Dat is wel heel ver.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik woon zo ver in het oosten dat CL een enorme reis richting het westen is.
Fijn! Ik moet al naar m'n demente moeder.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is wel heel ver.
Maar het is al geregeld. Muis gaat morgen croissants brengen
Ik moet dan ook eerst half Nederland door.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik woon zo ver in het oosten dat CL een enorme reis richting het westen is.
het KAN wel, maar ook de US zal dat van zijn grondwetten enzo vast niet zomaar mogequote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar kan je als land een ander land binnenvallen en dan gewoon hun leider ontvoeren?
En zo ja waarom doen we dat niet meer?
wil ik ook wel, heel soms...quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:19 schreef kwiwi het volgende:
Plus dekentje, kop thee en film.
[ afbeelding ]
eentje welquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn die drie dozen met bonbons al op dan?
Wat mag niet, open haard aan doen?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:20 schreef mschol het volgende:
[..]
wil ik ook wel, heel soms...
mag niet
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Fijn! Ik moet al naar m'n demente moeder.
Het is 45 minuten voor mij denk ik.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:21 schreef Ama het volgende:
@:dud0r vergeleken met mij woon je om de hoek bij Cherry.
Dat is om de hoek.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Het is 45 minuten voor mij denk ik.
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:19 schreef kwiwi het volgende:
Plus dekentje, kop thee en film.
[ afbeelding ]
-23quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:30 schreef Recce het volgende:
Er lag een beetje sneeuw vandaag. Het was wel aan het dooien. 19.740 stapjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik houd mij afwezig van elke commentaarquote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beter zegt Grmbl even dat hij het er niet mee eens is, voor zijn eigen veiligheid
Kan er weer even tegenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja hč, kon gisteren het vuur niet eens meer zien
Dit is niet voldoende voor @Trumpquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik houd mij afwezig van elke commentaar
Ik doe het je niet na. Niet in dit weerquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:30 schreef Recce het volgende:
Er lag een beetje sneeuw vandaag. Het was wel aan het dooien. 19.740 stapjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wilde wel, maar ze staken weer vuurwerk af buiten dus werd het wandelen weer gestaakt.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik doe het je niet na. Niet in dit weer
Het was alleen echt glad in de buurt van mijn huis.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik doe het je niet na. Niet in dit weer
Veel nog ja? Hier af en toe nog een enkele knal maar verder niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wilde wel, maar ze staken weer vuurwerk af buiten dus werd het wandelen weer gestaakt.
Ik word er een beetje moe van.
Ja. Het hoeft voor mijn deur maar 2 meter glad te zijn en ik kan de deur niet uitquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Het was alleen echt glad in de buurt van mijn huis.
Ik zeg wel dat jij het echte probleem bent en dat die jou moet ontvoerenquote:
Schoenen aantrekken met een beetje grip en die eerste meters voorzichtig lopenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Het hoeft voor mijn deur maar 2 meter glad te zijn en ik kan de deur niet uit
Ik heb een emmertje met zout in de berging liggen voor zulke taferelenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Het hoeft voor mijn deur maar 2 meter glad te zijn en ik kan de deur niet uit
Wat is het CL-broodje?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |