Hadden ze hem niet gelijk kunnen oppakken?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was ook gewoon naast het politiebureau hč.
Die man moet gestopt worden. Nu ik dit gezegd heb mag ik vast nooit meer de VS inquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:46 schreef Recce het volgende:
Mijn god, Trump gaat gewoon Venezuela leegstelen. Dat geloof je toch niet.
Daar moet je ook zijn als je de regels breektquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was ook gewoon naast het politiebureau hč.
zn eigen partij is te schijterig om hem tegen te sprekenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die man moet gestopt worden. Nu ik dit gezegd heb mag ik vast nooit meer de VS in
Cuba en Colombia zijn next.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Haha putinsukkel met zijn "schaduwvloot"LOSER! ZO DOE JE DAT!"
Wellicht verstandigquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik houd mij afwezig van elke commentaar
Geef je altijd wel braaf op dat je op FOK! zit als je naar de VS gaat?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die man moet gestopt worden. Nu ik dit gezegd heb mag ik vast nooit meer de VS in
vanaf 1 januari moet je aantonen dat je nooit in de VS geweest bent, ook niet je voorouders tot 200 jaar geleden, als je een account op fok wilt aanmaken.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Geef je altijd wel braaf op dat je op FOK! zit als je naar de VS gaat?
Canada en Groenland en daarna nog even alle Pakistaanse kinderverkrachters uit Engeland helemaal doodvermoorden.quote:
Niet met hoe de wegen nu zijnquote:
quote:
Een vriendin van mij loopt moeilijk (aangeboren spierafwijkingen etc) en die heeft van die spikes.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zijn van die dingen met spikes die je om je schoenen kunt doen. Zou dat helpen?
Dat ben ik immerquote:
1 vuurpijl is al voldoende voor Meneer aansteller om naar huis te willen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veel nog ja? Hier af en toe nog een enkele knal maar verder niet.
Fixedquote:
quote:Code oranje afgeschaald naar code geel, waarschuwing geldt tot maandagmiddag
Waar vanochtend voor onder meer Brabant nog code oranje gold, heeft het KNMI deze inmiddels afgeschaald naar code geel. De weerswaarschuwing blijft van kracht tot maandagmiddag 17.00 uur.
quote:
Je moet ook niet van die wilde avonturen hebben Essiequote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een vriendin van mij loopt moeilijk (aangeboren spierafwijkingen etc) en die heeft van die spikes.
Een keertje liepen we met nog een andere vriendin ergens over een brug in Amsterdam door de sneeuw. Zij in het midden, met die spikes onder haar schoenen.
Andere vriendin glijdt zijwaarts onderuit, kegelt vriendin met spikes omver en ik kon nog net opzij springen (en ook onderuit gaan) zodat mij benen niet opengehaald zouden worden door die spikes
Vast iets met chocoladevulling.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:58 schreef essnhills het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat een Cl-broodje is eigenlijk
Ja, zeg altijd dat mijn username @datismijnmening isquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Geef je altijd wel braaf op dat je op FOK! zit als je naar de VS gaat?
"Meneer aansteller"quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1 vuurpijl is al voldoende voor Meneer aansteller om naar huis te willen.
Zal voor altijd een geheim blijven denk ikquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:58 schreef essnhills het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat een Cl-broodje is eigenlijk
Ze heeft al antwoord gegeven. Zie post 208.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zal voor altijd een geheim blijven denk ik
quote:
Omdat ik hetzelf ook vooral kut vind dat we niet lekker ontspannen gewoon onze rondjes kunnen lopen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Meneer aansteller"Je was zelf ook nogal ballistic aan het gaan anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |