Dan is de drugssmokkel ook meteen opgelost. Dan hoeft het geen grens meer overquote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Venezuela als nieuwe Amerikaanse Staat.
dan moettie mexico ook inlijvenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan is de drugssmokkel ook meteen opgelost. Dan hoeft het geen grens meer over
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij stuurde me een dm nadat ik hem had getagd.
Zouden de Amerikanen dit lezen als ze @LTVDK zijn sociale media historie doorspitten bij zijn volgende reis naar de VS?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:11 schreef mschol het volgende:
[..]
je (red: trump) bent een ouwe seniele gek
Beter zegt Grmbl even dat hij het er niet mee eens is, voor zijn eigen veiligheidquote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zouden de Amerikanen dit lezen als ze @:LTVDK zijn sociale media historie doorspitten bij zijn volgende reis naar de VS?
Vast wel.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zouden de Amerikanen dit lezen als ze @:LTVDK zijn sociale media historie doorspitten bij zijn volgende reis naar de VS?
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:28 schreef bitterbal het volgende:
wat hebben jullie gegeten? Of gaan jullle nog eten?
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik had net erwtensoep met worst
Gebakken aardappels met wortel en een kabeljauwfilet erbij.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:28 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik had net erwtensoep met worst
hmm sausje?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gebakken aardappels met wortel en een kabeljauwfilet erbij.
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:28 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:49 schreef essnhills het volgende:
Ik heb kiepkluifjes, spinazie, en nog wat pommes duchesse
Nog over van kerstquote:
Vanwege alle gedoetjesquote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:31 schreef bitterbal het volgende:
ik denk dat ik niet kan slapen vanwege dat huis
hoezo?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:31 schreef bitterbal het volgende:
ik denk dat ik niet kan slapen vanwege dat huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |