Ik zeg wel dat jij het echte probleem bent en dat die jou moet ontvoerenquote:
Schoenen aantrekken met een beetje grip en die eerste meters voorzichtig lopenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Het hoeft voor mijn deur maar 2 meter glad te zijn en ik kan de deur niet uit
Ik heb een emmertje met zout in de berging liggen voor zulke taferelenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Het hoeft voor mijn deur maar 2 meter glad te zijn en ik kan de deur niet uit
Wat is het CL-broodje?quote:
Oh sweet summer child.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schoenen aantrekken met een beetje grip en die eerste meters voorzichtig lopen
Anders met een looprekjequote:
Er zijn van die dingen met spikes die je om je schoenen kunt doen. Zou dat helpen?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wat werd er gebroken?quote:
ja ik ook. Bewaar ik nog even voor als het echt nodig is. Vandaag kon ik gewoon binnen blijvenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een emmertje met zout in de berging liggen voor zulke taferelen
Gelukkig wordt er in winkelstraten altijd goed gestrooid. Maar dan is het in de supermarkt weer een gladde bende.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ook. Bewaar ik nog even voor als het echt nodig is. Vandaag kon ik gewoon binnen blijven
Jaquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:45 schreef Recce het volgende:
@:cherrylips, zat je helemaal klaar om 'm in te koppen?
Dat zal 'r ook wel hoofdbrekens gekost hebben. Hihi snapjumquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:45 schreef Recce het volgende:
@:cherrylips, zat je helemaal klaar om 'm in te koppen?
Ik verheug me nu al op de maandag ochtend spitsquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:46 schreef CherryLips het volgende:
G
[..]
Gelukkig wordt er in winkelstraten altijd goed gestrooid. Maar dan is het in de supermarkt weer een gladde bende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |