Ik leef voor avontuurquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je moet ook niet van die wilde avonturen hebben Essie
Sowieso wel een lastige naam dit forum in het Engels natuurlijk. "do you want to know my fok account?" "its the fok forum"quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, zeg altijd dat mijn username @:datismijnmening is![]()
[ afbeelding ]
quote:
Een breekchocoladebroodje dus.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klinkt logisch
Want CL is van binnen ook 80% chocola
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze heeft al antwoord gegeven. Zie post 208.
Ga ergens heen waar geen mensen zijn om te wandelen, dan is er ook geen vuurwerkquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik hetzelf ook vooral kut vind dat we niet lekker ontspannen gewoon onze rondjes kunnen lopen.
Ik heb ook mijn wandelingetjes nodig, blijkt.
Daarom dood aan vuurwerk
Helaasquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zal voor altijd een geheim blijven denk ik
"Oh wait, it's the guy with the weird faucet. Hahahaha!"quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso wel een lastige naam dit forum in het Engels natuurlijk. "do you want to know my fok account?" "its the fok forum"
En hoe kom ik daar?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga ergens heen waar geen mensen zijn om te wandelen, dan is er ook geen vuurwerk
Pain au chocolatquote:
Beter bekend als pain au chocolat?quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja. En Nico Hülkenberg spreekt Nederlands.
GMTAquote:
Ze zouden mij moeten subsidiëren voor mijn promotie in TRVquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Oh wait, it's the guy with the weird faucet. Hahahaha!"
Jij en grmbl zijn echt voor elkaar gemaakt.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beter bekend als pain au chocolat?
"Entry denied!".quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Oh wait, it's the guy with the weird faucet. Hahahaha!"
Ja dat weet ik niet hoe je daar komt, niemand die je ergens heen wil rijden?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En hoe kom ik daar?
En als ze hier buiten knallen dan wil hij ook nergens heen dus dan is weggaan ook geen optie
Als vakantieland is het best leuk anders.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo fantastisch is usa nou ook weer niet hoor
Voor vakantie welquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo fantastisch is usa nou ook weer niet hoor
Vast wel, want als er iemand investeert in persoonlijke relaties dan is het Ienimini.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet hoe je daar komt, niemand die je ergens heen wil rijden?
Waar ben je allemaal geweest?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Mwah vond tegenvallen. Maar dat is mijn ervaring.
Nou het zal vast morgen of overmorgen wel ECHT helemaal voorbij zijn en anders koop je maar een loopband voor in de kamerquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik hetzelf ook vooral kut vind dat we niet lekker ontspannen gewoon onze rondjes kunnen lopen.
Ik heb ook mijn wandelingetjes nodig, blijkt.
Daarom dood aan vuurwerk
Hier was code oranje dus mochten we de weg niet eens op.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet hoe je daar komt, niemand die je ergens heen wil rijden?
Daar gaat een hoop energie in het haten van mannen zitten jaquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vast wel, want als er iemand investeert in persoonlijke relaties dan is het Ienimini.
Nu meteen zin in.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Omg Bros is echt wel een favoriet van me. 😍
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |