Dacht dat je misschien wilde vragen of het weer terug kon naar NWS, maar wilde dat niet voor je invullen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:48 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Het was gewoon een opmerking zonder dat daar per se een vraag in zat.
Ik ben een bescheiden mens, dus ik vraag niet zo snel iets.quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:50 schreef Jippie het volgende:
Dacht dat je misschien wilde vragen of het weer terug kon naar NWS, maar wilde dat niet voor je invullen.
+1quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:55 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik ben een bescheiden mens, dus ik vraag niet zo snel iets.
Voor de levendigheid van de discussie zou het misschien wel beter zijn om terug te plaatsen naar NWS.
Gewoon vragen, vind het zelf meer in LIF passen qua onderwerp, maar kan het wel weer terugzetten. Maar kan niet beloven dat het topic niet meer terugkeert naar LIF.quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:55 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik ben een bescheiden mens, dus ik vraag niet zo snel iets.
Voor de levendigheid van de discussie zou het misschien wel beter zijn om terug te plaatsen naar NWS.
Je bedoelt de hormonen van mannen? Een PTST ontstaat vaak na een verkrachting of sexueel kindermisbruik, gepleegd door voornamelijk mannelijke daders.quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:14 schreef Elan het volgende:
https://ntr.nl/Focus/287/(...)nbrein/VPWON_1368050
Twee keer grotere kans op PTSS. Voornaamste oorzaak? Mannen ongetwijfeld?
Nope, hormonen...
Als anderen het ook willen, dan wil ik wel teruggeplaatst hebben.quote:Op woensdag 7 januari 2026 11:02 schreef Jippie het volgende:
Gewoon vragen, vind het zelf meer in LIF passen qua onderwerp, maar kan het wel weer terugzetten. Maar kan niet beloven dat het topic niet meer terugkeert naar LIF.
Het staat er al weerquote:Op woensdag 7 januari 2026 11:05 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Als anderen het ook willen, dan wil ik wel teruggeplaatst hebben.
Goed verhaal maar dat is niet wat uit haar onderzoek naar voren komt het gaat om hoe het vrouwelijk brein van nature functioneert en de werking van hormonen daarop.quote:Op woensdag 7 januari 2026 11:05 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je bedoelt de hormonen van mannen? Een PTST ontstaat vaak na een verkrachting of sexueel kindermisbruik, gepleegd door voornamelijk mannelijke daders.
Vandaar de definitie mannen-griepquote:Op woensdag 7 januari 2026 11:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Goed verhaal maar dat is niet wat uit haar onderzoek naar voren komt het gaat om hoe het vrouwelijk brein van nature functioneert en de werking van hormonen daarop.
Vrouwen zijn van nature gewoon zwakker, verdragen minder pijn, hebben sneller last van stress en meer slaap nodig dan mannen. Maar als je dat zegt ben je gelijk een mysogene lul terwijl het allemaal wetenschappelijk bewezen is.
Is mannen griep iets wetenschappelijks?quote:Op woensdag 7 januari 2026 11:32 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vandaar de definitie mannen-griepAls mannen kinderen moesten baren, was het menselijk geslacht al uitgestorven
Er zijn inderdaad vrouwen diein paniek raken als ze volgens hun fitbit te kort hebben geslapen, netvals datcer mannen zijn die een vrouw of andere man verkrachten. Beiden zijn gelukkig geen sterotype.
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:30 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Ik denk dat dit de huidige problemen met vrouwen en de lage geboortecijfers, of de eenzame mannen epidemie, niet zal oplossen.
Ik denk ook dat dat sperma voorsorteren één grote fraudeshow wordt.
De enige manier om de huidige problemen op te lossen is door vrouwen hun rechten weer af te pakken. Dit klinkt heel radicaal. Maar hoe meer je over deze zaken nadenkt hoe aannemelijker dit idee wordt. Er is volgens mij echt geen andere uitweg.
Daarom zijn zij degenen die zwanger worden en kinderen baren.quote:Op woensdag 7 januari 2026 11:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Goed verhaal maar dat is niet wat uit haar onderzoek naar voren komt het gaat om hoe het vrouwelijk brein van nature functioneert en de werking van hormonen daarop.
Vrouwen zijn van nature gewoon zwakker, verdragen minder pijn, hebben sneller last van stress en meer slaap nodig dan mannen. Maar als je dat zegt ben je gelijk een mysogene lul terwijl het allemaal wetenschappelijk bewezen is.
Als samenleving zou je er beter aan doen om vrouwen in hun vrouwelijke energie te laten staan, in plaats van steeds meer van ze de te verwachten. Jonge vrouwen zijn op papier zelfstandiger en vrijer dan ooit en een kwart kampt ondertussen met psychische problemen terwijl het ziekteverzuim door het dak gaat.
Niet genoeg.quote:Op woensdag 7 januari 2026 11:49 schreef VEM2012 het volgende:
Deze zag ik van de week. Leek mij wel hier passen:
Bekijk deze YouTube-video
Met name vanwege het feit dat uit onderzoek is gebleken dat vrouwen net zo vaak geweld gebruiken als mannen, alleen dan veel vaker psychisch geweld.
Even opgezocht en nierstenen zijn toch pijnlijker volgens dit onderzoek:quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daarom zijn zij degenen die zwanger worden en kinderen baren.
De ergste pijn denkbaar, ook volgens WETENSCHAPPELIJK ONDERZOEK. Met nierstenen en abscessen in het gebit als 2e en 3e.
Flikker toch op man neanderthaler. Meld je ziek vanwege je zweetvoeten.
en ook mannen gaan jankend naar een arts om om morfine te vragenquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Even opgezocht en nierstenen zijn toch pijnlijker volgens dit onderzoek:
https://www.unilad.com/ne(...)mans-470313-20250120
Overigens is er nog een level boven, want er is ook pijn op zo’n niveau dat je out gaat.
Ongetwijfeld. Ik las jouw statement en dacht bij mijzelf: dat zou vanuit de biologie toch raar zijn als echt het pijnlijkst de bevalling zou zijn. Daarom even opgezocht.quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en ook mannen gaan jankend naar een arts om om morfine te vragen
Niersteen gehad. &I^*($^$*%&$*%^#^*&()_)_)*(*^*&%*&^&$^%#$%RTUYGBJMBBN&%*&^$^%&$#&$quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Ik las jouw statement en dacht bij mijzelf: dat zou vanuit de biologie toch raar zijn als echt het pijnlijkst de bevalling zou zijn. Daarom even opgezocht.
Verder lijkt het mij erg lastig te vergelijken.
Voor mij was een crash toch wel het pijnlijkste. Totdat ik out ging (heel kort daarna gelukkig)… daarna was er pijnstilling. Maar hoe zich dat verhoudt tot een bevalling: geen idee: ik ben er bij 2 (nou ja 3, maar 2 bewust) geweest en de tweede was een walk in the park. Lekker snel ook.
Zal ongetwijfeld ook behoorlijk kut zijn. Maar ook daar kan ik niet over meepraten. Een ex van mij heeft het ooit gehad, maar bij haar viel het mee (je hebt gradaties).quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niersteen gehad. &I^*($^$*%&$*%^#^*&()_)_)*(*^*&%*&^&$^%#$%RTUYGBJMBBN&%*&^$^%&$#&$
Mijn beschrijving daarvan
Bij de mannen in de mannenwereld waar ik heb gewerkt en deels nog werk welquote:Op woensdag 7 januari 2026 11:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Is mannen griep iets wetenschappelijks?
Koliekpijnen behoren tot de vreselijkste pijnen, je drukt je nog bescheiden uit!quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niersteen gehad. &I^*($^$*%&$*%^#^*&()_)_)*(*^*&%*&^&$^%#$%RTUYGBJMBBN&%*&^$^%&$#&$
Ik zou niet zonder mijn man en zoons kunnen, snap al dat geklaag niet. Wil je als vrouw geen man en ben je niet van de vrouwenliefde, dan blijf je toch vrijgezel? Klaar.quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:02 schreef theunderdog het volgende:
Deel 11...
Haha. Als dames geen man meer willen, dan is dat toch helemaal prima?
Ik heb indertijd ook een paar keer corona gehad. Ik had er weinig last van en zelf voelde ik me fit genoeg om te werken, maar het was beleid van het bedrijf waar ik werk dat je met corona thuis moest blijven.quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:52 schreef Jippie het volgende:
Het contrast is enorm, zonder geklaag bergen werk verzetten weken van 50, 60 uur maken, maar ziekmelden met een griepje (voor corona).
Yep, anders kwam Jaap van Dissel je persoonlijk instoppenquote:Op woensdag 7 januari 2026 23:13 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik heb indertijd ook een paar keer corona gehad. Ik had er weinig last van en zelf voelde ik me fit genoeg om te werken, maar het was beleid van het bedrijf waar ik werk dat je met corona thuis moest blijven.
Wat gaat er fout doordat vrouwen teveel vrijheid hebben?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:48 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Sharia is een construct en niet natuurlijk. Patriarchie daarentegen is the default in de hele natuur van mens en dier.
Vrouwen hebben zeg 70 jaar vrijheid gehad. En het gaat nu al helemaal fout. Niet enkelt met vrouwen gaat het slechter, met de hele maatschappij.
Dat komt dan wel weer goed. Ik ben niet zuur over mannen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 23:36 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Vrijgezel blijven en er niet zuur over doen is dan een optie.
er zijn meer dan zat vrouwen in de wereld in dit internet tijdperk,quote:
Blinde darm onsteking had die omschrijving ook. En ik hoor mensen om mij heen diezelfde taal.quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Snap ik.quote:
maar vrouwen kosten geld , dus geen enge connecties meer svpquote:
Mannen kosten ook geldquote:Op donderdag 8 januari 2026 00:39 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
maar vrouwen kosten geld , dus geen enge connecties meer svp
short visa only
mijn ervaring is dat vrouwen bakken met geld kostenquote:
Jij vindt uit eten gaan niet leuk? Kleren wil je niet? Vakantie ook niet?quote:Op donderdag 8 januari 2026 01:36 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
mijn ervaring is dat vrouwen bakken met geld kosten
een man heeft niet zoveel nodig , normaal gesproken (als ie niet gaat gokken en zuipen)
ieder week uit eten en naar leuke dingen en kleren kopen en een dure vakantie omdat de vriendin daar ook geweest is, kost je 1200 tot 2000 euro per maand
wel leuk maar niet iedere week, dat kan bruin niet trekken ofwel maar dan krijg je snel een dood paardquote:Op donderdag 8 januari 2026 01:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij vindt uit eten gaan niet leuk? Kleren wil je niet? Vakantie ook niet?
Heb jij dan altijd vrouwen gehad die zelf niks verdienden ofzo?quote:Op donderdag 8 januari 2026 01:36 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
een man heeft niet zoveel nodig , normaal gesproken (als ie niet gaat gokken en zuipen)
ieder week uit eten en naar leuke dingen en kleren kopen en een dure vakantie omdat de vriendin daar ook geweest is, kost je 1200 tot 2000 euro per maand
Misschien moet je niet steeds achter de verkeerde vrouw aangaan.quote:Op donderdag 8 januari 2026 01:36 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat ligt toch echt aan het type vrouw waar je op valt. De import uit het buitenland.quote:Op donderdag 8 januari 2026 01:36 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Maar dat is toch allemaal de schuld van de witte hetero cisgender man en niet van al die mannen uit andere culturen waar vrouwen onderaan de keten staan?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:48 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Sharia is een construct en niet natuurlijk. Patriarchie daarentegen is the default in de hele natuur van mens en dier.
Vrouwen hebben zeg 70 jaar vrijheid gehad. En het gaat nu al helemaal fout. Niet enkelt met vrouwen gaat het slechter, met de hele maatschappij.
Je kunt ook kinderen hebben en later geen man meer willen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:37 schreef incel het volgende:
Al deze vrouwen zullen zichzelf nog wel even tegenkomen als ze 30+ of 40+ zijn en iedereen om hun heen wel gelukkig een gezinnetje heeft.
ja kloptquote:Op donderdag 8 januari 2026 08:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat ligt toch echt aan het type vrouw waar je op valt. De import uit het buitenland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |