote:
Die van 3 voor 1 euro? Of die uit het blikje? Of welke wil je?quote:
Ik woon te ver weg.quote:
Mag jij ze morgen bij cl op bed bezorgenquote:
Die uit het blikje. Of van die van de AH voor in de oven.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die van 3 voor 1 euro? Of die uit het blikje? Of welke wil je?
Sterker nog; het was ook de planning dat ik dit weekend in jouw omgeving zou verblijven.quote:
@STING en muis wonen het dichtstbijquote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik woon te ver weg.
@:recce woont dichterbij toch?
[..]
Mag jij ze morgen bij cl op bed bezorgen
Snap ikquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sterker nog; het was ook de planning dat ik dit weekend in jouw omgeving zou verblijven.![]()
![]()
Dat moet wel lukken morgen ergens tegen 12 uur. Verse jus erbij ook?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die uit het blikje. Of van die van de AH voor in de oven.
Op z'n muis? Alfa mannen vermoorden?quote:
Zegquote:
Dan doe ik even de caviakooi dicht.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken morgen ergens tegen 12 uur. Verse jus erbij ook?
Dan train ik Ambar nog even in het dragen van een broodmandje
Hondenkwijl op je croissants.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken morgen ergens tegen 12 uur. Verse jus erbij ook?
Dan train ik Ambar nog even in het dragen van een broodmandje
quote:
Straks eet ambar de caafs opquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan doe ik even de caviakooi dicht.
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op z'n muis? Alfa mannen vermoorden?
Hij heeft denk ik meer oog voor de croissantsquote:
Ik woon zo ver in het oosten dat CL een enorme reis richting het westen is.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik woon te ver weg.
@:recce woont dichterbij toch?
Zijn die drie dozen met bonbons al op dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar even snert warmen. Verder niks in huis
Dat is wel heel ver.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik woon zo ver in het oosten dat CL een enorme reis richting het westen is.
Fijn! Ik moet al naar m'n demente moeder.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is wel heel ver.
Maar het is al geregeld. Muis gaat morgen croissants brengen
Ik moet dan ook eerst half Nederland door.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik woon zo ver in het oosten dat CL een enorme reis richting het westen is.
het KAN wel, maar ook de US zal dat van zijn grondwetten enzo vast niet zomaar mogequote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:46 schreef ieniminimuis het volgende:
wil ik ook wel, heel soms...quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:19 schreef kwiwi het volgende:
Plus dekentje, kop thee en film.
[ afbeelding ]
eentje welquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn die drie dozen met bonbons al op dan?
Wat mag niet, open haard aan doen?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:20 schreef mschol het volgende:
[..]
wil ik ook wel, heel soms...
mag niet
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Fijn! Ik moet al naar m'n demente moeder.
Het is 45 minuten voor mij denk ik.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:21 schreef Ama het volgende:
@:dud0r vergeleken met mij woon je om de hoek bij Cherry.
Dat is om de hoek.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Het is 45 minuten voor mij denk ik.
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:19 schreef kwiwi het volgende:
Plus dekentje, kop thee en film.
[ afbeelding ]
-23quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:30 schreef Recce het volgende:
Er lag een beetje sneeuw vandaag. Het was wel aan het dooien. 19.740 stapjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik houd mij afwezig van elke commentaarquote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beter zegt Grmbl even dat hij het er niet mee eens is, voor zijn eigen veiligheid
Kan er weer even tegenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja hè, kon gisteren het vuur niet eens meer zien
Dit is niet voldoende voor @Trumpquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik houd mij afwezig van elke commentaar
Ik doe het je niet na. Niet in dit weerquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:30 schreef Recce het volgende:
Er lag een beetje sneeuw vandaag. Het was wel aan het dooien. 19.740 stapjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wilde wel, maar ze staken weer vuurwerk af buiten dus werd het wandelen weer gestaakt.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik doe het je niet na. Niet in dit weer
Het was alleen echt glad in de buurt van mijn huis.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik doe het je niet na. Niet in dit weer
Veel nog ja? Hier af en toe nog een enkele knal maar verder niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wilde wel, maar ze staken weer vuurwerk af buiten dus werd het wandelen weer gestaakt.
Ik word er een beetje moe van.
Ja. Het hoeft voor mijn deur maar 2 meter glad te zijn en ik kan de deur niet uitquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Het was alleen echt glad in de buurt van mijn huis.
Ik zeg wel dat jij het echte probleem bent en dat die jou moet ontvoerenquote:
Schoenen aantrekken met een beetje grip en die eerste meters voorzichtig lopenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Het hoeft voor mijn deur maar 2 meter glad te zijn en ik kan de deur niet uit
Ik heb een emmertje met zout in de berging liggen voor zulke taferelenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Het hoeft voor mijn deur maar 2 meter glad te zijn en ik kan de deur niet uit
Wat is het CL-broodje?quote:
Oh sweet summer child.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schoenen aantrekken met een beetje grip en die eerste meters voorzichtig lopen
Anders met een looprekjequote:
Er zijn van die dingen met spikes die je om je schoenen kunt doen. Zou dat helpen?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wat werd er gebroken?quote:
ja ik ook. Bewaar ik nog even voor als het echt nodig is. Vandaag kon ik gewoon binnen blijvenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een emmertje met zout in de berging liggen voor zulke taferelen
Gelukkig wordt er in winkelstraten altijd goed gestrooid. Maar dan is het in de supermarkt weer een gladde bende.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ook. Bewaar ik nog even voor als het echt nodig is. Vandaag kon ik gewoon binnen blijven
Jaquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:45 schreef Recce het volgende:
@:cherrylips, zat je helemaal klaar om 'm in te koppen?
Dat zal 'r ook wel hoofdbrekens gekost hebben. Hihi snapjumquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:45 schreef Recce het volgende:
@:cherrylips, zat je helemaal klaar om 'm in te koppen?
Ik verheug me nu al op de maandag ochtend spitsquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:46 schreef CherryLips het volgende:
G
[..]
Gelukkig wordt er in winkelstraten altijd goed gestrooid. Maar dan is het in de supermarkt weer een gladde bende.
Irak 2.0quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:46 schreef Recce het volgende:
Mijn god, Trump gaat gewoon Venezuela leegstelen. Dat geloof je toch niet.
*insert surpised pikachu*quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:46 schreef Recce het volgende:
Dat filmpje gisteren in Ede dat die fatbike op zijn flikker ging vond ik wel vermakelijkquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:46 schreef CherryLips het volgende:
G
[..]
Gelukkig wordt er in winkelstraten altijd goed gestrooid. Maar dan is het in de supermarkt weer een gladde bende.
Als ze pasta had gegeten waren het elleboogjesquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:47 schreef kwiwi het volgende:
Waarom reageer je niet op mij Ger, heb veel tijd en energie gestoken in vragen wat je broodje is
Een breekbroodquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:47 schreef kwiwi het volgende:
Waarom reageer je niet op mij Ger, heb veel tijd en energie gestoken in vragen wat je broodje is
"Haha putinsukkel met zijn "schaduwvloot"quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:46 schreef Recce het volgende:
Dat was ook gewoon naast het politiebureau hè.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat filmpje gisteren in Ede dat die fatbike op zijn flikker ging vond ik wel vermakelijk
Hadden ze hem niet gelijk kunnen oppakken?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was ook gewoon naast het politiebureau hè.
Die man moet gestopt worden. Nu ik dit gezegd heb mag ik vast nooit meer de VS inquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:46 schreef Recce het volgende:
Daar moet je ook zijn als je de regels breektquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was ook gewoon naast het politiebureau hè.
zn eigen partij is te schijterig om hem tegen te sprekenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die man moet gestopt worden. Nu ik dit gezegd heb mag ik vast nooit meer de VS in
Cuba en Colombia zijn next.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Haha putinsukkel met zijn "schaduwvloot"LOSER! ZO DOE JE DAT!"
Wellicht verstandigquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik houd mij afwezig van elke commentaar
Geef je altijd wel braaf op dat je op FOK! zit als je naar de VS gaat?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die man moet gestopt worden. Nu ik dit gezegd heb mag ik vast nooit meer de VS in
vanaf 1 januari moet je aantonen dat je nooit in de VS geweest bent, ook niet je voorouders tot 200 jaar geleden, als je een account op fok wilt aanmaken.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Geef je altijd wel braaf op dat je op FOK! zit als je naar de VS gaat?
Canada en Groenland en daarna nog even alle Pakistaanse kinderverkrachters uit Engeland helemaal doodvermoorden.quote:
Niet met hoe de wegen nu zijnquote:
quote:
Een vriendin van mij loopt moeilijk (aangeboren spierafwijkingen etc) en die heeft van die spikes.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zijn van die dingen met spikes die je om je schoenen kunt doen. Zou dat helpen?
Dat ben ik immerquote:
1 vuurpijl is al voldoende voor Meneer aansteller om naar huis te willen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veel nog ja? Hier af en toe nog een enkele knal maar verder niet.
Fixedquote:
quote:Code oranje afgeschaald naar code geel, waarschuwing geldt tot maandagmiddag
Waar vanochtend voor onder meer Brabant nog code oranje gold, heeft het KNMI deze inmiddels afgeschaald naar code geel. De weerswaarschuwing blijft van kracht tot maandagmiddag 17.00 uur.
quote:
Je moet ook niet van die wilde avonturen hebben Essiequote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een vriendin van mij loopt moeilijk (aangeboren spierafwijkingen etc) en die heeft van die spikes.
Een keertje liepen we met nog een andere vriendin ergens over een brug in Amsterdam door de sneeuw. Zij in het midden, met die spikes onder haar schoenen.
Andere vriendin glijdt zijwaarts onderuit, kegelt vriendin met spikes omver en ik kon nog net opzij springen (en ook onderuit gaan) zodat mij benen niet opengehaald zouden worden door die spikes
Vast iets met chocoladevulling.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:58 schreef essnhills het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat een Cl-broodje is eigenlijk
Ja, zeg altijd dat mijn username @datismijnmening isquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Geef je altijd wel braaf op dat je op FOK! zit als je naar de VS gaat?
"Meneer aansteller"quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1 vuurpijl is al voldoende voor Meneer aansteller om naar huis te willen.
Zal voor altijd een geheim blijven denk ikquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:58 schreef essnhills het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat een Cl-broodje is eigenlijk
Ze heeft al antwoord gegeven. Zie post 208.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zal voor altijd een geheim blijven denk ik
quote:
Omdat ik hetzelf ook vooral kut vind dat we niet lekker ontspannen gewoon onze rondjes kunnen lopen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Meneer aansteller"Je was zelf ook nogal ballistic aan het gaan anders
Ik leef voor avontuurquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je moet ook niet van die wilde avonturen hebben Essie
Sowieso wel een lastige naam dit forum in het Engels natuurlijk. "do you want to know my fok account?" "its the fok forum"quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, zeg altijd dat mijn username @:datismijnmening is![]()
[ afbeelding ]
quote:
Een breekchocoladebroodje dus.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klinkt logisch
Want CL is van binnen ook 80% chocola
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze heeft al antwoord gegeven. Zie post 208.
Ga ergens heen waar geen mensen zijn om te wandelen, dan is er ook geen vuurwerkquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik hetzelf ook vooral kut vind dat we niet lekker ontspannen gewoon onze rondjes kunnen lopen.
Ik heb ook mijn wandelingetjes nodig, blijkt.
Daarom dood aan vuurwerk
Helaasquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zal voor altijd een geheim blijven denk ik
"Oh wait, it's the guy with the weird faucet. Hahahaha!"quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso wel een lastige naam dit forum in het Engels natuurlijk. "do you want to know my fok account?" "its the fok forum"
En hoe kom ik daar?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga ergens heen waar geen mensen zijn om te wandelen, dan is er ook geen vuurwerk
Pain au chocolatquote:
Beter bekend als pain au chocolat?quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja. En Nico Hülkenberg spreekt Nederlands.
GMTAquote:
Ze zouden mij moeten subsidiëren voor mijn promotie in TRVquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Oh wait, it's the guy with the weird faucet. Hahahaha!"
Jij en grmbl zijn echt voor elkaar gemaakt.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beter bekend als pain au chocolat?
"Entry denied!".quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Oh wait, it's the guy with the weird faucet. Hahahaha!"
Ja dat weet ik niet hoe je daar komt, niemand die je ergens heen wil rijden?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En hoe kom ik daar?
En als ze hier buiten knallen dan wil hij ook nergens heen dus dan is weggaan ook geen optie
Als vakantieland is het best leuk anders.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo fantastisch is usa nou ook weer niet hoor
Voor vakantie welquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo fantastisch is usa nou ook weer niet hoor
Vast wel, want als er iemand investeert in persoonlijke relaties dan is het Ienimini.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet hoe je daar komt, niemand die je ergens heen wil rijden?
Waar ben je allemaal geweest?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Mwah vond tegenvallen. Maar dat is mijn ervaring.
Nou het zal vast morgen of overmorgen wel ECHT helemaal voorbij zijn en anders koop je maar een loopband voor in de kamerquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik hetzelf ook vooral kut vind dat we niet lekker ontspannen gewoon onze rondjes kunnen lopen.
Ik heb ook mijn wandelingetjes nodig, blijkt.
Daarom dood aan vuurwerk
Hier was code oranje dus mochten we de weg niet eens op.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet hoe je daar komt, niemand die je ergens heen wil rijden?
Daar gaat een hoop energie in het haten van mannen zitten jaquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vast wel, want als er iemand investeert in persoonlijke relaties dan is het Ienimini.
Nu meteen zin in.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Omg Bros is echt wel een favoriet van me. 😍
je mag wel de weg op hoor..quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hier was code oranje dus mochten we de weg niet eens op.
Hopelijk snel voorbij en anders koop ik gewoon een luchtbuks
quote:Bij deze kleurcode is het goed om je af te vragen of het wel verstandig is om je reis of je geplande buitenactiviteiten door te laten gaan. Hou in elk geval rekening met impact van het extreme weer, zoals vertragingen onderweg en schade
Smoky Mountains en Nashville. Mooie natuur enzo, maar ik vond de rest allemaal zo 3e wereldland met geld.quote:
Heb 1x in Alkmaar een NL Alert gehad vanwege een storm. Met het verzoek om niet naar buiten te gaan. Toen maar wel binnen geblevenquote:
jaar of 2 terug code rood ivm storm.. toen ben ik ook gaan wandelen buitenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb 1x in Alkmaar een NL Alert gehad vanwege een storm. Met het verzoek om niet naar buiten te gaan. Toen maar wel binnen gebleven
Daredevil ben je ook hèquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:15 schreef mschol het volgende:
[..]
jaar of 2 terug code rood ivm storm.. toen ben ik ook gaan wandelen buiten
Dat is dan ook aan de drukke oostkust in een heel klein gebiedje, dat is niet te vergelijken met de rest van het land. Denk dat jij het noordwesten wel zou kunnen waarderen (Montana/Wyoming/Idaho etc.), dat is heel anders dan daar in het oosten.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Smoky Mountains en Nashville. Mooie natuur enzo, maar ik vond de rest allemaal zo 3e wereldland met geld.
Oh en dat gefake in winkels en restaurants vond ik vreselijk. En dat opgejaagde in restaurants.
Lekker uitwaaien, doe ik ook.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:15 schreef mschol het volgende:
[..]
jaar of 2 terug code rood ivm storm.. toen ben ik ook gaan wandelen buiten
was blij dat ik even in het centrum was aangekomen.. daar even geschuild voor regenbui, daarna in storm weer terug gewandeldquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker uitwaaien, doe ik ook.
Alleen Tennessee is niet echt representatief voor de hele VS. Niet dat ik het verder nog een leuk land vind. Kwam er zo'n 20 jaar lang meerdere keren per jaar erg graag. Maar het is hard achteruit gegaan de laatste jaren.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Smoky Mountains en Nashville. Mooie natuur enzo, maar ik vond de rest allemaal zo 3e wereldland met geld.
Oh en dat gefake in winkels en restaurants vond ik vreselijk. En dat opgejaagde in restaurants.
Duurquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh en ik vind USA maar een duur land. Echt ik schrok gewoon van de prijzen.
Oneens. Sinds corona zijn de prijzen echt bizar omhoog gegaan. Dat ik me echt afvraag hoe mensen met een normale baan in godsnaam rondkomen.quote:
Daar ben ik ook geweest. Komt wel dichtbij zo.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lekker toch. Wind in de rugquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:17 schreef mschol het volgende:
[..]
was blij dat ik even in het centrum was aangekomen.. daar even geschuild voor regenbui, daarna in storm weer terug gewandeld
Ja die papiertjes remmen je af.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Jammer dat ze alleen die minis nog verkopen.
ja was wel lekker, een paar hoge items die wel heel gevaarlijk heen en weer waaide, maar uiteindelijk staan die er nog steedsquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker toch. Wind in de rug
Ja ok, sommige dingen zijn wel duur, maar voor vakantie is het helemaal niet zo duur, al had ik afgelopen vakantie ook wel de wisselkoers meequote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oneens. Sinds corona zijn de prijzen echt bizar omhoog gegaan. Dat ik me echt afvraag hoe mensen met een normale baan in godsnaam rondkomen.
Ruim je het wel even op dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Inmiddels alles weer onder de witte zooi hier
Een keer meegemaakt op Texel. Toen ging het zo hard dat zelfs de veerboot niet meer mocht varen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ja was wel lekker, een paar hoge items die wel heel gevaarlijk heen en weer waaide, maar uiteindelijk staan die er nog steeds
geen wind mee volgens mij
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die papiertjes remmen je af.
Te makkelijkquote:
Je moest bijv een zak met goud meenemen om Dollywood in te komen. Kaartje was 100 dollar geloof ik. Mooi pretpark maar niet 100 dollar waard.quote:
tabletten hebben ze gehad,maar worden noet meer geproduceerd zo te zienquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Jammer dat ze alleen die minis nog verkopen.
Disney was ook zoiets per park.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je moest bijv een zak met goud meenemen om Dollywood in te komen. Kaartje was 100 dollar geloof ik. Mooi pretpark maar niet 100 dollar waard.
Overigens niet zelf betaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |