Dat ben ik immerquote:
1 vuurpijl is al voldoende voor Meneer aansteller om naar huis te willen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veel nog ja? Hier af en toe nog een enkele knal maar verder niet.
Fixedquote:
quote:Code oranje afgeschaald naar code geel, waarschuwing geldt tot maandagmiddag
Waar vanochtend voor onder meer Brabant nog code oranje gold, heeft het KNMI deze inmiddels afgeschaald naar code geel. De weerswaarschuwing blijft van kracht tot maandagmiddag 17.00 uur.
quote:
Je moet ook niet van die wilde avonturen hebben Essiequote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een vriendin van mij loopt moeilijk (aangeboren spierafwijkingen etc) en die heeft van die spikes.
Een keertje liepen we met nog een andere vriendin ergens over een brug in Amsterdam door de sneeuw. Zij in het midden, met die spikes onder haar schoenen.
Andere vriendin glijdt zijwaarts onderuit, kegelt vriendin met spikes omver en ik kon nog net opzij springen (en ook onderuit gaan) zodat mij benen niet opengehaald zouden worden door die spikes
Vast iets met chocoladevulling.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:58 schreef essnhills het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat een Cl-broodje is eigenlijk
Ja, zeg altijd dat mijn username @datismijnmening isquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Geef je altijd wel braaf op dat je op FOK! zit als je naar de VS gaat?
"Meneer aansteller"quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1 vuurpijl is al voldoende voor Meneer aansteller om naar huis te willen.
Zal voor altijd een geheim blijven denk ikquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:58 schreef essnhills het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat een Cl-broodje is eigenlijk
Ze heeft al antwoord gegeven. Zie post 208.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zal voor altijd een geheim blijven denk ik
quote:
Omdat ik hetzelf ook vooral kut vind dat we niet lekker ontspannen gewoon onze rondjes kunnen lopen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Meneer aansteller"Je was zelf ook nogal ballistic aan het gaan anders
Ik leef voor avontuurquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je moet ook niet van die wilde avonturen hebben Essie
Sowieso wel een lastige naam dit forum in het Engels natuurlijk. "do you want to know my fok account?" "its the fok forum"quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, zeg altijd dat mijn username @:datismijnmening is![]()
[ afbeelding ]
quote:
Een breekchocoladebroodje dus.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klinkt logisch
Want CL is van binnen ook 80% chocola
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze heeft al antwoord gegeven. Zie post 208.
Ga ergens heen waar geen mensen zijn om te wandelen, dan is er ook geen vuurwerkquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik hetzelf ook vooral kut vind dat we niet lekker ontspannen gewoon onze rondjes kunnen lopen.
Ik heb ook mijn wandelingetjes nodig, blijkt.
Daarom dood aan vuurwerk
Helaasquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zal voor altijd een geheim blijven denk ik
"Oh wait, it's the guy with the weird faucet. Hahahaha!"quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso wel een lastige naam dit forum in het Engels natuurlijk. "do you want to know my fok account?" "its the fok forum"
En hoe kom ik daar?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga ergens heen waar geen mensen zijn om te wandelen, dan is er ook geen vuurwerk
Pain au chocolatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |