Ik heb indertijd ook een paar keer corona gehad. Ik had er weinig last van en zelf voelde ik me fit genoeg om te werken, maar het was beleid van het bedrijf waar ik werk dat je met corona thuis moest blijven.quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:52 schreef Jippie het volgende:
Het contrast is enorm, zonder geklaag bergen werk verzetten weken van 50, 60 uur maken, maar ziekmelden met een griepje (voor corona).
Yep, anders kwam Jaap van Dissel je persoonlijk instoppenquote:Op woensdag 7 januari 2026 23:13 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik heb indertijd ook een paar keer corona gehad. Ik had er weinig last van en zelf voelde ik me fit genoeg om te werken, maar het was beleid van het bedrijf waar ik werk dat je met corona thuis moest blijven.
Wat gaat er fout doordat vrouwen teveel vrijheid hebben?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:48 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Sharia is een construct en niet natuurlijk. Patriarchie daarentegen is the default in de hele natuur van mens en dier.
Vrouwen hebben zeg 70 jaar vrijheid gehad. En het gaat nu al helemaal fout. Niet enkelt met vrouwen gaat het slechter, met de hele maatschappij.
Dat komt dan wel weer goed. Ik ben niet zuur over mannen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 23:36 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Vrijgezel blijven en er niet zuur over doen is dan een optie.
er zijn meer dan zat vrouwen in de wereld in dit internet tijdperk,quote:
Blinde darm onsteking had die omschrijving ook. En ik hoor mensen om mij heen diezelfde taal.quote:Op woensdag 7 januari 2026 22:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niersteen gehad. &I^*($^$*%&$*%^#^*&()_)_)*(*^*&%*&^&$^%#$%RTUYGBJMBBN&%*&^$^%&$#&$
Mijn beschrijving daarvan
Snap ik.quote:
maar vrouwen kosten geld , dus geen enge connecties meer svpquote:
Mannen kosten ook geldquote:Op donderdag 8 januari 2026 00:39 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
maar vrouwen kosten geld , dus geen enge connecties meer svp
short visa only
mijn ervaring is dat vrouwen bakken met geld kostenquote:
Jij vindt uit eten gaan niet leuk? Kleren wil je niet? Vakantie ook niet?quote:Op donderdag 8 januari 2026 01:36 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
mijn ervaring is dat vrouwen bakken met geld kosten
een man heeft niet zoveel nodig , normaal gesproken (als ie niet gaat gokken en zuipen)
ieder week uit eten en naar leuke dingen en kleren kopen en een dure vakantie omdat de vriendin daar ook geweest is, kost je 1200 tot 2000 euro per maand
wel leuk maar niet iedere week, dat kan bruin niet trekken ofwel maar dan krijg je snel een dood paardquote:Op donderdag 8 januari 2026 01:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij vindt uit eten gaan niet leuk? Kleren wil je niet? Vakantie ook niet?
Heb jij dan altijd vrouwen gehad die zelf niks verdienden ofzo?quote:Op donderdag 8 januari 2026 01:36 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
een man heeft niet zoveel nodig , normaal gesproken (als ie niet gaat gokken en zuipen)
ieder week uit eten en naar leuke dingen en kleren kopen en een dure vakantie omdat de vriendin daar ook geweest is, kost je 1200 tot 2000 euro per maand
Misschien moet je niet steeds achter de verkeerde vrouw aangaan.quote:Op donderdag 8 januari 2026 01:36 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat ligt toch echt aan het type vrouw waar je op valt. De import uit het buitenland.quote:Op donderdag 8 januari 2026 01:36 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Maar dat is toch allemaal de schuld van de witte hetero cisgender man en niet van al die mannen uit andere culturen waar vrouwen onderaan de keten staan?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:48 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Sharia is een construct en niet natuurlijk. Patriarchie daarentegen is the default in de hele natuur van mens en dier.
Vrouwen hebben zeg 70 jaar vrijheid gehad. En het gaat nu al helemaal fout. Niet enkelt met vrouwen gaat het slechter, met de hele maatschappij.
Je kunt ook kinderen hebben en later geen man meer willen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:37 schreef incel het volgende:
Al deze vrouwen zullen zichzelf nog wel even tegenkomen als ze 30+ of 40+ zijn en iedereen om hun heen wel gelukkig een gezinnetje heeft.
ja kloptquote:Op donderdag 8 januari 2026 08:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat ligt toch echt aan het type vrouw waar je op valt. De import uit het buitenland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |