Irak 2.0quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:46 schreef Recce het volgende:
Mijn god, Trump gaat gewoon Venezuela leegstelen. Dat geloof je toch niet.
*insert surpised pikachu*quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:46 schreef Recce het volgende:
Dat filmpje gisteren in Ede dat die fatbike op zijn flikker ging vond ik wel vermakelijkquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:46 schreef CherryLips het volgende:
G
[..]
Gelukkig wordt er in winkelstraten altijd goed gestrooid. Maar dan is het in de supermarkt weer een gladde bende.
Als ze pasta had gegeten waren het elleboogjesquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:47 schreef kwiwi het volgende:
Waarom reageer je niet op mij Ger, heb veel tijd en energie gestoken in vragen wat je broodje is
Een breekbroodquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:47 schreef kwiwi het volgende:
Waarom reageer je niet op mij Ger, heb veel tijd en energie gestoken in vragen wat je broodje is
"Haha putinsukkel met zijn "schaduwvloot"quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:46 schreef Recce het volgende:
Dat was ook gewoon naast het politiebureau hè.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat filmpje gisteren in Ede dat die fatbike op zijn flikker ging vond ik wel vermakelijk
Hadden ze hem niet gelijk kunnen oppakken?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was ook gewoon naast het politiebureau hè.
Die man moet gestopt worden. Nu ik dit gezegd heb mag ik vast nooit meer de VS inquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:46 schreef Recce het volgende:
Daar moet je ook zijn als je de regels breektquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was ook gewoon naast het politiebureau hè.
zn eigen partij is te schijterig om hem tegen te sprekenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die man moet gestopt worden. Nu ik dit gezegd heb mag ik vast nooit meer de VS in
Cuba en Colombia zijn next.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Haha putinsukkel met zijn "schaduwvloot"LOSER! ZO DOE JE DAT!"
Wellicht verstandigquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik houd mij afwezig van elke commentaar
Geef je altijd wel braaf op dat je op FOK! zit als je naar de VS gaat?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die man moet gestopt worden. Nu ik dit gezegd heb mag ik vast nooit meer de VS in
vanaf 1 januari moet je aantonen dat je nooit in de VS geweest bent, ook niet je voorouders tot 200 jaar geleden, als je een account op fok wilt aanmaken.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Geef je altijd wel braaf op dat je op FOK! zit als je naar de VS gaat?
Canada en Groenland en daarna nog even alle Pakistaanse kinderverkrachters uit Engeland helemaal doodvermoorden.quote:
Niet met hoe de wegen nu zijnquote:
quote:
Een vriendin van mij loopt moeilijk (aangeboren spierafwijkingen etc) en die heeft van die spikes.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zijn van die dingen met spikes die je om je schoenen kunt doen. Zou dat helpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |