abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 januari 2026 @ 16:35:55 #1
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_219733266
https://www.ad.nl/gezond/(...)-rijbewijs~ab769b10/

quote:
Veel vrouwen willen geen man meer, want wat moet je met ‘een kamerplant met rijbewijs’?
Veel vrouwen hoeven geen emotioneel onvolwassen man meer. Hij vergt te veel onderhoud en levert te weinig op. Daardoor is de ‘echte’ man de weg kwijt, merkt Debby Gerritsen. Want wat moet hij nu precies doen? Zijn spierballen laten zien, over zijn gevoel praten of juist zijn feministische kant ontwikkelen? Alledrie tegelijk lijkt onmogelijk.

Het aantal hetero single vrouwen groeit, blijkt uit cijfers. Een belangrijke reden: ze hebben geen zin meer in een relatie met een emotioneel onvolwassen partner. „Veel vrouwen zijn de hoofdhuishouding, hoofdcommunicatie, crisismanager, therapeut én agenda-beheerder van hun man. Op TikTok wordt hij een ‘kamerplant met een rijbewijs’ genoemd - weinig functies, veel onderhoud’’, zegt Elles Beijers, managing editor van Elle, in de nieuwste aflevering.

Dat fenomeen heet mankeeping en is schadelijker dan je denkt. Voor vrouwen, omdat zij structureel de emotionele last dragen. Voor mannen omdat zij aantoonbaar gelukkiger zijn in een relatie, juist vanwege die emotionele steun, maar tegelijkertijd steeds moeilijker relaties en vriendschappen aangaan. Inmiddels heeft 15 procent van de mannen geen hechte vriendschappen; in 1990 was dat nog 3 procent.

Diep in onze cultuur
Dat mannen niet praten over gevoelens zit diep in onze cultuur. Terwijl die behoefte er wél is. Mannen en vrouwen hebben dezelfde hersenen: ze voelen hetzelfde. Toch woedt online een felle strijd over wat ‘mannelijk’ zou zijn, aangevoerd door Andrew Tate en zijn toxic masculinity-wannabe’s. Mannen die doodsbang zijn voor vrouwelijke kracht en veranderende gendernormen.

Types als fitfluencer Joel Beukers, die uren in de sportschool doorbrengt en opgewonden raakt van zijn eigen spiegelbeeld. De halfnaakte badkamer- en gymselfies worden gretig gedeeld op sociale media, omlijst met lange betogen over wat een ‘echte man’ zou moeten zijn. Gevoeligheid en empathie horen daar niet bij.

En dan is er de tegenreactie: de performative man. Ook wel de Matcha Man. „De man met een linnen tasje en een feministische klassieker onder zijn arm – het liefst uit tweedehands winkels’’, zegt Elles. „Hij heeft tampons voor zijn vriendinnen en plakt menstruatiekrampstickers op zijn buik om te laten zien dat hij ‘precies weet hoe het voelt’.’’

Het oogt als het perfecte tegenwicht van de Andrew-Tate-bro’s. Maar ook dit is vaak een rol. „Een manier om te zeggen: ik ben niet toxic’’, zegt Elles. „Maar ook gebruikt om makkelijk een date te scoren. Want: oh my god, hij snapt haar zó.’’
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_219733275
Mannen willen ook geen feministische zeikwijf hebben.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 3 januari 2026 @ 16:46:09 #3
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_219733356
Een deel 11 over dit onderwerp?? :')
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_219733859
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 14:51 schreef InzolVC het volgende:

[..]
Vrouwen dragen in feite niet veel bij aan de samenleving. Behalve zorg, entertainment en kinderen baren. Daar valt veel voor te zeggen. Maar wat ik bedoel is vrouwen zijn over het algemeen geen engineers. En doen geen zwaar tilwerk. Zonder mannen gaat deze hele maatschappij ten onder inclusief de vrouwen zelf. De oplossing, als je nog wilt leven in een mooie open maatschappij en niet onder sharia. Is dat vrouwen hun rechten opgeven. Zodat mannen op een behoorlijke manier gezag kunnen uitoefenen en vrouwen kunnen beschermen.

Want stel je voor dat kinderen alle rechten hebben. En ze mogen doen wat ze willen. Dat gaat geheid fout. En dit zien we nu met vrouwen ook. Vrouwen zijn net kinderen. De grootste filosofen uit de menselijke geschiedenis zeiden dit al. Dit wisten ze toen al. We hoeven toch niet het wiel opnieuw uit te vinden?
Wat jij wil ís de sharia. Hanbali variant.

Lood om oud ijzer.

In een 'open maatschappij' leven waarin de helft van de bevolking geen rechten heeft... Hoe verzin je het.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219733955
Ik ben een magneet voor vrouwen. Heb money, macht en status. Al die wijven willen baby met mij.
pi_219733988
De maatschappij heeft mij deze positie gegeven. Ik heb net zoveel seks als een homoseksuele
pi_219734137
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 17:45 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Ik ben een magneet voor vrouwen. Heb money, macht en status. Al die wijven willen baby met mij.
Ok Davey
  zaterdag 3 januari 2026 @ 17:56:40 #8
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219734145
quote:
Lekker bezig maat. Van mij willen ze alleen maar goede gesprekjes en moeite waarvan ik niet eens goed kan begrijpen wat die moeite dan precies in zou moeten houden. Mij is het dat allemaal niet waard, maar als de kosten voor jou aanzienlijk lager liggen snap ik absoluut dat je daar wel oren naar hebt.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_219734313
quote:
Wat doe je dan hier op het Fok! forum en ben je niet bezig met een van die wijven?
pi_219734395
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 18:05 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Wat doe je dan hier op het Fok! forum en ben je niet bezig met een van die wijven?
Ik kan niet 20 keer klaarkomen op een dag
  zaterdag 3 januari 2026 @ 18:23:01 #11
396386 sturmpie
for night & nature
pi_219734541
'n relatie is doorgaans gebaseerd op goede sex, als 'n koppel geniet van de sex dan blijven ze samen, geniet ze er niet zo van dan gaat ze vreemd of regelt wat naast haar kamerplantrelatie, die bestaan ook.

Osho zegt: je kan niet gelukkig worden in 'n relatie.

Zelfverwerkelijking bereik je niet in 'n relatie dat is 'n feit want in 'n relatie ben je met elkaar bezig en heb je simpelweg geen aandacht voor alles buiten de relatie.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  zaterdag 3 januari 2026 @ 18:26:56 #12
396386 sturmpie
for night & nature
pi_219734581
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 18:11 schreef Vvdjemoeder het volgende:

[..]
Ik kan niet 20 keer klaarkomen op een dag
vrouwen komen 20x klaar fietsend per km, die wereld van klaarkomen is nogal verschillend per gender.
mannen worden moe, vrouwen kunnen in principe non stop neuken want ze heeft 'n gat, dat gat gaat niet dicht zolang er iets in zit
  zaterdag 3 januari 2026 @ 18:30:47 #13
38496 Perrin
pi_219734615
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 18:26 schreef sturmpie het volgende:

[..]
vrouwen komen 20x klaar fietsend per km, die wereld van klaarkomen is nogal verschillend per gender.
mannen worden moe, vrouwen kunnen in principe non stop neuken want ze heeft 'n gat, dat gat gaat niet dicht zolang er iets in zit
Dit is een serieuze kandidaat voor de fok!-awards van 2026.
  zaterdag 3 januari 2026 @ 19:03:12 #14
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219734960
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 16:37 schreef Chadi het volgende:
Mannen willen ook geen feministische zeikwijf hebben.
Een zeikwijf wil niemand, maar er is niks mis met feministisch zijn. Tenminste, als je afgaat op de gangbare definitie en niet alle excessen van mensen die het niet snappen à la "we hebben manne nie meer nodig!"
pi_219735296
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 18:30 schreef Perrin het volgende:

[..]
Dit is een serieuze kandidaat voor de fok!-awards van 2026.
Al durf ik wel te beargumenteren dat een gat juist wel dicht zit wanneer er iets in zit.
"Pools are perfect for holding water"
  zaterdag 3 januari 2026 @ 19:39:05 #16
38496 Perrin
pi_219735314
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 19:37 schreef probeer het volgende:

[..]
Al durf ik wel te beargumenteren dat een gat juist wel dicht zit wanneer er iets in zit.
Ja daar moet ik ook even op mediteren.
  zaterdag 3 januari 2026 @ 20:09:59 #17
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219735768
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 19:03 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Een zeikwijf wil niemand, maar er is niks mis met feministisch zijn. Tenminste, als je afgaat op de gangbare definitie en niet alle excessen van mensen die het niet snappen à la "we hebben manne nie meer nodig!"
zeikwijven heb je niets aan,
een vriendin over laten komen uit thailand of de filipijnen is zeer wel mogelijk

dat bied wederzijds geen verplichtingen anders dan er heen gaan, je keus maken , de ouders verrrassen met een zak rijst ,
het short term visum regelen , vervolgens het ticket voor haar betalen , en dan een bosbloemen bij aankomst en dan gymnastieken iedere nacht
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 3 januari 2026 @ 20:43:23 #18
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219736195
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 20:09 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
zeikwijven heb je niets aan,
een vriendin over laten komen uit thailand of de filipijnen is zeer wel mogelijk

dat bied wederzijds geen verplichtingen anders dan er heen gaan, je keus maken , de ouders verrrassen met een zak rijst ,
het short term visum regelen , vervolgens het ticket voor haar betalen , en dan een bosbloemen bij aankomst en dan gymnastieken iedere nacht
Totdat de verblijfsvergunning binnen is doorgaans. Ik heb aardig wat postorderbruid-constructies van dichtbij gezien en op één uitzondering na die ook meer op een verstandshuwelijk leek tussen gelijkwaardige mensen gingen ze allemaal kapot en bleef er een nogal zielige, incompetente man achter. Je kunt het natuurlijk nog een keer doen maar het is niet best voor je zelfvertrouwen op de lange termijn.

Of ken jij er waarvan de man geen engbek is en waarbij de man en vrouw nog steeds gelukkig samen zijn?
  zaterdag 3 januari 2026 @ 20:48:26 #19
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219736284
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 20:43 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Totdat de verblijfsvergunning binnen is doorgaans.
Ik heb aardig wat postorderbruid-constructies van dichtbij gezien en op één uitzondering na die ook meer op een verstandshuwelijk leek tussen gelijkwaardige mensen gingen ze allemaal kapot en bleef er een nogal zielige, incompetente man achter. Je kunt het natuurlijk nog een keer doen maar het is niet best voor je zelfvertrouwen op de lange termijn.

Of ken jij er waarvan de man geen engbek is en waarbij de man en vrouw nog steeds gelukkig samen zijn?
met een vrienden visum krijg je NOOIT een verblijfsvergunning

https://www.nederlandwere(...)m/aanvragen-thailand
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_219736317
quote:
Ik heb aardig wat postorderbruid-constructies van dichtbij gezien en op één uitzondering na die ook meer op een verstandshuwelijk leek tussen gelijkwaardige mensen gingen ze allemaal kapot en bleef er een nogal zielige, incompetente man achter.
Er zitten natuurlijk gevallen bij waarbij de postorderbruid het alleen te doen is om hier een verblijfsvergunning en uiteindelijk de Nederlandse nationaliteit te krijgen. Die zijn natuurlijk weg zodra ze dat binnen hebben.

Bij de mannen die een postorderbruid laten komen zitten natuurlijk ook types die een soort huisslaaf willen. Die zijn natuurlijk ook weg zodra ze de kans krijgen.

Dit neemt niet weg dat er zowel bij de mannen als bij de vrouwen er types bij zitten die wel degelijk de intentie hebben om er een goed huwelijk van te maken.
  zaterdag 3 januari 2026 @ 20:51:41 #21
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219736335
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 20:50 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Er zitten natuurlijk gevallen bij waarbij de postorderbruid het alleen te doen is om hier een verblijfsvergunning en uiteindelijk de Nederlandse nationaliteit te krijgen. Die zijn natuurlijk weg zodra ze dat binnen hebben.

Bij de mannen die een postorderbruid laten komen zitten natuurlijk ook types die een soort huisslaaf willen. Die zijn natuurlijk ook weg zodra ze de kans krijgen.

Dit neemt niet weg dat er zowel bij de mannen als bij de vrouwen er types bij zitten die wel degelijk de intentie hebben om er een goed huwelijk van te maken.
noee er zijn zat mensen die daarheen gaan en de vriendin overlaten komen voor maximaal 3 maanden

dan heeft er geen mens recht op een langer verblijf het is gewoon een vakantievisum, dat heb jij zelf ook nodig als je langere tijd daar heen wilt dan drie weken

heeft helemaal niets met een huwelijk van doen

voor een huwelijk/ lang verblijf / permanent visum heb je een MVV nodig , die krijg je niet zomaar ,
dan moet de aanstaande partner een gedegen examen voor afleggen op de ambassade in het betreffende land

quote:
AI-overzicht
Een MVV (Machtiging tot Voorlopig Verblijf) is een inreisvisum (Type D) voor Nederland, nodig voor verblijven van meer dan 90 dagen voor doeleinden zoals werken, studeren, of bij familie, en dient als start voor je verblijfsvergunning; je vraagt deze aan bij een Nederlandse ambassade/consulaat nadat je aanvraag is goedgekeurd, reist binnen 90 dagen naar Nederland, en haalt je uiteindelijke verblijfsvergunning op bij de Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND).
Wat het is
Inreisvisum (Type D): Hiermee mag je Nederland inreizen en door het Schengengebied reizen voor maximaal 90 dagen, maar het is vooral bedoeld als toegangspoort tot Nederland voor een langer verblijf.
Voorbereiding op verblijfsvergunning: De MVV is een sticker in je paspoort die je nodig hebt om naar Nederland te komen en je verblijfsvergunning (voor werk, studie, etc.) bij de IND op te halen.

[ Bericht 8% gewijzigd door michaelmoore op 03-01-2026 20:56:44 ]
  zaterdag 3 januari 2026 @ 20:55:47 #22
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219736418
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 20:50 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]

Wat dus zelden lukt omdat een van beiden of allebei sociaal incompetent zijn of teleurgesteld of zich bewust worden van rechten en zo.
  zaterdag 3 januari 2026 @ 20:56:14 #23
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219736427
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 20:48 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
met een vrienden visum krijg je NOOIT een verblijfsvergunning

Ik kan deze reactie niet plaatsen. Waar heb ik het over vrienden of visa?
  zaterdag 3 januari 2026 @ 20:57:13 #24
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219736441
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 20:56 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik kan deze reactie niet plaatsen. Waar heb ik het over vrienden of visa?
er zin twee soorten visa , MVV en toerist
pi_219736442
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 20:51 schreef michaelmoore het volgende:
noee er zijn zat mensen die daarheen gaan en de vriendin overlaten komen voor maximaal 3 maanden

dan heeft er geen mens recht op een langer verblijf het is gewoon een vakantievisum, dat heb jij zelf ook nodig als je langere tijd daar heen wilt dan drie weken

heeft helemaal niets met een huwelijk van doen
Maar dan moet ze na drie maanden dus terug?
  zaterdag 3 januari 2026 @ 20:57:26 #26
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219736449
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 20:57 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Maar dan moet ze na drie maanden dus terug?
yep
mag ook eerder , maximaal 3 maanden
en je moet aantoonbaar een retour ticket aanschaffen

enen toerist visum voor nederland / schengen gebied is erg eenvoudig te regelen
  zaterdag 3 januari 2026 @ 21:01:09 #27
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219736513
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 20:55 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Wat dus zelden lukt omdat een van beiden of allebei sociaal incompetent zijn of teleurgesteld of zich bewust worden van rechten en zo.
ik heb ook heel wat visa greregeld , toerist 3 mnd en MVV ook
op een gegeven moment krijg je er handigheid in

ook met een MVV moet ze terug als je bij de IND aangeeft dat het vriendschap over is
pi_219736543
Jullie weten er kennelijk nogal veel vanaf.

Nu heb ik begrepen dat de wet nogal wat eisen stelt als je een partner uit het buitenland wil laten komen. Je moet voldoende inkomen hebben, je moet een geschikte woning hebben, en de buitenlandse partner moet al in het land van herkomst een inburgeringscursus volgen.

Ik heb ooit gehoord dat er een manier is om bepaalde dingen te omzeilen. Je reist naar je beoogde vriendin in het buitenland. Je begint een relatie en je maakt haar zwanger. Als het kind geboren wordt, erken je het kind en dan krijgt het kind dus de Nederlandse nationaliteit. Je vriendin wordt dan de moeder van een Nederlands kind en dan schijnt het makkelijker te zijn om haar naar Nederland te laten komen.
pi_219736565
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 21:03 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Jullie weten er kennelijk nogal veel vanaf.

Nu heb ik begrepen dat de wet nogal wat eisen stelt als je een partner uit het buitenland wil laten komen. Je moet voldoende inkomen hebben, je moet een geschikte woning hebben, en de buitenlandse partner moet al in het land van herkomst een inburgeringscursus volgen.

Ik heb ooit gehoord dat er een manier is om bepaalde dingen te omzeilen. Je reist naar je beoogde vriendin in het buitenland. Je begint een relatie en je maakt haar zwanger. Als het kind geboren wordt, erken je het kind en dan krijgt het kind dus de Nederlandse nationaliteit. Je vriendin wordt dan de moeder van een Nederlands kind en dan schijnt het makkelijker te zijn om haar naar Nederland te laten komen.
Dat heet een Chavez baby

Maar ik dacht dat de buitenlandse partner dan maar tijdelijk verblijfsrecht heeft van 5 jaar, en dat als die niet meer voldoende het kind verzorgt het verblijfsrecht ingetrokken KAN worden
  zaterdag 3 januari 2026 @ 21:05:13 #30
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219736574
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 21:03 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik heb ooit gehoord dat er een manier is om bepaalde dingen te omzeilen. Je reist naar je beoogde vriendin in het buitenland. Je begint een relatie en je maakt haar zwanger.

Als het kind geboren wordt, erken je het kind en dan krijgt het kind dus de Nederlandse nationaliteit.
Je vriendin wordt dan de moeder van een Nederlands kind en dan schijnt het makkelijker te zijn om haar naar Nederland te laten komen.
nee dat is lulkoek

dat heb je ooit nooit gehoord , onzin klets , al maak je half thailand zwanger dat zoek je maar lekker uit

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 21:04 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:

[..]
Dat heet een Chavez baby

Maar ik dacht dat de buitenlandse partner dan maar tijdelijk verblijfsrecht heeft van 5 jaar, en dat als die niet meer voldoende het kind verzorgt het verblijfsrecht ingetrokken KAN worden
ook onzin

na 5 jaar kan ze een EU paspoort aanvragen
dat wel, de beslissing ligt altijd bij de IND

in het land van oorsprong bij de ambassade in het betreffende land en hier bij de politie in samenwerking met de IND

[ Bericht 5% gewijzigd door michaelmoore op 03-01-2026 21:10:29 ]
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 3 januari 2026 @ 21:06:21 #31
485843 crew  Jippie
pi_219736606
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 16:46 schreef Netsplitter het volgende:
Een deel 11 over dit onderwerp?? :')
Ja, ik begon bij deel 6 te twijfelen of ik het mee zou nemen naar LIF. Misschien ga ik het maar gewoon doen ook.
  zaterdag 3 januari 2026 @ 21:09:00 #32
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219736665
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 20:57 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
er zin twee soorten visa , MVV en toerist
Appeltaart vind ik ook lekker.
Konijnen hebben haar.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 3 januari 2026 @ 21:09:07 #33
485843 crew  Jippie
pi_219736667
Welkom in LIF!

Hier kunnen jullie verder discussiëren ^O^
  zaterdag 3 januari 2026 @ 21:10:50 #34
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219736691
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 21:09 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Appeltaart vind ik ook lekker.
Konijnen hebben haar.
appeltaart is lekker mits warm
pi_219736723
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 21:10 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
appeltaart is lekker mits warm
Ik ken meer lekkers, mits het warm is :s)
  zaterdag 3 januari 2026 @ 21:12:54 #36
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219736741
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 21:12 schreef CarbonC het volgende:

[..]
daar hoef je geen visum voor aan te vragen
dat heet vakantie
  zaterdag 3 januari 2026 @ 21:15:23 #37
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219736815
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 21:04 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:

[..]
Dat heet een Chavez baby

ik verbaas me altijd over de ongeloofelijke hoop onzin die jongeren elkaar wijsmaken zonder een paar minuten het internet te raadplagen met hun mobieltje
  zaterdag 3 januari 2026 @ 21:17:05 #38
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_219736868
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 21:12 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Dat lekkers wil geen mannen meer.
pi_219736871
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 21:15 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ik verbaas me altijd over de ongeloofelijke hoop onzin die jongeren elkaar wijsmaken zonder een paar minuten het internet te raadplagen met hun mobieltje
Waar heb jij het over? Chavez is vanaf 2017 groot in het nieuws geweest + er hebben veel mensen op die IND-afdeling gewerkt omdat die teert op uitzendkrachten.
  zaterdag 3 januari 2026 @ 21:18:30 #40
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219736906
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 21:17 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:

[..]
Waar heb jij het over? Chavez is vanaf 2017 groot in het nieuws geweest + er hebben veel mensen op die IND-afdeling gewerkt omdat die teert op uitzendkrachten.
en heb je dan daarvoor een chavez baby nodig ?

wie gaat dat bevruchten dan??

[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 03-01-2026 21:34:55 ]
pi_219738044
quote:

[..]
Totdat de verblijfsvergunning binnen is doorgaans. Ik heb aardig wat postorderbruid-constructies van dichtbij gezien en op één uitzondering na die ook meer op een verstandshuwelijk leek tussen gelijkwaardige mensen gingen ze allemaal kapot en bleef er een nogal zielige, incompetente man achter. Je kunt het natuurlijk nog een keer doen maar het is niet best voor je zelfvertrouwen op de lange termijn.

Dit. Ik ken er een die zijn vrouw ook in massagesalons laat werken.
pi_219738080
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 21:18 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
en heb je dan daarvoor een chavez baby nodig ?

wie gaat dat bevruchten dan??
Vraag het de NRC, die hebben daar al verstand van: https://www.nrc.nl/nieuws(...)-te-krijgen-a4876321
  zaterdag 3 januari 2026 @ 22:07:10 #43
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219738214
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 22:01 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:

[..]
Vraag het de NRC, die hebben daar al verstand van: https://www.nrc.nl/nieuws(...)-te-krijgen-a4876321
.

klets verhaal

je krijgt in nederland niet een MVV visum om dat je een baby hebt van mij , absoluut niet

wel als je gewoon examen doet op de ambasade in en land in azie of afrika , voordat examen kun je ook zakken overigens

quote:
AI-overzicht
Om een MVV-visum voor Nederland aan te vragen, moet u eerst toestemming krijgen van de IND (Informatie Dienst) en daarna een afspraak maken bij een Nederlandse ambassade of consulaat in uw land om de MVV-sticker in uw paspoort te laten plaatsen, met alle benodigde documenten zoals een goedgekeurde brief van de IND, een geldig paspoort, pasfoto en extra bewijsstukken afhankelijk van uw verblijfsdoel (studie, werk, partner).
www.mvv-gezinshereniging.nl

Stappenplan voor de aanvraag
Start de aanvraag in Nederland (vaak door een referent):
De aanvraag voor een verblijfsvergunning start meestal vanuit Nederland, ingediend door een referent (bijvoorbeeld een partner, werkgever, school) bij de IND.
Wacht op de inwilligingsbrief:
U ontvangt een brief van de IND waarin staat dat uw aanvraag is goedgekeurd en bij welke ambassade of consulaat u de MVV-sticker moet ophalen.
Maak een afspraak bij de ambassade:
Neem binnen 3 maanden na ontvangst van de brief contact op met de relevante Nederlandse vertegenwoordiging om een afspraak te maken voor het afhalen van de sticker.
Bereid uw documenten voor (voor de afspraak):
Inwilligingsbrief: De originele brief van de IND.
Paspoort: Minimaal 6 maanden geldig en met min. 2 lege pagina's.
Pasfoto: Volgens Nederlandse eisen.
Extra documenten: Kopieën van alle documenten die in de inwilligingsbrief worden genoemd (bijv. geboorteakte, huwelijksakte, diploma's), vaak met legalisatie/apostille en vertaling.
Vingerafdrukken: Deze worden tijdens de afspraak genomen.
Haal uw paspoort op:
Na de afspraak duurt het maximaal 10 werkdagen voordat de sticker klaar is. U kunt kiezen om het op te halen of te laten opsturen.
pi_219738231
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 22:07 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
.

klets verhaal

je krijgt in nederland niet een MVV visum om dat je een baby hebt van mij , absoluut niet

wel als je gewoon examen doet op de ambasade in en land in azie of afrika , voordat examen kun je ook zakken overigens
Om in te reizen voor een Chavez-verblijf (verblijf bij een Nederlands kind) vraag je een
faciliterend visum aan bij de Nederlandse ambassade/consulaat, niet zomaar een Schengenvisum, omdat je een EU-burger kind begeleidt. Je hebt een geldig paspoort nodig, bewijs van ouderschap, en moet aantonen dat er een echte afhankelijkheidsrelatie is (zorg en opvoeding), zodat het kind niet zonder jou het EU-grondgebied hoeft te verlaten. Zodra je dit visum hebt, kom je naar Nederland om de eigenlijke Chavez-verblijfsvergunning bij de IND aan te vragen, waarbij je een verblijfssticker krijgt om het proces in Nederland af te wachten
  zaterdag 3 januari 2026 @ 22:10:04 #45
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219738280
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 22:08 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:

[..]
Om in te reizen voor een Chavez-verblijf (verblijf bij een Nederlands kind) vraag je een
faciliterend visum aan bij de Nederlandse ambassade/consulaat, niet zomaar een Schengenvisum, omdat je een EU-burger kind begeleidt. Je hebt een geldig paspoort nodig, bewijs van ouderschap, en moet aantonen dat er een echte afhankelijkheidsrelatie is (zorg en opvoeding), zodat het kind niet zonder jou het EU-grondgebied hoeft te verlaten. Zodra je dit visum hebt, kom je naar Nederland om de eigenlijke Chavez-verblijfsvergunning bij de IND aan te vragen, waarbij je een verblijfssticker krijgt om het proces in Nederland af te wachten
ja zoiets bestaat kennelijk

quote:
AI-overzicht
Een Chavez-verblijfsvergunning is voor ouders van een minderjarig Nederlands kind, die (mede) voor de opvoeding zorgen en afhankelijk zijn van de ouder, aangevraagd bij de Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND).

De procedure houdt in dat u een aanvraagformulier invult, documenten zoals paspoorten, geboorteakte en bewijs van ouderlijk gezag indient en een aanvraag doet voor een verblijfsvergunning bij uw Nederlandse kind.

Na 5 jaar met een Chavez-vergunning kunt u mogelijk een vergunning voor onbepaalde tijd (EU-langdurig ingezetene) aanvragen, mits u aan bepaalde voorwaarden voldoet.
Als een buitenlander een in nederland geregistreerd kind erkent als zijn kind, dat is mogelijk tot 5 jaar voor het kind 18 jaar is
Dat is de Chavez procedure
Heeft geen zak met chavez te maken dus

quote:
geboorteakte en bewijs van ouderlijk gezag indient
quote:
Na 5 jaar kunt u mogelijk een verblijfsvergunning voor onbepaalde tijd (EU-langdurig ingezetene) aanvragen, wat belangrijk is, omdat het recht anders vervalt als het kind 18 wordt.

[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 03-01-2026 23:19:56 ]
pi_219739995
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 17:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Wat jij wil ís de sharia. Hanbali variant.

Lood om oud ijzer.

In een 'open maatschappij' leven waarin de helft van de bevolking geen rechten heeft... Hoe verzin je het.
Sharia is een construct en niet natuurlijk. Patriarchie daarentegen is the default in de hele natuur van mens en dier.

Vrouwen hebben zeg 70 jaar vrijheid gehad. En het gaat nu al helemaal fout. Niet enkelt met vrouwen gaat het slechter, met de hele maatschappij.
pi_219740146
Dit onderwerp vliegt werkelijk alle kanten op…
pi_219767210
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 21:09 schreef Jippie het volgende:
Welkom in LIF!

Hier kunnen jullie verder discussiëren ^O^
En ineens komen er minder reacties. Van de levendige discussie die we eerst hadden, is nu weinig meer over.
pi_219767380
https://ntr.nl/Focus/287/(...)nbrein/VPWON_1368050

Twee keer grotere kans op PTSS. Voornaamste oorzaak? Mannen ongetwijfeld?

Nope, hormonen...
blablablabla
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 7 januari 2026 @ 10:34:56 #50
485843 crew  Jippie
pi_219767638
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 09:58 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
En ineens komen er minder reacties. Van de levendige discussie die we eerst hadden, is nu weinig meer over.
En wat is de vraag?
pi_219767757
quote:
2s.gif Op woensdag 7 januari 2026 10:34 schreef Jippie het volgende:
En wat is de vraag?
Het was gewoon een opmerking zonder dat daar per se een vraag in zat.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 7 januari 2026 @ 10:50:07 #52
485843 crew  Jippie
pi_219767771
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 10:48 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Het was gewoon een opmerking zonder dat daar per se een vraag in zat.
Dacht dat je misschien wilde vragen of het weer terug kon naar NWS, maar wilde dat niet voor je invullen.
pi_219767812
quote:
2s.gif Op woensdag 7 januari 2026 10:50 schreef Jippie het volgende:
Dacht dat je misschien wilde vragen of het weer terug kon naar NWS, maar wilde dat niet voor je invullen.
Ik ben een bescheiden mens, dus ik vraag niet zo snel iets.
Voor de levendigheid van de discussie zou het misschien wel beter zijn om terug te plaatsen naar NWS.
pi_219767825
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 10:55 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Voor de levendigheid van de discussie zou het misschien wel beter zijn om terug te plaatsen naar NWS.
+1
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 7 januari 2026 @ 11:02:28 #55
485843 crew  Jippie
pi_219767865
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 10:55 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Gewoon vragen, vind het zelf meer in LIF passen qua onderwerp, maar kan het wel weer terugzetten. Maar kan niet beloven dat het topic niet meer terugkeert naar LIF.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 7 januari 2026 @ 11:05:26 #56
485843 crew  Jippie
pi_219767901
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 10:14 schreef Elan het volgende:
https://ntr.nl/Focus/287/(...)nbrein/VPWON_1368050

Twee keer grotere kans op PTSS. Voornaamste oorzaak? Mannen ongetwijfeld?

Nope, hormonen...
Je bedoelt de hormonen van mannen? Een PTST ontstaat vaak na een verkrachting of sexueel kindermisbruik, gepleegd door voornamelijk mannelijke daders.
pi_219767902
quote:
2s.gif Op woensdag 7 januari 2026 11:02 schreef Jippie het volgende:
Gewoon vragen, vind het zelf meer in LIF passen qua onderwerp, maar kan het wel weer terugzetten. Maar kan niet beloven dat het topic niet meer terugkeert naar LIF.
Als anderen het ook willen, dan wil ik wel teruggeplaatst hebben.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 7 januari 2026 @ 11:06:53 #58
485843 crew  Jippie
pi_219767920
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 11:05 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Als anderen het ook willen, dan wil ik wel teruggeplaatst hebben.
Het staat er al weer w/
pi_219768133
quote:
2s.gif Op woensdag 7 januari 2026 11:05 schreef Jippie het volgende:

[..]
Je bedoelt de hormonen van mannen? Een PTST ontstaat vaak na een verkrachting of sexueel kindermisbruik, gepleegd door voornamelijk mannelijke daders.
Goed verhaal maar dat is niet wat uit haar onderzoek naar voren komt het gaat om hoe het vrouwelijk brein van nature functioneert en de werking van hormonen daarop.

Vrouwen zijn van nature gewoon zwakker, verdragen minder pijn, hebben sneller last van stress en meer slaap nodig dan mannen. Maar als je dat zegt ben je gelijk een mysogene lul terwijl het allemaal wetenschappelijk bewezen is.

Als samenleving zou je er beter aan doen om vrouwen in hun vrouwelijke energie te laten staan, in plaats van steeds meer van ze de te verwachten. Jonge vrouwen zijn op papier zelfstandiger en vrijer dan ooit en een kwart kampt ondertussen met psychische problemen terwijl het ziekteverzuim door het dak gaat.
blablablabla
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 7 januari 2026 @ 11:32:14 #60
485843 crew  Jippie
pi_219768170
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 11:27 schreef Elan het volgende:

[..]
Goed verhaal maar dat is niet wat uit haar onderzoek naar voren komt het gaat om hoe het vrouwelijk brein van nature functioneert en de werking van hormonen daarop.

Vrouwen zijn van nature gewoon zwakker, verdragen minder pijn, hebben sneller last van stress en meer slaap nodig dan mannen. Maar als je dat zegt ben je gelijk een mysogene lul terwijl het allemaal wetenschappelijk bewezen is.
Vandaar de definitie mannen-griep :') Als mannen kinderen moesten baren, was het menselijk geslacht al uitgestorven _O-

Er zijn inderdaad vrouwen diein paniek raken als ze volgens hun fitbit te kort hebben geslapen, netvals datcer mannen zijn die een vrouw of andere man verkrachten. Beiden zijn gelukkig geen sterotype.
pi_219768296
quote:
2s.gif Op woensdag 7 januari 2026 11:32 schreef Jippie het volgende:

[..]
Vandaar de definitie mannen-griep :') Als mannen kinderen moesten baren, was het menselijk geslacht al uitgestorven _O-

Er zijn inderdaad vrouwen diein paniek raken als ze volgens hun fitbit te kort hebben geslapen, netvals datcer mannen zijn die een vrouw of andere man verkrachten. Beiden zijn gelukkig geen sterotype.
Is mannen griep iets wetenschappelijks?
pi_219768372
Deze zag ik van de week. Leek mij wel hier passen:

Bekijk deze YouTube-video

Met name vanwege het feit dat uit onderzoek is gebleken dat vrouwen net zo vaak geweld gebruiken als mannen, alleen dan veel vaker psychisch geweld.
pi_219773473
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 12:30 schreef InzolVC het volgende:

[..]
Ik denk dat dit de huidige problemen met vrouwen en de lage geboortecijfers, of de eenzame mannen epidemie, niet zal oplossen.

Ik denk ook dat dat sperma voorsorteren één grote fraudeshow wordt.

De enige manier om de huidige problemen op te lossen is door vrouwen hun rechten weer af te pakken. Dit klinkt heel radicaal. Maar hoe meer je over deze zaken nadenkt hoe aannemelijker dit idee wordt. Er is volgens mij echt geen andere uitweg.
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 7 januari 2026 @ 21:39:50 #64
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219773494
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2026 11:27 schreef Elan het volgende:

[..]

Als samenleving zou je er beter aan doen om vrouwen in hun vrouwelijke energie te laten staan, in plaats van steeds meer van ze de te verwachten. Jonge vrouwen zijn op papier zelfstandiger en vrijer dan ooit en een kwart kampt ondertussen met psychische problemen terwijl het ziekteverzuim door het dak gaat.
Daarom zijn zij degenen die zwanger worden en kinderen baren.

De ergste pijn denkbaar, ook volgens WETENSCHAPPELIJK ONDERZOEK. Met nierstenen en abscessen in het gebit als 2e en 3e.

Flikker toch op man neanderthaler. Meld je ziek vanwege je zweetvoeten.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219773564
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2026 11:49 schreef VEM2012 het volgende:
Deze zag ik van de week. Leek mij wel hier passen:

Met name vanwege het feit dat uit onderzoek is gebleken dat vrouwen net zo vaak geweld gebruiken als mannen, alleen dan veel vaker psychisch geweld.
Niet genoeg.
pi_219773715
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

De ergste pijn denkbaar, ook volgens WETENSCHAPPELIJK ONDERZOEK. Met nierstenen en abscessen in het gebit als 2e en 3e.

Even opgezocht en nierstenen zijn toch pijnlijker volgens dit onderzoek:

https://www.unilad.com/ne(...)mans-470313-20250120

Overigens is er nog een level boven, want er is ook pijn op zo’n niveau dat je out gaat.
pi_219773717
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 21:45 schreef Ansa het volgende:

[..]
Niet genoeg.
Niet genoeg wat?
  woensdag 7 januari 2026 @ 22:00:51 #68
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219773734
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 21:58 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Even opgezocht en nierstenen zijn toch pijnlijker volgens dit onderzoek:

https://www.unilad.com/ne(...)mans-470313-20250120

Overigens is er nog een level boven, want er is ook pijn op zo’n niveau dat je out gaat.
en ook mannen gaan jankend naar een arts om om morfine te vragen
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219773754
Deel 11...

Haha. Als dames geen man meer willen, dan is dat toch helemaal prima?
pi_219773779
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 22:00 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
en ook mannen gaan jankend naar een arts om om morfine te vragen
Ongetwijfeld. Ik las jouw statement en dacht bij mijzelf: dat zou vanuit de biologie toch raar zijn als echt het pijnlijkst de bevalling zou zijn. Daarom even opgezocht.

Verder lijkt het mij erg lastig te vergelijken.

Voor mij was een crash toch wel het pijnlijkste. Totdat ik out ging (heel kort daarna gelukkig)… daarna was er pijnstilling. Maar hoe zich dat verhoudt tot een bevalling: geen idee: ik ben er bij 2 (nou ja 3, maar 2 bewust) geweest en de tweede was een walk in the park. Lekker snel ook.
  woensdag 7 januari 2026 @ 22:05:58 #71
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219773784
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 22:05 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ongetwijfeld. Ik las jouw statement en dacht bij mijzelf: dat zou vanuit de biologie toch raar zijn als echt het pijnlijkst de bevalling zou zijn. Daarom even opgezocht.

Verder lijkt het mij erg lastig te vergelijken.

Voor mij was een crash toch wel het pijnlijkste. Totdat ik out ging (heel kort daarna gelukkig)… daarna was er pijnstilling. Maar hoe zich dat verhoudt tot een bevalling: geen idee: ik ben er bij 2 (nou ja 3, maar 2 bewust) geweest en de tweede was een walk in the park. Lekker snel ook.
Niersteen gehad. &I^*($^$*%&$*%^#^*&()_)_)*(*^*&%*&^&$^%#$%RTUYGBJMBBN&%*&^$^%&$#&$&#

Mijn beschrijving daarvan
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219773835
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 22:05 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Niersteen gehad. &I^*($^$*%&$*%^#^*&()_)_)*(*^*&%*&^&$^%#$%RTUYGBJMBBN&%*&^$^%&$#&$&#

Zal ongetwijfeld ook behoorlijk kut zijn. Maar ook daar kan ik niet over meepraten. Een ex van mij heeft het ooit gehad, maar bij haar viel het mee (je hebt gradaties).
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 7 januari 2026 @ 22:52:28 #73
485843 crew  Jippie
pi_219774170
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 11:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Is mannen griep iets wetenschappelijks?
Bij de mannen in de mannenwereld waar ik heb gewerkt en deels nog werk wel _O-

Het contrast is enorm, zonder geklaag bergen werk verzetten weken van 50, 60 uur maken, maar ziekmelden met een griepje (voor corona).
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 7 januari 2026 @ 22:53:45 #74
485843 crew  Jippie
pi_219774181
quote:

[..]

Koliekpijnen behoren tot de vreselijkste pijnen, je drukt je nog bescheiden uit!
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 7 januari 2026 @ 22:56:18 #75
485843 crew  Jippie
pi_219774203
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 22:02 schreef theunderdog het volgende:
Deel 11...

Haha. Als dames geen man meer willen, dan is dat toch helemaal prima?
Ik zou niet zonder mijn man en zoons kunnen, snap al dat geklaag niet. Wil je als vrouw geen man en ben je niet van de vrouwenliefde, dan blijf je toch vrijgezel? Klaar.
pi_219774305
quote:
2s.gif Op woensdag 7 januari 2026 22:52 schreef Jippie het volgende:
Het contrast is enorm, zonder geklaag bergen werk verzetten weken van 50, 60 uur maken, maar ziekmelden met een griepje (voor corona).
Ik heb indertijd ook een paar keer corona gehad. Ik had er weinig last van en zelf voelde ik me fit genoeg om te werken, maar het was beleid van het bedrijf waar ik werk dat je met corona thuis moest blijven.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 7 januari 2026 @ 23:15:55 #77
485843 crew  Jippie
pi_219774321
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 23:13 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ik heb indertijd ook een paar keer corona gehad. Ik had er weinig last van en zelf voelde ik me fit genoeg om te werken, maar het was beleid van het bedrijf waar ik werk dat je met corona thuis moest blijven.
Yep, anders kwam Jaap van Dissel je persoonlijk instoppen :z
  woensdag 7 januari 2026 @ 23:19:59 #78
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_219774337
Steeds meer vrouwen willen geen man meer zou de titel moeten zijn.
Ik ben erg blij met de mijne. O+

Maarja, tegenwoordig kan een vrouw die keuze maken om alleen te blijven, vroeger kon dat niet en hadden vrouwen geen keuze. Sneu voor de groep mannen die nu 'overblijven', maar dat is dan de consequentie. Dan ben je niet geschikt genoeg voor de vrouwen die wél een man willen. Denk trouwens wel dat die groep groter is.
To BG or not to BG!
  Moderator / Colorchick woensdag 7 januari 2026 @ 23:22:02 #79
382129 crew  Donna
pi_219774347
Ik wil geen man. En nu?
pi_219774406
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 23:22 schreef Donna het volgende:
Ik wil geen man. En nu?
Een vrouw proberen
  Moderator / Colorchick woensdag 7 januari 2026 @ 23:33:15 #81
382129 crew  Donna
pi_219774408
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2026 23:32 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Een vrouw proberen
Oh nee dat al helemaal niet haha. :7
pi_219774425
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 23:33 schreef Donna het volgende:

[..]
Oh nee dat al helemaal niet haha. :7
Vrijgezel blijven en er niet zuur over doen is dan een optie.
  woensdag 7 januari 2026 @ 23:38:58 #83
335476 oppiedoppie
pi_219774441
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 23:48 schreef InzolVC het volgende:

[..]
Sharia is een construct en niet natuurlijk. Patriarchie daarentegen is the default in de hele natuur van mens en dier.

Vrouwen hebben zeg 70 jaar vrijheid gehad. En het gaat nu al helemaal fout. Niet enkelt met vrouwen gaat het slechter, met de hele maatschappij.
Wat gaat er fout doordat vrouwen teveel vrijheid hebben?
Met in vergelijk de culturen waarin vrouwen geen vrijheid hebben?

Mij lijkt het dat in de landen waar vrouwen meer vrijheid kregen juist de welvarendste en leukste landen zijn om te leven.

Maar misschien woon jij dan in het verkeerde land? Afganistan of Yemen kan ik je aanraden.
To BG or not to BG!
  Moderator / Colorchick woensdag 7 januari 2026 @ 23:45:22 #84
382129 crew  Donna
pi_219774465
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2026 23:36 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Vrijgezel blijven en er niet zuur over doen is dan een optie.
Dat komt dan wel weer goed. Ik ben niet zuur over mannen. :N
  woensdag 7 januari 2026 @ 23:51:29 #85
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219774487
quote:
Ik wil geen man. En nu?
er zijn meer dan zat vrouwen in de wereld in dit internet tijdperk,
een man die zegt geen vrouw te kunnen vinden, die wil geen relatie,

of die heeft nog nooit gevlogen naar andere werelddelen , waar iedere westerse man gelijk een godheid is

[ Bericht 6% gewijzigd door michaelmoore op 08-01-2026 00:01:46 ]
pi_219774504
quote:

[..]

Blinde darm onsteking had die omschrijving ook. En ik hoor mensen om mij heen diezelfde taal.
Zo'n grafniersteen sla ik ook liever over.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_219774511
quote:
Ik wil geen man. En nu?
Snap ik.
Val ook niet op mannen.
1947-2016
  donderdag 8 januari 2026 @ 00:39:09 #88
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219774668
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 23:55 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Snap ik.
Val ook niet op mannen.
maar vrouwen kosten geld , dus geen enge connecties meer svp

short visa only
  donderdag 8 januari 2026 @ 01:31:46 #89
335476 oppiedoppie
pi_219774866
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 00:39 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
maar vrouwen kosten geld , dus geen enge connecties meer svp

short visa only
Mannen kosten ook geld ;)
To BG or not to BG!
  donderdag 8 januari 2026 @ 01:36:34 #90
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219774875
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 01:31 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Mannen kosten ook geld ;)
mijn ervaring is dat vrouwen bakken met geld kosten

een man heeft niet zoveel nodig , normaal gesproken (als ie niet gaat gokken en zuipen)

ieder week uit eten en naar leuke dingen en kleren kopen en een dure vakantie omdat de vriendin daar ook geweest is, kost je 1200 tot 2000 euro per maand
pi_219774892
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 01:36 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

een man heeft niet zoveel nodig , normaal gesproken (als ie niet gaat gokken en zuipen)

ieder week uit eten en naar leuke dingen en kleren kopen en een dure vakantie omdat de vriendin daar ook geweest is, kost je 1200 tot 2000 euro per maand
Jij vindt uit eten gaan niet leuk? Kleren wil je niet? Vakantie ook niet?

Zijn toch echt allemaal kosten die ik weinig gendergerelateerd kan noemen.
  donderdag 8 januari 2026 @ 02:04:04 #92
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219774906
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 01:46 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Jij vindt uit eten gaan niet leuk? Kleren wil je niet? Vakantie ook niet?
wel leuk maar niet iedere week, dat kan bruin niet trekken ofwel maar dan krijg je snel een dood paard

single kan kiezen als ie er in slaagt single te blijven

[ Bericht 6% gewijzigd door michaelmoore op 08-01-2026 02:10:11 ]
  donderdag 8 januari 2026 @ 02:39:21 #93
335476 oppiedoppie
pi_219774956
quote:

[..]

Heb jij dan altijd vrouwen gehad die zelf niks verdienden ofzo?

Mijn ervaring is weer anders. Mijn eerste vriendje toen we ongeveer 20 waren reed een BMW die hij eigenlijk niet kon betalen en kwam vaak doodleuk thuis met hele dure nike schoenen en halverwege de maand kon hij geen benzine meer betalen en moest ik alles betalen. 4 jaar mee samen geweest en moet nog steeds 25.000 gulden van m krijgen.

Heb nog eentje gehad die me nog meer heeft gekost maar die was sneakiër dan de eerste. Ik verdiende 2 keer zoveel als deze jongen. Hij had onze 2 auto's en onze 2 motors op naam staan toen we uit elkaar gingen bijvoorbeeld. Had ik helemaal niet bij stilgestaan, ik had ze betaald op een auto na, maar de rekeningen niet bewaard en ingeleverd bij de notaris dus was het 50/50. Maar heb daar helemaal niks van teruggezien.

Dus niet alle vrouwen kosten veel geld hoor er zijn een hele hoop die hun deel financieel ruim kunnen bijdragen en hun eigen kleren kunnen betalen. Die zelfs meer verdienen dan jij zodat ze jou geen 2000 pm kosten maar jullie het juist elk beter hebben. Dat heb ik nu gelukkig. En dat is geen uitzondering. Je vist in de verkeerde poel ofzo.
To BG or not to BG!
pi_219775483
quote:

[..]

Misschien moet je niet steeds achter de verkeerde vrouw aangaan.
Met andere woorden: denk eens met je hersenen en niet met je pik.

[ Bericht 4% gewijzigd door HSG op 08-01-2026 08:20:28 ]
Corporate translator
pi_219775484
quote:
Ik wil geen man. En nu?
Nu nog steeds niet.
Corporate translator
  donderdag 8 januari 2026 @ 08:18:41 #96
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219775510
quote:

[..]

Dat ligt toch echt aan het type vrouw waar je op valt. De import uit het buitenland.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_219775522
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 23:48 schreef InzolVC het volgende:

[..]

Maar dat is toch allemaal de schuld van de witte hetero cisgender man en niet van al die mannen uit andere culturen waar vrouwen onderaan de keten staan?
Corporate translator
pi_219775606
Al deze vrouwen zullen zichzelf nog wel even tegenkomen als ze 30+ of 40+ zijn en iedereen om hun heen wel gelukkig een gezinnetje heeft.
  donderdag 8 januari 2026 @ 08:39:06 #99
438527 MissButterflyy
pi_219775614
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:37 schreef incel het volgende:
Al deze vrouwen zullen zichzelf nog wel even tegenkomen als ze 30+ of 40+ zijn en iedereen om hun heen wel gelukkig een gezinnetje heeft.
Je kunt ook kinderen hebben en later geen man meer willen.

En heb jij wel een gelukkig gezinnetje?
  donderdag 8 januari 2026 @ 08:42:33 #100
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219775637
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:18 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat ligt toch echt aan het type vrouw waar je op valt. De import uit het buitenland.
ja klopt

Aziatische vrouwen die komen heel graag hiierheen
maar die hebben ook niets en diplomas zijn hier ongeldig
maar toch zijn dat beslist niet de dure vrouwen

ik had een nederlandse vriendin die was altijd een zeer luxe leven gewend geweest met haar vriend, dat was echt een dure juf , voor zichzelf en voor mij

[ Bericht 3% gewijzigd door michaelmoore op 08-01-2026 08:54:08 ]
pi_219775638
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:39 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Je kunt ook kinderen hebben en later geen man meer willen.

En heb jij wel een gelukkig gezinnetje?
Ik heb nog geen kinderen.
  donderdag 8 januari 2026 @ 08:43:13 #102
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_219775641
Met dat gezeik van veel vrouwen tegenwoordig heb je ook helemaal geen zin om daar iets mee aan te gaan en kun je ook beter alleen blijven.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_219775719
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:42 schreef incel het volgende:

[..]
Ik heb nog geen kinderen.
Dat wisten we al.
pi_219775732
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:55 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Dat wisten we al.
Oke en ben je nu blij of is dit een win voor jou of vertel me even hoe dit werkt.
  donderdag 8 januari 2026 @ 08:56:31 #105
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219775734
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:43 schreef PzKpfw het volgende:
Met dat gezeik van veel vrouwen tegenwoordig heb je ook helemaal geen zin om daar iets mee aan te gaan en kun je ook beter alleen blijven.
een aziatische juf hierheen halen op short visum dat is mij nog het beste bevallen

dan ben je naar 3 maanden weer vrijgezel als ze terug naar huis is gegaan en kun je daar eventueel weer heen op visite , fiscaal blijf je dan toch single

Nogmaals aziatische vrouwen zijn niets gewend en leefden niet duur , en zijn absoluut niet duur
,
Nederlandse vrouwen daar zijn soms hele dure bij, met twee keer per week duur uit eten , dure garage rekeningen , dure kapper , dure meubels, gewoon dure smaak enz

eventueel kun je dan het jaar erop weer een short visum termijn doen met een uit een ander land

[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 08-01-2026 09:06:06 ]
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:01:03 #106
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219775771
quote:
7s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:12 schreef HSG het volgende:

[..]
Misschien moet je niet steeds achter de verkeerde vrouw aangaan.
Met andere woorden: denk eens met je hersenen en niet met je pik.
een dure vrouw hoeft niet verkeerd te zijn ,
die is gewoon een duur leven gewend voor zicjhzelf en geeft zelf ook veel uit en dan ook met jou

van hele dure kleding en dure vakanties naar een normaal leven dat is ff anders
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:01:15 #107
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219775776
https://www.nrc.nl/nieuws(...)phere-op-in-a4916546

Mooi artikel :)

"Mannen hebben het idee dat feminisme ten koste gaan van hen. En daar speelt de manosphere op in"

Dus in plaats van dat er constructief wordt gewerkt aan een beter begrip dat feminisme draait om gelijke kansen, wordt er een kloof gecreëerd en geëxploiteerd door mensen met een financieel belang en dan nog iets met ego. En helaas heeft dat een nogal ontwrichtend effect, gezien dat er nu jongetjes rondlopen die onbeschaamd het kiesrecht voor vrouwen ter discussie willen stellen.
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:03:00 #108
438527 MissButterflyy
pi_219775792
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:56 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
een aziatische juf hierheen halen op short visum dat is mij nog het beste bevallen

dan ben je naar 3 maanden weer vrijgezel als ze terug naar huis is gegaan en kun je daar eventueel weer heen op visite , fiscaal blijf je dan toch single

eventueel kun je dan het jaar erop weer een short visum termijn doen met een uit een ander land
Je bent een oude kerel, en dit gaat om jongedames neem ik aan?
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:06:46 #109
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219775840
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:03 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
nou als jij 45 een jonge dame noemt, voor mij is dat een jonge dame ja, wel ouder dan mijn dochters
maar er zijn er bij met een zeer goede geneeskunde verpleeg opleiding dat is ook wel handig

Zo een prive nurse

Filipijnse vrouwen zijn de beste verpleegsters ter wereld , daar staan ze om bekend , daar studeren ze ook allemeal verpleegkunde , veel registered nurses daar ,

een jong kind van 30 daar krijg ik geen visum voor, maar dat zou ik ook niet willen , net of je met je dochter zit te kletsen

[ Bericht 3% gewijzigd door michaelmoore op 08-01-2026 09:14:20 ]
  Moderator / Colorchick donderdag 8 januari 2026 @ 09:08:43 #110
382129 crew  Donna
pi_219775853
Nu het toch over geld gaat. Veel volwassen mannen kunnen echt niet met geld om gaan, dat vind ik echt echt een afknapper.

Zo 1 die aan het begin van de maand 3 PS5 games en 2 paar nieuwe schoenen koopt en dan 2 weken later nergens meer geld voor heeft.
Nou ben ik heel goed met geld (en niet duur haha) dus waarschijnlijk zit het 'm daar ook in dat ik dat echt erg vind. Je bent volwassen, kom op.
pi_219775947
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:01 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
een dure vrouw hoeft niet verkeerd te zijn ,
die is gewoon een duur leven gewend voor zicjhzelf en geeft zelf ook veel uit en dan ook met jou

van hele dure kleding en dure vakanties naar een normaal leven dat is ff anders
Wat klaag je dan?

quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:08 schreef Donna het volgende:
Nu het toch over geld gaat. Veel volwassen mannen kunnen echt niet met geld om gaan, dat vind ik echt echt een afknapper.

Zo 1 die aan het begin van de maand 3 PS5 games en 2 paar nieuwe schoenen koopt en dan 2 weken later nergens meer geld voor heeft.
Nou ben ik heel goed met geld (en niet duur haha) dus waarschijnlijk zit het 'm daar ook in dat ik dat echt erg vind. Je bent volwassen, kom op.
Wat mij vooral opvalt is dat er veel mannen zijn die in het rond roepen wat een vrouw wel en niet mag doen en hoe ze zich moeten gedragen maar zelf absoluut niet het goede voorbeeld zijn.
Corporate translator
pi_219775979
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:56 schreef incel het volgende:

[..]
Oke en ben je nu blij of is dit een win voor jou of vertel me even hoe dit werkt.
Bevestiging van wat je hier aan posts tentoonspreidt.
pi_219776011
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:22 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Bevestiging van wat je hier aan posts tentoonspreidt.
Dus als je geen kinderen hebt is je mening minder waard of zo? lol
pi_219776013
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 23:51 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
er zijn meer dan zat vrouwen in de wereld in dit internet tijdperk,
een man die zegt geen vrouw te kunnen vinden, die wil geen relatie,

of die heeft nog nooit gevlogen naar andere werelddelen , waar iedere westerse man gelijk een godheid is
LOL
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_219776066
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:06 schreef michaelmoore het volgende:
een jong kind van 30 daar krijg ik geen visum voor, maar dat zou ik ook niet willen , net of je met je dochter zit te kletsen
Waarom zou je voor een dame van 30 geen visum kunnen krijgen?
pi_219776089
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:26 schreef incel het volgende:

[..]
Dus als je geen kinderen hebt is je mening minder waard of zo? lol
Dat zeg en beweer ik nergens. Maar als je zelf die mening bent toegedaan, ook prima.
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:35:18 #117
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219776094
quote:
7s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:18 schreef HSG het volgende:

[..]
Wat klaag je dan?
[..]
ik hou niet van zo een duur leven en ik moest ook duur gaan leven
  Moderator donderdag 8 januari 2026 @ 09:35:32 #118
236264 crew  capricia
pi_219776100
Ik ben wel benieuwd of er hier ook mensen bekend zijn met vrouwelijk sekstoerisme.
Landen als Gambia en Kenia, de Caraïbische eilanden enzo.

Is dat anders van aard dan mannelijk sekstoerisme?
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_219776105
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:34 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Dat zeg en beweer ik nergens. Maar als je zelf die mening bent toegedaan, ook prima.
Misschien anders duidelijk zijn wat je precies bedoelt. Het is namelijk altijd een beetje cringe als je op een topic reageert en je hebt van die internethelden die dan persoonlijk gaan worden: "ja maar jij!!!" echt lekker boeiend wat ik doe het gaat om de discussie maar je bent zo blind dan van woede dat de informatie je niet aanstaat dus ga je op de man spelen of zo lol
pi_219776120
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 02:39 schreef oppiedoppie het volgende:
Je vist in de verkeerde poel ofzo.
Misschien heb jij indertijd ook wel in de verkeerde poel gevist, dat je twee vriendjes hebt gehad die jou heel veel geld hebben gekost.
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:37:41 #121
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219776122
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:32 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Waarom zou je voor een dame van 30 geen visum kunnen krijgen?
als man van 72 ?? nee dat denk ik niet
als de referent 72 is

ik weet niet maar dat denk ik
zeker geen MVV visum als partner denk ik , maar inderdaad , dat weet ik niet zeker

ik zou het ook niet willen , dus het probleem bestaat niet
pi_219776166
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:36 schreef incel het volgende:

[..]
Misschien anders duidelijk zijn wat je precies bedoelt. Het is namelijk altijd een beetje cringe als je op een topic reageert en je hebt van die internethelden die dan persoonlijk gaan worden: "ja maar jij!!!" echt lekker boeiend wat ik doe het gaat om de discussie maar je bent zo blind dan van woede dat de informatie je niet aanstaat dus ga je op de man spelen of zo lol
Ik zeg alleen dat uit je manier van posten hier (maar zeker in andere topics) blijkt dat je geen kinderen hebt. That’s all.

Jij voelt je aangevallen om werkelijk niks. We leven in een vrij land en ieder zijn mening mag geuit worden. Alleen over bepaalde onderwerpen mag ik die mening dan best op waarde schatten.
pi_219776168
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:37 schreef michaelmoore het volgende:
als man van 72 ?? nee dat denk ik niet
als de referent 72 is

ik weet niet maar dat denk ik
zeker geen MVV visum als partner denk ik , maar inderdaad , dat weet ik niet zeker

ik zou het ook niet willen , dus het probleem bestaat niet
Als de aanvraag voor het visum gewoon aan de regels voldoet, dan krijg je ook gewoon een visum voor een dame van 30.
pi_219776190
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:40 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ik zeg alleen dat uit je manier van posten hier (maar zeker in andere topics) blijkt dat je geen kinderen hebt. That’s all.

Jij voelt je aangevallen om werkelijk niks. We leven in een vrij land en ieder zijn mening mag geuit worden. Alleen over bepaalde onderwerpen mag ik die mening dan best op waarde schatten.
Ah oke, nou bedankt voor de mening. Heel belangrijk verder ook voor de discussie.
pi_219776199
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:35 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ik hou niet van zo een duur leven en ik moest ook duur gaan leven
Je moet niks.
Corporate translator
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:44:46 #126
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219776202
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:41 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Als de aanvraag voor het visum gewoon aan de regels voldoet, dan krijg je ook gewoon een visum voor een dame van 30.
misschien wel maar ik zou niet weten wat ik met het kind aan moet hier, ze zou niet blij worden en er zou geen eerlijke relatie bestaan dan nieuwsgierg naar hoe het leven in europa is en ff naar de eiffeltoren
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:46:45 #127
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219776228
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:08 schreef Donna het volgende:

Ik ken eigenlijk vooral vrouwen die zich heel kinderlijk gedragen op dit vlak. Niet veel hoor, maar de categorie "ja de auto is stuk en net nadat ik op superdure vakantie ben geweest hihihi en ik heb nieuwe schoenen, help pappie"
die ken ik alleen in de XX-configuratie.
  Moderator donderdag 8 januari 2026 @ 09:48:00 #128
5428 crew  miss_sly
pi_219776238
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:46 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik ken eigenlijk vooral vrouwen die zich heel kinderlijk gedragen op dit vlak. Niet veel hoor, maar de categorie "ja de auto is stuk en net nadat ik op superdure vakantie ben geweest hihihi en ik heb nieuwe schoenen, help pappie"
Ik denk dat niet met geld om kunnen gaan echt helemaal niets met sekse te maken heeft. Eerder met een gebrekkige financiële opvoeding en een bepaald karakter.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_219776242
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:43 schreef incel het volgende:

[..]
Ah oke, nou bedankt voor de mening. Heel belangrijk verder ook voor de discussie.
Doe niet zo zuur joh.
pi_219776253
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:44 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
misschien wel maar ik zou niet weten wat ik met het kind aan moet hier, ze zou niet blij worden en er zou geen eerlijke relatie bestaan dan nieuwsgierg naar hoe het leven in europa is en ff naar de eiffeltoren
Maar 45 is geen probleem?
  Moderator donderdag 8 januari 2026 @ 09:51:09 #131
5428 crew  miss_sly
pi_219776275
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:43 schreef PzKpfw het volgende:
Precies dit. En dan beide kanten op.

Als de een terecht niet zit te wachten op een zeikende vrouw, en de ander terecht niet op een behoeftige man, dan is daar niets mis mee.

Wat er mis gaat, is als men, mannen en vrouwen, de schuld geven aan de andere sekse dat ze zeiken of behoeftig zijn en ze daarom zelf alleen zijn.
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:52:31 #132
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219776293
quote:
7s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:48 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik denk dat niet met geld om kunnen gaan echt helemaal niets met sekse te maken heeft. Eerder met een gebrekkige financiële opvoeding en een bepaald karakter.
Ja dat denk ik ook hoor, maar even als tegenwicht. Het is in mijn bubbel (N=1) trouwens wel zo dat ik dit gedrag alleen bij vrouwen heb gesignaleerd, heb wel ideeën hoe dat komt maar dat is een niet boeiende analyse denk ik.
  Moderator donderdag 8 januari 2026 @ 09:55:38 #133
5428 crew  miss_sly
pi_219776347
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:52 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ja dat denk ik ook hoor, maar even als tegenwicht. Het is in mijn bubbel (N=1) trouwens wel zo dat ik dit gedrag alleen bij vrouwen heb gesignaleerd, heb wel ideeën hoe dat komt maar dat is een niet boeiende analyse denk ik.
Ik heb een broer die niet met geld om kan gaan. Die heel veel schulden heeft gehad die een paar keer door mijn ouders zijn afbetaald zodat hij weer opnieuw kan beginnen. Hij is 50 nu, dus tijd genoeg om toch wat te leren, maar het wil niet echt lukken.

Ik ken dan weer meer vrouwen die als alleenstaande moeder met weinig geld er iedere maand toch weer uit komen.

Het is allemaal N=1. Overall heeft het met man-vrouw weinig te maken, denk ik.
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:56:36 #134
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219776352
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:49 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Maar 45 is geen probleem?
45 en op ?
nee , dat is wel gelijk niveau en daar kan ik goed mee dealen , zeker als ze een verpleegopleiding heeft
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:58:58 #135
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219776385
quote:
7s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Precies dit. En dan beide kanten op.

Als de een terecht niet zit te wachten op een zeikende vrouw, en de ander terecht niet op een behoeftige man, dan is daar niets mis mee.
Ik zit niet op een nederlandse kreunende en steunende vrouw van mijn eigen leeftijd te wachten , tenzij ze in de relatie zo geworden is ,
Tja dan is dat de realiteit ,maar ik ga het niet opzoeken

[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 08-01-2026 12:06:25 ]
pi_219776391
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:48 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Doe niet zo zuur joh.
Niet zuur, gewoon herinnering om op het onderwerp te reageren en niet op de user.
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:00:52 #137
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219776410
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:40 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Ik ben wel blij dat ik kinderen hebt maar ik zou ze niet op willen zadelen met de zorg voor mijn oude lijf en thuiszorg hoef ik niet
En mantelzorg van de buren dat is een sprookje van de politiek

nu ben ik nog goed gezond maar je weet niet wat de toekomst brengt

het is beter als men weer bejaardenhuizen zou gaan bouwen

[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 08-01-2026 10:56:22 ]
pi_219777059
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:00 schreef michaelmoore het volgende:
l
het is beter als men weer bejaardenhuizen zou gaan bouwen
Jij ziet ook werkelijk in elk topic kans om dit standpunt er weer in te fietsen _O-
pi_219777103
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 02:04 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
wel leuk maar niet iedere week, dat kan bruin niet trekken ofwel maar dan krijg je snel een dood paard

single kan kiezen als ie er in slaagt single te blijven
Volgens mij zijn vrouwen beter met financiën dan mannen. Op basis van onderzoek dan.

Onderbuik wellicht anders.
  donderdag 8 januari 2026 @ 11:24:26 #140
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219777167
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 11:20 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Volgens mij zijn vrouwen beter met financiën dan mannen. Op basis van onderzoek dan.

Onderbuik wellicht anders.
kan zijn ,maar als je een luxe leven gewend bent ,,ook van eigen salaris, dan is het moeilijk terug schakelen
  donderdag 8 januari 2026 @ 11:27:01 #141
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219777211
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 11:16 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Jij ziet ook werkelijk in elk topic kans om dit standpunt er weer in te fietsen _O-
wat is jouw mening inzake
  Moderator / Colorchick donderdag 8 januari 2026 @ 11:29:19 #142
382129 crew  Donna
pi_219777238
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:46 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik weet niet hoe de man/vrouw verhouding is, maar ik merk/zie de laatste tijd in m'n omgeving verrassend veel volwassen mannen die dit hebben.
En ik wil echt geen man die ik nog financieel op moet voeden. :P
  Moderator / Colorchick donderdag 8 januari 2026 @ 11:31:15 #143
382129 crew  Donna
pi_219777268
quote:
7s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik heb een broer die niet met geld om kan gaan. Die heel veel schulden heeft gehad die een paar keer door mijn ouders zijn afbetaald zodat hij weer opnieuw kan beginnen. Hij is 50 nu, dus tijd genoeg om toch wat te leren, maar het wil niet echt lukken.

Ik ken dan weer meer vrouwen die als alleenstaande moeder met weinig geld er iedere maand toch weer uit komen.

Het is allemaal N=1. Overall heeft het met man-vrouw weinig te maken, denk ik.
Ik ook. Ik vind dat echt stoer.
Mezelf incluis. O+
pi_219777283
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 11:24 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
kan zijn ,maar als je een luxe leven gewend bent ,,ook van eigen salaris, dan is het moeilijk terug schakelen
Als een vrouw in je leven meteen staat voor terugschakelen, dan was het niet zo enorm luxe lijkt mij.

Hoe dan ook: ik verlies liever mijn geld dan mijn gezin.
  Moderator donderdag 8 januari 2026 @ 11:32:30 #145
5428 crew  miss_sly
pi_219777285
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 11:29 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik weet niet hoe de man/vrouw verhouding is, maar ik merk/zie de laatste tijd in m'n omgeving verrassend veel volwassen mannen die dit hebben.
En ik wil echt geen man die ik nog financieel op moet voeden. :P
Is de conclusie uit deze reeks niet gewoon dat we allemaal, of toch het grootste deel van de volwassenen, een partner willen waarbij we ons fijn en veilig voelen, die we niet op hoeven voeden en waarmee we op voet van gelijkwaardigheid samen een leven kunnen opbouwen met inachtneming van de waarden die we zelf al hebben?
  Moderator / Colorchick donderdag 8 januari 2026 @ 11:32:34 #146
382129 crew  Donna
pi_219777287
Mijn vader kon trouwens ook niet met geld omgaan. Misschien dat ik er daarom ook wat feller op ben.
  donderdag 8 januari 2026 @ 11:33:17 #147
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219777295
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 11:32 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Als een vrouw in je leven meteen staat voor terugschakelen, dan was het niet zo enorm luxe lijkt mij.

Hoe dan ook: ik verlies liever mijn geld dan mijn gezin.
ja een gezin is een voldongen feit
pi_219777307
quote:
7s.gif Op donderdag 8 januari 2026 11:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Is de conclusie uit deze reeks niet gewoon dat we allemaal, of toch het grootste deel van de volwassenen, een partner willen waarbij we ons fijn en veilig voelen, die we niet op hoeven voeden en waarmee we op voet van gelijkwaardigheid samen een leven kunnen opbouwen met inachtneming van de waarden die we zelf al hebben?
Had Debby nou maar gewoon er geen seksestrijd van gemaakt… maar ja, slecht voor de clicks…
pi_219777327
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 11:27 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
wat is jouw mening inzake
Irrelevant voor dit topic. Als je wil weten wat ik er van vind dan open je er een topic over.
  Moderator donderdag 8 januari 2026 @ 11:36:39 #150
5428 crew  miss_sly
pi_219777329
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 11:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Had Debby nou maar gewoon er geen seksestrijd van gemaakt… maar ja, slecht voor de clicks…
Debby was de kapstok voor het topic. Ik zou denken dat we inmiddels voldoende goede gesprekken en argumenten hebben gezien om niet weer op haar terug te grijpen, maar het gewoon als volwassenen verder over het onderwerp kunnen hebben. Beetje jammer.
  donderdag 8 januari 2026 @ 11:38:55 #151
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219777344
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 11:36 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Irrelevant voor dit topic. Als je wil weten wat ik er van vind dan open je er een topic over.
maar om op tpoic te blijven , jaa ik ben weer naar een importbruidje aan het kijken

geen bruidje dus , maar wel gezelschap met een nurse registratie vanwege dat je de zorg zelf moet regelen tegenwoordig

[ Bericht 0% gewijzigd door michaelmoore op 08-01-2026 12:04:37 ]
pi_219777347
quote:

[..]
En ik denk dat dat over het algemeen ook gewoon gebeurd. Alleen er zijn gewoon een paar zure kutten/lullen die een paar keer niet de juiste partner hebben gevonden en denken dit te moeten reflecteren op een hoop mensen van hetzelfde geslacht. Op zodanige wijze dat de schuld natuurlijk altijd bij de ander ligt.
pi_219777359
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 11:38 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
maar om op tpoic te blijven , jaa ik ben weer naar een importbuidje aan het kijken

geen bruidje dus , maar wel gezelschap met een nurse registratie vanwege dat je zulks zelf moet regelen tegenwoordig
Mooi man, echte liefde ik hoor het al.
  donderdag 8 januari 2026 @ 11:41:26 #154
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219777361
quote:
9s.gif Op donderdag 8 januari 2026 11:40 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Mooi man, echte liefde ik hoor het al.
ha ha ha , liefde moet groeien zegt men toch >?
  Moderator donderdag 8 januari 2026 @ 11:45:44 #155
5428 crew  miss_sly
pi_219777392
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 11:39 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
En ik denk dat dat over het algemeen ook gewoon gebeurd. Alleen er zijn gewoon een paar zure kutten/lullen die een paar keer niet de juiste partner hebben gevonden en denken dit te moeten reflecteren op een hoop mensen van hetzelfde geslacht. Op zodanige wijze dat de schuld natuurlijk altijd bij de ander ligt.
Precies dat.
  Moderator / Colorchick donderdag 8 januari 2026 @ 11:47:13 #156
382129 crew  Donna
pi_219777403
quote:

[..]
Ja, maar ook deels nee.
Wel een beetje N=1, want omgeving en vriendinnen en dating 'ervaring', maar wat ik een beetje zo zie is dat veel vrouwen echt hele hoge eisen hebben, voor het maximale gaan en er dus geen enkele man voldoet eigenlijk.

En dat veel mannen juist heel snel 'settelen' en het wel prima vinden allemaal, als ze maar weer een vrouw hebben.

De afgelopen jaren zijn er in mijn omgeving echt veel koppels uit elkaar gegaan. 90% van die vrouwen is nog bewust single. 90% van die mannen had binnen 3 maanden weer een vriendin. Ik vind dat echt heel veelzeggend over zo'n man. Welke zelf respecterende vrouw zit nou te wachten op een kerel die net 3 weken bij zijn vrouw vandaan is, na een relatie van jaren en kinderen etc??
Ik geloof nooit dat als je relatie op de klippen loopt dat je dan na enkele weken helemaal ready bent om er weer voor te gaan of dat je überhaupt verliefd op iemand kunt worden. Die mannen vinden het wel makkelijk, hij trakteert een paar keer en binnen enkele weken wast ze z'n sokken en kookt z'n eten. Kassa!

Nee, mijn beeld is niet zo best. Sorry haha!
  Moderator / Colorchick donderdag 8 januari 2026 @ 11:51:34 #157
382129 crew  Donna
pi_219777448
Verder ben ik trouwens absoluut niet zuur hoor over mannen. En ik geloof ook best dat er genoeg good guys met een goed hart en oprechte intenties rondlopen. *;
  Moderator donderdag 8 januari 2026 @ 11:53:54 #158
5428 crew  miss_sly
pi_219777476
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 11:47 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja, maar ook deels nee.
Wel een beetje N=1, want omgeving en vriendinnen en dating 'ervaring', maar wat ik een beetje zo zie is dat veel vrouwen echt hele hoge eisen hebben, voor het maximale gaan en er dus geen enkele man voldoet eigenlijk.

En dat veel mannen juist heel snel 'settelen' en het wel prima vinden allemaal, als ze maar weer een vrouw hebben.

De afgelopen jaren zijn er in mijn omgeving echt veel koppels uit elkaar gegaan. 90% van die vrouwen is nog bewust single. 90% van die mannen had binnen 3 maanden weer een vriendin. Ik vind dat echt heel veelzeggend over zo'n man. Welke zelf respecterende vrouw zit nou te wachten op een kerel die net 3 weken bij zijn vrouw vandaan is, na een relatie van jaren en kinderen etc??
Ik geloof nooit dat als je relatie op de klippen loopt dat je dan na enkele weken helemaal ready bent om er weer voor te gaan of dat je überhaupt verliefd op iemand kunt worden. Die mannen vinden het wel makkelijk, hij trakteert een paar keer en binnen enkele weken wast ze z'n sokken en kookt z'n eten. Kassa!

Nee, mijn beeld is niet zo best. Sorry haha!
Mijn beeld is dan weer heel anders.
Ik heb 1 single vriendin en die heeft inderdaad nogal moeilijke eisen. Dat heeft ze zelf wel door, maar eigenlijk is ze ook nog niet toe aan weer settelen en geniet ze gewoon van haar single life, dus is het geen probleem.
Verder heb ik voornamelijk gewone vriendinnen die al jaren bij hun partner zijn en die allemaal de nodige strubbles hebben, maar die samen ook gewoon oplossen met praten en compromissen.

Zelf had ik na een relatie van vele jaren (geen kinderen) ook binnen een paar weken een nieuwe relatie en daarmee ben ik inmiddels ruim 20 jaar samen.

Het zegt allemaal niet zoveel, denk ik. En misschien moeten we er ook niet teveel aan ophangen of teveel een trend in zien.
pi_219777478
Ik kan mij nog herinneren dat toen in het dorp bekend werd dat wij gingen scheiden er ineens diverse vrouwen (waaronder meerdere gebonden!) een hengeltje uit gingen gooien.

Tsja, als daar toevallig een hele leuke tussen zit, dan zit je weer in een andere relatie. Ook al wilde je in den beginne alleen maar wat gezelschap.
  Moderator / Colorchick donderdag 8 januari 2026 @ 11:55:29 #160
382129 crew  Donna
pi_219777492
quote:
7s.gif Op donderdag 8 januari 2026 11:53 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Mijn beeld is dan weer heel anders.
Ik heb 1 single vriendin en die heeft inderdaad nogal moeilijke eisen. Dat heeft ze zelf wel door, maar eigenlijk is ze ook nog niet toe aan weer settelen en geniet ze gewoon van haar single life, dus is het geen probleem.
Verder heb ik voornamelijk gewone vriendinnen die al jaren bij hun partner zijn en die allemaal de nodige strubbles hebben, maar die samen ook gewoon oplossen met praten en compromissen.

Zelf had ik na een relatie van vele jaren (geen kinderen) ook binnen een paar weken een nieuwe relatie en daarmee ben ik inmiddels ruim 20 jaar samen.

Het zegt allemaal niet zoveel, denk ik. En misschien moeten we er ook niet teveel aan ophangen of teveel een trend in zien.
Daar kan je wel eens gelijk in hebben. Ik denk ook echt niet dat het voor iedereen geldt hoor, bedoel jij bent het levende bewijs dat het wel kan na enkele weken en zo zullen er veel meer zijn. Maar mijn omgeving is dat even ten nadele op het moment. :7
  Moderator donderdag 8 januari 2026 @ 11:58:33 #161
5428 crew  miss_sly
pi_219777512
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 11:55 schreef Donna het volgende:

[..]
Daar kan je wel eens gelijk in hebben. Ik denk ook echt niet dat het voor iedereen geldt hoor, bedoel jij bent het levende bewijs dat het wel kan na enkele weken en zo zullen er veel meer zijn. Maar mijn omgeving is dat even ten nadele op het moment. :7
We zien natuurlijk altijd maar een beperkt deel van de mensheid, he? Daarom vind ik statements over 'iedereen', 'alle of heel veel mannen/vrouwen' per definitie niet correct. Je kent maar een klein deel en van de rest heb je hooguit een beeld, maar weet je niet echt iets.
  donderdag 8 januari 2026 @ 12:02:58 #162
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219777545
quote:
7s.gif Op donderdag 8 januari 2026 11:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]
We zien natuurlijk altijd maar een beperkt deel van de mensheid, he? Daarom vind ik statements over 'iedereen', 'alle of heel veel mannen/vrouwen' per definitie niet correct. Je kent maar een klein deel en van de rest heb je hooguit een beeld, maar weet je niet echt iets.
mijn dochters heb ik nooit van gehoord dat een relatie vinden een probleem zou zijn
maar trouwen dat doet men niet meer, dat vinden ze niet zinvol

dat is kennelijk de zwijgende meerderheid die rest dat zijn fokkers
  donderdag 8 januari 2026 @ 12:09:34 #163
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219777615
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:03 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
jongedames hebben vaak zelf kleine kindjes dus die kunnen niet emigeren tenzij ze die meenemen , en dat ga ik niet doen, dat zul je begrijpen

mijn doelgroep is een dame die geen kinderen heeft en of er al een aantal jaar vanaf is en dus 45 plus
  Moderator / Colorchick donderdag 8 januari 2026 @ 12:10:30 #164
382129 crew  Donna
pi_219777624
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 12:02 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
mijn dochters heb ik nooit van gehoord dat een relatie vinden een probleem zou zijn
maar trouwen dat doet men niet meer, dat vinden ze niet zinvol

dat is kennelijk de zwijgende meerderheid die rest dat zijn fokkers
Dat is ook geen probleem. Ik kan morgen een relatie hebben als ik wil. :P
  donderdag 8 januari 2026 @ 12:12:00 #165
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219777635
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 12:10 schreef Donna het volgende:

[..]
Dat is ook geen probleem. Ik kan morgen een relatie hebben als ik wil. :P
ja ik ook _O_ _O- _O-

het kenmerk van een echte relatie is als beiden elkaar iets te bieden hebben
pi_219777639
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 12:12 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ja ik ook _O_ _O- _O-
Jij moet ervoor betalen, ouwe reus :')
  donderdag 8 januari 2026 @ 12:13:18 #167
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219777643
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 12:12 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Jij moet ervoor betalen, ouwe reus :')
nou dat denk ik niet meer dan jij

investeren, zoeken en ticket kopen en papieren regelen
ja dat duurt
zoeken, dat is dus een persoon zonder verplichtingen in het land van herkomst
pi_219777662
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 12:13 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
nou dat denk ik niet meer dan jij

investeren, zoeken en ticket kopen en papieren regelen
ja dat duurt
Een visum is gratis?
Ik ga er niet eens over strijden ook trouwens.
Als jij er maar gelukkig mee bent.
  donderdag 8 januari 2026 @ 12:15:40 #169
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219777669
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 12:15 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Een visum is gratis?
Ik ga er niet eens over strijden ook trouwens.
Als jij er maar gelukkig mee bent.
visum nee dat kost niet veel
tijd veel gedoe
shengen visa bij de VFS Global Visa Application centre in Bangkok aanvragen

https://ind.nl/nl/kort-ve(...)e-of-zakelijk-bezoek
https://www.juridischloke(...)is-een-schengenvisum
pi_219777864
quote:
2s.gif Op woensdag 7 januari 2026 11:32 schreef Jippie het volgende:

[..]

Mannen ervaren griep heftiger dan vrouwen dat heeft niks met aanstellen te maken maar met geslachtshormonen:

https://www.rtl.nl/econom(...)j-vrouwen-minder-erg
Of mannen meer of minder kinderen zouden produceren als ze zelf zouden moeten baren lijkt me een redelijk domme en onzinnige discussie omdat deze situatie zich nooit heeft voorgedaan en nooit zal voordoen. Wij produceren meer testosteron waardoor we veel meer geil zijn, en of onze pijngrens daadwerkelijk lager ligt bestaat ook helemaal geen wetenschappelijke consensus.

Ze zijn (nog) geen stereotype maar er is wel een duidelijke trend gaande onder jonge vrouwen die het ergste doet vrezen. Of misschien is dit gewoon een hele zwakke generatie die niet meer met tegenslagen kan om gaan. Hoe dan ook mis je aan zulke types in een relatie. Ze zijn te zwak om te werken en voelen zich te goed om voor kinderen te zorgen en het huishouden te doen.

quote:
Uit cijfers van arbodienstverleners HumanCapitalCare en ArboNed blijkt dat psychische klachten vaker de oorzaak zijn van langdurig verzuim bij vrouwen (42 procent) dan bij mannen (28 procent).
Terwijl de normale man er juist een shitload aan taken heeft bijgekregen en als een metroseksuele jongleerder allerlei ballen moet proberen hoog te houden die helemaal niet in zijn natuur zitten. Alleen om vervolgens weer bij het grofvuil gezet te worden door onverzadigbare types als Debby Gerritsen voor wie je het toch nooit goed genoeg doet.

Prima als je pretendeert sterk en zelfstandig te zijn maar handel daar dan ook naar.
blablablabla
pi_219777938
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Vandaar dat vrouwen vrijwillig 2,3,8 kinderen nemen. De ergste pijn ter wereld geloof er geen zak van.
quote:
Uit onderzoek van EenVandaag en Ouders van Nu onder 10.000 vrouwen die de afgelopen 2 jaar zijn bevallen, blijkt dat 60 procent hun bevalling lichamelijk heel of behoorlijk zwaar vonden. Maar een aanzienlijke groep vond de bevalling ook niet zo zwaar (32 procent) of zelfs helemaal niet zwaar (8 procent).
En dan neemt ook nog eens bijna de helft een ruggenprik dus die voelen überhaupt heel weinig van hun bevalling w/ .
blablablabla
  donderdag 8 januari 2026 @ 13:35:55 #172
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219778399
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 12:50 schreef Elan het volgende:

[..]
Vandaar dat vrouwen vrijwillig 2,3,8 kinderen nemen. De ergste pijn ter wereld geloof er geen zak van.
[..]
En dan neemt ook nog eens bijna de helft een ruggenprik dus die voelen überhaupt heel weinig van hun bevalling w/ .
mijn vrouw had er geen problemen mee, die floepte ze er alle drie zo uit, net de eerste was ff pushen
pi_219778521
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 13:35 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
mijn vrouw had er geen problemen mee, die floepte ze er alle drie zo uit, net de eerste was ff pushen
Alleen maar fijn, het is ook wel een oerding uiteindelijk is het vrouwenlichaam er voor gemaakt.
Het zal per vrouw en bevalling verschillen en misschien ook wel of het je eerste is of je derde. Maar de ergste pijn die er bestaat? Zeker nu pijnmedicatie vrij gangbaar is lijkt dat me toch wel een hele zware aantijging.

Ook omdat het bevallen relatief kort duurt, je hebt mensen met chronische pijn bijvoorbeeld door een hernia en die de rest van hun leven aan de morfine zitten daarvoor en ook nooit meer van die pijn afkomen.
blablablabla
pi_219779750
quote:
2s.gif Op woensdag 7 januari 2026 22:56 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik zou niet zonder mijn man en zoons kunnen, snap al dat geklaag niet. Wil je als vrouw geen man en ben je niet van de vrouwenliefde, dan blijf je toch vrijgezel? Klaar.
Exact. Maar begrijp ook de reactie van sommige mannen niet. Ik voel mij op geen enkel moment gekwetst, omdat sommige vrouwen niet aan de man willen.

Is toch allemaal helemaal goed? het is alleen een beetje treurig om er een column van te maken. Dat wel. Maja....
  donderdag 8 januari 2026 @ 15:42:31 #175
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219779858
quote:
2s.gif Op woensdag 7 januari 2026 22:56 schreef Jippie het volgende:

[..]
juist, alles mag er is voor ieder potje een dekseltje, al moet je er 8000 km voor vliegen, dekseltjes zat

de heren die erover klagen die wilen graag dat de dames met de broek omlaag bij hun op bezoek komen

en zelf geen enkele moeite doen
  Moderator / Colorchick donderdag 8 januari 2026 @ 15:45:16 #176
382129 crew  Donna
pi_219779881
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 11:38 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
maar om op tpoic te blijven , jaa ik ben weer naar een importbruidje aan het kijken

geen bruidje dus , maar wel gezelschap met een nurse registratie vanwege dat je de zorg zelf moet regelen tegenwoordig
Maar dat is dan toch geen echte liefde?
  donderdag 8 januari 2026 @ 15:47:54 #177
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219779913
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 15:45 schreef Donna het volgende:

[..]
Maar dat is dan toch geen echte liefde?
ach wat is echte liefde
dat is na een paar rmaand ook over

en echte liefde kun je ook 8000 km verderop vinden
misschien beter via een profiel schets site met 6 voorkeuren op reis dan in een zure kroeg
  Moderator / Colorchick donderdag 8 januari 2026 @ 15:49:07 #178
382129 crew  Donna
pi_219779928
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 15:47 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ach wat is echte liefde

misschien beter via een profiel schets site met 6 voorkeuren op reis dan in een zure kroeg
Heh hoezo?
  donderdag 8 januari 2026 @ 16:32:41 #179
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_219780272
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 15:49 schreef Donna het volgende:

[..]
Heh hoezo?
Ik denk dat hij verliefdheid bedoelt.

Maar je moet toegeven dat er heel veel mogelijkheden zijn tussen jouw idee van echte liefde en helemaal niets.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_219780290
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 15:49 schreef Donna het volgende:

[..]
Heh hoezo?
Omdat het concept te vaag is ten opzichte van ''neppe'' liefde. Maak eens concreet wat je hiermee bedoelt en vooral hoe het zich manifesteert.
  Moderator / Colorchick donderdag 8 januari 2026 @ 16:37:30 #181
382129 crew  Donna
pi_219780303
quote:
7s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Ik denk dat hij verliefdheid bedoelt.

Maar je moet toegeven dat er heel veel mogelijkheden zijn tussen jouw idee van echte liefde en helemaal niets.
Uiteraard. Maar ik vind het allemaal wel heel zakelijk en praktisch als je een vrouwtje importeert om een beetje voor je te zorgen.

Dat is toch een heel andere relatie dan dat 2 mensen echt verliefd op elkaar worden?
  donderdag 8 januari 2026 @ 16:37:44 #182
335476 oppiedoppie
pi_219780306
quote:

[..]
ach wat is echte liefde

Maar ik kan me vinden in jouw wens voor een verpleegster. Die jou zeg een jaar of 10 moet verzorgen en daarna jouw spaarpotje erft plus huis en dan haar gang kan gaan hier in Nederland. En jij wordt verzorgt, lijkt me goede deal voor beide partijen. Is vast wel een vrouw voor te vinden.

Ik neem wel aan dat je wat geld achter de hand hebt als 'gierigaard'. Zonder geld en huisje wordt het wel lastig denk ik.

Maar dat je denkt dat echte liefde maar een paar maand duurt is natuurlijk weer onzin. Dan was het namelijk geen echte liefde. Echte liefde kan echt heel lang duren. Heb het een paar keer gezien. Van die besjes die enorm van elkaar houden en waarvan de tweede wegkwijnt als de eerste gaat hemelen. Diepe zichtbare liefde.
To BG or not to BG!
  donderdag 8 januari 2026 @ 16:38:57 #183
438527 MissButterflyy
pi_219780308
quote:

[..]
ach wat is echte liefde

Je ging toch trouwen met een Afrikaanse? Of is de liefde weer voorbij?
  donderdag 8 januari 2026 @ 16:40:36 #184
335476 oppiedoppie
pi_219780318
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:37 schreef Donna het volgende:

[..]
Uiteraard. Maar ik vind het allemaal wel heel zakelijk en praktisch als je een vrouwtje importeert om een beetje voor je te zorgen.

Dat is toch een heel andere relatie dan dat 2 mensen echt verliefd op elkaar worden?
tuurlijk is dat een andere relatie. Maar win-win voor beide partijen. En dan kunnen ze het nog best leuk hebben ook samen. En hij is 72 dus ook niet meer zo superpotent dus ook niet dat ze nou elke avond met de beentjes wijd moet want hij heeft de rek er wel een beetje uit inmiddels.
To BG or not to BG!
  donderdag 8 januari 2026 @ 16:43:31 #185
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219780336
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:40 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
tuurlijk is dat een andere relatie. Maar win-win voor beide partijen. En dan kunnen ze het nog best leuk hebben ook samen. En hij is 72 dus ook niet meer zo superpotent dus ook niet dat ze nou elke avond met de beentjes wijd moet want hij heeft de rek er wel een beetje uit inmiddels.
Daar zijn pillen voor hè. En ik schat em toch in als behoorlijke smeerpijp :7
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 8 januari 2026 @ 16:46:19 #186
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219780364
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:37 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Maar ik kan me vinden in jouw wens voor een verpleegster. Die jou zeg een jaar of 10 moet verzorgen en daarna jouw spaarpotje erft plus huis en dan haar gang kan gaan hier in Nederland. En jij wordt verzorgt, lijkt me goede deal voor beide partijen. Is vast wel een vrouw voor te vinden.

Ik neem wel aan dat je wat geld achter de hand hebt als 'gierigaard'. Zonder geld en huisje wordt het wel lastig denk ik.

Maar dat je denkt dat echte liefde maar een paar maand duurt is natuurlijk weer onzin. Dan was het namelijk geen echte liefde. Echte liefde kan echt heel lang duren. Heb het een paar keer gezien. Van die besjes die enorm van elkaar houden en waarvan de tweede wegkwijnt als de eerste gaat hemelen. Diepe zichtbare liefde.
ik heb in de Filipijnen een paar keer gezien dat er zo een rijke industreel daar een dame liet regelen via een buro of advocaat , de papieren regelde en op het strand met haar trouwde op het resort en meenam naar de States

dames van een jaar op 30 met papieren van een registered nurse
en dat was inderdaad voor beiden een zeer goede deal

dan zei die man tegen me dat ie binnen 3 maandem al 4 keer op en neer was gevlogen om alle papieren in orde te maken

Van liefde was inderdaad geen sprake, wel van een verstandhouding , meer een goede commerciele deal
Die vent die rookte als een ketellapper, ik dacht nog, nou dat is met 3 jaar wel gedaan met jou

Hij zal wel dood zijn nu
  donderdag 8 januari 2026 @ 16:46:39 #187
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219780368
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:38 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Je ging toch trouwen met een Afrikaanse? Of is de liefde weer voorbij?
getrouwd geweest, die is overleden, 5 jaar geleden

[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 08-01-2026 16:55:53 ]
  Moderator / Colorchick donderdag 8 januari 2026 @ 16:49:16 #188
382129 crew  Donna
pi_219780394
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:40 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Oh maar dat snap ik absoluut wel hoor. Er is ook niks mis mee. Helemaal prima als je daar gelukkig mee bent. Maar het is in mijn ogen wel iets heel anders dan een liefdesrelatie vanuit dat 2 mensen smoorverliefd op elkaar worden and so on.
  donderdag 8 januari 2026 @ 16:56:39 #189
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219780450
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:49 schreef Donna het volgende:

[..]
Oh maar dat snap ik absoluut wel hoor. Er is ook niks mis mee. Helemaal prima als je daar gelukkig mee bent. Maar het is in mijn ogen wel iets heel anders dan een liefdesrelatie vanuit dat 2 mensen smoorverliefd op elkaar worden and so on.
Ja dat maak je allemaal wel een keer mee
helemaal smoor allebei
mooie tijd
pi_219780510
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:49 schreef Donna het volgende:

[..]
Dat is dan ook over het algemeen een sprookje. Net als liefde op het eerste gezicht. Zeker met het oog op de mid tot lange termijn.
  Moderator / Colorchick donderdag 8 januari 2026 @ 17:06:32 #191
382129 crew  Donna
pi_219780524
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:05 schreef Since2003 het volgende:

[..]
Dat is dan ook over het algemeen een sprookje. Net als liefde op het eerste gezicht.
Nou daar ben ik het niet mee eens. Een echte liefdesrelatie is geen sprookje.

Liefde op het eerste gezicht geloof ik ook niet in nee.
pi_219780689
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:06 schreef Donna het volgende:

[..]

Smoorverliefd voelen en die intense aantrekkingskracht die je op het eerste ogenblik kan ervaren is realiteit maar dit is zeker geen duurzame vorm van ''liefde.'' Dat is wat ik wil zeggen. :P
  Moderator / Colorchick donderdag 8 januari 2026 @ 17:26:34 #193
382129 crew  Donna
pi_219780712
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:24 schreef Since2003 het volgende:

[..]
Smoorverliefd voelen en die intense aantrekkingskracht die je op het eerste ogenblik kan ervaren is realiteit maar dit is zeker geen duurzame vorm van ''liefde.'' Dat is wat ik wil zeggen. :P
Ahhhhh okay ja dan snap ik je wel. :Y
Maar ik geloof wel, dat het stadium daarna, dus houden van en samenleven vanuit liefde en vanuit die verliefdheid gewoon bestaat voor heel veel stellen. Dat is wel de vorm van een relatie die de meerderheid nastreeft denk ik. En dat is dus ook wat ik bedoel met 'echte liefde'.
pi_219781055
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:56 schreef michaelmoore het volgende:
45 en op ?
nee , dat is wel gelijk niveau en daar kan ik goed mee dealen , zeker als ze een verpleegopleiding heeft
Als je zelf 72 bent, dan mag je volgens de formule een dame vanaf 43.
  donderdag 8 januari 2026 @ 18:09:07 #195
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219781121
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:02 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Als je zelf 72 bent, dan mag je volgens de formule een dame vanaf 43.
hebben ze daar ook al formules voor ?

jeempie
pi_219781153
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:09 schreef michaelmoore het volgende:
hebben ze daar ook al formules voor ?

jeempie
Ja. Om te berekenen of een leeftijdsverschil in een relatie maatschappelijk aanvaardbaar is, deel je de leeftijd van de oudste partner door 2 en tel je er 7 jaar bij op, en dan krijg je de minimum leeftijd die de jongste partner moet hebben.
pi_219781256
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:37 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]

Zullen die drie kinderen ook wel geweldig vinden. Een schoonmoeder die net zo oud is en er dan met hun erfenis vandoor gaat.
pi_219781282
quote:

[..]

Bestaat echt. Al is het natuurlijk eerder lust, maar ok. Wel eens gehad hoor dat ik iemand voor het eerst zag en de wereld ineens stil stond (ik ook, er liep dan ook pardoes iemand tegen mij aan).
  Moderator donderdag 8 januari 2026 @ 18:31:09 #199
5428 crew  miss_sly
pi_219781362
quote:

[..]

Dat dacht ik ook altijd. En echte liefde is natuurlijk niet mogelijk na een blik, want liefde groeit door samenzijn en -leven en samen dus dingen ervaren.
Maar echt stevige verliefdheid op het eerste gezicht wel.
Een liefdesrelatie zal zelden echt een sprookje zijn, maar ik vind wel dat het een redelijk gemakkelijk iets moet zijn. Soms zeggen mensen dat een relatie hard werken is, maar ik denk dat als dat het geval is, je toch niet de juiste partner hebt. Iedere relatie heeft natuurlijk soms wat werk nodig, maar doorgaans moet het n.m.m. wel gemakkelijk gaan, zonder gedoe.
  Moderator / Colorchick donderdag 8 januari 2026 @ 18:40:01 #200
382129 crew  Donna
pi_219781447
quote:
7s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat dacht ik ook altijd. En echte liefde is natuurlijk niet mogelijk na een blik, want liefde groeit door samenzijn en -leven en samen dus dingen ervaren.
Maar echt stevige verliefdheid op het eerste gezicht wel.
Een liefdesrelatie zal zelden echt een sprookje zijn, maar ik vind wel dat het een redelijk gemakkelijk iets moet zijn. Soms zeggen mensen dat een relatie hard werken is, maar ik denk dat als dat het geval is, je toch niet de juiste partner hebt. Iedere relatie heeft natuurlijk soms wat werk nodig, maar doorgaans moet het n.m.m. wel gemakkelijk gaan, zonder gedoe.
Hij bedoelde met sprookje; iets wat niet bestaat.
pi_219781562
quote:
7s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:55 schreef miss_sly het volgende:
Ik hoop voor je dat dit wel op een of andere manier is of wordt verrekend bij een erfenis en dat het geld dat je ouders hebben besteed om de schulden van je broer af te betalen, in mindering wordt gebracht op zijn erfdeel. Ik ken zo'n geval van iemand die ook niet met geld om kon gaan en als hij geld nodig had een beroep deed op zijn ouders, maar toen zijn ouders overleden, werd dat wel van zijn erfdeel afgetrokken.

Als er altijd iemand is die financieel bijspringt en ze nooit een keer financieel flink op hun bek gaan, dan zullen dat soort types als je broer ook nooit leren om met geld om te gaan. Als je broer nog steeds niet heeft geleerd om met geld om te gaan en schulden maakt, dan kun je erop rekenen dat hij dit tot na zijn dood zal voortzetten. Huh? Tot na zijn dood? Hoe kan dat? Nou heel simpel. Op het moment dat hij overlijdt zal hij platzak zijn, schulden hebben, en geen uitvaartverzekering. Dus dan mag jij zijn uitvaart betalen.
  Moderator donderdag 8 januari 2026 @ 18:56:15 #202
5428 crew  miss_sly
pi_219781597
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:52 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ik hoop voor je dat dit wel op een of andere manier is of wordt verrekend bij een erfenis en dat het geld dat je ouders hebben besteed om de schulden van je broer af te betalen, in mindering wordt gebracht op zijn erfdeel. Ik ken zo'n geval van iemand die ook niet met geld om kon gaan en als hij geld nodig had een beroep deed op zijn ouders, maar toen zijn ouders overleden, werd dat wel van zijn erfdeel afgetrokken.

Als er altijd iemand is die financieel bijspringt en ze nooit een keer financieel flink op hun bek gaan, dan zullen dat soort types als je broer ook nooit leren om met geld om te gaan. Als je broer nog steeds niet heeft geleerd om met geld om te gaan en schulden maakt, dan kun je erop rekenen dat hij dit tot na zijn dood zal voortzetten. Huh? Tot na zijn dood? Hoe kan dat? Nou heel simpel. Op het moment dat hij overlijdt zal hij platzak zijn, schulden hebben, en geen uitvaartverzekering. Dus dan mag jij zijn uitvaart betalen.
Er is niks verrekend met een erfdeel en ik vind dat ook niet aan de orde. Mijn ouders besloten hem te helpen met het geld dat op dat moment gewoon nog van hen was. Ik denk niet in te erven bedragen.

Ik betaal zijn uitvaart niet. Ik kan zijn nalatenschap afwijzen en krijg noch betaal dan iets.
  donderdag 8 januari 2026 @ 19:11:35 #203
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_219781764
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:37 schreef Donna het volgende:

[..]

Ja, dus?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Moderator / Colorchick donderdag 8 januari 2026 @ 19:13:31 #204
382129 crew  Donna
pi_219781784
quote:
7s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Ja, dus?
Niks, dus.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 8 januari 2026 @ 19:37:58 #205
485843 crew  Jippie
pi_219782218
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 12:50 schreef Elan het volgende:

[..]
[..]
Nou,in Nederland is een ruggenprik zeker niet standaard. En het is verdomde pijnlijk, maar de hormonen laten dat vergeten zodra je kindje op je borst ligt.

Ik dacht ook het zal wel meevallen met de pijn want de wereld is overbevolkt, nou daar kwam ik snel van terug. Gelukkig komen weeën golfsgewijs en is het niet een continue pijn. Je voelt niet eens als je uitscheurt of een Knip krijgt.

Als voorbereiding had ik zwangerschapsyoga gevolgd en had geleerd om bij een wee je hand op je buik te leggen zodat je kindje meer ruimte had om te bewegen en wat de pijn zou doen verlichten. Nou dat werkte dus voor geen meter, toen er een weeënstorm op gang kwam door het inleiden. Dus blij dat de zuster mij alsnog leerde puffen om de weeën op te vangen. Mijn oudste was 9 pond en 56 cm, dus was sowieso een aardig formaat om eruit te persen.
  donderdag 8 januari 2026 @ 19:57:48 #206
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219782527
quote:
7s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Er is niks verrekend met een erfdeel en ik vind dat ook niet aan de orde. Mijn ouders besloten hem te helpen met het geld dat op dat moment gewoon nog van hen was. Ik denk niet in te erven bedragen.

Ik betaal zijn uitvaart niet. Ik kan zijn nalatenschap afwijzen en krijg noch betaal dan iets.
Zo denk ik er ook over. Ik heb een broertje dat -buiten zijn schuld om overigens- veel meer zorg, aandacht en geld van mijn ouders heeft moeten ontvangen altijd en als ik daar ook nog eens over ging stressen dan werd het wel heel sneu. Geen idee of mijn vader dat gaat verrekenen, nooit over nagedacht of naar gevraagd.
  donderdag 8 januari 2026 @ 20:02:23 #207
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219782591
quote:
2s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:37 schreef Jippie het volgende:

[..]
Nou,in Nederland is een ruggenprik zeker niet standaard. En het is verdomde pijnlijk, maar de hormonen laten dat vergeten zodra je kindje op je borst ligt.

...
En zelfs al heb je afspraken, dan heb je er geen zekerheid over dat die worden nagekomen. Mijn zusje heeft tot drie keer toe het hele geboorteplan inclusief pijnbestrijding in het water zien vallen. 's Nachts, wanneer 99% van de bevallingen zijn, zijn anesthesisten vaak niet snel beschikbaar in het ziekenhuis dus dan krijg je als je pech hebt gewoon te horen dat je ruggenprik niet komt, doei.

En het is gewoon vreselijk pijnlijk inderdaad. Mannen die schamper lopen te doen mogen eerst een grapefruit inbrengen en er weer uit wurgen gedurende een uur of 12 voordat ze iets mogen zeggen.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 8 januari 2026 @ 20:10:02 #208
485843 crew  Jippie
pi_219782720
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:02 schreef Qarrad het volgende:

[..]
En zelfs al heb je afspraken, dan heb je er geen zekerheid over dat die worden nagekomen. Mijn zusje heeft tot drie keer toe het hele geboorteplan inclusief pijnbestrijding in het water zien vallen. 's Nachts, wanneer 99% van de bevallingen zijn, zijn anesthesisten vaak niet snel beschikbaar in het ziekenhuis dus dan krijg je als je pech hebt gewoon te horen dat je ruggenprik niet komt, doei.

En het is gewoon vreselijk pijnlijk inderdaad. Mannen die schamper lopen te doen mogen eerst een grapefruit inbrengen en er weer uit wurgen gedurende een uur of 12 voordat ze iets mogen zeggen.
Klopt, ik wilde graag op baarkruk en mocht van gynaecoloog dan op een baarstoel (was medisch want zwanger met spiraaltje) maar in ZH was er geen baarstoel te bekennen. Toen de weeën op gang kwamen maakte die hele baarstoel mij niet meer uit.

Maar het is wel erg vervelend voor je zus, ze hadden geen essentiële zaken zoals pijnbestrijding moeten beloven als ze dat niet kunnen garanderen.
pi_219783845
Dit is liefde *;

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_219784192
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:57 schreef Qarrad het volgende:
Zo denk ik er ook over. Ik heb een broertje dat -buiten zijn schuld om overigens- veel meer zorg, aandacht en geld van mijn ouders heeft moeten ontvangen altijd en als ik daar ook nog eens over ging stressen dan werd het wel heel sneu. Geen idee of mijn vader dat gaat verrekenen, nooit over nagedacht of naar gevraagd.
Ik vind dit wel een totaal andere situatie dan de situatie waarin een kind bijvoorbeeld een dure vakantiereis boekt en na thuiskomst bij de ouders aanklopt met de mededeling dat hij vier maanden huurachterstand heeft en het niet kan betalen en vraagt of de ouders even financieel kunnen bijspringen.
  donderdag 8 januari 2026 @ 22:09:31 #211
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219784224
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:04 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ik vind dit wel een totaal andere situatie dan de situatie waarin een kind bijvoorbeeld een dure vakantiereis boekt en na thuiskomst bij de ouders aanklopt met de mededeling dat hij vier maanden huurachterstand heeft en het niet kan betalen en vraagt of de ouders even financieel kunnen bijspringen.
Is het ook. Het ging mij om de instelling dat mijn ouders tijdens hun leven met hun geld moeten doen wat zij nodig vinden. Het is hun geld, niet mijn erfenis. Ook zonder dat er een brus met problematiek in het spel is hoor je nogal eens dat mensen gaan koeren dat ouders hun eigen goeie geld uitgeven.
pi_219784246
quote:

[..]

Ik dacht ook het zal wel meevallen met de pijn want de wereld is overbevolkt, nou daar kwam ik snel van terug. Gelukkig komen weeën golfsgewijs en is het niet een continue pijn. Je voelt niet eens als je uitscheurt of een Knip krijgt.

Als voorbereiding had ik zwangerschapsyoga gevolgd en had geleerd om bij een wee je hand op je buik te leggen zodat je kindje meer ruimte had om te bewegen en wat de pijn zou doen verlichten. Nou dat werkte dus voor geen meter, toen er een weeënstorm op gang kwam door het inleiden. Dus blij dat de zuster mij alsnog leerde puffen om de weeën op te vangen. Mijn oudste was 9 pond en 56 cm, dus was sowieso een aardig formaat om eruit te persen.
Daar koos je allemaal zelf voor als het goed is dus niet zo piepen.

Niet standaard maar het zit wel in de lift, circa 40% levert een snelle Google search op.

Al krijgen autochtone vrouwen überhaupt amper kinderen tegenwoordig. Veel te druk met zichzelf.
blablablabla
  donderdag 8 januari 2026 @ 22:13:47 #213
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219784257
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:12 schreef Elan het volgende:

[..]

Niet standaard maar het zit wel in de lift, circa 40% levert een snelle Google search op.

Al krijgen autochtone vrouwen überhaupt amper kinderen tegenwoordig. Veel te druk met zichzelf.
Wat. ze moeten bezig zijn met jou... ?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219784275
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:32 schreef Ali_boo het volgende:
Dit is liefde *;

[ x ]
Wat een theatraal wijf zeg. Je soulmate moet dus tenminste gedachten kunnen lezen of zo.
Geen wonder dat de meeste mannen niet meer voldoen.
blablablabla
pi_219784310
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:13 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Wat. ze moeten bezig zijn met jou... ?
Met kinderen krijgen zeg ik toch. Al mag er ook best wat meer geneukt worden in veel relaties.
blablablabla
  donderdag 8 januari 2026 @ 22:21:26 #216
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219784313
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:15 schreef Elan het volgende:

[..]
Wat een theatraal wijf zeg. Je soulmate moet dus tenminste gedachten kunnen lezen of zo.
Geen wonder dat de meeste mannen niet meer voldoen.
Ze zegt zelf dat ze niet goed communiceerde en dat ze het dus extra waardeerde dat hij toch even iets voor haar regelde met het idee dat ze het misschien toch wilde.

Maar laten we zulke waardering genadeloos afserveren en haar een wijf noemen.
  donderdag 8 januari 2026 @ 22:24:15 #217
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219784338
En nu heb ik zin in een burrito 'domme.
En denk je dat die van mij dat nu gaat regelen!? :(
pi_219784380
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:21 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ze zegt zelf dat ze niet goed communiceerde en dat ze het dus extra waardeerde dat hij toch even iets voor haar regelde met het idee dat ze het misschien toch wilde.

Maar laten we zulke waardering genadeloos afserveren en haar een wijf noemen.
Nou prachtig allemaal.
Vroeger stond je vreten gewoon klaar als je thuis kwam.

Die snowflake gaat alleen met de baby eten en kookt niet eens wat extra voor haar man waardoor hij bij thuiskomst nog eten moet bestellen wat waarschijnlijk een uur duurt. Daar zou ik ontzettend sjago van worden persoonlijk.
blablablabla
pi_219784390
quote:
7s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:56 schreef miss_sly het volgende:
Het is natuurlijk helemaal je eigen keuze hoe je met die situatie omgaat, en het is helemaal je eigen keuze om niet te denken in te erven bedragen.

Tot op zekere hoogte denkt de wet wel in te erven bedragen. Als ouders een gift doen aan een van hun kinderen, dan kunnen ze daarbij de bepaling opnemen dat het geen gift is maar een voorschot op de erfenis en met de erfenis verrekend moet worden.

Kinderen hebben ook altijd recht op een legitieme portie. In een vrij extreem geval waarin ouders besluiten om al tijdens hun leven een groot deel van hun vermogen aan hun kinderen te geven, en daarbij één kind consequent overslaan, dan kan het benadeelde kind zijn legitieme portie opeisen, die dan berekend wordt op grond van het vermogen dat de ouders gehad zouden hebben als ze de giften aan hun andere kinderen niet gedaan hadden.
pi_219784397
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:24 schreef Qarrad het volgende:
En nu heb ik zin in een burrito 'domme.
En denk je dat die van mij dat nu gaat regelen!? :(
Je hebt geen thuisbezorgd op je telefoon?

En dan durven ze kerel emotioneel onvolwassen te noemen man man man
blablablabla
  donderdag 8 januari 2026 @ 22:32:20 #221
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219784410
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:29 schreef Elan het volgende:

[..]
Nou prachtig allemaal.
Vroeger stond je vreten gewoon klaar als je thuis kwam.

Die snowflake gaat alleen met de baby eten en kookt niet eens wat extra voor haar man waardoor hij bij thuiskomst nog eten moet bestellen wat waarschijnlijk een uur duurt. Daar zou ik ontzettend sjago van worden persoonlijk.
Volgens mij is dat ook een beetje de cultuur, dat het niet vanzelfsprekend is dat 1 iemand voor iedereen kookt elke avond om X uur en waarbij het normaler is dat mensen verschillende dingen naast elkaar zitten te eten. Komt ook door het feit dat een hoop mensen achterlijk lange dagen in meerdere banen maken.

Of misschien wilde hij niet wat zij klaar had gemaakt, of was hij onverwacht toch thuis. Weet jij veel.

Maar nee, het theatrale wijf moet net als vroeger maar het vreten op tafel toveren.
  donderdag 8 januari 2026 @ 22:34:31 #222
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219784431
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:30 schreef Elan het volgende:

[..]
Je hebt geen thuisbezorgd op je telefoon?

En dan durven ze kerel emotioneel onvolwassen te noemen man man man
Jawel, maar ik heb ook de gewoonte en de discipline om na de zelf bereide maaltijd (elke avond, zelfde tijd) niet aan de munchies toe te geven.
  Moderator donderdag 8 januari 2026 @ 22:42:50 #223
5428 crew  miss_sly
pi_219784479
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:30 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Het is natuurlijk helemaal je eigen keuze hoe je met die situatie omgaat, en het is helemaal je eigen keuze om niet te denken in te erven bedragen.

Tot op zekere hoogte denkt de wet wel in te erven bedragen. Als ouders een gift doen aan een van hun kinderen, dan kunnen ze daarbij de bepaling opnemen dat het geen gift is maar een voorschot op de erfenis en met de erfenis verrekend moet worden.

Kinderen hebben ook altijd recht op een legitieme portie. In een vrij extreem geval waarin ouders besluiten om al tijdens hun leven een groot deel van hun vermogen aan hun kinderen te geven, en daarbij één kind consequent overslaan, dan kan het benadeelde kind zijn legitieme portie opeisen, die dan berekend wordt op grond van het vermogen dat de ouders gehad zouden hebben als ze de giften aan hun andere kinderen niet gedaan hadden.
I don’t care.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 8 januari 2026 @ 22:45:29 #224
485843 crew  Jippie
pi_219784510
quote:

[..]

Ik piep niet, ik ontkracht jouw bewering.
  donderdag 8 januari 2026 @ 22:47:53 #225
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219784529
quote:

er is geen woonruimte joh , of het is brandduur

stikstof weet je
pi_219784567
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:47 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
er is geen woonruimte joh , of het is brandduur

stikstof weet je
Feit dat vrouwen zoals OP liever alleen blijven en niet willen hokken drukt net zo goed zijn stempel op het woningaanbod.
blablablabla
pi_219784585
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:32 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Volgens mij is dat ook een beetje de cultuur, dat het niet vanzelfsprekend is dat 1 iemand voor iedereen kookt elke avond om X uur en waarbij het normaler is dat mensen verschillende dingen naast elkaar zitten te eten. Komt ook door het feit dat een hoop mensen achterlijk lange dagen in meerdere banen maken.

Of misschien wilde hij niet wat zij klaar had gemaakt, of was hij onverwacht toch thuis. Weet jij veel.

Maar nee, het theatrale wijf moet net als vroeger maar het vreten op tafel toveren.
Dit gaat niet over Nederlandse vrouwen hoor, 90% werkt parttime _O-

En jij kookt eten wat je man niet wil?
blablablabla
  donderdag 8 januari 2026 @ 22:59:40 #228
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219784600
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:52 schreef Elan het volgende:

[..]
Feit dat vrouwen zoals OP liever alleen blijven en niet willen hokken drukt net zo goed zijn stempel op het woningaanbod.
uiteraard ik woon ook alleen , ware het niet dat ik twee van die gekken in mijn huis op kamers heb die geen zelfstandige woonruimte kiunnen krijgen

en nooit een gezin zullen stichten vanwege de woningbouw angst bij de linksche woke mensen
pi_219784608
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:59 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
uiteraard ik woon ook alleen , ware het niet dat ik twee van die gekken in mijn huis op kamers heb die geen zelfstandige woonruimte kiunnen krijgen

en nooit een gezin zullen stichten vanwege de woningbouw angst bij de linksche woke mensen
Tegen de tijd dat je samen gaat kijken voor een huis is er vaak veel meer mogelijk qua hypotheek hoor. Het zijn met name jonge starters en alleenstaanden die moeilijk aan een huis komen in dit land. Vaak zat ook totaal onrealistische eisen aan een eerste woning.
blablablabla
  donderdag 8 januari 2026 @ 23:04:02 #230
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219784622
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 23:02 schreef Elan het volgende:

[..]
Tegen de tijd dat je samen gaat kijken voor een huis is er vaak veel meer mogelijk qua hypotheek hoor. Het zijn met name jonge starters en alleenstaanden die moeilijk aan een huis komen in dit land. Vaak zat ook totaal onrealistische eisen aan een eerste woning.
de Pvda moet terug komen met de Premie A regeling ,dan hebben we zo 500.000 huizen gebouwd voor jonge mensen

groen links is een snot partij, heb je niets aan dat woke gedoe
pi_219784655
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 23:04 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
de Pvda moet terug komen met de Premie A regeling ,dan hebben we zo 500.000 huizen gebouwd voor jonge mensen

groen links is een snot partij, heb je niets aan dat woke gedoe
Lijkt me stug. Arbeid is tegenwoordig veel schaarser en duurder, net als grondstoffen. En dan heb je nog zaken als stikstof waar je rekening mee dient te houden en beperkte ruimte om te bouwen. Het probleem van woningtekort lost zich in principe ook vanzelf op als over pak hem beet 30 jaar alle boomers zijn uitgestorven. De autochtone bevolking krimpt al jaren.

Mits je dan tegen die tijd niet 10 miljoen migranten hebt geïmporteerd.
blablablabla
  donderdag 8 januari 2026 @ 23:29:25 #232
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219784774
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 23:11 schreef Elan het volgende:

beperkte ruimte om te bouwen.
beperkte ruimte om te bouwen >???/

al de huizen die voor mij gebouwd zijn, die zijn in het weiland gebouwd en er is nog ruimte zat
boomers sterven niet uit, mijn kinderen zijn al boomers
pi_219784871
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 23:29 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
beperkte ruimte om te bouwen >???/

al de huizen die voor mij gebouwd zijn, die zijn in het weiland gebouwd en er is nog ruimte zat
boomers sterven niet uit, mijn kinderen zijn al boomers
Klopt maar in en rond de grote steden waar je eigenlijk woningen wil bouwen daar is de ruimte tegenwoordig schaars en duur plus stikstof.

In de jaren 80 werden we in de grote steden gewoon hele nieuwe wijken de grond uit gestampt. Als het even kon met gelijk aansluiting op het metronetwerk er bij inbegrepen.
blablablabla
  vrijdag 9 januari 2026 @ 00:03:22 #234
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219784878
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 00:00 schreef Elan het volgende:

[..]
Klopt maar in en rond de grote steden waar je eigenlijk woningen wil bouwen daar is de ruimte tegenwoordig schaars en duur plus stikstof.

In de jaren 80 werden we in de grote steden gewoon hele nieuwe wijken de grond uit gestampt. Als het even kon met gelijk aansluiting op het metronetwerk er bij inbegrepen.
Daar wil je geen woningen meer bouwen
we moeten geen woningen bouwen links van Utrecht
dat is onder zee niveau

Vinex locatie Groot Houten is net boven zee niveau, rechts van Utrecht is prima

pi_219784964
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 00:03 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
dat is onder zee niveau

Vinex locatie Groot Houten is net boven zee niveau, rechts van Utrecht is prima

[ afbeelding ]
Hoezo wil je dat niet dan? Bang dat de boel overstroomd? :D Typische groeisteden zoals Almere liggen ruim 5 meter onder NAP, dat mag toch allemaal geen probleem zijn.
blablablabla
pi_219784966
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:09 schreef Qarrad het volgende:
Is het ook. Het ging mij om de instelling dat mijn ouders tijdens hun leven met hun geld moeten doen wat zij nodig vinden. Het is hun geld, niet mijn erfenis. Ook zonder dat er een brus met problematiek in het spel is hoor je nogal eens dat mensen gaan koeren dat ouders hun eigen goeie geld uitgeven.
In principe heb je natuurlijk helemaal gelijk. Zolang de ouders nog leven is het hun geld en niet van de kinderen en kinderen moeten niet doen alsof het al hun geld is.

Aan de andere kant kan ik me situaties voorstellen dat de manier waarop ouders hun geld besteden bepaalde gevoelens bij hun kinderen oproept. Zo ken ik ook een geval van een man die een aantal jaren voor zijn dood nog een groot geldbedrag leende aan een dame die hij alleen maar vaag kende via een dating site en met wie hij alleen via sms contact had. Toen hij op een gegeven moment door kreeg dat hij het geld nooit meer terug zou krijgen, probeerde hij nog om via een gerechtelijke procedure het geld terug te vorderen. Dat lukte uiteraard niet, want hij had niet voldoende bewijs dat het een lening was, maar het kostte hem wel een smak geld aan advocatenkosten. Een van zijn zoons heeft toen overwogen om hem wegens ernstige verkwisting onder curatele te laten stellen.

Of wat dacht je van de situatie waarin een ouderpaar tijdens hun leven een vermogen heeft opgebouwd, dan overlijdt moeder, na een tijdje krijgt vader een nieuwe vriendin, trouwt met zijn nieuwe vriendin en als vader overlijdt krijgt zijn tweede vrouw de beschikking over de hele erfenis. Daar zit je als kind ook niet op te wachten.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 00:54:09 #237
168739 Red_85
'echt wel'
pi_219784970
quote:

[..]

Das pittig.
1947-2016
pi_219784978
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 00:03 schreef michaelmoore het volgende:
dat is onder zee niveau
Een andere oplossing is om Holland zover op te hogen met zand uit de Noordzee zodat het maaiveld weer boven NAP ligt.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 9 januari 2026 @ 02:20:03 #239
485843 crew  Jippie
pi_219785068
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 00:54 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Das pittig.
Klopt, scheurde flink uit. Hoor de gynaecoloog nog zeggen 'Oei, zo'n tarzan had ik niet verwacht'. Maar vond het heerlijk om moeder te worden. Dat was mij zeker die pijnlijke doos waard.

Hij is nu 2.06 m en nog steeds een tarzan. O+
  vrijdag 9 januari 2026 @ 06:51:25 #240
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219785320
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 00:51 schreef Elan het volgende:

[..]
Hoezo wil je dat niet dan? Bang dat de boel overstroomd? :D Typische groeisteden zoals Almere liggen ruim 5 meter onder NAP, dat mag toch allemaal geen probleem zijn.
alss je goed kan zwemmen niet,.
naar je werk zwemnen of met de duikboot
  vrijdag 9 januari 2026 @ 07:39:24 #241
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219785487
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 00:52 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
In principe heb je natuurlijk helemaal gelijk. Zolang de ouders nog leven is het hun geld en niet van de kinderen en kinderen moeten niet doen alsof het al hun geld is.

Aan de andere kant kan ik me situaties voorstellen dat de manier waarop ouders hun geld besteden bepaalde gevoelens bij hun kinderen oproept. Zo ken ik ook een geval van een man die een aantal jaren voor zijn dood nog een groot geldbedrag leende aan een dame die hij alleen maar vaag kende via een dating site en met wie hij alleen via sms contact had. Toen hij op een gegeven moment door kreeg dat hij het geld nooit meer terug zou krijgen, probeerde hij nog om via een gerechtelijke procedure het geld terug te vorderen. Dat lukte uiteraard niet, want hij had niet voldoende bewijs dat het een lening was, maar het kostte hem wel een smak geld aan advocatenkosten. Een van zijn zoons heeft toen overwogen om hem wegens ernstige verkwisting onder curatele te laten stellen.

Of wat dacht je van de situatie waarin een ouderpaar tijdens hun leven een vermogen heeft opgebouwd, dan overlijdt moeder, na een tijdje krijgt vader een nieuwe vriendin, trouwt met zijn nieuwe vriendin en als vader overlijdt krijgt zijn tweede vrouw de beschikking over de hele erfenis. Daar zit je als kind ook niet op te wachten.
Oh ja er is van alles aan scenario's mogelijk. Het laatste wat je schetst is trouwens ook aan de orde bij ons. Als mijn vader overlijdt, dan gaat het geld in eerste instantie naar zijn vrouw. Lijkt me ook wel zo normaal, die heeft al decennia lang met hem te stellen :P

Dan is altijd het kindsdeel veilig gesteld en moet ik maar even wachten hoe ze het verder verzonnen hebben. Ondertussen hoop ik dat zij gewoon lekker door kan wonen en leven en zo. Zou wat zijn als ze gewipt werd uit haar huisje omdat wij flappen willen zien of zo.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 07:43:55 #242
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219785503
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:56 schreef Elan het volgende:

[..]
Dit gaat niet over Nederlandse vrouwen hoor, 90% werkt parttime _O-

En jij kookt eten wat je man niet wil?
Ik werk meerdere banen, 40-60 uur al jaren en meneer eet maar wat de pot schaft. Nooit klachten en als ie een keer iets niet blieft dan bakt ie maar lekker een eitje.

In de Amerikaanse context is het normaler om individueel op diverse tijdstippen te koken (en buiten de deur te eten en te bestellen, ook apart van elkaar) dus daar is het niet raar om iets te koken zonder overleg of waarvan je weet dat de ander het niet gaat eten. Niet mijn systeem, ik hou van regelmaat, maar wat zij beschrijft is daar gemeengoed.
pi_219785509
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:32 schreef Ali_boo het volgende:
Dit is liefde *;

[ x ]
Nee, ervaring.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 21:11:30 #244
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219792741
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 23:02 schreef Elan het volgende:

. Het zijn met name jonge starters en alleenstaanden die moeilijk aan een huis komen in dit land.
Vaak zat ook totaal onrealistische eisen aan een eerste woning.
huurwoning voor alleenstaenden gaat niet , die zijn aangewezen op een kamertje

dus is niet anders ,jammer voor ze
ben ze liever kwijt dan rijk maar ja
pi_219792957
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 21:11 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
huurwoning voor alleenstaenden gaat niet , die zijn aangewezen op een kamertje

dus is niet anders ,jammer voor ze
ben ze liever kwijt dan rijk maar ja
Ken genoeg alleenstaanden derigers die wel (particulier) huren hoor. Relatief hoogopgeleid, geen behoefte aan een gezin/man. Vijftig tot zeventig vierkante meter in de grote stad en een kat is dan ruim voldoende.
blablablabla
  vrijdag 9 januari 2026 @ 21:38:40 #246
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219793011
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 21:32 schreef Elan het volgende:

[..]
Ken genoeg alleenstaanden derigers die wel (particulier) huren hoor. Relatief hoogopgeleid, geen behoefte aan een gezin/man. Vijftig tot zeventig vierkante meter in de grote stad en een kat is dan ruim voldoende.
daar zeg je heel wat bij

die al huren
en hoogopgeleid

beiden zijn niet van toepassing
pi_219793053
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 00:59 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Een andere oplossing is om Holland zover op te hogen met zand uit de Noordzee zodat het maaiveld weer boven NAP ligt.
Polder het hele zooitje, het ijsselmeer en de hele waddenzee maar gewoon in. ^O^
  vrijdag 9 januari 2026 @ 21:50:14 #248
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219793132
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 00:59 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
dat kan niet en de Flevo en NOP dan , alles ligt 6 meter onder NAP
gewoon niet meer bouwen links van Utrecht

Rechts van Utrecht achter amersfoort is ruimte zat en mooi wonen ook
quote:
AI-overzicht
Flevoland ligt gemiddeld zo'n 5 meter onder het Normaal Amsterdams Peil (NAP), oftewel zeeniveau, maar de precieze diepte varieert per deelgebied, bijvoorbeeld Oostelijk Flevoland ligt rond de 4,8 meter onder NAP, en het is een gebied dat compleet drooggelegd is en bewaakt wordt door dijken en gemalen.

Gemiddelde diepte: Circa 5 meter onder NAP.
Verschil per polder: Noordoostpolder ligt rond 4 meter onder NAP, terwijl Oostelijk Flevoland rond de 4,8 meter ligt.

[ Bericht 8% gewijzigd door michaelmoore op 09-01-2026 22:07:08 ]
pi_219793517
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 21:50 schreef michaelmoore het volgende:
dat kan niet en de Flevo en NOP dan , alles ligt 6 meter onder NAP
gewoon niet meer bouwen links van Utrecht
In theorie kan het wel om Holland en andere laag gelegen gebieden van Nederland op te hogen tot boven NAP, maar het zou bakken met geld kosten.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 22:40:37 #250
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219793565
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 22:35 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
In theorie kan het wel om Holland en andere laag gelegen gebieden van Nederland op te hogen tot boven NAP, maar het zou bakken met geld kosten.
nee in theorie kan het ook niet
pi_219794436
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 21:38 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
daar zeg je heel wat bij

die al huren
en hoogopgeleid

beiden zijn niet van toepassing
Dat is de groeiende groep vrouwen waar dit artikel over gaat. Verdienen genoeg om hun eigen broek op te houden en menen al dan niet terecht geen kerel in hun leven nodig te hebben. Of kinderen. Die denken dat zingeving vooral zit in onafhankelijkheid en emotionele emancipatie. Een wijntje en lunchen met de dinnetjes en vooral zeeën tijd voor jezelf.
blablablabla
pi_219794487
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 00:35 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat is de groeiende groep vrouwen waar dit artikel over gaat. Verdienen genoeg om hun eigen broek op te houden en menen al dan niet terecht geen kerel in hun leven nodig te hebben. Of kinderen. Die denken dat zingeving vooral zit in onafhankelijkheid en emotionele emancipatie. Een wijntje en lunchen met de dinnetjes en vooral zeeën tijd voor jezelf.
Ik denk dat dat over het algemeen ook het type vrouw is waarbij geen enkele man voldoet en dat dat ook de reden is dat ze vrijgezel zijn of blijven. Ik ken er in de omgeving ook een paar die tot hun 30e/35e bewust vrijgezel zijn gebleven. En dat is allemaal lang leve de lol totdat de vriendinnen in hun omgeving kinderen krijgen wél samen gaan wonen en niet meer elke week aan de wijn gaan. Dan gaan ze als een stel kansloze 40-ers alsnog aan de jongere generatie mannen beginnen omdat dat de enige doelgroep is die dan nog regelmatig naar de kroeg gaat en in hetzelfde tempo blijft hangen.
pi_219794544
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 00:45 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ik denk dat dat over het algemeen ook het type vrouw is waarbij geen enkele man voldoet en dat dat ook de reden is dat ze vrijgezel zijn of blijven. Ik ken er in de omgeving ook een paar die tot hun 30e/35e bewust vrijgezel zijn gebleven. En dat is allemaal lang leve de lol totdat de vriendinnen in hun omgeving kinderen krijgen wél samen gaan wonen en niet meer elke week aan de wijn gaan. Dan gaan ze als een stel kansloze 40-ers alsnog aan de jongere generatie mannen beginnen omdat dat de enige doelgroep is die dan nog regelmatig naar de kroeg gaat en in hetzelfde tempo blijft hangen.
Er was altijd van oudsher wel een bepaalde druk omdat veel vrouwen hoe onafhankelijk ook nu eenmaal rammelende eierstokken kregen rond een bepaalde leeftijd. En om aan een baby te beginnen geniet een stabiele relatie toch uiteindelijk de voorkeur boven een donor en alleen je kind opvoeden. Dus dan werden er vaak wel concessies gedaan. Echter is dat tegenwoordig veel minder een ding. Zat vrouwen willen überhaupt geen kinderen meer en dat is ook prima sociaal en maatschappelijk geaccepteerd.

Ook heel veel dames die wel gewoon een partner hebben bedanken voor de eer.

Nu verkeer ik niet dagelijks in dat soort kringen maar het lijkt me toch niet dat vrouwen die geen kinderen willen anno 2026 eenzaam en alleen achter blijven of men naar ze kijkt als een vreemde eend in de bijt. Het zou zomaar de norm kunnen worden. Want kinderen waarom zou je?
blablablabla
pi_219794609
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 00:55 schreef Elan het volgende:

[..]
Er was altijd van oudsher wel een bepaalde druk omdat veel vrouwen hoe onafhankelijk ook nu eenmaal rammelende eierstokken kregen rond een bepaalde leeftijd. En om aan een baby te beginnen geniet een stabiele relatie toch uiteindelijk de voorkeur boven een donor en alleen je kind opvoeden. Dus dan werden er vaak wel concessies gedaan. Echter is dat tegenwoordig veel minder een ding. Zat vrouwen willen überhaupt geen kinderen meer en dat is ook prima sociaal en maatschappelijk geaccepteerd.

Ik heb van zeer dichtbij mee kunnen maken hoe zulke dingen werken. En helaas meer dan eenmalig. Maar in die gevallen waren er uiteindelijk wél kinderen in het spel en ik ben er nog niet zo van overtuigd of het voor de samenleving goed is dat er vrouwen zijn die kinderen bewust zonder een vader op laten groeien.

En aan de andere kant van het spectrum zijn er vrouwen die bewust partnerloos en kinderloos blijven. Helemaal hun eigen keuze en niks mis mee. Maar dat is denk ik niet helemaal hoe ons biologische brein geprogrammeerd is.
  zaterdag 10 januari 2026 @ 02:09:06 #255
396386 sturmpie
for night & nature
pi_219794965
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 01:00 schreef Vliegbaard het volgende:
biologische brei
dat is de grote vraag

de essentie

het brein, daar zijn al veel boeken over geschreven, en er zijn al heel veel breinen ontleedt, en niet
alleen breinen, ook kikkers, muizen, etc...

het moment en het brein, is het brein het moment, jazeker wel, daar draait 't om, het moment, het brein.
het brein heeft 'n zwarte kern volgens de wetenschap waar parkinson 'n relatie heeft, dat is deep state chemistry oid.

nasa vraagt zich af, wat is zwarte materie, oftewel, wat is zwart, hebben we 't over de zwarte kern in de hersenen, dat zou theoretisch gezien 'n spiegel zijn, of 'n membraam van licht, je kan er allerlei onzin op los laten, 't moment laat je niet los, dat blijft je altijd achtervolgen, tot je bewustzijn uitschakelt, tot de suiker in je hersenen
op is.

biologisch brein ? kortgezegd, het brein, de brains, het koppie.

we vragen ons dagelijks af wat we zijn, we kijken naar de vagina, genen, chromosomen, hormonen, zwarte kern.
en dat allemaal via moment, dat moment is bewustzijn, krijg jij 'n klap tegen je hoofd en ga je KO, je weet
niks meer, en zo komen we erachter dat leven gevoelig is, zoals temperatuur en geluid
  zaterdag 10 januari 2026 @ 02:23:46 #256
396386 sturmpie
for night & nature
pi_219794999
Vrouwen willen geen man meer, waar robotisering ... ?

Hetero mannen willen ook niet meer leven is bekend want de meerderheis is gay tegenwoordig in europa
  zaterdag 10 januari 2026 @ 05:51:22 #257
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219795403
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 00:35 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat is de groeiende groep vrouwen waar dit artikel over gaat. Verdienen genoeg om hun eigen broek op te houden en menen al dan niet terecht geen kerel in hun leven nodig te hebben. Of kinderen. Die denken dat zingeving vooral zit in onafhankelijkheid en emotionele emancipatie.
Een wijntje en lunchen met de dinnetjes en vooral zeeën tijd voor jezelf.
Dat is de tijdgeest, een moderne vent die verkering zoekt, pakt het vliegtuig in december naar de Filipijnen , Thailand of Cambodja met vakantie en vind daar een nieuwe vriendin en gaat ieder jaar daar een maandje heen
lang leve het internet

[ Bericht 0% gewijzigd door michaelmoore op 10-01-2026 09:48:05 ]
  zaterdag 10 januari 2026 @ 05:58:15 #258
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219795411
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 00:55 schreef Elan het volgende:

[..]

Nu verkeer ik niet dagelijks in dat soort kringen maar het lijkt me toch niet dat vrouwen die geen kinderen willen anno 2026 eenzaam en alleen achter blijven of men naar ze kijkt als een vreemde eend in de bijt. Het zou zomaar de norm kunnen worden. Want kinderen waarom zou je?
kinderen hebben dat is tof
zonder kinderen dat is niks leuk
pi_219796502
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 05:58 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Als je jezelf centraal in het universum stelt gelden er andere normen. Dan is een kind alleen maar lastig. En dat is vanaf pak hem beetje de millenials steeds meer de norm geworden.
blablablabla
  zaterdag 10 januari 2026 @ 09:46:21 #260
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219796564
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 09:39 schreef Elan het volgende:

[..]
Als je jezelf centraal in het universum stelt gelden er andere normen. Dan is een kind alleen maar lastig. En dat is vanaf pak hem beetje de millenials steeds meer de norm geworden.
speelt ook mee dat veel jongeren door de woningnood gedwongen thuis wonen ,weliswaar met alle vrijheid ,maar dat er daardoor geen plek is voor gezinsvorming / kinderen of echtgenoot / partner in hun leven
En men dat verkoopt met de mededeling dat het een vrijwillige keuze is, ondanks de rammelende eierstokken
pi_219796664
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 02:23 schreef sturmpie het volgende:
Vrouwen willen geen man meer, waar robotisering ... ?

Hetero mannen willen ook niet meer leven is bekend want de meerderheis is gay tegenwoordig in europa
Ja, die hetero mannen gaan blijkbaar allemaal naar Thailand. Leer veel van dit topic :P
pi_219796745
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 05:58 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Kinderen hebben is ook leuk, maar wel slechts als die kinderen niet door religieuze leiders zijn gevormd.
Ze verdienen de ruimte om hun eigen vragen te stellen, hun eigen nieuwsgierigheid te volgen en hun eigen waarden te ontdekken.
Pas dan ontstaat er een opvoeding die werkelijk bijdraagt aan hun vrijheid en menselijkheid.
pi_219796747
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 10:03 schreef Koettie het volgende:

[..]
Ja, die hetero mannen gaan blijkbaar allemaal naar Thailand. Leer veel van dit topic :P
Niets mis met Thailand. Gewoon je eigen vrouw meenemen (die heeft tenminste geen ‘verassing’ hangen) en genieten van de prachtige natuur, de cultuur, de mensen en natuurlijk: het eten!
  zaterdag 10 januari 2026 @ 10:17:28 #264
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219796768
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 10:03 schreef Koettie het volgende:

[..]
is lekker warm en goedkoop en heel veel vriendelijke dames
  zaterdag 10 januari 2026 @ 10:19:06 #265
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219796771
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 10:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Niets mis met Thailand. Gewoon je eigen vrouw meenemen (die heeft tenminste geen ‘verassing’ hangen) en genieten van de prachtige natuur, de cultuur, de mensen en natuurlijk: het eten!
en in de filipijen is de natuur nofg veel gevarieerdeer , veel watervallen en overal spotgoedkope resorts, beetje wegblijven van de hotspots als El Nido
want prachtige stranden zijn overal
pi_219796780
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 10:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik zeg nergens dat er wat mis is met Thailand of daar vrouwen scoren. Denk dat de Nederlandse vrouwen dat ook geen enkel probleem vinden.
  zaterdag 10 januari 2026 @ 10:23:08 #267
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219796791
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 10:20 schreef Koettie het volgende:

[..]
Ik zeg nergens dat er wat mis is met Thailand of daar vrouwen scoren. Denk dat de Nederlandse vrouwen dat ook geen enkel probleem vinden.
Nederlandse single vrouwen gaan liever naar Afrika , daar zijn ook mooie stranden
pi_219796796
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 10:20 schreef Koettie het volgende:

[..]
Daar puur naartoe gaat om vrouwen te scoren vind ik niet helemaal kies (het blijft dan toch gebruikmaken van een economische machtspositie). Maar ik vind het vooral zonde dat Thailand de naam heeft als seksbestemming. Ik kom er altijd graag.
pi_219796802
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 09:46 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
speelt ook mee dat veel jongeren door de woningnood gedwongen thuis wonen ,weliswaar met alle vrijheid ,maar dat er daardoor geen plek is voor gezinsvorming / kinderen of echtgenoot / partner in hun leven
En men dat verkoopt met de mededeling dat het een vrijwillige keuze is, ondanks de rammelende eierstokken
Woonruimte is wel echt een ding. Mn ene zusje heeft een dochter en zouden graag nog een kind willen. Maar mn nichtje slaapt in een kamer ter grote van een kast dus een tweede past niet en iets anders kunnen ze niet vinden. Weet dat ze daar soms erg verdrietig over is. Andere zus is nu single maar zou graag gezin/kind hebben maar ook haar woning is niet geschikt. Eerste jaar kan het nog bij haar op de kamer maar in een eenslaapkamer appartement wordt het erg onhandig op termijn.
  zaterdag 10 januari 2026 @ 10:28:29 #270
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219796813
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 10:27 schreef Koettie het volgende:

[..]
Woonruimte is wel echt een ding. Mn ene zusje heeft een dochter en zouden graag nog een kind willen. Maar mn nichtje slaapt in een kamer ter grote van een kast dus een tweede past niet en iets anders kunnen ze niet vinden. Weet dat ze daar soms erg verdrietig over is. Andere zus is nu single maar zou graag gezin/kind hebben maar ook haar woning is niet geschikt. Eerste jaar kan het nog bij haar op de kamer maar in een eenslaapkamer appartement wordt het erg onhandig op termijn.
ik heb er twee op kamers die geen woonruimte krijgen en daarmee ook geen vaste relatie
(niet mijn kinderen hoor, die wonen prachtig)
pi_219797291
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 09:46 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Je moet die woningnood ook niet groter maken dan het is want nogmaals zodra je met twee inkomens iets wil kopen is er in eigenlijk elke regio wel woningaanbod. Was het niet zo dat zo dat hoe welvarender een land is hoe minder kinderen vrouwen krijgen?

Verder snap ik wel dat vrouwen zich niet langer als broedkip laten gebruiken, waarom zou je. Er is anticonceptie, datingapps en Nederland is grotendeels overvol.
blablablabla
  zaterdag 10 januari 2026 @ 11:44:33 #272
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219797505
quote:

[..]
Totdat de verblijfsvergunning binnen is doorgaans.

Ik heb aardig wat postorderbruid-constructies van dichtbij gezien en op één uitzondering na die ook meer op een verstandshuwelijk leek tussen gelijkwaardige mensen gingen ze allemaal kapot en bleef er een nogal zielige, incompetente man achter. Je kunt het natuurlijk nog een keer doen maar het is niet best voor je zelfvertrouwen op de lange termijn.

Als oudere kies je voor een vrouw die ook uit de kinderen is uiteraard, anders ben je dom bezig he
Begint het verhaal weer overnieuw, nu met de kinderen van een ander , dat is niet handig

Daarnaast duurt een MVV verblijfsvergunning 5 jaar, tot het paspoort aangevraagd kan worden, gaat de dame voor die tijd weg van je, dan vervalt de status als referent in de MVV vergunning en moet ze terug naar het land van oorsprong
https://ind.nl/nl/aanvraa(...)ng-vanuit-buitenland

Dus het is beter voor beiden als het een goed afgewogen beslissing is

Dus het is niet zo eenvoudig als jij hier ter plekke uit je duim zuigt

[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 10-01-2026 14:55:44 ]
  zaterdag 10 januari 2026 @ 11:57:26 #273
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219797581
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 11:44 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Als oudere kies je voor een vrouw die ook uit de kinderen is uiteraard, anders ben je dom bezig he
Begint het verhaal weer overnieuw met de kinderen van een ander , dat is niet handig

Daarnaast duurt een MVV verblijfsvergunning 5 jaar, tot het paspoort aangevraagd kan worden, gaat de dame voor die tijd weg van je, dan vervalt je status als referent in de MVV vergunning en moet ze terug naar het land van oorsprong
https://ind.nl/nl/aanvraa(...)ng-vanuit-buitenland

Dus het is beter voor beiden als het een goed afgewogen beslissing is

Dus het is niet zo eenvoudig als jij hier ter plekke uit je duim zuigt

Ik weet niet wat ik uit mijn duim zuig, want ik heb het geen moment gehad over termijnen van verblijfsvergunningen of waar jij het maar over hebt.
  zaterdag 10 januari 2026 @ 12:00:43 #274
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219797601
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 11:57 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik weet niet wat ik uit mijn duim zuig, want ik heb het geen moment gehad over termijnen van verblijfsvergunningen of waar jij het maar over hebt.
Dat een partner uit een ander land niet anders is als een partner uit eigen land

Het is in beide gevallen altijd een grote stap om samen te gaan wonen en kan heel goed gaan , juist omdat het zo een grote stap is

nadeel is dat vaak de diplomas niets waard zijn hier , ook het rijbewijs is soms niet geschikt voor omwisseling

[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 10-01-2026 14:55:14 ]
pi_219797617
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 12:00 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
nou dat een vrouw uit een ander land niet anders is als een vrouw uit het eigen land

Het is in beide gevallen een grote stap om samen te gaan wonen en kan heel goed gaan , juist omdat het zo een grote stap is

nadeel is dat vaak de diplomas niet veel waard zijn hier , ook het rijbewijs is soms niet geschikt voor omwisseling
Een vrouw bestel je doorgaans niet uit een Wehkamp-boekje hè? Dat dat voor jou schijnbaar wel zo werkt wil niet zeggen dat dat normaal is.
  zaterdag 10 januari 2026 @ 12:04:43 #276
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219797632
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 12:02 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Een vrouw bestel je doorgaans niet uit een Wehkamp-boekje hè? Dat dat voor jou schijnbaar wel zo werkt wil niet zeggen dat dat normaal is.
klopt , een partner daar kom je tegenwoordig via internet aan, via tinder ofzo , dat is heel normaal

wehkamp boeken bestaan niet meer

[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 10-01-2026 13:34:19 ]
pi_219797637
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 12:04 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
klopt , die kom je tegenwoordig via internet aan via tinder ofzo , die werkt internationaal

wehkamp boeken bestaan niet meer
Joh…
  zaterdag 10 januari 2026 @ 12:26:00 #278
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219797787
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 12:05 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Joh…
Ja echt , als je op vakantie bent , en je opent Tinder , dan zie je allemaal mensen die verkering zoeken, net als in Nederland , ook ladyboys

Of wist je niet dat men in het buitenland ook mobieltjes heeft met apps
men kan jou ook vinden dan, en dat gebeurt
In Bulgarije krijg je allemaal rijke Russinen

[ Bericht 3% gewijzigd door michaelmoore op 10-01-2026 14:54:19 ]
pi_219797806
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 12:02 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Een vrouw bestel je doorgaans niet uit een Wehkamp-boekje hè?
Marco Borsato wel. Al heb ik het gevoel dat hij niet 100% tevreden was, maar dat wil ik niet bij Leontien leggen.
  zaterdag 10 januari 2026 @ 12:29:03 #280
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219797817
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 12:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Marco Borsato wel. Al heb ik het gevoel dat hij niet 100% tevreden was, maar dat wil ik niet bij Leontien leggen.
Dat kan ook wel via Tinder gegaan zijn

Maar dat vrouwen geen man meer willen dat is niet waar , geen getrouwde man, dat kan goed zijn

Is hetzelfde is als je in de sloot achter je huis gaat vissen op makreel
ik garandeer je dat gaat niet lukken, en dat is niet de schuld van de makreel

[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 10-01-2026 14:52:48 ]
  zaterdag 10 januari 2026 @ 14:57:09 #281
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219799131
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 11:57 schreef Qarrad het volgende:

[..]
nou dat je heel veel onzin kletst uit de onderbuik en helemaal niets ergens vanaf weet
  zaterdag 10 januari 2026 @ 15:27:56 #282
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219799439
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 14:57 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
nou dat je heel veel onzin kletst uit de onderbuik en helemaal niets ergens vanaf weet
Ik heb een paar decennia aan ervaring met nieuwkomers. Daar zaten ook stereotype postorderbruid-constructies tussen en op één geval na -dat meer weg had van zo'n verstandshuwelijk als jij beschrijft- waren dat allemaal verdrietige casussen met een verdrietige afloop voor meestal de man die nadat de verblijfsvergunning na 3 en later na 5 jaar binnen was alleen achterbleef.

Dan heb ik het dus niet over mensen die elkaar gewoon via internet of apps ontmoetten maar echt vrouwen die besteld worden via een bureau/website. Daar zat in het fundament al iets ongelijkwaardigs in en dat vertaalde zich in de loop van de relatie in een hoop verdriet en teleurstellingen.

In 75% van de gevallen ging het om Oost-Europese vrouwen en de rest over Oost-Aziatische vrouwen. Die laatsten waren het kwetsbaarst voor ongelijkwaardige toestanden en die gunde je ook dat leven weg van de loser die ze gekocht had. De Russische, Oekraïense en Wit-Russische dames waren veel uitgesprokener en zelfbewuster bezig met hun insteek en vertelden hun echtgenoot ook gewoon dat als ie zich zo horkerig bleef gedragen dat ze dan weggingen.

De meeste kerels ondergingen dat, probeerden het beter te doen maar konden niet beter. Sommigen gingen in het tegenoffensief en dreigden haar dan uit te laten zetten. Een vrouw die ik kende is halverwege de jaren '90 zelfs vermoord.

Maar vertel me nog eens dat ik niks weet.
  zaterdag 10 januari 2026 @ 16:06:05 #283
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219799871
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 15:27 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik heb een paar decennia aan ervaring met nieuwkomers. Daar zaten ook stereotype postorderbruid-constructies tussen en op één geval na -dat meer weg had van zo'n verstandshuwelijk als jij beschrijft- waren dat allemaal verdrietige casussen met een verdrietige afloop voor meestal de man die nadat de verblijfsvergunning na 3 en later na 5 jaar binnen was alleen achterbleef.

Dan heb ik het dus niet over mensen die elkaar gewoon via internet of apps ontmoetten maar echt vrouwen die besteld worden via een bureau/website. Daar zat in het fundament al iets ongelijkwaardigs in en dat vertaalde zich in de loop van de relatie in een hoop verdriet en teleurstellingen.

In 75% van de gevallen ging het om Oost-Europese vrouwen en de rest over Oost-Aziatische vrouwen. Die laatsten waren het kwetsbaarst voor ongelijkwaardige toestanden en die gunde je ook dat leven weg van de loser die ze gekocht had. De Russische, Oekraïense en Wit-Russische dames waren veel uitgesprokener en zelfbewuster bezig met hun insteek en vertelden hun echtgenoot ook gewoon dat als ie zich zo horkerig bleef gedragen dat ze dan weggingen.

De meeste kerels ondergingen dat, probeerden het beter te doen maar konden niet beter. Sommigen gingen in het tegenoffensief en dreigden haar dan uit te laten zetten. Een vrouw die ik kende is halverwege de jaren '90 zelfs vermoord.

kletskoek

je doet of alle vrouwen oplichters zijn
de aziatische mannen dat zijn vaak luie donders die een vrouw zwanger maken en dan snel ervandoor gaan, dat is de reden er zoveel single vrouwen met een of twee kinderen zijn

een relatie met een buitenlandse vrouw is niet veel anders dan een relatie met een Nederlandse vrouw, kan goed gaan , en kan fout gaan
  zaterdag 10 januari 2026 @ 16:11:24 #284
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219799928
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 16:06 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
kletskoek

je doet of alle vrouwen oplichters zijn
Nee, mijn ervaring is dat de stereotype postorderbruiden en dus niet "alle vrouwen" een agenda hebben.
quote:
de aziatische mannen dat zijn vaak luie donders die een vrouw zwanger maken en dan snel ervandoor gaan, dat is de reden er zoveel single vrouwen met een of twee kinderen zijn
"Je doet of alle mannen onverantwoordelijke luilakken zijn"
  zaterdag 10 januari 2026 @ 16:13:28 #285
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219799943
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 16:11 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Nee, mijn ervaring is dat de stereotype postorderbruiden en dus niet "alle vrouwen" een agenda hebben.

de stereotype postorder vrouw bestaat niet , mischien vroeger

er is geen sprake van postorder
men leert elkaar kennen via tinder net als hier tegenwoordig normaal is en niet via de post

en er gaat 1 of 2 short visit saan vooraf , van 90 dagen max
er is geen verschil met een nederlandse relatie , de taal leren dat is een dingetje en inburgeren , hoe heet de koning, wat is de hoofdstad enzo
en gaat het binen 5 jaar misdan moet de dame of heer weer terug
  Moderator zaterdag 10 januari 2026 @ 16:17:54 #286
441859 crew  Lenny77
pi_219799972
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 16:13 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

men leert elkaar kennen via tinder net als hier tegenwoordig normaal is en niet via de post

er is geen verschil met een nederlandse relatie , alleen de taal leren dat is een dingetje en inburgeren , hoe heet de koning enzo

Maar de mannen zoeken wel specifiek in die regio en die vrouwen zetten hun zoekopdracht ook wereldwijd. Heel toevallig een natuurlijke kennismaking is dit niet he?
Plus er zijn nog genoeg sites die mannen in contact brengen met Aziatische of Oost Europese vrouwen..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zaterdag 10 januari 2026 @ 16:18:42 #287
441859 crew  Lenny77
pi_219799978
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 15:27 schreef Qarrad het volgende:

Maar ok, jij weet er dus duidelijk niets van...
:|W
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 10 januari 2026 @ 16:19:18 #288
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219799986
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 16:17 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Maar de mannen zoeken wel specifiek in die regio en die vrouwen zetten hun zoekopdracht ook wereldwijd. Heel toevallig een natuurlijke toevallige kennismaking is dit niet he?
Plus er zijn nog genoeg sites die mannen in contact brengen met Aziatische of Oost Europese vrouwen..
een zoekopdracht is altijd lokaal dacht ik
in bulgarije krijg je mensen die in Bulgarije wonen of daar vakantie houden
  zaterdag 10 januari 2026 @ 16:20:22 #289
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219799996
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 16:13 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Mijn ervaring is ook van vroeger.
Overigens bestaat dit nog steeds.
quote:
https://www.asiandating.com/
https://www.ukrainedate.com/en/landing/home
https://www.afrointroductions.com/
https://www.filipinocupid.com/
quote:
er is geen verschil met een nederlandse relatie , de taal leren dat is een dingetje en inburgeren , hoe heet de koning enzo

Ja joh, vandaar dat die mannen ook zelf hardop zeggen dat ze een Filippijnse/Indonesische/Oekraïense willen want die zijn veel vrouwelijker, verzorgender etc. etc. Dat is omdat er geen verschil is.
  zaterdag 10 januari 2026 @ 16:21:39 #290
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219800010
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 16:20 schreef Qarrad het volgende:

[..]
[..]
[..]
Ja joh, vandaar dat die mannen ook zelf hardop zeggen dat ze een Filippijnse/Indonesische/Oekraïense willen want die zijn veel vrouwelijker, verzorgender etc. etc. Dat is omdat er geen verschil is.
oekrainsche vrouwen en russinen zijn wel veel intelligenter en meer beleesd en erg creatief

Filipijnse vrouwen zijn heel erg zorgzaam , de Flilipijnse verpleegster is wereldwijd bekend en erg sexueel ingesteld

[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 10-01-2026 16:32:50 ]
  zaterdag 10 januari 2026 @ 16:22:52 #291
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219800029
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 16:21 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
oekrainsche vrouwen en russinen zijn wel veel intelligenter en meer beleesd en erg creatief
"Je doet net alsof Oost-Europese vrouwen veel slimmer zijn"

En het is belezen. _O-
  zaterdag 10 januari 2026 @ 16:23:41 #292
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219800037
Werkelijk, wat een racistische stereotypes. Het enige wat nog ontbreekt is de gebruikelijke seksualisering van Afrikaanse vrouwen.
  zaterdag 10 januari 2026 @ 16:24:57 #293
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219800053
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 16:22 schreef Qarrad het volgende:

[..]
"Je doet net alsof Oost-Europese vrouwen veel slimmer zijn"

En het is belezen. _O-
ja dat is mijn ervaring wel ,
ze lezen daar heel veel zware literatuur
  zaterdag 10 januari 2026 @ 16:25:42 #294
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219800060
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 16:23 schreef Qarrad het volgende:
Werkelijk, wat een racistische stereotypes. Het enige wat nog ontbreekt is de gebruikelijke seksualisering van Afrikaanse vrouwen.
sexueel ?? , Afrikaanse vrouwen , nee absoluut niet

de moslim vrouw is totaal niet sexueel ingesteld , absoluut niet

[ Bericht 0% gewijzigd door michaelmoore op 10-01-2026 16:31:46 ]
  zaterdag 10 januari 2026 @ 16:25:56 #295
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219800062
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 16:24 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ja dat is mijn ervaring wel ,
ze lezen daar heel veel zware literatuur
In tegenstelling tot de hyperseksuele Filippijnse rasverpleegsters die nog nooit een boek hebben moeten inzien tijdens hun opleiding.
  zaterdag 10 januari 2026 @ 16:27:17 #296
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219800082
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 16:25 schreef Qarrad het volgende:

[..]
In tegenstelling tot de hyperseksuele Filippijnse rasverpleegsters die nog nooit een boek hebben moeten inzien tijdens hun opleiding.
Filipijnse verpleegsters zijn fantastisch koks en erg zorgzaam
pi_219800089
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 16:20 schreef Qarrad het volgende:

[..]
[..]
[..]
Ze blijken na een aantal jaar in Nederland ook wat vruchtbaarder.
  zaterdag 10 januari 2026 @ 16:28:46 #298
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219800098
Mijn opa dacht ook een lekker gedienstig vrouwtje uit de Oost mee te hebben genomen. Dat mensje heeft 50 jaar lang de scepter gezwaaid over de familie _O_
  zaterdag 10 januari 2026 @ 16:29:19 #299
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219800104
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 16:27 schreef Since2003 het volgende:

[..]
Ze blijken na een aantal jaar in Nederland ook wat vruchtbaarder.
Filpijnse vrouwen zijn dol op kinderen en krijgen ook veel kinderen
pi_219800126
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 16:28 schreef Qarrad het volgende:
Mijn opa dacht ook een lekker gedienstig vrouwtje uit de Oost mee te hebben genomen. Dat mensje heeft 50 jaar lang de scepter gezwaaid over de familie _O_
Jij moet wat aan je haat aan mannen doen hoor.
pi_219800220
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 16:30 schreef Since2003 het volgende:

[..]
Jij moet wat aan je haat aan mannen doen hoor.
Ik schrik hier echt van
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')