abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219775638
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:39 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Je kunt ook kinderen hebben en later geen man meer willen.

En heb jij wel een gelukkig gezinnetje?
Ik heb nog geen kinderen.
  donderdag 8 januari 2026 @ 08:43:13 #102
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_219775641
Met dat gezeik van veel vrouwen tegenwoordig heb je ook helemaal geen zin om daar iets mee aan te gaan en kun je ook beter alleen blijven.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_219775719
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:42 schreef incel het volgende:

[..]
Ik heb nog geen kinderen.
Dat wisten we al.
pi_219775732
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:55 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Dat wisten we al.
Oke en ben je nu blij of is dit een win voor jou of vertel me even hoe dit werkt.
  donderdag 8 januari 2026 @ 08:56:31 #105
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219775734
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:43 schreef PzKpfw het volgende:
Met dat gezeik van veel vrouwen tegenwoordig heb je ook helemaal geen zin om daar iets mee aan te gaan en kun je ook beter alleen blijven.
een aziatische juf hierheen halen op short visum dat is mij nog het beste bevallen

dan ben je naar 3 maanden weer vrijgezel als ze terug naar huis is gegaan en kun je daar eventueel weer heen op visite , fiscaal blijf je dan toch single

Nogmaals aziatische vrouwen zijn niets gewend en leefden niet duur , en zijn absoluut niet duur
,
Nederlandse vrouwen daar zijn soms hele dure bij, met twee keer per week duur uit eten , dure garage rekeningen , dure kapper , dure meubels, gewoon dure smaak enz

eventueel kun je dan het jaar erop weer een short visum termijn doen met een uit een ander land

[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 08-01-2026 09:06:06 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:01:03 #106
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219775771
quote:
7s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:12 schreef HSG het volgende:

[..]
Misschien moet je niet steeds achter de verkeerde vrouw aangaan.
Met andere woorden: denk eens met je hersenen en niet met je pik.
een dure vrouw hoeft niet verkeerd te zijn ,
die is gewoon een duur leven gewend voor zicjhzelf en geeft zelf ook veel uit en dan ook met jou

van hele dure kleding en dure vakanties naar een normaal leven dat is ff anders
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:01:15 #107
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219775776
https://www.nrc.nl/nieuws(...)phere-op-in-a4916546

Mooi artikel :)

"Mannen hebben het idee dat feminisme ten koste gaan van hen. En daar speelt de manosphere op in"

Dus in plaats van dat er constructief wordt gewerkt aan een beter begrip dat feminisme draait om gelijke kansen, wordt er een kloof gecreëerd en geëxploiteerd door mensen met een financieel belang en dan nog iets met ego. En helaas heeft dat een nogal ontwrichtend effect, gezien dat er nu jongetjes rondlopen die onbeschaamd het kiesrecht voor vrouwen ter discussie willen stellen.
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:03:00 #108
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219775792
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:56 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
een aziatische juf hierheen halen op short visum dat is mij nog het beste bevallen

dan ben je naar 3 maanden weer vrijgezel als ze terug naar huis is gegaan en kun je daar eventueel weer heen op visite , fiscaal blijf je dan toch single

eventueel kun je dan het jaar erop weer een short visum termijn doen met een uit een ander land
Je bent een oude kerel, en dit gaat om jongedames neem ik aan?
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:06:46 #109
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219775840
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:03 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Je bent een oude kerel, en dit gaat om jongedames neem ik aan?
nou als jij 45 een jonge dame noemt, voor mij is dat een jonge dame ja, wel ouder dan mijn dochters
maar er zijn er bij met een zeer goede geneeskunde verpleeg opleiding dat is ook wel handig

Zo een prive nurse

Filipijnse vrouwen zijn de beste verpleegsters ter wereld , daar staan ze om bekend , daar studeren ze ook allemeal verpleegkunde , veel registered nurses daar ,

een jong kind van 30 daar krijg ik geen visum voor, maar dat zou ik ook niet willen , net of je met je dochter zit te kletsen

[ Bericht 3% gewijzigd door michaelmoore op 08-01-2026 09:14:20 ]
  Moderator / Colorchick donderdag 8 januari 2026 @ 09:08:43 #110
382129 crew  Donna
pi_219775853
Nu het toch over geld gaat. Veel volwassen mannen kunnen echt niet met geld om gaan, dat vind ik echt echt een afknapper.

Zo 1 die aan het begin van de maand 3 PS5 games en 2 paar nieuwe schoenen koopt en dan 2 weken later nergens meer geld voor heeft.
Nou ben ik heel goed met geld (en niet duur haha) dus waarschijnlijk zit het 'm daar ook in dat ik dat echt erg vind. Je bent volwassen, kom op.
pi_219775947
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:01 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
een dure vrouw hoeft niet verkeerd te zijn ,
die is gewoon een duur leven gewend voor zicjhzelf en geeft zelf ook veel uit en dan ook met jou

van hele dure kleding en dure vakanties naar een normaal leven dat is ff anders
Wat klaag je dan?

quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:08 schreef Donna het volgende:
Nu het toch over geld gaat. Veel volwassen mannen kunnen echt niet met geld om gaan, dat vind ik echt echt een afknapper.

Zo 1 die aan het begin van de maand 3 PS5 games en 2 paar nieuwe schoenen koopt en dan 2 weken later nergens meer geld voor heeft.
Nou ben ik heel goed met geld (en niet duur haha) dus waarschijnlijk zit het 'm daar ook in dat ik dat echt erg vind. Je bent volwassen, kom op.
Wat mij vooral opvalt is dat er veel mannen zijn die in het rond roepen wat een vrouw wel en niet mag doen en hoe ze zich moeten gedragen maar zelf absoluut niet het goede voorbeeld zijn.
Corporate translator
pi_219775979
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:56 schreef incel het volgende:

[..]
Oke en ben je nu blij of is dit een win voor jou of vertel me even hoe dit werkt.
Bevestiging van wat je hier aan posts tentoonspreidt.
pi_219776011
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:22 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Bevestiging van wat je hier aan posts tentoonspreidt.
Dus als je geen kinderen hebt is je mening minder waard of zo? lol
pi_219776013
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 23:51 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
er zijn meer dan zat vrouwen in de wereld in dit internet tijdperk,
een man die zegt geen vrouw te kunnen vinden, die wil geen relatie,

of die heeft nog nooit gevlogen naar andere werelddelen , waar iedere westerse man gelijk een godheid is
LOL
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_219776066
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:06 schreef michaelmoore het volgende:
een jong kind van 30 daar krijg ik geen visum voor, maar dat zou ik ook niet willen , net of je met je dochter zit te kletsen
Waarom zou je voor een dame van 30 geen visum kunnen krijgen?
pi_219776089
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:26 schreef incel het volgende:

[..]
Dus als je geen kinderen hebt is je mening minder waard of zo? lol
Dat zeg en beweer ik nergens. Maar als je zelf die mening bent toegedaan, ook prima.
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:35:18 #117
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219776094
quote:
7s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:18 schreef HSG het volgende:

[..]
Wat klaag je dan?
[..]
ik hou niet van zo een duur leven en ik moest ook duur gaan leven
  Moderator donderdag 8 januari 2026 @ 09:35:32 #118
236264 crew  capricia
pi_219776100
Ik ben wel benieuwd of er hier ook mensen bekend zijn met vrouwelijk sekstoerisme.
Landen als Gambia en Kenia, de Caraïbische eilanden enzo.

Is dat anders van aard dan mannelijk sekstoerisme?
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_219776105
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:34 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Dat zeg en beweer ik nergens. Maar als je zelf die mening bent toegedaan, ook prima.
Misschien anders duidelijk zijn wat je precies bedoelt. Het is namelijk altijd een beetje cringe als je op een topic reageert en je hebt van die internethelden die dan persoonlijk gaan worden: "ja maar jij!!!" echt lekker boeiend wat ik doe het gaat om de discussie maar je bent zo blind dan van woede dat de informatie je niet aanstaat dus ga je op de man spelen of zo lol
pi_219776120
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 02:39 schreef oppiedoppie het volgende:
Je vist in de verkeerde poel ofzo.
Misschien heb jij indertijd ook wel in de verkeerde poel gevist, dat je twee vriendjes hebt gehad die jou heel veel geld hebben gekost.
  donderdag 8 januari 2026 @ 09:37:41 #121
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219776122
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:32 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Waarom zou je voor een dame van 30 geen visum kunnen krijgen?
als man van 72 ?? nee dat denk ik niet
als de referent 72 is

ik weet niet maar dat denk ik
zeker geen MVV visum als partner denk ik , maar inderdaad , dat weet ik niet zeker

ik zou het ook niet willen , dus het probleem bestaat niet
pi_219776166
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:36 schreef incel het volgende:

[..]
Misschien anders duidelijk zijn wat je precies bedoelt. Het is namelijk altijd een beetje cringe als je op een topic reageert en je hebt van die internethelden die dan persoonlijk gaan worden: "ja maar jij!!!" echt lekker boeiend wat ik doe het gaat om de discussie maar je bent zo blind dan van woede dat de informatie je niet aanstaat dus ga je op de man spelen of zo lol
Ik zeg alleen dat uit je manier van posten hier (maar zeker in andere topics) blijkt dat je geen kinderen hebt. That’s all.

Jij voelt je aangevallen om werkelijk niks. We leven in een vrij land en ieder zijn mening mag geuit worden. Alleen over bepaalde onderwerpen mag ik die mening dan best op waarde schatten.
pi_219776168
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:37 schreef michaelmoore het volgende:
als man van 72 ?? nee dat denk ik niet
als de referent 72 is

ik weet niet maar dat denk ik
zeker geen MVV visum als partner denk ik , maar inderdaad , dat weet ik niet zeker

ik zou het ook niet willen , dus het probleem bestaat niet
Als de aanvraag voor het visum gewoon aan de regels voldoet, dan krijg je ook gewoon een visum voor een dame van 30.
pi_219776190
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:40 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ik zeg alleen dat uit je manier van posten hier (maar zeker in andere topics) blijkt dat je geen kinderen hebt. That’s all.

Jij voelt je aangevallen om werkelijk niks. We leven in een vrij land en ieder zijn mening mag geuit worden. Alleen over bepaalde onderwerpen mag ik die mening dan best op waarde schatten.
Ah oke, nou bedankt voor de mening. Heel belangrijk verder ook voor de discussie.
pi_219776199
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:35 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ik hou niet van zo een duur leven en ik moest ook duur gaan leven
Je moet niks.
Corporate translator
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')