Ik vind ze vooral erg saai. 2x live gezien. 2e keer nog net niet in slaap gevallenquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hele leuke band hoor! The Loneliness of a tower crane driver is inderdaad erg mooi
Het zouden vriendjes kunnen zijnquote:
Gevonden. Ik kan weer rusten.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:23 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Ik kom er niet op. WAs het een nummer van puff Daddy dat begon met een sample hiervan?
Het is een videoclip op een feest
Ja, daar ga ik heel goed opquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:27 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Duister en depri. Maar dat is ook weleens fijn.
Nu vind ik dit nummer wel 1000x beter dan die nutteloze covers van Disturbed en Limp Bizkit.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:29 schreef Gretzl het volgende:
@:pindakaasfanaticus kom maar door met de meme
[ afbeelding ]
Dit en Therapy? zijn wel de beste 2 jaquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nu vind ik dit nummer wel 1000x beter dan die nutteloze covers van Disturbed en Limp Bizkit.
Hier de geüpdatete versie!quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:29 schreef Gretzl het volgende:
@:pindakaasfanaticus kom maar door met de meme
[ afbeelding ]
NICEquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:32 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Hier de geüpdatete versie!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:32 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De spelling van Fontaines mag ook nog een update.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:32 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets denk ik trouwens ook steeds van Tim op het Broek, deze week, maar dan zelfs 15 jaar ouder.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:21 schreef TheVulture het volgende:
Die Carmen Verheul ziet er altijd minimaal 10 jaar ouder uit dan ze is trouwens, ook als ze wat hips aan heeft
Ik geloof dat het origineel van Elvis.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:34 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
EIgenlijk wel iets te eNgels deze
Ooh enorm genotsblok daar zeg. Ff schakelenquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nu Venice bitch in de snob. Ook een genot
Niet erg om dit meermaals te bespreken.quote:
Al besprokenquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Origineel van Matthijs van Nieuwkerk
Dat denk ik ook vaak van leeftijdsgenoten, en dan blijk ik er zelf ook zo oud uit te zienquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:21 schreef TheVulture het volgende:
Die Carmen Verheul ziet er altijd minimaal 10 jaar ouder uit dan ze is trouwens, ook als ze wat hips aan heeft
Is en blijft echt schandalig dat Lana met zo weinig iconische nummers uit haar oeuvre in de top staatquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nu Venice bitch in de snob. Ook een genot
Is dit Kerkraads of wat?quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:37 schreef Gretzl het volgende:
Ik versta er geen kloten van [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:37 schreef camilero het volgende:
[..]
Dat denk ik ook vaak van leeftijdsgenoten, en dan blijk ik er zelf ook zo oud uit te zien
Mooi Kloten.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:37 schreef Gretzl het volgende:
Ik versta er geen kloten van [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |