Oh sweet summer child.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schoenen aantrekken met een beetje grip en die eerste meters voorzichtig lopen
Anders met een looprekjequote:
Er zijn van die dingen met spikes die je om je schoenen kunt doen. Zou dat helpen?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Het hoeft voor mijn deur maar 2 meter glad te zijn en ik kan de deur niet uit
En wat werd er gebroken?quote:
ja ik ook. Bewaar ik nog even voor als het echt nodig is. Vandaag kon ik gewoon binnen blijvenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een emmertje met zout in de berging liggen voor zulke taferelen
Wat is een CL-broodje?quote:
Gelukkig wordt er in winkelstraten altijd goed gestrooid. Maar dan is het in de supermarkt weer een gladde bende.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ook. Bewaar ik nog even voor als het echt nodig is. Vandaag kon ik gewoon binnen blijven
Jaquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:45 schreef Recce het volgende:
@:cherrylips, zat je helemaal klaar om 'm in te koppen?
Dat zal 'r ook wel hoofdbrekens gekost hebben. Hihi snapjumquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:45 schreef Recce het volgende:
@:cherrylips, zat je helemaal klaar om 'm in te koppen?
Ik verheug me nu al op de maandag ochtend spitsquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:46 schreef CherryLips het volgende:
G
[..]
Gelukkig wordt er in winkelstraten altijd goed gestrooid. Maar dan is het in de supermarkt weer een gladde bende.
Irak 2.0quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:46 schreef Recce het volgende:
Mijn god, Trump gaat gewoon Venezuela leegstelen. Dat geloof je toch niet.
*insert surpised pikachu*quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:46 schreef Recce het volgende:
Dat filmpje gisteren in Ede dat die fatbike op zijn flikker ging vond ik wel vermakelijkquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:46 schreef CherryLips het volgende:
G
[..]
Gelukkig wordt er in winkelstraten altijd goed gestrooid. Maar dan is het in de supermarkt weer een gladde bende.
Als ze pasta had gegeten waren het elleboogjesquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:47 schreef kwiwi het volgende:
Waarom reageer je niet op mij Ger, heb veel tijd en energie gestoken in vragen wat je broodje is
Een breekbroodquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:47 schreef kwiwi het volgende:
Waarom reageer je niet op mij Ger, heb veel tijd en energie gestoken in vragen wat je broodje is
"Haha putinsukkel met zijn "schaduwvloot"quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:46 schreef Recce het volgende:
Dat was ook gewoon naast het politiebureau hè.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat filmpje gisteren in Ede dat die fatbike op zijn flikker ging vond ik wel vermakelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |