quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:16 schreef Gretzl het volgende:
Aaah het bandje dat ik ook wel (gekscherend) de Britse The National noemHm, denk dat Elbow een stuk toegankelijker is dan The National?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat dit nog steeds over dat ontbijt?quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:18 schreef peaceman het volgende:
Staat Grounds for divorce er nog in?
Ze mogen erin!quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:18 schreef DecoAoreste het volgende:
Oké die jochies zijn wel cute met hun bordjes
Als jij hem gehoord hebt wel.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:18 schreef peaceman het volgende:
Wil je ons wat vertellen?quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:18 schreef peaceman het volgende:
Yupquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Gaat dit nog steeds over dat ontbijt?
In bepaalde opzichten wel, en bepaalde opzichten niet zou ik denken.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:18 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Hm, denk dat Elbow een stuk toegankelijker is dan The National?
nou nee, vandaar de vraagquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als jij hem gehoord hebt wel.
Dit is een Top 40-hit geweestquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:20 schreef Gretzl het volgende:
[..]
In bepaalde opzichten wel, en bepaalde opzichten niet zou ik denken.
Maar helpt in het geval van Elbow natuurlijk wel dat ze 1 nummer hebben dat er écht bovenuit steekt in het oeuvre en dat de radio's het ook gingen platdraaien
En dan in de week erna bijna dood bij een auto-ongeluk? Nee, bedankt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dan zal je eerst Jake Paul op zijn kaak moeten slaan
smakeloos landquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:20 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Wil je ons wat vertellen?
En nee, stond er in 2019 voor het laatst in.
2-3.quote:
quote:
Enkel Lippy Kids volgens mijquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is een Top 40-hit geweest
De Top 2000 DJ booth?quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarvan hebben jullie weleens de gordijntjes open gedaan van wat je nooit had willen zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Baasje Dagoquote:
Hele leuke band hoor! The Loneliness of a tower crane driver is inderdaad erg mooiquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:24 schreef Eightyone het volgende:
Nu heb ik er dit jaar eentje van Elbow uit de Snob Top geshazammed (The loneliness of a tower crane driver), en eentje uit de Top 2000.
Blijkbaar toch iets wat ik prettig vind om te horen.
beetje kapot gedraaid voor mijquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:26 schreef Eightyone het volgende:
Stemplaat deze verder, van R.e.m.. Maar ik zie al dat de meningen verdeeld zijn.
Duister en depri. Maar dat is ook weleens fijn.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hele leuke band hoor! The Loneliness of a tower crane driver is inderdaad erg mooi
Nooit schamen voor een stemplaat, tenzij het de Bankzitters zijnquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:26 schreef Eightyone het volgende:
Stemplaat deze verder, van R.e.m.. Maar ik zie al dat de meningen verdeeld zijn.
Het helpt dat het geen jeugdklassieker is, ondanks dat het in de Top 40 stond toen ik in de brugklas zat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |