Is dat ook niet een beetje the way of life daar?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:42 schreef Flory- het volgende:
[..]
Als dingen niet volgens afspraak geleverd worden en alles makkelijk weer wordt opgeschoven daar zou ik ook niet tegen kunnen, maar dat is daar helaas zo. Het komt uiteindelijk vast goed
Dat zegt ze toch ook min of meer?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat ook niet een beetje the way of life daar?
Ja dat bedoel ik, zo gaat het daarquote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh ja, tweede deel van haar post niet goed gelezen.quote:
nou heel veel dingen worden echt op tijd bezorgd maar deze winkel heeft denk ik wat te veel hooi op de vork genomenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Soepje met broodjequote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:28 schreef bitterbal het volgende:
wat hebben jullie gegeten? Of gaan jullle nog eten?
Op het nieuws zeiden ze dat dit niet mag wat Trump doet.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar kan je als land een ander land binnenvallen en dan gewoon hun leider ontvoeren?
En zo ja waarom doen we dat niet meer?
Wat voor soepquote:
Niemand houd je tegen hoor. Welke leider heb je op het oog?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar kan je als land een ander land binnenvallen en dan gewoon hun leider ontvoeren?
En zo ja waarom doen we dat niet meer?
Die van België.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niemand houd je tegen hoor. Welke leider heb je op het oog?
Misschien komt het ook een beetje omdat je niet meer constant de verandering ziet, het einde is in zicht dus wil je het klaar hebbenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou heel veel dingen worden echt op tijd bezorgd maar deze winkel heeft denk ik wat te veel hooi op de vork genomen
Best knap van je.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:48 schreef CherryLips het volgende:
Vanmorgen m'n eigen broodje gesmeerd en m'n veters gestrikt
Had een mr. Darcy achtig type verwacht, niet Bart de Wever.quote:
Bart de Wever wees gewaarschuwdquote:
Is die jas zo lelijk dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zelf m'n jas aantrekken was nog even te pijnlijk
Grote meidquote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:48 schreef CherryLips het volgende:
Vanmorgen m'n eigen broodje gesmeerd en m'n veters gestrikt
Kan alleen maar verbeteren, dus neem het gerust overquote:
Als een soort van superheld met haar trouwe compagnon. Gevoed door haar intense mannenhaat ontneemt ze het leven van talloze narcistische, corrupte, alfa mannetjes die aan het hoofd van een land staan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |