abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Colorchick donderdag 8 januari 2026 @ 15:45:16 #176
382129 crew  Donna
pi_219779881
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 11:38 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
maar om op tpoic te blijven , jaa ik ben weer naar een importbruidje aan het kijken

geen bruidje dus , maar wel gezelschap met een nurse registratie vanwege dat je de zorg zelf moet regelen tegenwoordig
Maar dat is dan toch geen echte liefde?
  donderdag 8 januari 2026 @ 15:47:54 #177
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219779913
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 15:45 schreef Donna het volgende:

[..]
Maar dat is dan toch geen echte liefde?
ach wat is echte liefde
dat is na een paar rmaand ook over

en echte liefde kun je ook 8000 km verderop vinden
misschien beter via een profiel schets site met 6 voorkeuren op reis dan in een zure kroeg
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  Moderator / Colorchick donderdag 8 januari 2026 @ 15:49:07 #178
382129 crew  Donna
pi_219779928
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 15:47 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ach wat is echte liefde

misschien beter via een profiel schets site met 6 voorkeuren op reis dan in een zure kroeg
Heh hoezo?
  donderdag 8 januari 2026 @ 16:32:41 #179
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_219780272
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 15:49 schreef Donna het volgende:

[..]
Heh hoezo?
Ik denk dat hij verliefdheid bedoelt.

Maar je moet toegeven dat er heel veel mogelijkheden zijn tussen jouw idee van echte liefde en helemaal niets.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_219780290
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 15:49 schreef Donna het volgende:

[..]
Heh hoezo?
Omdat het concept te vaag is ten opzichte van ''neppe'' liefde. Maak eens concreet wat je hiermee bedoelt en vooral hoe het zich manifesteert.
  Moderator / Colorchick donderdag 8 januari 2026 @ 16:37:30 #181
382129 crew  Donna
pi_219780303
quote:
7s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Ik denk dat hij verliefdheid bedoelt.

Maar je moet toegeven dat er heel veel mogelijkheden zijn tussen jouw idee van echte liefde en helemaal niets.
Uiteraard. Maar ik vind het allemaal wel heel zakelijk en praktisch als je een vrouwtje importeert om een beetje voor je te zorgen.

Dat is toch een heel andere relatie dan dat 2 mensen echt verliefd op elkaar worden?
  donderdag 8 januari 2026 @ 16:37:44 #182
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_219780306
quote:

[..]
ach wat is echte liefde

Maar ik kan me vinden in jouw wens voor een verpleegster. Die jou zeg een jaar of 10 moet verzorgen en daarna jouw spaarpotje erft plus huis en dan haar gang kan gaan hier in Nederland. En jij wordt verzorgt, lijkt me goede deal voor beide partijen. Is vast wel een vrouw voor te vinden.

Ik neem wel aan dat je wat geld achter de hand hebt als 'gierigaard'. Zonder geld en huisje wordt het wel lastig denk ik.

Maar dat je denkt dat echte liefde maar een paar maand duurt is natuurlijk weer onzin. Dan was het namelijk geen echte liefde. Echte liefde kan echt heel lang duren. Heb het een paar keer gezien. Van die besjes die enorm van elkaar houden en waarvan de tweede wegkwijnt als de eerste gaat hemelen. Diepe zichtbare liefde.
To BG or not to BG!
  donderdag 8 januari 2026 @ 16:38:57 #183
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219780308
quote:

[..]
ach wat is echte liefde

Je ging toch trouwen met een Afrikaanse? Of is de liefde weer voorbij?
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 8 januari 2026 @ 16:40:36 #184
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_219780318
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:37 schreef Donna het volgende:

[..]
Uiteraard. Maar ik vind het allemaal wel heel zakelijk en praktisch als je een vrouwtje importeert om een beetje voor je te zorgen.

Dat is toch een heel andere relatie dan dat 2 mensen echt verliefd op elkaar worden?
tuurlijk is dat een andere relatie. Maar win-win voor beide partijen. En dan kunnen ze het nog best leuk hebben ook samen. En hij is 72 dus ook niet meer zo superpotent dus ook niet dat ze nou elke avond met de beentjes wijd moet want hij heeft de rek er wel een beetje uit inmiddels.
To BG or not to BG!
  donderdag 8 januari 2026 @ 16:43:31 #185
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219780336
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:40 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
tuurlijk is dat een andere relatie. Maar win-win voor beide partijen. En dan kunnen ze het nog best leuk hebben ook samen. En hij is 72 dus ook niet meer zo superpotent dus ook niet dat ze nou elke avond met de beentjes wijd moet want hij heeft de rek er wel een beetje uit inmiddels.
Daar zijn pillen voor hè. En ik schat em toch in als behoorlijke smeerpijp :7
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 8 januari 2026 @ 16:46:19 #186
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219780364
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:37 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Maar ik kan me vinden in jouw wens voor een verpleegster. Die jou zeg een jaar of 10 moet verzorgen en daarna jouw spaarpotje erft plus huis en dan haar gang kan gaan hier in Nederland. En jij wordt verzorgt, lijkt me goede deal voor beide partijen. Is vast wel een vrouw voor te vinden.

Ik neem wel aan dat je wat geld achter de hand hebt als 'gierigaard'. Zonder geld en huisje wordt het wel lastig denk ik.

Maar dat je denkt dat echte liefde maar een paar maand duurt is natuurlijk weer onzin. Dan was het namelijk geen echte liefde. Echte liefde kan echt heel lang duren. Heb het een paar keer gezien. Van die besjes die enorm van elkaar houden en waarvan de tweede wegkwijnt als de eerste gaat hemelen. Diepe zichtbare liefde.
ik heb in de Filipijnen een paar keer gezien dat er zo een rijke industreel daar een dame liet regelen via een buro of advocaat , de papieren regelde en op het strand met haar trouwde op het resort en meenam naar de States

dames van een jaar op 30 met papieren van een registered nurse
en dat was inderdaad voor beiden een zeer goede deal

dan zei die man tegen me dat ie binnen 3 maandem al 4 keer op en neer was gevlogen om alle papieren in orde te maken

Van liefde was inderdaad geen sprake, wel van een verstandhouding , meer een goede commerciele deal
Die vent die rookte als een ketellapper, ik dacht nog, nou dat is met 3 jaar wel gedaan met jou

Hij zal wel dood zijn nu
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 8 januari 2026 @ 16:46:39 #187
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219780368
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:38 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Je ging toch trouwen met een Afrikaanse? Of is de liefde weer voorbij?
getrouwd geweest, die is overleden, 5 jaar geleden

[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 08-01-2026 16:55:53 ]
  Moderator / Colorchick donderdag 8 januari 2026 @ 16:49:16 #188
382129 crew  Donna
pi_219780394
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:40 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Oh maar dat snap ik absoluut wel hoor. Er is ook niks mis mee. Helemaal prima als je daar gelukkig mee bent. Maar het is in mijn ogen wel iets heel anders dan een liefdesrelatie vanuit dat 2 mensen smoorverliefd op elkaar worden and so on.
  donderdag 8 januari 2026 @ 16:56:39 #189
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219780450
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:49 schreef Donna het volgende:

[..]
Oh maar dat snap ik absoluut wel hoor. Er is ook niks mis mee. Helemaal prima als je daar gelukkig mee bent. Maar het is in mijn ogen wel iets heel anders dan een liefdesrelatie vanuit dat 2 mensen smoorverliefd op elkaar worden and so on.
Ja dat maak je allemaal wel een keer mee
helemaal smoor allebei
mooie tijd
pi_219780510
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:49 schreef Donna het volgende:

[..]
Dat is dan ook over het algemeen een sprookje. Net als liefde op het eerste gezicht. Zeker met het oog op de mid tot lange termijn.
  Moderator / Colorchick donderdag 8 januari 2026 @ 17:06:32 #191
382129 crew  Donna
pi_219780524
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:05 schreef Since2003 het volgende:

[..]
Dat is dan ook over het algemeen een sprookje. Net als liefde op het eerste gezicht.
Nou daar ben ik het niet mee eens. Een echte liefdesrelatie is geen sprookje.

Liefde op het eerste gezicht geloof ik ook niet in nee.
pi_219780689
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:06 schreef Donna het volgende:

[..]

Smoorverliefd voelen en die intense aantrekkingskracht die je op het eerste ogenblik kan ervaren is realiteit maar dit is zeker geen duurzame vorm van ''liefde.'' Dat is wat ik wil zeggen. :P
  Moderator / Colorchick donderdag 8 januari 2026 @ 17:26:34 #193
382129 crew  Donna
pi_219780712
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:24 schreef Since2003 het volgende:

[..]
Smoorverliefd voelen en die intense aantrekkingskracht die je op het eerste ogenblik kan ervaren is realiteit maar dit is zeker geen duurzame vorm van ''liefde.'' Dat is wat ik wil zeggen. :P
Ahhhhh okay ja dan snap ik je wel. :Y
Maar ik geloof wel, dat het stadium daarna, dus houden van en samenleven vanuit liefde en vanuit die verliefdheid gewoon bestaat voor heel veel stellen. Dat is wel de vorm van een relatie die de meerderheid nastreeft denk ik. En dat is dus ook wat ik bedoel met 'echte liefde'.
pi_219781055
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:56 schreef michaelmoore het volgende:
45 en op ?
nee , dat is wel gelijk niveau en daar kan ik goed mee dealen , zeker als ze een verpleegopleiding heeft
Als je zelf 72 bent, dan mag je volgens de formule een dame vanaf 43.
  donderdag 8 januari 2026 @ 18:09:07 #195
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219781121
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:02 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Als je zelf 72 bent, dan mag je volgens de formule een dame vanaf 43.
hebben ze daar ook al formules voor ?

jeempie
pi_219781153
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:09 schreef michaelmoore het volgende:
hebben ze daar ook al formules voor ?

jeempie
Ja. Om te berekenen of een leeftijdsverschil in een relatie maatschappelijk aanvaardbaar is, deel je de leeftijd van de oudste partner door 2 en tel je er 7 jaar bij op, en dan krijg je de minimum leeftijd die de jongste partner moet hebben.
pi_219781256
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:37 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]

Zullen die drie kinderen ook wel geweldig vinden. Een schoonmoeder die net zo oud is en er dan met hun erfenis vandoor gaat.
pi_219781282
quote:

[..]

Bestaat echt. Al is het natuurlijk eerder lust, maar ok. Wel eens gehad hoor dat ik iemand voor het eerst zag en de wereld ineens stil stond (ik ook, er liep dan ook pardoes iemand tegen mij aan).
  Moderator donderdag 8 januari 2026 @ 18:31:09 #199
5428 crew  miss_sly
pi_219781362
quote:

[..]

Dat dacht ik ook altijd. En echte liefde is natuurlijk niet mogelijk na een blik, want liefde groeit door samenzijn en -leven en samen dus dingen ervaren.
Maar echt stevige verliefdheid op het eerste gezicht wel.
Een liefdesrelatie zal zelden echt een sprookje zijn, maar ik vind wel dat het een redelijk gemakkelijk iets moet zijn. Soms zeggen mensen dat een relatie hard werken is, maar ik denk dat als dat het geval is, je toch niet de juiste partner hebt. Iedere relatie heeft natuurlijk soms wat werk nodig, maar doorgaans moet het n.m.m. wel gemakkelijk gaan, zonder gedoe.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator / Colorchick donderdag 8 januari 2026 @ 18:40:01 #200
382129 crew  Donna
pi_219781447
quote:
7s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat dacht ik ook altijd. En echte liefde is natuurlijk niet mogelijk na een blik, want liefde groeit door samenzijn en -leven en samen dus dingen ervaren.
Maar echt stevige verliefdheid op het eerste gezicht wel.
Een liefdesrelatie zal zelden echt een sprookje zijn, maar ik vind wel dat het een redelijk gemakkelijk iets moet zijn. Soms zeggen mensen dat een relatie hard werken is, maar ik denk dat als dat het geval is, je toch niet de juiste partner hebt. Iedere relatie heeft natuurlijk soms wat werk nodig, maar doorgaans moet het n.m.m. wel gemakkelijk gaan, zonder gedoe.
Hij bedoelde met sprookje; iets wat niet bestaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')