SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is een kwestie van deze 35 even kopiëren, en je hebt een stemlijst waar het gepruts in de Vinexwijk of bij NCRV-families bij zal verbleken. Maar ook een enkeling uit deze lijst een reddingsstem gunnen zou de lijst al enorm laten opfleuren.
Voor degenen die nog wat meer inspiratie willen welke platen ze op hun lijstje kunnen zetten:
- @Cassa95 maakte zoals ieder jaar weer een analyse welke nummers er nieuw zijn op de keuzelijst: Klik
- @DecoAoreste maakte vorig jaar een overzicht van welke goed scorende platen in alternatieve muzieklijsten nog ontbreken in de Top 2000: Klik
Staat ie in de top 2000?
Wil jij weten of de tracks waarop jij hebt gestemd in de NPO Radio 2 Top 2000 staan? Je kunt het vanaf 11 december checken via staatieindetop2000.nl
Overzichtenlijstjes:
Op https://www.pino112.nl/top2000/jaar.php staat de lijst van 2025, inclusief statistieken
Presentatie:
00.00 – 02.00 uur Jeroen van Inkel
02.00 – 04.00 uur Daniël Lippens
04.00 – 06.00 uur Tim Op het Broek
06.00 – 08.00 uur Tannaz Hajeby
08.00 – 10.00 uur Jeroen Kijk in de Vegte
10.00 – 12.00 uur Bart Arens
12.00 – 14.00 uur Annemieke Schollaardt
14.00 – 16.00 uur Paul Rabbering
16.00 – 18.00 uur Ruud de Wild
18.00 – 20.00 uur Emmely de Wilt
20.00 – 22.00 uur Morad El Ouakili
22.00 – 00.00 uur Jan-Willem Roodbeen
Social media Radio 2:
NPO RADIO 2 op Instagram
NPO RADIO 2 op Twitter
TOP 2000 op Facebook
Meeluisteren:
DAB+:
Op een DAB+-radio kun je NPO Radio 2 ontvangen via kanaal 12 C / 227,36 MHz.
FM-etherfrequenties
https://www.nporadio2.nl/frequenties
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
Terugluisteren kan via de site van Radio 2.
De Top 2000 in beeld
NPO 1 Extra:
Vanaf 24 december 23:00 uur kan er gekeken worden naar jolige mensen in het café.
NPO 3:
Diep in de nacht. Daar kijkt dus nog steeds niemand naar.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000
Historie van de Radio 2 Top 2000
Voor uitgebreide statistieken:
https://pino112.nl/top2000/
Pino blijft een held!
De Magie van 25x Top 2000:
https://npo.nl/start/seri(...)izoen-1/25x-top-2000
De eerste Top 2000 op Spotify:
Voor degene die de allereerste Top 2000 qua songs via Spotify wil terugluisteren van #2000 naar #1:
Spotify - De allereerste Top 2000 (1999)
Verder zijn er diverse andere versies van de Top 2000 op Spotify te vinden. Ook uitzendingen zelf van die eerste editie, met het gepraat van de dj's over binnengekomen faxen (!), kun je vast wel ergens vinden.
De Top 2000 op FOK! door de jaren heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De lijst door de jaren heen:SPOILER: met getallenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Cassa95 onderzocht: Analyse nieuwe binnenkomers 2025
@PippenScottie & @ok01 stelden samen: FOK!2000 2022
@Mexicanobakker gebruikte het jaar 2025 om alle 4851 platen die ooit in de Top 2000 stonden te reviewen. Van Johnny Reggae tot A Forest, allemaal kwamen ze aan de beurt. De eerste episode van deze monsterklus is hier te vinden.
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW in de Zoom:SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ers in beeld:SPOILER: PippenScottieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DagoduckOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ArnieAlbertsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: GretzlOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grafische aankleding van het topic:SPOILER: overzichtje met toepasselijke smileysOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: gifjes en afbeeldingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Stemplaat Genot![]()
![]()
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Deze is zelfs een stuk mooier dan God Only Knows[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
TT kutvibraties was passenderOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Heroes & Villains moet ook weer terug in de lijst. Minstens zo goed.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
I love the colorful clothes she wears
And the way the sunlight plays upon her hair
Zo'n mooie tekst
Remember the jester that showed you tears
The script for tears![]()
Tis NL afstanden zijn relatiefquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:13 schreef Cee het volgende:
Alleen Venlo heeft nog tickets voor die tribute band van de plaatsen die relatief in de buurt zijn.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Dat beschouw ik als een complimentquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:12 schreef camilero het volgende:
[..]
Je bent gewoon een elitaire snob, Pippie!My friends all drive horses![]()
Overgenomen voor de Satisfyer van Roxy Dekker tegenwoordig.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
#35 in de peace3000quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Dit is Top 100 materiaal, maar ja, Nederland...I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
10 km is overal 10 km.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tis NL afstanden zijn relatiefAll Day I Dream About Stemlijsten![]()
Dat was ook zo bedoeld, uiteraardquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat beschouw ik als een compliment![]()
En dan weggaan met de brandblusserquote:- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
wauw
hi ha hoOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Doe dit maar niet meer.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wat een schijtlolOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Gaan we weer.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dit is God Only Knows Hans.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bart Wilson dames en heren.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Aaah het bandje dat ik ook wel (gekscherend) de Britse The National noemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
God Only Knows was wel het beste staaltje Bartcore mashup ooit
Remember the jester that showed you tears
Die zit voor Bart in de verkeerde tien tot twaalf-shift.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Stemplaat
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:16 schreef Gretzl het volgende:
Aaah het bandje dat ik ook wel (gekscherend) de Britse The National noemDat album heb ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Van Jutta ook van de week.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:17 schreef PippenScottie het volgende:
Kijk, dat was een prima inkijkje van Arens toch..|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Warm bad.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:16 schreef Gretzl het volgende:
Aaah het bandje dat ik ook wel (gekscherend) de Britse The National noemHm, denk dat Elbow een stuk toegankelijker is dan The National?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Staat Grounds for divorce er nog in?I love music |Ajax forever
Enige keer Elbow live. Dit was wel een bunkersaai headlineconcert, alleen Lippy Kids, Grounds for Divorce en ODLT kregen het publiek echt in beweging
Edit this setlist | More Elbow setlistsBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Gaat dit nog steeds over dat ontbijt?quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:18 schreef peaceman het volgende:
Staat Grounds for divorce er nog in?- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ze mogen erin!quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:18 schreef DecoAoreste het volgende:
Oké die jochies zijn wel cute met hun bordjes![]()
Als jij hem gehoord hebt wel.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:18 schreef peaceman het volgende:
Staat Grounds for divorce er nog in?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als ik die jongetjes was zou ik nu op alle knoppen beginnen te drukken
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Wil je ons wat vertellen?quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:18 schreef peaceman het volgende:
Staat Grounds for divorce er nog in?
En nee, stond er in 2019 voor het laatst in.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Yupquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Gaat dit nog steeds over dat ontbijt?I love music |Ajax forever
In bepaalde opzichten wel, en bepaalde opzichten niet zou ik denken.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:18 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Hm, denk dat Elbow een stuk toegankelijker is dan The National?
Maar helpt in het geval van Elbow natuurlijk wel dat ze 1 nummer hebben dat er écht bovenuit steekt in het oeuvre en dat de radio's het ook gingen platdraaienBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Dat met die kinderen doet ie wel leuk trouwens. De nieuwe radiodj's.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zat Lippy Kids in de nacht?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
nou nee, vandaar de vraagquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als jij hem gehoord hebt wel.I love music |Ajax forever
Dit is een Top 40-hit geweestquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:20 schreef Gretzl het volgende:
[..]
In bepaalde opzichten wel, en bepaalde opzichten niet zou ik denken.
Maar helpt in het geval van Elbow natuurlijk wel dat ze 1 nummer hebben dat er écht bovenuit steekt in het oeuvre en dat de radio's het ook gingen platdraaien[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Waarvan hebben jullie weleens de gordijntjes open gedaan van wat je nooit had willen zien?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
En dan in de week erna bijna dood bij een auto-ongeluk? Nee, bedankt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dan zal je eerst Jake Paul op zijn kaak moeten slaan|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
smakeloos landquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:20 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Wil je ons wat vertellen?
En nee, stond er in 2019 voor het laatst in.I love music |Ajax forever
2-3.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Die Carmen Verheul ziet er altijd minimaal 10 jaar ouder uit dan ze is trouwens, ook als ze wat hips aan heeftOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
quote:
Enkel Lippy Kids volgens mijquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is een Top 40-hit geweest
https://www.top40.nl/top40-artiesten/elbow
One Day ook niet in de Tip zo te zienBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
De Top 2000 DJ booth?quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarvan hebben jullie weleens de gordijntjes open gedaan van wat je nooit had willen zien?![]()
Even de REM erop.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik kom er niet op. WAs het een nummer van puff Daddy dat begon met een sample hiervan?
Het is een videoclip op een feest![]()
Iedereen heeft pijnOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Marco Schuitmaker trapte niet op de REM.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ontdekt via het origineel van THE CORRS goden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
een mindere van REM. In de clip hadden ze overigens massaal op de rem getrapt...I love music |Ajax forever
Nu heb ik er dit jaar eentje van Elbow uit de Snob Top geshazammed (The loneliness of a tower crane driver), en eentje uit de Top 2000.
Blijkbaar toch iets wat ik prettig vind om te horen.2025-jaarlijst![]()
Baasje Dagoquote:
Hele leuke band hoor! The Loneliness of a tower crane driver is inderdaad erg mooiquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:24 schreef Eightyone het volgende:
Nu heb ik er dit jaar eentje van Elbow uit de Snob Top geshazammed (The loneliness of a tower crane driver), en eentje uit de Top 2000.
Blijkbaar toch iets wat ik prettig vind om te horen.![]()
![]()
Ik vind deze dus echt wel genietbaar, gewoon ook omdat ik hem vroeger best vaak in die latere unplugged versie van The Corrsheb gehoord. Mooie zwijmeltekst
beetje kapot gedraaid voor mijquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:26 schreef Eightyone het volgende:
Stemplaat deze verder, van R.e.m.. Maar ik zie al dat de meningen verdeeld zijn.I love music |Ajax forever
Duister en depri. Maar dat is ook weleens fijn.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hele leuke band hoor! The Loneliness of a tower crane driver is inderdaad erg mooi2025-jaarlijst![]()
Nooit schamen voor een stemplaat, tenzij het de Bankzitters zijnquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:26 schreef Eightyone het volgende:
Stemplaat deze verder, van R.e.m.. Maar ik zie al dat de meningen verdeeld zijn.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het helpt dat het geen jeugdklassieker is, ondanks dat het in de Top 40 stond toen ik in de brugklas zat.quote:2025-jaarlijst![]()
1 letter minder incoming...I love music |Ajax forever
Geoff, de broer van Andrew- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Paar keer live gezien.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik vind ze vooral erg saai. 2x live gezien. 2e keer nog net niet in slaap gevallenquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hele leuke band hoor! The Loneliness of a tower crane driver is inderdaad erg mooiHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Het zouden vriendjes kunnen zijnquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gevonden. Ik kan weer rusten.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:23 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Ik kom er niet op. WAs het een nummer van puff Daddy dat begon met een sample hiervan?
Het is een videoclip op een feest
Bekijk deze YouTube-video![]()
Ja, daar ga ik heel goed opquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:27 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Duister en depri. Maar dat is ook weleens fijn.![]()
![]()
Eerste keer dat ik ze zag kende ik ze eigenlijk niet maar was positief verrast. De tweede keer op een festival zat ik waarschijnlijk goed in de olie.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nu vind ik dit nummer wel 1000x beter dan die nutteloze covers van Disturbed en Limp Bizkit.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:29 schreef Gretzl het volgende:
@:pindakaasfanaticus kom maar door met de meme
[ afbeelding ]![]()
Dit en Therapy? zijn wel de beste 2 jaquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nu vind ik dit nummer wel 1000x beter dan die nutteloze covers van Disturbed en Limp Bizkit.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die tweede keer speelden ze dit nummer niet zie ik.
Edit this setlist | More Queensr che setlists
Edit this setlist | More Queensr che setlists|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hier de geüpdatete versie!quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:29 schreef Gretzl het volgende:
@:pindakaasfanaticus kom maar door met de meme
[ afbeelding ]![]()
![]()
sjieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
NICEquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:32 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Hier de geüpdatete versie!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Kun je de naam van Fontaines D.C. nog even aanpassen naar de correcte spelling?
quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:32 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De spelling van Fontaines mag ook nog een update.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:32 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
[ afbeelding ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zoiets denk ik trouwens ook steeds van Tim op het Broek, deze week, maar dan zelfs 15 jaar ouder.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:21 schreef TheVulture het volgende:
Die Carmen Verheul ziet er altijd minimaal 10 jaar ouder uit dan ze is trouwens, ook als ze wat hips aan heeft
Wild leven gehad? Geen idee.2025-jaarlijst![]()
Stuk beter dan Costello[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Origineel van...|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik geloof dat het origineel van Elvis.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:34 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
EIgenlijk wel iets te eNgels deze![]()
Deze werd vorige week op de uitvaart van m’n oma gedraaid, ik hoor meer uitvaartplaten dan stemplaten deze editie.![]()
![]()
![]()
![]()
Ooh enorm genotsblok daar zeg. Ff schakelenquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nu Venice bitch in de snob. Ook een genotRemember the jester that showed you tears
Origineel van Matthijs van NieuwkerkGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Niet erg om dit meermaals te bespreken.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
nah wat lievOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Al besprokenquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Origineel van Matthijs van Nieuwkerk
Dat denk ik ook vaak van leeftijdsgenoten, en dan blijk ik er zelf ook zo oud uit te zienquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:21 schreef TheVulture het volgende:
Die Carmen Verheul ziet er altijd minimaal 10 jaar ouder uit dan ze is trouwens, ook als ze wat hips aan heeft![]()
![]()
Is en blijft echt schandalig dat Lana met zo weinig iconische nummers uit haar oeuvre in de top staatquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nu Venice bitch in de snob. Ook een genotBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Is dit Kerkraads of wat?quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:37 schreef Gretzl het volgende:
Ik versta er geen kloten van [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
Test
amen
t...|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Gaat niet lang duren voordat we Boudewijn niet meer tussen 8 en 24 op 30 december gaan horen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
![]()
Testament = Monument 🙌🙌🙌![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Na 22 jaren in dit leven maak ik het testament op van mijn jeugd
Niet dat ik geld of goed heb weg te geven, voor slimme jongen heb ik nooit gedeugd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik heb nog wel wat mooie idealen, goed van snit hoewel ze uit de mode zijn
Wie ze hebben wil, die mag ze komen halen, vooral jonge mensen vinden ze nog fijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aan mijn broertje dat zo graag wil gaan studeren laat ik met plezier 't adres na van mijn kroeg
Waar ik te veel dronk om een vrouw te imponeren, en daarna de klappen kreeg waarom ik vroeg
En dan heb ik nog een stuk of wat vriendinnen die welopgevoed en zeer verstandig zijn
En waarmee je dus geen donder kunt beginnen, maar misschien krijgt iemand anders ze wel klein
Voor mijn neefje zijn mijn onvervulde wensen wel wat kinderlijk, maar ach, ze zijn zo diep
Ik behoorde immer tot die groep van mensen voor wie 't geluk toch altijd harder liep
Aan mijn vrienden laat ik gaarne het vermogen om verliefd te worden op een meisjeslach
Zelf ben ik helaas een keer te veel bedrogen, maar wie het eens proberen wil, die mag
M'n vriendinnetje, ik laat jou alle nachten dat ik tranen om jouw ontrouw heb gestort
Maar onthou dit wel, ik zal geduldig wachten tot ik lach omdat jij ook belazerd wordt
En de leraar die mij altijd placht te dreigen, "Jongen, jij komt nog op het verkeerde pad!"
Kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen. Dat wil zeggen, hij heeft toch gelijk gehad![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor mijn ouders is het album met de plaatjes die zo vals getuigen van een blijde jeugd
Maar ze tonen niet de zouteloze praatjes die een kind opvoeden in eer en deugd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En verder krijgen z'alle dwaze dingen terug, die ze mij te veel geleerd hebben die tijd
Ze kunnen mij tenslotte ook niet dwingen groot te worden zonder diep berouw en spijt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan heb ik ook nog enkele goede vrienden, maar die hebben al genoeg van mij gehad
Dus ik gun ze nu het loon dat ze verdienden, alle drank die ze van mij hebben gejat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verder niets, er zijn alleen nog een paar dingen die ik houd, omdat geen mens er iets aan heeft
Dat zijn mijn goede jeugdherinneringen, die neem je mee zolang je verder leeft![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:37 schreef camilero het volgende:
[..]
Dat denk ik ook vaak van leeftijdsgenoten, en dan blijk ik er zelf ook zo oud uit te zien![]()
![]()
Mooi Kloten.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:37 schreef Gretzl het volgende:
Ik versta er geen kloten van [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:37 schreef Gretzl het volgende:
Ik versta er geen kloten van [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik woon het verst bij alle dialecten vandaan zowat en ik versta het ook allemaal.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Raaarwquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:37 schreef Gretzl het volgende:
Ik versta er geen kloten van [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat heb ik nu al ruim 2 jaarquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:37 schreef Gretzl het volgende:
Hij moet nog een keertje dabben hé.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat niet lang duren voordat we Boudewijn niet meer tussen 8 en 24 op 30 december gaan horen.![]()
Nouja, bepaalde West-Vlaamse dialecten worden moeilijk misschien.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Oôs Joôs verstond ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik woon het verst bij alle dialecten vandaan zowat en ik versta het ook allemaal.![]()
![]()
Heb je ook een ansicht gestuurd?quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Opgezocht hoe oud ze is.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:21 schreef TheVulture het volgende:
Die Carmen Verheul ziet er altijd minimaal 10 jaar ouder uit dan ze is trouwens, ook als ze wat hips aan heeft
Totaal met je eens.
Maar ik vind dat wel regelmatig van mensen![]()
GOAT, die term zouden we hier op FOK! eens wat vaker moeten gebruikenquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:38 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Boudewijn de GOAT (en Lennart Nijgh uiteraard)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Krijg je nog een tientje van hem?quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:38 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Boudewijn de GOAT (en Lennart Nijgh uiteraard)![]()
Heeft er iemand Boudewijn wel eens live gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Ik ben bang dat de boudewijnstemmers ook langzaamaan gaan hemelen en dit voor veel mensen gewoon te gedateerd klinktquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:39 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Hij moet nog een keertje dabben hé.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:39 schreef Gretzl het volgende:
Heeft er iemand Boudewijn wel eens live gezien?3xSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Heeft er iemand Boudewijn wel eens live gezien?Mijn moeder, telt dat ook? Wel 100 jaar geledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat niet lang duren voordat we Boudewijn niet meer tussen 8 en 24 op 30 december gaan horen.Terecht, achterhaalde meuk inmiddels.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:38 schreef Gretzl het volgende:
En dan heb ik nog een stuk of wat vriendinnen die welopgevoed en zeer verstandig zijn
En waarmee je dus geen donder kunt beginnen, maar misschien krijgt iemand anders ze wel kleinKoel en donker bewaren![]()
als we alles toevoegen wat jij vindt missen, hebben we een top 5000 denk ikquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:37 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Is en blijft echt schandalig dat Lana met zo weinig iconische nummers uit haar oeuvre in de top staatI love music |Ajax forever
Ben kwart West-Fries dus er zit wat in mijn genen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:39 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Oôs Joôs verstond ik ook niet hoor|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Heeft er iemand Boudewijn wel eens live gezien?Zeer zeker. Samen met mijn moeder. Toen zong hij nog alle klassiekers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:39 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Heb je ook een ansicht gestuurd?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Wel van Tony Vosquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:39 schreef camilero het volgende:
[..]
Krijg je nog een tientje van hem?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ja maar DABs worden elk jaar minder waard denk ik.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:39 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Hij moet nog een keertje dabben hé.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Heeft er iemand Boudewijn wel eens live gezien?Ja, een tijd geleden welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die DAB komt nog...quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat niet lang duren voordat we Boudewijn niet meer tussen 8 en 24 op 30 december gaan horen.I love music |Ajax forever
Hier gewoon op gestemd hoor en zo oud ben ik nietquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de boudewijnstemmers ook langzaamaan gaan hemelen en dit voor veel mensen gewoon te gedateerd klinkt
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
he kleine meid is papa thuis?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Heeft er iemand Boudewijn wel eens live gezien?Alleen z’n zoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klavecimbel genot. En ik hou wel van dat lekker gedateerde af en toe, als het echt goed isquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Terecht, achterhaalde meuk inmiddels.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jaquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:39 schreef camilero het volgende:
[..]
Krijg je nog een tientje van hem?
Heb nog steeds geen tikkie van mn gekregen![]()
![]()
Marco Borsato?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja oke, het ging me meer om die tekst.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klavecimbel genot. En ik hou wel van dat lekker gedateerde af en toe, als het echt goed isKoel en donker bewaren![]()
Pedoliedje.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Same here. Staat altijd een Boudewijnnummer in mijn lijst. Meestal Verdronken Vlinder.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:40 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hier gewoon op gestemd hoor en zo oud ben ik nietThat's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Behalve als je Freek heet I guess.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar DABs worden elk jaar minder waard denk ik.![]()
BroesGod![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hete teek: De DAB gaat daar minder groot zijn dan deze bonus. Zie je ook bij Kooymans.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:41 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Behalve als je Freek heet I guess.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Aangevraagd door Marco BOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Laagste sinds 2011 trouwens. Dit was jaren vrij stabiel rond 280[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik hoop dat het nog een duurt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hete teek: De DAB gaat daar minder groot zijn dan deze bonus. Zie je ook bij Kooymans.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Ik dus Testament dit jaar, ik wissel ook altijdquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:41 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Same here. Staat altijd een Boudewijnnummer in mijn lijst. Meestal Verdronken Vlinder.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Als het vuur gedoofd is...quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laagste sinds 2011 trouwens. Dit was jaren vrij stabiel rond 280That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Ik ookquote:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Verdronken vlinder gemist vanochtend
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Take a look at mie now[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
WAT?!?!? is die al geweest? GVDquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:43 schreef Dagoduck het volgende:
Verdronken vlinder gemist vanochtend![]()
I love music |Ajax forever
Deze ook laagste sinds 2011.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Denk ik oprecht daarom ook.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hete teek: De DAB gaat daar minder groot zijn dan deze bonus. Zie je ook bij Kooymans.![]()
Nee ik vind dit niet philquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:44 schreef Gretzl het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Zit jij chronisch aan de pepmiddelen dezer dagen?_O-quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:44 schreef Gretzl het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Bookmakers hadden dit lager ingeschatOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Gegroet. Ik heb vanochtend gewoon bijna 3 uur gewandeld
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Bravoquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Gegroet. Ik heb vanochtend gewoon bijna 3 uur gewandeldHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
quote:
Ai..quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:46 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat waarschijnlijk ook niet lang meer mee...![]()
![]()
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Veel jaren 60-muziek dreigt, qua aller tijden-lijsten, op de langere termijn in hetzelfde zwarte gat te verdwijnen waar jaren 50-muziek inmiddels al in zit.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de boudewijnstemmers ook langzaamaan gaan hemelen en dit voor veel mensen gewoon te gedateerd klinkt
Behalve in de Evergreen-lijst dan, vooralsnog, maar daar zal het op langere termijn ook minder worden.2025-jaarlijst![]()
Als je die foto ziet zou het me niet verbazen als ie volgend jaar de dodenbonus pakt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:46 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat waarschijnlijk ook niet lang meer mee...![]()
Enkel cafeïne hoorquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zit jij chronisch aan de pepmiddelen dezer dagen?_O-
Goede reminder om even mn dodenvoorspelling door te gevenquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:46 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat waarschijnlijk ook niet lang meer mee...Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Nog even over die Kustwachtinzet van gisteravond:
NHD - Overleden persoon aangetroffen op strand Julianadorp|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
waarom zou je dat doen?quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Gegroet. Ik heb vanochtend gewoon bijna 3 uur gewandeldI love music |Ajax forever
Poule des doods?quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Goede reminder om even mn dodenvoorspelling door te geven![]()
Vanaf nu krijgen we vooral dit soort gitaarplaten en Nederlandstalig spul voor mijn gevoel.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Thuissituatie:quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zit jij chronisch aan de pepmiddelen dezer dagen?_O-
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
HOE DANquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:43 schreef Dagoduck het volgende:
Verdronken vlinder gemist vanochtend
Daar is ook al een top 2000 slag overheen gegaan jaquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:47 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Veel jaren 60-muziek dreigt, qua aller tijden-lijsten, op de langere termijn in hetzelfde zwarte gat te verdwijnen waar jaren 50-muziek inmiddels al in zit.
Behalve in de Evergreen-lijst dan, vooralsnog, maar daar zal het op langere termijn ook minder worden.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Omdat Meneer de viervoeter niet alleen over straat mag. Dat is waarom.quote:Trotste mama van Ambar
maar 3 uur???quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat Meneer de viervoeter niet alleen over straat mag. Dat is waarom.I love music |Ajax forever
Heeft iemand al gezegd dat die andere PJ ook eens de T2K zou mogen enteren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Gretzl op 30-12-2025 11:54:33 ]Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Ja die oude 60s platen klinken echt wel vrij gedateerd, daar knappen toch veel mensen op af helaas.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:47 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Veel jaren 60-muziek dreigt, qua aller tijden-lijsten, op de langere termijn in hetzelfde zwarte gat te verdwijnen waar jaren 50-muziek inmiddels al in zit.
Behalve in de Evergreen-lijst dan, vooralsnog, maar daar zal het op langere termijn ook minder worden.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ken dit nummer dankzij @Evenstar!!quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:48 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ken dit nummer dankzij een misheard lyrics video die ik rond 2010 nogal vaak keek op Youtube
Hij wil de rest van de dag niet ivm vuurwerk.quote:Trotste mama van Ambar
je bedoelt Foo Fighters?quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:49 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Ik vind Pearl Jam zwaar overschatI love music |Ajax forever
quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:48 schreef Gretzl het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat die andere PJ ook eens de T2K zou mogen enteren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die is kansloos toch, behalve misschien het duet met Yorke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
dat is wel een lekker nummerquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die is kansloos toch, behalve misschien het duet met Yorke.I love music |Ajax forever
Ooit heeel lang geleden in Arnhem live gezien, blijft geweldigquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Gegroet. Ik heb vanochtend gewoon bijna 3 uur gewandeld![]()
Bekijk deze YouTube-videoBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Geen geknal onderweg dan?quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Gegroet. Ik heb vanochtend gewoon bijna 3 uur gewandeldRemember the jester that showed you tears
Ik merk steeds een soort overgang die bij pakweg 1977 ligt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die oude 60s platen klinken echt wel vrij gedateerd, daar knappen toch veel mensen op af helaas.
Dat hele naïeve hoor je bij de nummers van erna minder.2025-jaarlijst![]()
Gefeliciteerd met je 23e verjaardag, @Puzzie!quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ooit heeel lang geleden in Arnhem live gezien, blijft geweldig![]()
![]()
Veeeeeeeeeeeeeeel te laag"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Deze GnR kan ik missen als kiespijn![]()
Knknknknknknknknknknkneeeeskneees|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hoe wist jij dat?quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je 23e verjaardag, @:Puzzie!![]()
![]()
Dank
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
*begint maar met de planten uit het raam te keilen*T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Van mij mag meer dan de helft van GnR wel uit de lijst, maar deze mag blijven.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nee wat bouwgeluiden in de verte die erop lijken. Maar toen was het ook al half 11. Dus toen begon hij vervelend te doen en wilde hij naar huis.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Geen geknal onderweg dan?Trotste mama van Ambar
Deze zomer nogquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:53 schreef Viv het volgende:
De leukste van Guns N Roses!
In ieder geval als je er live bij bent
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
23 is wel heul jongquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik las hier gisteren ook mee...
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Zo voel ik me anders al 27 jaarquote:![]()
In twee uur tijd at hij om precies te zijn 2,993 kilo versgebakken frietjes in een snackbar in Gent: Steff Hens (31), ‘De Belgische Freetzak’ uit Antwerpen, is daarmee wereldrecordhouder. En dat terwijl hij niet eens zo ervaren is. Mayonaise of ketchup, wel of geen water en hoe hou je in vredesnaam meer dan een kilo friet binnen? „Het gaat om de textuur.”
Dat wordt lekker poepenHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Maar de rest van de dag is het net 4 pootjes buiten de deur voor de plas. Dus die 3 uur wandelen zonder ontbijt neem ik maar even voor lief.Trotste mama van Ambar
Wisten jullie dat Axl Rose een anagram is voor Mr Mojo Risin?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gefeliciteerd @Puzzie!You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Stond zelfs op mijn verjaardagskaart dit jaar (23)![]()
Gefeliciteerd met je verjaardag @Puzzie. 21 was het toch?Trotste mama van Ambar
Gefeliciteerd @Puzzie[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
moeluk he mentionenquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag @:Puzzie. 21 was het toch?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ze wordt per minuut jonger!quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag @:Puzzie. 21 was het toch?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024
Forum Opties Forumhop: Hop naar: