quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:28 schreef bitterbal het volgende:
wat hebben jullie gegeten? Of gaan jullle nog eten?
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik had net erwtensoep met worst
Gebakken aardappels met wortel en een kabeljauwfilet erbij.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:28 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik had net erwtensoep met worst
hmm sausje?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gebakken aardappels met wortel en een kabeljauwfilet erbij.
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:28 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:49 schreef essnhills het volgende:
Ik heb kiepkluifjes, spinazie, en nog wat pommes duchesse
Nog over van kerstquote:
Vanwege alle gedoetjesquote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:31 schreef bitterbal het volgende:
ik denk dat ik niet kan slapen vanwege dat huis
hoezo?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:31 schreef bitterbal het volgende:
ik denk dat ik niet kan slapen vanwege dat huis
Shoarma en gebakken aardappeltjes.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:28 schreef bitterbal het volgende:
heb je haast dan? (neem aan dat het gaat om het verhuurhuis, niet die in rotterdam)quote:
Frietje satequote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:28 schreef bitterbal het volgende:
Stress eten om je zorgen te vergetenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:33 schreef bitterbal het volgende:
had het niet moeten vragen want nu wl ik dat ook allemaal eten
Nee haast niet eigenlijkquote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:33 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je haast dan? (neem aan dat het gaat om het verhuurhuis, niet die in rotterdam)
heb je nog een snack erbij?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Frietje sate
heb je weer plafonddienst![]()
omnomnomnomnomquote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stress eten om je zorgen te vergeten
Als dingen niet volgens afspraak geleverd worden en alles makkelijk weer wordt opgeschoven daar zou ik ook niet tegen kunnen, maar dat is daar helaas zo. Het komt uiteindelijk vast goedquote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee haast niet eigenlijkJe hebt ook gelijk.
Ik ben al best ver. Nu is het eigenlijk alleen nog decoratie en wachten op de meubelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |