je mag wel de weg op hoor..quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hier was code oranje dus mochten we de weg niet eens op.
Hopelijk snel voorbij en anders koop ik gewoon een luchtbuks
quote:Bij deze kleurcode is het goed om je af te vragen of het wel verstandig is om je reis of je geplande buitenactiviteiten door te laten gaan. Hou in elk geval rekening met impact van het extreme weer, zoals vertragingen onderweg en schade
Smoky Mountains en Nashville. Mooie natuur enzo, maar ik vond de rest allemaal zo 3e wereldland met geld.quote:
Heb 1x in Alkmaar een NL Alert gehad vanwege een storm. Met het verzoek om niet naar buiten te gaan. Toen maar wel binnen geblevenquote:
jaar of 2 terug code rood ivm storm.. toen ben ik ook gaan wandelen buitenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb 1x in Alkmaar een NL Alert gehad vanwege een storm. Met het verzoek om niet naar buiten te gaan. Toen maar wel binnen gebleven
Daredevil ben je ook hèquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:15 schreef mschol het volgende:
[..]
jaar of 2 terug code rood ivm storm.. toen ben ik ook gaan wandelen buiten
Dat is dan ook aan de drukke oostkust in een heel klein gebiedje, dat is niet te vergelijken met de rest van het land. Denk dat jij het noordwesten wel zou kunnen waarderen (Montana/Wyoming/Idaho etc.), dat is heel anders dan daar in het oosten.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Smoky Mountains en Nashville. Mooie natuur enzo, maar ik vond de rest allemaal zo 3e wereldland met geld.
Oh en dat gefake in winkels en restaurants vond ik vreselijk. En dat opgejaagde in restaurants.
Lekker uitwaaien, doe ik ook.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:15 schreef mschol het volgende:
[..]
jaar of 2 terug code rood ivm storm.. toen ben ik ook gaan wandelen buiten
was blij dat ik even in het centrum was aangekomen.. daar even geschuild voor regenbui, daarna in storm weer terug gewandeldquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker uitwaaien, doe ik ook.
Alleen Tennessee is niet echt representatief voor de hele VS. Niet dat ik het verder nog een leuk land vind. Kwam er zo'n 20 jaar lang meerdere keren per jaar erg graag. Maar het is hard achteruit gegaan de laatste jaren.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Smoky Mountains en Nashville. Mooie natuur enzo, maar ik vond de rest allemaal zo 3e wereldland met geld.
Oh en dat gefake in winkels en restaurants vond ik vreselijk. En dat opgejaagde in restaurants.
Duurquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh en ik vind USA maar een duur land. Echt ik schrok gewoon van de prijzen.
Oneens. Sinds corona zijn de prijzen echt bizar omhoog gegaan. Dat ik me echt afvraag hoe mensen met een normale baan in godsnaam rondkomen.quote:
Daar ben ik ook geweest. Komt wel dichtbij zo.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lekker toch. Wind in de rugquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:17 schreef mschol het volgende:
[..]
was blij dat ik even in het centrum was aangekomen.. daar even geschuild voor regenbui, daarna in storm weer terug gewandeld
Ja die papiertjes remmen je af.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Jammer dat ze alleen die minis nog verkopen.
ja was wel lekker, een paar hoge items die wel heel gevaarlijk heen en weer waaide, maar uiteindelijk staan die er nog steedsquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker toch. Wind in de rug
Ja ok, sommige dingen zijn wel duur, maar voor vakantie is het helemaal niet zo duur, al had ik afgelopen vakantie ook wel de wisselkoers meequote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oneens. Sinds corona zijn de prijzen echt bizar omhoog gegaan. Dat ik me echt afvraag hoe mensen met een normale baan in godsnaam rondkomen.
Ruim je het wel even op dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Inmiddels alles weer onder de witte zooi hier
Een keer meegemaakt op Texel. Toen ging het zo hard dat zelfs de veerboot niet meer mocht varen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ja was wel lekker, een paar hoge items die wel heel gevaarlijk heen en weer waaide, maar uiteindelijk staan die er nog steeds
geen wind mee volgens mij
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die papiertjes remmen je af.
Te makkelijkquote:
Je moest bijv een zak met goud meenemen om Dollywood in te komen. Kaartje was 100 dollar geloof ik. Mooi pretpark maar niet 100 dollar waard.quote:
tabletten hebben ze gehad,maar worden noet meer geproduceerd zo te zienquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Jammer dat ze alleen die minis nog verkopen.
Disney was ook zoiets per park.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je moest bijv een zak met goud meenemen om Dollywood in te komen. Kaartje was 100 dollar geloof ik. Mooi pretpark maar niet 100 dollar waard.
Overigens niet zelf betaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |