Beter bekend als pain au chocolat?quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja. En Nico Hülkenberg spreekt Nederlands.
GMTAquote:
Ze zouden mij moeten subsidiëren voor mijn promotie in TRVquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Oh wait, it's the guy with the weird faucet. Hahahaha!"
Jij en grmbl zijn echt voor elkaar gemaakt.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beter bekend als pain au chocolat?
"Entry denied!".quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Oh wait, it's the guy with the weird faucet. Hahahaha!"
Ja dat weet ik niet hoe je daar komt, niemand die je ergens heen wil rijden?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En hoe kom ik daar?
En als ze hier buiten knallen dan wil hij ook nergens heen dus dan is weggaan ook geen optie
Als vakantieland is het best leuk anders.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo fantastisch is usa nou ook weer niet hoor
Voor vakantie welquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo fantastisch is usa nou ook weer niet hoor
Vast wel, want als er iemand investeert in persoonlijke relaties dan is het Ienimini.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet hoe je daar komt, niemand die je ergens heen wil rijden?
Waar ben je allemaal geweest?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Mwah vond tegenvallen. Maar dat is mijn ervaring.
Nou het zal vast morgen of overmorgen wel ECHT helemaal voorbij zijn en anders koop je maar een loopband voor in de kamerquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik hetzelf ook vooral kut vind dat we niet lekker ontspannen gewoon onze rondjes kunnen lopen.
Ik heb ook mijn wandelingetjes nodig, blijkt.
Daarom dood aan vuurwerk
Hier was code oranje dus mochten we de weg niet eens op.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet hoe je daar komt, niemand die je ergens heen wil rijden?
Daar gaat een hoop energie in het haten van mannen zitten jaquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vast wel, want als er iemand investeert in persoonlijke relaties dan is het Ienimini.
Nu meteen zin in.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Omg Bros is echt wel een favoriet van me. 😍
je mag wel de weg op hoor..quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hier was code oranje dus mochten we de weg niet eens op.
Hopelijk snel voorbij en anders koop ik gewoon een luchtbuks
quote:Bij deze kleurcode is het goed om je af te vragen of het wel verstandig is om je reis of je geplande buitenactiviteiten door te laten gaan. Hou in elk geval rekening met impact van het extreme weer, zoals vertragingen onderweg en schade
Smoky Mountains en Nashville. Mooie natuur enzo, maar ik vond de rest allemaal zo 3e wereldland met geld.quote:
Heb 1x in Alkmaar een NL Alert gehad vanwege een storm. Met het verzoek om niet naar buiten te gaan. Toen maar wel binnen geblevenquote:
jaar of 2 terug code rood ivm storm.. toen ben ik ook gaan wandelen buitenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb 1x in Alkmaar een NL Alert gehad vanwege een storm. Met het verzoek om niet naar buiten te gaan. Toen maar wel binnen gebleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |