Irak 2.0quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:46 schreef Recce het volgende:
Mijn god, Trump gaat gewoon Venezuela leegstelen. Dat geloof je toch niet.
*insert surpised pikachu*quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:46 schreef Recce het volgende:
Dat filmpje gisteren in Ede dat die fatbike op zijn flikker ging vond ik wel vermakelijkquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:46 schreef CherryLips het volgende:
G
[..]
Gelukkig wordt er in winkelstraten altijd goed gestrooid. Maar dan is het in de supermarkt weer een gladde bende.
Als ze pasta had gegeten waren het elleboogjesquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:47 schreef kwiwi het volgende:
Waarom reageer je niet op mij Ger, heb veel tijd en energie gestoken in vragen wat je broodje is
Een breekbroodquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:47 schreef kwiwi het volgende:
Waarom reageer je niet op mij Ger, heb veel tijd en energie gestoken in vragen wat je broodje is
"Haha putinsukkel met zijn "schaduwvloot"quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:46 schreef Recce het volgende:
Dat was ook gewoon naast het politiebureau hè.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat filmpje gisteren in Ede dat die fatbike op zijn flikker ging vond ik wel vermakelijk
Hadden ze hem niet gelijk kunnen oppakken?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was ook gewoon naast het politiebureau hè.
Die man moet gestopt worden. Nu ik dit gezegd heb mag ik vast nooit meer de VS inquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:46 schreef Recce het volgende:
Daar moet je ook zijn als je de regels breektquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was ook gewoon naast het politiebureau hè.
zn eigen partij is te schijterig om hem tegen te sprekenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die man moet gestopt worden. Nu ik dit gezegd heb mag ik vast nooit meer de VS in
Cuba en Colombia zijn next.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Haha putinsukkel met zijn "schaduwvloot"LOSER! ZO DOE JE DAT!"
Wellicht verstandigquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik houd mij afwezig van elke commentaar
Geef je altijd wel braaf op dat je op FOK! zit als je naar de VS gaat?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die man moet gestopt worden. Nu ik dit gezegd heb mag ik vast nooit meer de VS in
vanaf 1 januari moet je aantonen dat je nooit in de VS geweest bent, ook niet je voorouders tot 200 jaar geleden, als je een account op fok wilt aanmaken.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Geef je altijd wel braaf op dat je op FOK! zit als je naar de VS gaat?
Canada en Groenland en daarna nog even alle Pakistaanse kinderverkrachters uit Engeland helemaal doodvermoorden.quote:
Niet met hoe de wegen nu zijnquote:
quote:
Een vriendin van mij loopt moeilijk (aangeboren spierafwijkingen etc) en die heeft van die spikes.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zijn van die dingen met spikes die je om je schoenen kunt doen. Zou dat helpen?
Dat ben ik immerquote:
1 vuurpijl is al voldoende voor Meneer aansteller om naar huis te willen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veel nog ja? Hier af en toe nog een enkele knal maar verder niet.
Fixedquote:
quote:Code oranje afgeschaald naar code geel, waarschuwing geldt tot maandagmiddag
Waar vanochtend voor onder meer Brabant nog code oranje gold, heeft het KNMI deze inmiddels afgeschaald naar code geel. De weerswaarschuwing blijft van kracht tot maandagmiddag 17.00 uur.
quote:
Je moet ook niet van die wilde avonturen hebben Essiequote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een vriendin van mij loopt moeilijk (aangeboren spierafwijkingen etc) en die heeft van die spikes.
Een keertje liepen we met nog een andere vriendin ergens over een brug in Amsterdam door de sneeuw. Zij in het midden, met die spikes onder haar schoenen.
Andere vriendin glijdt zijwaarts onderuit, kegelt vriendin met spikes omver en ik kon nog net opzij springen (en ook onderuit gaan) zodat mij benen niet opengehaald zouden worden door die spikes
Vast iets met chocoladevulling.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:58 schreef essnhills het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat een Cl-broodje is eigenlijk
Ja, zeg altijd dat mijn username @datismijnmening isquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Geef je altijd wel braaf op dat je op FOK! zit als je naar de VS gaat?
"Meneer aansteller"quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1 vuurpijl is al voldoende voor Meneer aansteller om naar huis te willen.
Zal voor altijd een geheim blijven denk ikquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:58 schreef essnhills het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat een Cl-broodje is eigenlijk
Ze heeft al antwoord gegeven. Zie post 208.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zal voor altijd een geheim blijven denk ik
quote:
Omdat ik hetzelf ook vooral kut vind dat we niet lekker ontspannen gewoon onze rondjes kunnen lopen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Meneer aansteller"Je was zelf ook nogal ballistic aan het gaan anders
Ik leef voor avontuurquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je moet ook niet van die wilde avonturen hebben Essie
Sowieso wel een lastige naam dit forum in het Engels natuurlijk. "do you want to know my fok account?" "its the fok forum"quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, zeg altijd dat mijn username @:datismijnmening is![]()
[ afbeelding ]
quote:
Een breekchocoladebroodje dus.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klinkt logisch
Want CL is van binnen ook 80% chocola
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze heeft al antwoord gegeven. Zie post 208.
Ga ergens heen waar geen mensen zijn om te wandelen, dan is er ook geen vuurwerkquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik hetzelf ook vooral kut vind dat we niet lekker ontspannen gewoon onze rondjes kunnen lopen.
Ik heb ook mijn wandelingetjes nodig, blijkt.
Daarom dood aan vuurwerk
Helaasquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zal voor altijd een geheim blijven denk ik
"Oh wait, it's the guy with the weird faucet. Hahahaha!"quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso wel een lastige naam dit forum in het Engels natuurlijk. "do you want to know my fok account?" "its the fok forum"
En hoe kom ik daar?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga ergens heen waar geen mensen zijn om te wandelen, dan is er ook geen vuurwerk
Pain au chocolatquote:
Beter bekend als pain au chocolat?quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja. En Nico Hülkenberg spreekt Nederlands.
GMTAquote:
Ze zouden mij moeten subsidiëren voor mijn promotie in TRVquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Oh wait, it's the guy with the weird faucet. Hahahaha!"
Jij en grmbl zijn echt voor elkaar gemaakt.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beter bekend als pain au chocolat?
"Entry denied!".quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Oh wait, it's the guy with the weird faucet. Hahahaha!"
Ja dat weet ik niet hoe je daar komt, niemand die je ergens heen wil rijden?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En hoe kom ik daar?
En als ze hier buiten knallen dan wil hij ook nergens heen dus dan is weggaan ook geen optie
Als vakantieland is het best leuk anders.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo fantastisch is usa nou ook weer niet hoor
Voor vakantie welquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo fantastisch is usa nou ook weer niet hoor
Vast wel, want als er iemand investeert in persoonlijke relaties dan is het Ienimini.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet hoe je daar komt, niemand die je ergens heen wil rijden?
Waar ben je allemaal geweest?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Mwah vond tegenvallen. Maar dat is mijn ervaring.
Nou het zal vast morgen of overmorgen wel ECHT helemaal voorbij zijn en anders koop je maar een loopband voor in de kamerquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik hetzelf ook vooral kut vind dat we niet lekker ontspannen gewoon onze rondjes kunnen lopen.
Ik heb ook mijn wandelingetjes nodig, blijkt.
Daarom dood aan vuurwerk
Hier was code oranje dus mochten we de weg niet eens op.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet hoe je daar komt, niemand die je ergens heen wil rijden?
Daar gaat een hoop energie in het haten van mannen zitten jaquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vast wel, want als er iemand investeert in persoonlijke relaties dan is het Ienimini.
Nu meteen zin in.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Omg Bros is echt wel een favoriet van me. 😍
je mag wel de weg op hoor..quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hier was code oranje dus mochten we de weg niet eens op.
Hopelijk snel voorbij en anders koop ik gewoon een luchtbuks
quote:Bij deze kleurcode is het goed om je af te vragen of het wel verstandig is om je reis of je geplande buitenactiviteiten door te laten gaan. Hou in elk geval rekening met impact van het extreme weer, zoals vertragingen onderweg en schade
Smoky Mountains en Nashville. Mooie natuur enzo, maar ik vond de rest allemaal zo 3e wereldland met geld.quote:
Heb 1x in Alkmaar een NL Alert gehad vanwege een storm. Met het verzoek om niet naar buiten te gaan. Toen maar wel binnen geblevenquote:
jaar of 2 terug code rood ivm storm.. toen ben ik ook gaan wandelen buitenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb 1x in Alkmaar een NL Alert gehad vanwege een storm. Met het verzoek om niet naar buiten te gaan. Toen maar wel binnen gebleven
Daredevil ben je ook hèquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:15 schreef mschol het volgende:
[..]
jaar of 2 terug code rood ivm storm.. toen ben ik ook gaan wandelen buiten
Dat is dan ook aan de drukke oostkust in een heel klein gebiedje, dat is niet te vergelijken met de rest van het land. Denk dat jij het noordwesten wel zou kunnen waarderen (Montana/Wyoming/Idaho etc.), dat is heel anders dan daar in het oosten.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Smoky Mountains en Nashville. Mooie natuur enzo, maar ik vond de rest allemaal zo 3e wereldland met geld.
Oh en dat gefake in winkels en restaurants vond ik vreselijk. En dat opgejaagde in restaurants.
Lekker uitwaaien, doe ik ook.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:15 schreef mschol het volgende:
[..]
jaar of 2 terug code rood ivm storm.. toen ben ik ook gaan wandelen buiten
was blij dat ik even in het centrum was aangekomen.. daar even geschuild voor regenbui, daarna in storm weer terug gewandeldquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker uitwaaien, doe ik ook.
Alleen Tennessee is niet echt representatief voor de hele VS. Niet dat ik het verder nog een leuk land vind. Kwam er zo'n 20 jaar lang meerdere keren per jaar erg graag. Maar het is hard achteruit gegaan de laatste jaren.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Smoky Mountains en Nashville. Mooie natuur enzo, maar ik vond de rest allemaal zo 3e wereldland met geld.
Oh en dat gefake in winkels en restaurants vond ik vreselijk. En dat opgejaagde in restaurants.
Duurquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh en ik vind USA maar een duur land. Echt ik schrok gewoon van de prijzen.
Oneens. Sinds corona zijn de prijzen echt bizar omhoog gegaan. Dat ik me echt afvraag hoe mensen met een normale baan in godsnaam rondkomen.quote:
Daar ben ik ook geweest. Komt wel dichtbij zo.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lekker toch. Wind in de rugquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:17 schreef mschol het volgende:
[..]
was blij dat ik even in het centrum was aangekomen.. daar even geschuild voor regenbui, daarna in storm weer terug gewandeld
Ja die papiertjes remmen je af.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Jammer dat ze alleen die minis nog verkopen.
ja was wel lekker, een paar hoge items die wel heel gevaarlijk heen en weer waaide, maar uiteindelijk staan die er nog steedsquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker toch. Wind in de rug
Ja ok, sommige dingen zijn wel duur, maar voor vakantie is het helemaal niet zo duur, al had ik afgelopen vakantie ook wel de wisselkoers meequote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oneens. Sinds corona zijn de prijzen echt bizar omhoog gegaan. Dat ik me echt afvraag hoe mensen met een normale baan in godsnaam rondkomen.
Ruim je het wel even op dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Inmiddels alles weer onder de witte zooi hier
Een keer meegemaakt op Texel. Toen ging het zo hard dat zelfs de veerboot niet meer mocht varen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ja was wel lekker, een paar hoge items die wel heel gevaarlijk heen en weer waaide, maar uiteindelijk staan die er nog steeds
geen wind mee volgens mij
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die papiertjes remmen je af.
Te makkelijkquote:
Je moest bijv een zak met goud meenemen om Dollywood in te komen. Kaartje was 100 dollar geloof ik. Mooi pretpark maar niet 100 dollar waard.quote:
tabletten hebben ze gehad,maar worden noet meer geproduceerd zo te zienquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Jammer dat ze alleen die minis nog verkopen.
Disney was ook zoiets per park.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je moest bijv een zak met goud meenemen om Dollywood in te komen. Kaartje was 100 dollar geloof ik. Mooi pretpark maar niet 100 dollar waard.
Overigens niet zelf betaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |