abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 januari 2026 @ 16:35:55 #1
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_219733266
https://www.ad.nl/gezond/(...)-rijbewijs~ab769b10/

quote:
Veel vrouwen willen geen man meer, want wat moet je met ‘een kamerplant met rijbewijs’?
Veel vrouwen hoeven geen emotioneel onvolwassen man meer. Hij vergt te veel onderhoud en levert te weinig op. Daardoor is de ‘echte’ man de weg kwijt, merkt Debby Gerritsen. Want wat moet hij nu precies doen? Zijn spierballen laten zien, over zijn gevoel praten of juist zijn feministische kant ontwikkelen? Alledrie tegelijk lijkt onmogelijk.

Het aantal hetero single vrouwen groeit, blijkt uit cijfers. Een belangrijke reden: ze hebben geen zin meer in een relatie met een emotioneel onvolwassen partner. „Veel vrouwen zijn de hoofdhuishouding, hoofdcommunicatie, crisismanager, therapeut én agenda-beheerder van hun man. Op TikTok wordt hij een ‘kamerplant met een rijbewijs’ genoemd - weinig functies, veel onderhoud’’, zegt Elles Beijers, managing editor van Elle, in de nieuwste aflevering.

Dat fenomeen heet mankeeping en is schadelijker dan je denkt. Voor vrouwen, omdat zij structureel de emotionele last dragen. Voor mannen omdat zij aantoonbaar gelukkiger zijn in een relatie, juist vanwege die emotionele steun, maar tegelijkertijd steeds moeilijker relaties en vriendschappen aangaan. Inmiddels heeft 15 procent van de mannen geen hechte vriendschappen; in 1990 was dat nog 3 procent.

Diep in onze cultuur
Dat mannen niet praten over gevoelens zit diep in onze cultuur. Terwijl die behoefte er wél is. Mannen en vrouwen hebben dezelfde hersenen: ze voelen hetzelfde. Toch woedt online een felle strijd over wat ‘mannelijk’ zou zijn, aangevoerd door Andrew Tate en zijn toxic masculinity-wannabe’s. Mannen die doodsbang zijn voor vrouwelijke kracht en veranderende gendernormen.

Types als fitfluencer Joel Beukers, die uren in de sportschool doorbrengt en opgewonden raakt van zijn eigen spiegelbeeld. De halfnaakte badkamer- en gymselfies worden gretig gedeeld op sociale media, omlijst met lange betogen over wat een ‘echte man’ zou moeten zijn. Gevoeligheid en empathie horen daar niet bij.

En dan is er de tegenreactie: de performative man. Ook wel de Matcha Man. „De man met een linnen tasje en een feministische klassieker onder zijn arm – het liefst uit tweedehands winkels’’, zegt Elles. „Hij heeft tampons voor zijn vriendinnen en plakt menstruatiekrampstickers op zijn buik om te laten zien dat hij ‘precies weet hoe het voelt’.’’

Het oogt als het perfecte tegenwicht van de Andrew-Tate-bro’s. Maar ook dit is vaak een rol. „Een manier om te zeggen: ik ben niet toxic’’, zegt Elles. „Maar ook gebruikt om makkelijk een date te scoren. Want: oh my god, hij snapt haar zó.’’
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_219733275
Mannen willen ook geen feministische zeikwijf hebben.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 3 januari 2026 @ 16:46:09 #3
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_219733356
Een deel 11 over dit onderwerp?? :')
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_219733859
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 14:51 schreef InzolVC het volgende:

[..]
Vrouwen dragen in feite niet veel bij aan de samenleving. Behalve zorg, entertainment en kinderen baren. Daar valt veel voor te zeggen. Maar wat ik bedoel is vrouwen zijn over het algemeen geen engineers. En doen geen zwaar tilwerk. Zonder mannen gaat deze hele maatschappij ten onder inclusief de vrouwen zelf. De oplossing, als je nog wilt leven in een mooie open maatschappij en niet onder sharia. Is dat vrouwen hun rechten opgeven. Zodat mannen op een behoorlijke manier gezag kunnen uitoefenen en vrouwen kunnen beschermen.

Want stel je voor dat kinderen alle rechten hebben. En ze mogen doen wat ze willen. Dat gaat geheid fout. En dit zien we nu met vrouwen ook. Vrouwen zijn net kinderen. De grootste filosofen uit de menselijke geschiedenis zeiden dit al. Dit wisten ze toen al. We hoeven toch niet het wiel opnieuw uit te vinden?
Wat jij wil ís de sharia. Hanbali variant.

Lood om oud ijzer.

In een 'open maatschappij' leven waarin de helft van de bevolking geen rechten heeft... Hoe verzin je het.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219733955
Ik ben een magneet voor vrouwen. Heb money, macht en status. Al die wijven willen baby met mij.
pi_219733988
De maatschappij heeft mij deze positie gegeven. Ik heb net zoveel seks als een homoseksuele
pi_219734137
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 17:45 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Ik ben een magneet voor vrouwen. Heb money, macht en status. Al die wijven willen baby met mij.
Ok Davey
  zaterdag 3 januari 2026 @ 17:56:40 #8
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219734145
quote:
Lekker bezig maat. Van mij willen ze alleen maar goede gesprekjes en moeite waarvan ik niet eens goed kan begrijpen wat die moeite dan precies in zou moeten houden. Mij is het dat allemaal niet waard, maar als de kosten voor jou aanzienlijk lager liggen snap ik absoluut dat je daar wel oren naar hebt.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_219734313
quote:
Wat doe je dan hier op het Fok! forum en ben je niet bezig met een van die wijven?
pi_219734395
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 18:05 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Wat doe je dan hier op het Fok! forum en ben je niet bezig met een van die wijven?
Ik kan niet 20 keer klaarkomen op een dag
  zaterdag 3 januari 2026 @ 18:23:01 #11
396386 sturmpie
for night & nature
pi_219734541
'n relatie is doorgaans gebaseerd op goede sex, als 'n koppel geniet van de sex dan blijven ze samen, geniet ze er niet zo van dan gaat ze vreemd of regelt wat naast haar kamerplantrelatie, die bestaan ook.

Osho zegt: je kan niet gelukkig worden in 'n relatie.

Zelfverwerkelijking bereik je niet in 'n relatie dat is 'n feit want in 'n relatie ben je met elkaar bezig en heb je simpelweg geen aandacht voor alles buiten de relatie.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  zaterdag 3 januari 2026 @ 18:26:56 #12
396386 sturmpie
for night & nature
pi_219734581
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 18:11 schreef Vvdjemoeder het volgende:

[..]
Ik kan niet 20 keer klaarkomen op een dag
vrouwen komen 20x klaar fietsend per km, die wereld van klaarkomen is nogal verschillend per gender.
mannen worden moe, vrouwen kunnen in principe non stop neuken want ze heeft 'n gat, dat gat gaat niet dicht zolang er iets in zit
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  zaterdag 3 januari 2026 @ 18:30:47 #13
38496 Perrin
pi_219734615
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 18:26 schreef sturmpie het volgende:

[..]
vrouwen komen 20x klaar fietsend per km, die wereld van klaarkomen is nogal verschillend per gender.
mannen worden moe, vrouwen kunnen in principe non stop neuken want ze heeft 'n gat, dat gat gaat niet dicht zolang er iets in zit
Dit is een serieuze kandidaat voor de fok!-awards van 2026.
  zaterdag 3 januari 2026 @ 19:03:12 #14
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219734960
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 16:37 schreef Chadi het volgende:
Mannen willen ook geen feministische zeikwijf hebben.
Een zeikwijf wil niemand, maar er is niks mis met feministisch zijn. Tenminste, als je afgaat op de gangbare definitie en niet alle excessen van mensen die het niet snappen à la "we hebben manne nie meer nodig!"
pi_219735296
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 18:30 schreef Perrin het volgende:

[..]
Dit is een serieuze kandidaat voor de fok!-awards van 2026.
Al durf ik wel te beargumenteren dat een gat juist wel dicht zit wanneer er iets in zit.
"Pools are perfect for holding water"
  zaterdag 3 januari 2026 @ 19:39:05 #16
38496 Perrin
pi_219735314
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 19:37 schreef probeer het volgende:

[..]
Al durf ik wel te beargumenteren dat een gat juist wel dicht zit wanneer er iets in zit.
Ja daar moet ik ook even op mediteren.
  zaterdag 3 januari 2026 @ 20:09:59 #17
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219735768
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 19:03 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Een zeikwijf wil niemand, maar er is niks mis met feministisch zijn. Tenminste, als je afgaat op de gangbare definitie en niet alle excessen van mensen die het niet snappen à la "we hebben manne nie meer nodig!"
zeikwijven heb je niets aan,
een vriendin over laten komen uit thailand of de filipijnen is zeer wel mogelijk

dat bied wederzijds geen verplichtingen anders dan er heen gaan, je keus maken , de ouders verrrassen met een zak rijst ,
het short term visum regelen , vervolgens het ticket voor haar betalen , en dan een bosbloemen bij aankomst en dan gymnastieken iedere nacht
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 3 januari 2026 @ 20:43:23 #18
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219736195
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 20:09 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
zeikwijven heb je niets aan,
een vriendin over laten komen uit thailand of de filipijnen is zeer wel mogelijk

dat bied wederzijds geen verplichtingen anders dan er heen gaan, je keus maken , de ouders verrrassen met een zak rijst ,
het short term visum regelen , vervolgens het ticket voor haar betalen , en dan een bosbloemen bij aankomst en dan gymnastieken iedere nacht
Totdat de verblijfsvergunning binnen is doorgaans. Ik heb aardig wat postorderbruid-constructies van dichtbij gezien en op één uitzondering na die ook meer op een verstandshuwelijk leek tussen gelijkwaardige mensen gingen ze allemaal kapot en bleef er een nogal zielige, incompetente man achter. Je kunt het natuurlijk nog een keer doen maar het is niet best voor je zelfvertrouwen op de lange termijn.

Of ken jij er waarvan de man geen engbek is en waarbij de man en vrouw nog steeds gelukkig samen zijn?
  zaterdag 3 januari 2026 @ 20:48:26 #19
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219736284
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 20:43 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Totdat de verblijfsvergunning binnen is doorgaans.
Ik heb aardig wat postorderbruid-constructies van dichtbij gezien en op één uitzondering na die ook meer op een verstandshuwelijk leek tussen gelijkwaardige mensen gingen ze allemaal kapot en bleef er een nogal zielige, incompetente man achter. Je kunt het natuurlijk nog een keer doen maar het is niet best voor je zelfvertrouwen op de lange termijn.

Of ken jij er waarvan de man geen engbek is en waarbij de man en vrouw nog steeds gelukkig samen zijn?
met een vrienden visum krijg je NOOIT een verblijfsvergunning

https://www.nederlandwere(...)m/aanvragen-thailand
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_219736317
quote:
Ik heb aardig wat postorderbruid-constructies van dichtbij gezien en op één uitzondering na die ook meer op een verstandshuwelijk leek tussen gelijkwaardige mensen gingen ze allemaal kapot en bleef er een nogal zielige, incompetente man achter.
Er zitten natuurlijk gevallen bij waarbij de postorderbruid het alleen te doen is om hier een verblijfsvergunning en uiteindelijk de Nederlandse nationaliteit te krijgen. Die zijn natuurlijk weg zodra ze dat binnen hebben.

Bij de mannen die een postorderbruid laten komen zitten natuurlijk ook types die een soort huisslaaf willen. Die zijn natuurlijk ook weg zodra ze de kans krijgen.

Dit neemt niet weg dat er zowel bij de mannen als bij de vrouwen er types bij zitten die wel degelijk de intentie hebben om er een goed huwelijk van te maken.
  zaterdag 3 januari 2026 @ 20:51:41 #21
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219736335
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 20:50 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Er zitten natuurlijk gevallen bij waarbij de postorderbruid het alleen te doen is om hier een verblijfsvergunning en uiteindelijk de Nederlandse nationaliteit te krijgen. Die zijn natuurlijk weg zodra ze dat binnen hebben.

Bij de mannen die een postorderbruid laten komen zitten natuurlijk ook types die een soort huisslaaf willen. Die zijn natuurlijk ook weg zodra ze de kans krijgen.

Dit neemt niet weg dat er zowel bij de mannen als bij de vrouwen er types bij zitten die wel degelijk de intentie hebben om er een goed huwelijk van te maken.
noee er zijn zat mensen die daarheen gaan en de vriendin overlaten komen voor maximaal 3 maanden

dan heeft er geen mens recht op een langer verblijf het is gewoon een vakantievisum, dat heb jij zelf ook nodig als je langere tijd daar heen wilt dan drie weken

heeft helemaal niets met een huwelijk van doen

voor een huwelijk/ lang verblijf / permanent visum heb je een MVV nodig , die krijg je niet zomaar ,
dan moet de aanstaande partner een gedegen examen voor afleggen op de ambassade in het betreffende land

quote:
AI-overzicht
Een MVV (Machtiging tot Voorlopig Verblijf) is een inreisvisum (Type D) voor Nederland, nodig voor verblijven van meer dan 90 dagen voor doeleinden zoals werken, studeren, of bij familie, en dient als start voor je verblijfsvergunning; je vraagt deze aan bij een Nederlandse ambassade/consulaat nadat je aanvraag is goedgekeurd, reist binnen 90 dagen naar Nederland, en haalt je uiteindelijke verblijfsvergunning op bij de Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND).
Wat het is
Inreisvisum (Type D): Hiermee mag je Nederland inreizen en door het Schengengebied reizen voor maximaal 90 dagen, maar het is vooral bedoeld als toegangspoort tot Nederland voor een langer verblijf.
Voorbereiding op verblijfsvergunning: De MVV is een sticker in je paspoort die je nodig hebt om naar Nederland te komen en je verblijfsvergunning (voor werk, studie, etc.) bij de IND op te halen.

[ Bericht 8% gewijzigd door michaelmoore op 03-01-2026 20:56:44 ]
  zaterdag 3 januari 2026 @ 20:55:47 #22
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219736418
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 20:50 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]

Wat dus zelden lukt omdat een van beiden of allebei sociaal incompetent zijn of teleurgesteld of zich bewust worden van rechten en zo.
  zaterdag 3 januari 2026 @ 20:56:14 #23
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219736427
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 20:48 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
met een vrienden visum krijg je NOOIT een verblijfsvergunning

Ik kan deze reactie niet plaatsen. Waar heb ik het over vrienden of visa?
  zaterdag 3 januari 2026 @ 20:57:13 #24
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219736441
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 20:56 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik kan deze reactie niet plaatsen. Waar heb ik het over vrienden of visa?
er zin twee soorten visa , MVV en toerist
pi_219736442
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 20:51 schreef michaelmoore het volgende:
noee er zijn zat mensen die daarheen gaan en de vriendin overlaten komen voor maximaal 3 maanden

dan heeft er geen mens recht op een langer verblijf het is gewoon een vakantievisum, dat heb jij zelf ook nodig als je langere tijd daar heen wilt dan drie weken

heeft helemaal niets met een huwelijk van doen
Maar dan moet ze na drie maanden dus terug?
  zaterdag 3 januari 2026 @ 20:57:26 #26
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219736449
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 20:57 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Maar dan moet ze na drie maanden dus terug?
yep
mag ook eerder , maximaal 3 maanden
en je moet aantoonbaar een retour ticket aanschaffen

enen toerist visum voor nederland / schengen gebied is erg eenvoudig te regelen
  zaterdag 3 januari 2026 @ 21:01:09 #27
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219736513
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 20:55 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Wat dus zelden lukt omdat een van beiden of allebei sociaal incompetent zijn of teleurgesteld of zich bewust worden van rechten en zo.
ik heb ook heel wat visa greregeld , toerist 3 mnd en MVV ook
op een gegeven moment krijg je er handigheid in

ook met een MVV moet ze terug als je bij de IND aangeeft dat het vriendschap over is
pi_219736543
Jullie weten er kennelijk nogal veel vanaf.

Nu heb ik begrepen dat de wet nogal wat eisen stelt als je een partner uit het buitenland wil laten komen. Je moet voldoende inkomen hebben, je moet een geschikte woning hebben, en de buitenlandse partner moet al in het land van herkomst een inburgeringscursus volgen.

Ik heb ooit gehoord dat er een manier is om bepaalde dingen te omzeilen. Je reist naar je beoogde vriendin in het buitenland. Je begint een relatie en je maakt haar zwanger. Als het kind geboren wordt, erken je het kind en dan krijgt het kind dus de Nederlandse nationaliteit. Je vriendin wordt dan de moeder van een Nederlands kind en dan schijnt het makkelijker te zijn om haar naar Nederland te laten komen.
pi_219736565
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 21:03 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Jullie weten er kennelijk nogal veel vanaf.

Nu heb ik begrepen dat de wet nogal wat eisen stelt als je een partner uit het buitenland wil laten komen. Je moet voldoende inkomen hebben, je moet een geschikte woning hebben, en de buitenlandse partner moet al in het land van herkomst een inburgeringscursus volgen.

Ik heb ooit gehoord dat er een manier is om bepaalde dingen te omzeilen. Je reist naar je beoogde vriendin in het buitenland. Je begint een relatie en je maakt haar zwanger. Als het kind geboren wordt, erken je het kind en dan krijgt het kind dus de Nederlandse nationaliteit. Je vriendin wordt dan de moeder van een Nederlands kind en dan schijnt het makkelijker te zijn om haar naar Nederland te laten komen.
Dat heet een Chavez baby

Maar ik dacht dat de buitenlandse partner dan maar tijdelijk verblijfsrecht heeft van 5 jaar, en dat als die niet meer voldoende het kind verzorgt het verblijfsrecht ingetrokken KAN worden
  zaterdag 3 januari 2026 @ 21:05:13 #30
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219736574
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 21:03 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik heb ooit gehoord dat er een manier is om bepaalde dingen te omzeilen. Je reist naar je beoogde vriendin in het buitenland. Je begint een relatie en je maakt haar zwanger.

Als het kind geboren wordt, erken je het kind en dan krijgt het kind dus de Nederlandse nationaliteit.
Je vriendin wordt dan de moeder van een Nederlands kind en dan schijnt het makkelijker te zijn om haar naar Nederland te laten komen.
nee dat is lulkoek

dat heb je ooit nooit gehoord , onzin klets , al maak je half thailand zwanger dat zoek je maar lekker uit

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 21:04 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:

[..]
Dat heet een Chavez baby

Maar ik dacht dat de buitenlandse partner dan maar tijdelijk verblijfsrecht heeft van 5 jaar, en dat als die niet meer voldoende het kind verzorgt het verblijfsrecht ingetrokken KAN worden
ook onzin

na 5 jaar kan ze een EU paspoort aanvragen
dat wel, de beslissing ligt altijd bij de IND

in het land van oorsprong bij de ambassade in het betreffende land en hier bij de politie in samenwerking met de IND

[ Bericht 5% gewijzigd door michaelmoore op 03-01-2026 21:10:29 ]
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 3 januari 2026 @ 21:06:21 #31
485843 crew  Jippie
pi_219736606
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 16:46 schreef Netsplitter het volgende:
Een deel 11 over dit onderwerp?? :')
Ja, ik begon bij deel 6 te twijfelen of ik het mee zou nemen naar LIF. Misschien ga ik het maar gewoon doen ook.
  zaterdag 3 januari 2026 @ 21:09:00 #32
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219736665
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 20:57 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
er zin twee soorten visa , MVV en toerist
Appeltaart vind ik ook lekker.
Konijnen hebben haar.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 3 januari 2026 @ 21:09:07 #33
485843 crew  Jippie
pi_219736667
Welkom in LIF!

Hier kunnen jullie verder discussiëren ^O^
  zaterdag 3 januari 2026 @ 21:10:50 #34
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219736691
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 21:09 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Appeltaart vind ik ook lekker.
Konijnen hebben haar.
appeltaart is lekker mits warm
pi_219736723
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 21:10 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
appeltaart is lekker mits warm
Ik ken meer lekkers, mits het warm is :s)
  zaterdag 3 januari 2026 @ 21:12:54 #36
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219736741
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 21:12 schreef CarbonC het volgende:

[..]
daar hoef je geen visum voor aan te vragen
dat heet vakantie
  zaterdag 3 januari 2026 @ 21:15:23 #37
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219736815
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 21:04 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:

[..]
Dat heet een Chavez baby

ik verbaas me altijd over de ongeloofelijke hoop onzin die jongeren elkaar wijsmaken zonder een paar minuten het internet te raadplagen met hun mobieltje
  zaterdag 3 januari 2026 @ 21:17:05 #38
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_219736868
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 21:12 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Dat lekkers wil geen mannen meer.
pi_219736871
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 21:15 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ik verbaas me altijd over de ongeloofelijke hoop onzin die jongeren elkaar wijsmaken zonder een paar minuten het internet te raadplagen met hun mobieltje
Waar heb jij het over? Chavez is vanaf 2017 groot in het nieuws geweest + er hebben veel mensen op die IND-afdeling gewerkt omdat die teert op uitzendkrachten.
  zaterdag 3 januari 2026 @ 21:18:30 #40
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219736906
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 21:17 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:

[..]
Waar heb jij het over? Chavez is vanaf 2017 groot in het nieuws geweest + er hebben veel mensen op die IND-afdeling gewerkt omdat die teert op uitzendkrachten.
en heb je dan daarvoor een chavez baby nodig ?

wie gaat dat bevruchten dan??

[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 03-01-2026 21:34:55 ]
pi_219738044
quote:

[..]
Totdat de verblijfsvergunning binnen is doorgaans. Ik heb aardig wat postorderbruid-constructies van dichtbij gezien en op één uitzondering na die ook meer op een verstandshuwelijk leek tussen gelijkwaardige mensen gingen ze allemaal kapot en bleef er een nogal zielige, incompetente man achter. Je kunt het natuurlijk nog een keer doen maar het is niet best voor je zelfvertrouwen op de lange termijn.

Dit. Ik ken er een die zijn vrouw ook in massagesalons laat werken.
pi_219738080
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 21:18 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
en heb je dan daarvoor een chavez baby nodig ?

wie gaat dat bevruchten dan??
Vraag het de NRC, die hebben daar al verstand van: https://www.nrc.nl/nieuws(...)-te-krijgen-a4876321
  zaterdag 3 januari 2026 @ 22:07:10 #43
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219738214
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 22:01 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:

[..]
Vraag het de NRC, die hebben daar al verstand van: https://www.nrc.nl/nieuws(...)-te-krijgen-a4876321
.

klets verhaal

je krijgt in nederland niet een MVV visum om dat je een baby hebt van mij , absoluut niet

wel als je gewoon examen doet op de ambasade in en land in azie of afrika , voordat examen kun je ook zakken overigens

quote:
AI-overzicht
Om een MVV-visum voor Nederland aan te vragen, moet u eerst toestemming krijgen van de IND (Informatie Dienst) en daarna een afspraak maken bij een Nederlandse ambassade of consulaat in uw land om de MVV-sticker in uw paspoort te laten plaatsen, met alle benodigde documenten zoals een goedgekeurde brief van de IND, een geldig paspoort, pasfoto en extra bewijsstukken afhankelijk van uw verblijfsdoel (studie, werk, partner).
www.mvv-gezinshereniging.nl

Stappenplan voor de aanvraag
Start de aanvraag in Nederland (vaak door een referent):
De aanvraag voor een verblijfsvergunning start meestal vanuit Nederland, ingediend door een referent (bijvoorbeeld een partner, werkgever, school) bij de IND.
Wacht op de inwilligingsbrief:
U ontvangt een brief van de IND waarin staat dat uw aanvraag is goedgekeurd en bij welke ambassade of consulaat u de MVV-sticker moet ophalen.
Maak een afspraak bij de ambassade:
Neem binnen 3 maanden na ontvangst van de brief contact op met de relevante Nederlandse vertegenwoordiging om een afspraak te maken voor het afhalen van de sticker.
Bereid uw documenten voor (voor de afspraak):
Inwilligingsbrief: De originele brief van de IND.
Paspoort: Minimaal 6 maanden geldig en met min. 2 lege pagina's.
Pasfoto: Volgens Nederlandse eisen.
Extra documenten: Kopieën van alle documenten die in de inwilligingsbrief worden genoemd (bijv. geboorteakte, huwelijksakte, diploma's), vaak met legalisatie/apostille en vertaling.
Vingerafdrukken: Deze worden tijdens de afspraak genomen.
Haal uw paspoort op:
Na de afspraak duurt het maximaal 10 werkdagen voordat de sticker klaar is. U kunt kiezen om het op te halen of te laten opsturen.
pi_219738231
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 22:07 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
.

klets verhaal

je krijgt in nederland niet een MVV visum om dat je een baby hebt van mij , absoluut niet

wel als je gewoon examen doet op de ambasade in en land in azie of afrika , voordat examen kun je ook zakken overigens
Om in te reizen voor een Chavez-verblijf (verblijf bij een Nederlands kind) vraag je een
faciliterend visum aan bij de Nederlandse ambassade/consulaat, niet zomaar een Schengenvisum, omdat je een EU-burger kind begeleidt. Je hebt een geldig paspoort nodig, bewijs van ouderschap, en moet aantonen dat er een echte afhankelijkheidsrelatie is (zorg en opvoeding), zodat het kind niet zonder jou het EU-grondgebied hoeft te verlaten. Zodra je dit visum hebt, kom je naar Nederland om de eigenlijke Chavez-verblijfsvergunning bij de IND aan te vragen, waarbij je een verblijfssticker krijgt om het proces in Nederland af te wachten
  zaterdag 3 januari 2026 @ 22:10:04 #45
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219738280
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 22:08 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:

[..]
Om in te reizen voor een Chavez-verblijf (verblijf bij een Nederlands kind) vraag je een
faciliterend visum aan bij de Nederlandse ambassade/consulaat, niet zomaar een Schengenvisum, omdat je een EU-burger kind begeleidt. Je hebt een geldig paspoort nodig, bewijs van ouderschap, en moet aantonen dat er een echte afhankelijkheidsrelatie is (zorg en opvoeding), zodat het kind niet zonder jou het EU-grondgebied hoeft te verlaten. Zodra je dit visum hebt, kom je naar Nederland om de eigenlijke Chavez-verblijfsvergunning bij de IND aan te vragen, waarbij je een verblijfssticker krijgt om het proces in Nederland af te wachten
ja zoiets bestaat kennelijk

quote:
AI-overzicht
Een Chavez-verblijfsvergunning is voor ouders van een minderjarig Nederlands kind, die (mede) voor de opvoeding zorgen en afhankelijk zijn van de ouder, aangevraagd bij de Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND).

De procedure houdt in dat u een aanvraagformulier invult, documenten zoals paspoorten, geboorteakte en bewijs van ouderlijk gezag indient en een aanvraag doet voor een verblijfsvergunning bij uw Nederlandse kind.

Na 5 jaar met een Chavez-vergunning kunt u mogelijk een vergunning voor onbepaalde tijd (EU-langdurig ingezetene) aanvragen, mits u aan bepaalde voorwaarden voldoet.
Als een buitenlander een in nederland geregistreerd kind erkent als zijn kind, dat is mogelijk tot 5 jaar voor het kind 18 jaar is
Dat is de Chavez procedure
Heeft geen zak met chavez te maken dus

quote:
geboorteakte en bewijs van ouderlijk gezag indient
quote:
Na 5 jaar kunt u mogelijk een verblijfsvergunning voor onbepaalde tijd (EU-langdurig ingezetene) aanvragen, wat belangrijk is, omdat het recht anders vervalt als het kind 18 wordt.

[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 03-01-2026 23:19:56 ]
pi_219739995
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 17:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Wat jij wil ís de sharia. Hanbali variant.

Lood om oud ijzer.

In een 'open maatschappij' leven waarin de helft van de bevolking geen rechten heeft... Hoe verzin je het.
Sharia is een construct en niet natuurlijk. Patriarchie daarentegen is the default in de hele natuur van mens en dier.

Vrouwen hebben zeg 70 jaar vrijheid gehad. En het gaat nu al helemaal fout. Niet enkelt met vrouwen gaat het slechter, met de hele maatschappij.
pi_219740146
Dit onderwerp vliegt werkelijk alle kanten op…
pi_219767210
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 21:09 schreef Jippie het volgende:
Welkom in LIF!

Hier kunnen jullie verder discussiëren ^O^
En ineens komen er minder reacties. Van de levendige discussie die we eerst hadden, is nu weinig meer over.
pi_219767380
https://ntr.nl/Focus/287/(...)nbrein/VPWON_1368050

Twee keer grotere kans op PTSS. Voornaamste oorzaak? Mannen ongetwijfeld?

Nope, hormonen...
blablablabla
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 7 januari 2026 @ 10:34:56 #50
485843 crew  Jippie
pi_219767638
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 09:58 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
En ineens komen er minder reacties. Van de levendige discussie die we eerst hadden, is nu weinig meer over.
En wat is de vraag?
pi_219767757
quote:
2s.gif Op woensdag 7 januari 2026 10:34 schreef Jippie het volgende:
En wat is de vraag?
Het was gewoon een opmerking zonder dat daar per se een vraag in zat.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 7 januari 2026 @ 10:50:07 #52
485843 crew  Jippie
pi_219767771
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 10:48 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Het was gewoon een opmerking zonder dat daar per se een vraag in zat.
Dacht dat je misschien wilde vragen of het weer terug kon naar NWS, maar wilde dat niet voor je invullen.
pi_219767812
quote:
2s.gif Op woensdag 7 januari 2026 10:50 schreef Jippie het volgende:
Dacht dat je misschien wilde vragen of het weer terug kon naar NWS, maar wilde dat niet voor je invullen.
Ik ben een bescheiden mens, dus ik vraag niet zo snel iets.
Voor de levendigheid van de discussie zou het misschien wel beter zijn om terug te plaatsen naar NWS.
pi_219767825
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 10:55 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Voor de levendigheid van de discussie zou het misschien wel beter zijn om terug te plaatsen naar NWS.
+1
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 7 januari 2026 @ 11:02:28 #55
485843 crew  Jippie
pi_219767865
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 10:55 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Gewoon vragen, vind het zelf meer in LIF passen qua onderwerp, maar kan het wel weer terugzetten. Maar kan niet beloven dat het topic niet meer terugkeert naar LIF.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 7 januari 2026 @ 11:05:26 #56
485843 crew  Jippie
pi_219767901
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 10:14 schreef Elan het volgende:
https://ntr.nl/Focus/287/(...)nbrein/VPWON_1368050

Twee keer grotere kans op PTSS. Voornaamste oorzaak? Mannen ongetwijfeld?

Nope, hormonen...
Je bedoelt de hormonen van mannen? Een PTST ontstaat vaak na een verkrachting of sexueel kindermisbruik, gepleegd door voornamelijk mannelijke daders.
pi_219767902
quote:
2s.gif Op woensdag 7 januari 2026 11:02 schreef Jippie het volgende:
Gewoon vragen, vind het zelf meer in LIF passen qua onderwerp, maar kan het wel weer terugzetten. Maar kan niet beloven dat het topic niet meer terugkeert naar LIF.
Als anderen het ook willen, dan wil ik wel teruggeplaatst hebben.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 7 januari 2026 @ 11:06:53 #58
485843 crew  Jippie
pi_219767920
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 11:05 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Als anderen het ook willen, dan wil ik wel teruggeplaatst hebben.
Het staat er al weer w/
pi_219768133
quote:
2s.gif Op woensdag 7 januari 2026 11:05 schreef Jippie het volgende:

[..]
Je bedoelt de hormonen van mannen? Een PTST ontstaat vaak na een verkrachting of sexueel kindermisbruik, gepleegd door voornamelijk mannelijke daders.
Goed verhaal maar dat is niet wat uit haar onderzoek naar voren komt het gaat om hoe het vrouwelijk brein van nature functioneert en de werking van hormonen daarop.

Vrouwen zijn van nature gewoon zwakker, verdragen minder pijn, hebben sneller last van stress en meer slaap nodig dan mannen. Maar als je dat zegt ben je gelijk een mysogene lul terwijl het allemaal wetenschappelijk bewezen is.

Als samenleving zou je er beter aan doen om vrouwen in hun vrouwelijke energie te laten staan, in plaats van steeds meer van ze de te verwachten. Jonge vrouwen zijn op papier zelfstandiger en vrijer dan ooit en een kwart kampt ondertussen met psychische problemen terwijl het ziekteverzuim door het dak gaat.
blablablabla
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 7 januari 2026 @ 11:32:14 #60
485843 crew  Jippie
pi_219768170
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 11:27 schreef Elan het volgende:

[..]
Goed verhaal maar dat is niet wat uit haar onderzoek naar voren komt het gaat om hoe het vrouwelijk brein van nature functioneert en de werking van hormonen daarop.

Vrouwen zijn van nature gewoon zwakker, verdragen minder pijn, hebben sneller last van stress en meer slaap nodig dan mannen. Maar als je dat zegt ben je gelijk een mysogene lul terwijl het allemaal wetenschappelijk bewezen is.
Vandaar de definitie mannen-griep :') Als mannen kinderen moesten baren, was het menselijk geslacht al uitgestorven _O-

Er zijn inderdaad vrouwen diein paniek raken als ze volgens hun fitbit te kort hebben geslapen, netvals datcer mannen zijn die een vrouw of andere man verkrachten. Beiden zijn gelukkig geen sterotype.
pi_219768296
quote:
2s.gif Op woensdag 7 januari 2026 11:32 schreef Jippie het volgende:

[..]
Vandaar de definitie mannen-griep :') Als mannen kinderen moesten baren, was het menselijk geslacht al uitgestorven _O-

Er zijn inderdaad vrouwen diein paniek raken als ze volgens hun fitbit te kort hebben geslapen, netvals datcer mannen zijn die een vrouw of andere man verkrachten. Beiden zijn gelukkig geen sterotype.
Is mannen griep iets wetenschappelijks?
pi_219768372
Deze zag ik van de week. Leek mij wel hier passen:

Bekijk deze YouTube-video

Met name vanwege het feit dat uit onderzoek is gebleken dat vrouwen net zo vaak geweld gebruiken als mannen, alleen dan veel vaker psychisch geweld.
pi_219773473
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 12:30 schreef InzolVC het volgende:

[..]
Ik denk dat dit de huidige problemen met vrouwen en de lage geboortecijfers, of de eenzame mannen epidemie, niet zal oplossen.

Ik denk ook dat dat sperma voorsorteren één grote fraudeshow wordt.

De enige manier om de huidige problemen op te lossen is door vrouwen hun rechten weer af te pakken. Dit klinkt heel radicaal. Maar hoe meer je over deze zaken nadenkt hoe aannemelijker dit idee wordt. Er is volgens mij echt geen andere uitweg.
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 7 januari 2026 @ 21:39:50 #64
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219773494
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2026 11:27 schreef Elan het volgende:

[..]

Als samenleving zou je er beter aan doen om vrouwen in hun vrouwelijke energie te laten staan, in plaats van steeds meer van ze de te verwachten. Jonge vrouwen zijn op papier zelfstandiger en vrijer dan ooit en een kwart kampt ondertussen met psychische problemen terwijl het ziekteverzuim door het dak gaat.
Daarom zijn zij degenen die zwanger worden en kinderen baren.

De ergste pijn denkbaar, ook volgens WETENSCHAPPELIJK ONDERZOEK. Met nierstenen en abscessen in het gebit als 2e en 3e.

Flikker toch op man neanderthaler. Meld je ziek vanwege je zweetvoeten.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219773564
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2026 11:49 schreef VEM2012 het volgende:
Deze zag ik van de week. Leek mij wel hier passen:

Met name vanwege het feit dat uit onderzoek is gebleken dat vrouwen net zo vaak geweld gebruiken als mannen, alleen dan veel vaker psychisch geweld.
Niet genoeg.
pi_219773715
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Daarom zijn zij degenen die zwanger worden en kinderen baren.

De ergste pijn denkbaar, ook volgens WETENSCHAPPELIJK ONDERZOEK. Met nierstenen en abscessen in het gebit als 2e en 3e.

Flikker toch op man neanderthaler. Meld je ziek vanwege je zweetvoeten.
Even opgezocht en nierstenen zijn toch pijnlijker volgens dit onderzoek:

https://www.unilad.com/ne(...)mans-470313-20250120

Overigens is er nog een level boven, want er is ook pijn op zo’n niveau dat je out gaat.
pi_219773717
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 21:45 schreef Ansa het volgende:

[..]
Niet genoeg.
Niet genoeg wat?
  woensdag 7 januari 2026 @ 22:00:51 #68
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219773734
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 21:58 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Even opgezocht en nierstenen zijn toch pijnlijker volgens dit onderzoek:

https://www.unilad.com/ne(...)mans-470313-20250120

Overigens is er nog een level boven, want er is ook pijn op zo’n niveau dat je out gaat.
en ook mannen gaan jankend naar een arts om om morfine te vragen
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219773754
Deel 11...

Haha. Als dames geen man meer willen, dan is dat toch helemaal prima?
pi_219773779
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 22:00 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
en ook mannen gaan jankend naar een arts om om morfine te vragen
Ongetwijfeld. Ik las jouw statement en dacht bij mijzelf: dat zou vanuit de biologie toch raar zijn als echt het pijnlijkst de bevalling zou zijn. Daarom even opgezocht.

Verder lijkt het mij erg lastig te vergelijken.

Voor mij was een crash toch wel het pijnlijkste. Totdat ik out ging (heel kort daarna gelukkig)… daarna was er pijnstilling. Maar hoe zich dat verhoudt tot een bevalling: geen idee: ik ben er bij 2 (nou ja 3, maar 2 bewust) geweest en de tweede was een walk in the park. Lekker snel ook.
  woensdag 7 januari 2026 @ 22:05:58 #71
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219773784
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 22:05 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ongetwijfeld. Ik las jouw statement en dacht bij mijzelf: dat zou vanuit de biologie toch raar zijn als echt het pijnlijkst de bevalling zou zijn. Daarom even opgezocht.

Verder lijkt het mij erg lastig te vergelijken.

Voor mij was een crash toch wel het pijnlijkste. Totdat ik out ging (heel kort daarna gelukkig)… daarna was er pijnstilling. Maar hoe zich dat verhoudt tot een bevalling: geen idee: ik ben er bij 2 (nou ja 3, maar 2 bewust) geweest en de tweede was een walk in the park. Lekker snel ook.
Niersteen gehad. &I^*($^$*%&$*%^#^*&()_)_)*(*^*&%*&^&$^%#$%RTUYGBJMBBN&%*&^$^%&$#&$&#

Mijn beschrijving daarvan
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219773835
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 22:05 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Niersteen gehad. &I^*($^$*%&$*%^#^*&()_)_)*(*^*&%*&^&$^%#$%RTUYGBJMBBN&%*&^$^%&$#&$&#

Zal ongetwijfeld ook behoorlijk kut zijn. Maar ook daar kan ik niet over meepraten. Een ex van mij heeft het ooit gehad, maar bij haar viel het mee (je hebt gradaties).
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 7 januari 2026 @ 22:52:28 #73
485843 crew  Jippie
pi_219774170
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 11:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Is mannen griep iets wetenschappelijks?
Bij de mannen in de mannenwereld waar ik heb gewerkt en deels nog werk wel _O-

Het contrast is enorm, zonder geklaag bergen werk verzetten weken van 50, 60 uur maken, maar ziekmelden met een griepje (voor corona).
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 7 januari 2026 @ 22:53:45 #74
485843 crew  Jippie
pi_219774181
quote:

[..]

Koliekpijnen behoren tot de vreselijkste pijnen, je drukt je nog bescheiden uit!
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 7 januari 2026 @ 22:56:18 #75
485843 crew  Jippie
pi_219774203
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 22:02 schreef theunderdog het volgende:
Deel 11...

Haha. Als dames geen man meer willen, dan is dat toch helemaal prima?
Ik zou niet zonder mijn man en zoons kunnen, snap al dat geklaag niet. Wil je als vrouw geen man en ben je niet van de vrouwenliefde, dan blijf je toch vrijgezel? Klaar.
pi_219774305
quote:
2s.gif Op woensdag 7 januari 2026 22:52 schreef Jippie het volgende:
Het contrast is enorm, zonder geklaag bergen werk verzetten weken van 50, 60 uur maken, maar ziekmelden met een griepje (voor corona).
Ik heb indertijd ook een paar keer corona gehad. Ik had er weinig last van en zelf voelde ik me fit genoeg om te werken, maar het was beleid van het bedrijf waar ik werk dat je met corona thuis moest blijven.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 7 januari 2026 @ 23:15:55 #77
485843 crew  Jippie
pi_219774321
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 23:13 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ik heb indertijd ook een paar keer corona gehad. Ik had er weinig last van en zelf voelde ik me fit genoeg om te werken, maar het was beleid van het bedrijf waar ik werk dat je met corona thuis moest blijven.
Yep, anders kwam Jaap van Dissel je persoonlijk instoppen :z
  woensdag 7 januari 2026 @ 23:19:59 #78
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_219774337
Steeds meer vrouwen willen geen man meer zou de titel moeten zijn.
Ik ben erg blij met de mijne. O+

Maarja, tegenwoordig kan een vrouw die keuze maken om alleen te blijven, vroeger kon dat niet en hadden vrouwen geen keuze. Sneu voor de groep mannen die nu 'overblijven', maar dat is dan de consequentie. Dan ben je niet geschikt genoeg voor de vrouwen die wél een man willen. Denk trouwens wel dat die groep groter is.
To BG or not to BG!
  Moderator / Colorchick woensdag 7 januari 2026 @ 23:22:02 #79
382129 crew  Donna
pi_219774347
Ik wil geen man. En nu?
pi_219774406
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 23:22 schreef Donna het volgende:
Ik wil geen man. En nu?
Een vrouw proberen
  Moderator / Colorchick woensdag 7 januari 2026 @ 23:33:15 #81
382129 crew  Donna
pi_219774408
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2026 23:32 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Een vrouw proberen
Oh nee dat al helemaal niet haha. :7
pi_219774425
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 23:33 schreef Donna het volgende:

[..]
Oh nee dat al helemaal niet haha. :7
Vrijgezel blijven en er niet zuur over doen is dan een optie.
  woensdag 7 januari 2026 @ 23:38:58 #83
335476 oppiedoppie
pi_219774441
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 23:48 schreef InzolVC het volgende:

[..]
Sharia is een construct en niet natuurlijk. Patriarchie daarentegen is the default in de hele natuur van mens en dier.

Vrouwen hebben zeg 70 jaar vrijheid gehad. En het gaat nu al helemaal fout. Niet enkelt met vrouwen gaat het slechter, met de hele maatschappij.
Wat gaat er fout doordat vrouwen teveel vrijheid hebben?
Met in vergelijk de culturen waarin vrouwen geen vrijheid hebben?

Mij lijkt het dat in de landen waar vrouwen meer vrijheid kregen juist de welvarendste en leukste landen zijn om te leven.

Maar misschien woon jij dan in het verkeerde land? Afganistan of Yemen kan ik je aanraden.
To BG or not to BG!
  Moderator / Colorchick woensdag 7 januari 2026 @ 23:45:22 #84
382129 crew  Donna
pi_219774465
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2026 23:36 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Vrijgezel blijven en er niet zuur over doen is dan een optie.
Dat komt dan wel weer goed. Ik ben niet zuur over mannen. :N
  woensdag 7 januari 2026 @ 23:51:29 #85
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219774487
quote:
Ik wil geen man. En nu?
er zijn meer dan zat vrouwen in de wereld in dit internet tijdperk,
een man die zegt geen vrouw te kunnen vinden, die wil geen relatie,

of die heeft nog nooit gevlogen naar andere werelddelen , waar iedere westerse man gelijk een godheid is

[ Bericht 6% gewijzigd door michaelmoore op 08-01-2026 00:01:46 ]
pi_219774504
quote:

[..]

Blinde darm onsteking had die omschrijving ook. En ik hoor mensen om mij heen diezelfde taal.
Zo'n grafniersteen sla ik ook liever over.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_219774511
quote:
Ik wil geen man. En nu?
Snap ik.
Val ook niet op mannen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 8 januari 2026 @ 00:39:09 #88
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219774668
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 23:55 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Snap ik.
Val ook niet op mannen.
maar vrouwen kosten geld , dus geen enge connecties meer svp

short visa only
  donderdag 8 januari 2026 @ 01:31:46 #89
335476 oppiedoppie
pi_219774866
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 00:39 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
maar vrouwen kosten geld , dus geen enge connecties meer svp

short visa only
Mannen kosten ook geld ;)
To BG or not to BG!
  donderdag 8 januari 2026 @ 01:36:34 #90
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219774875
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 01:31 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Mannen kosten ook geld ;)
mijn ervaring is dat vrouwen bakken met geld kosten

een man heeft niet zoveel nodig , normaal gesproken (als ie niet gaat gokken en zuipen)

ieder week uit eten en naar leuke dingen en kleren kopen en een dure vakantie omdat de vriendin daar ook geweest is, kost je 1200 tot 2000 euro per maand
pi_219774892
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 01:36 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

een man heeft niet zoveel nodig , normaal gesproken (als ie niet gaat gokken en zuipen)

ieder week uit eten en naar leuke dingen en kleren kopen en een dure vakantie omdat de vriendin daar ook geweest is, kost je 1200 tot 2000 euro per maand
Jij vindt uit eten gaan niet leuk? Kleren wil je niet? Vakantie ook niet?

Zijn toch echt allemaal kosten die ik weinig gendergerelateerd kan noemen.
  donderdag 8 januari 2026 @ 02:04:04 #92
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219774906
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 01:46 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Jij vindt uit eten gaan niet leuk? Kleren wil je niet? Vakantie ook niet?
wel leuk maar niet iedere week, dat kan bruin niet trekken ofwel maar dan krijg je snel een dood paard

single kan kiezen als ie er in slaagt single te blijven

[ Bericht 6% gewijzigd door michaelmoore op 08-01-2026 02:10:11 ]
  donderdag 8 januari 2026 @ 02:39:21 #93
335476 oppiedoppie
pi_219774956
quote:

[..]

Heb jij dan altijd vrouwen gehad die zelf niks verdienden ofzo?

Mijn ervaring is weer anders. Mijn eerste vriendje toen we ongeveer 20 waren reed een BMW die hij eigenlijk niet kon betalen en kwam vaak doodleuk thuis met hele dure nike schoenen en halverwege de maand kon hij geen benzine meer betalen en moest ik alles betalen. 4 jaar mee samen geweest en moet nog steeds 25.000 gulden van m krijgen.

Heb nog eentje gehad die me nog meer heeft gekost maar die was sneakiër dan de eerste. Ik verdiende 2 keer zoveel als deze jongen. Hij had onze 2 auto's en onze 2 motors op naam staan toen we uit elkaar gingen bijvoorbeeld. Had ik helemaal niet bij stilgestaan, ik had ze betaald op een auto na, maar de rekeningen niet bewaard en ingeleverd bij de notaris dus was het 50/50. Maar heb daar helemaal niks van teruggezien.

Dus niet alle vrouwen kosten veel geld hoor er zijn een hele hoop die hun deel financieel ruim kunnen bijdragen en hun eigen kleren kunnen betalen. Die zelfs meer verdienen dan jij zodat ze jou geen 2000 pm kosten maar jullie het juist elk beter hebben. Dat heb ik nu gelukkig. En dat is geen uitzondering. Je vist in de verkeerde poel ofzo.
To BG or not to BG!
pi_219775483
quote:

[..]

Misschien moet je niet steeds achter de verkeerde vrouw aangaan.
Met andere woorden: denk eens met je hersenen en niet met je pik.

[ Bericht 4% gewijzigd door HSG op 08-01-2026 08:20:28 ]
Corporate translator
pi_219775484
quote:
Ik wil geen man. En nu?
Nu nog steeds niet.
Corporate translator
  donderdag 8 januari 2026 @ 08:18:41 #96
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219775510
quote:

[..]

Dat ligt toch echt aan het type vrouw waar je op valt. De import uit het buitenland.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_219775522
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 23:48 schreef InzolVC het volgende:

[..]

Maar dat is toch allemaal de schuld van de witte hetero cisgender man en niet van al die mannen uit andere culturen waar vrouwen onderaan de keten staan?
Corporate translator
pi_219775606
Al deze vrouwen zullen zichzelf nog wel even tegenkomen als ze 30+ of 40+ zijn en iedereen om hun heen wel gelukkig een gezinnetje heeft.
  donderdag 8 januari 2026 @ 08:39:06 #99
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219775614
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:37 schreef incel het volgende:
Al deze vrouwen zullen zichzelf nog wel even tegenkomen als ze 30+ of 40+ zijn en iedereen om hun heen wel gelukkig een gezinnetje heeft.
Je kunt ook kinderen hebben en later geen man meer willen.

En heb jij wel een gelukkig gezinnetje?
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 8 januari 2026 @ 08:42:33 #100
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219775637
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 08:18 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat ligt toch echt aan het type vrouw waar je op valt. De import uit het buitenland.
ja klopt

Aziatische vrouwen die komen heel graag hiierheen
maar die hebben ook niets en diplomas zijn hier ongeldig
maar toch zijn dat beslist niet de dure vrouwen

ik had een nederlandse vriendin die was altijd een zeer luxe leven gewend geweest met haar vriend, dat was echt een dure juf , voor zichzelf en voor mij

[ Bericht 3% gewijzigd door michaelmoore op 08-01-2026 08:54:08 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')