die DAB komt nog...quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat niet lang duren voordat we Boudewijn niet meer tussen 8 en 24 op 30 december gaan horen.
Hier gewoon op gestemd hoor en zo oud ben ik nietquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de boudewijnstemmers ook langzaamaan gaan hemelen en dit voor veel mensen gewoon te gedateerd klinkt
quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:39 schreef Gretzl het volgende:
Heeft er iemand Boudewijn wel eens live gezien?Alleen z’n zoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klavecimbel genot. En ik hou wel van dat lekker gedateerde af en toe, als het echt goed isquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Terecht, achterhaalde meuk inmiddels.
Jaquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:39 schreef camilero het volgende:
[..]
Krijg je nog een tientje van hem?
Ja oke, het ging me meer om die tekst.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klavecimbel genot. En ik hou wel van dat lekker gedateerde af en toe, als het echt goed is
Same here. Staat altijd een Boudewijnnummer in mijn lijst. Meestal Verdronken Vlinder.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:40 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hier gewoon op gestemd hoor en zo oud ben ik niet
Behalve als je Freek heet I guess.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar DABs worden elk jaar minder waard denk ik.
Hete teek: De DAB gaat daar minder groot zijn dan deze bonus. Zie je ook bij Kooymans.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:41 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Behalve als je Freek heet I guess.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |