quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:37 schreef Gretzl het volgende:
Ik versta er geen kloten van [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Raaarwquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:37 schreef Gretzl het volgende:
Ik versta er geen kloten van [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat heb ik nu al ruim 2 jaarquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:37 schreef Gretzl het volgende:
Hij moet nog een keertje dabben hé.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat niet lang duren voordat we Boudewijn niet meer tussen 8 en 24 op 30 december gaan horen.
Oôs Joôs verstond ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik woon het verst bij alle dialecten vandaan zowat en ik versta het ook allemaal.
Heb je ook een ansicht gestuurd?quote:
Opgezocht hoe oud ze is.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:21 schreef TheVulture het volgende:
Die Carmen Verheul ziet er altijd minimaal 10 jaar ouder uit dan ze is trouwens, ook als ze wat hips aan heeft
GOAT, die term zouden we hier op FOK! eens wat vaker moeten gebruikenquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:38 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Boudewijn de GOAT (en Lennart Nijgh uiteraard)
Krijg je nog een tientje van hem?quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:38 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Boudewijn de GOAT (en Lennart Nijgh uiteraard)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ik ben bang dat de boudewijnstemmers ook langzaamaan gaan hemelen en dit voor veel mensen gewoon te gedateerd klinktquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:39 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Hij moet nog een keertje dabben hé.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:39 schreef Gretzl het volgende:
Heeft er iemand Boudewijn wel eens live gezien?3xSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Heeft er iemand Boudewijn wel eens live gezien?Mijn moeder, telt dat ook? Wel 100 jaar geledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat niet lang duren voordat we Boudewijn niet meer tussen 8 en 24 op 30 december gaan horen.
Terecht, achterhaalde meuk inmiddels.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:38 schreef Gretzl het volgende:
En dan heb ik nog een stuk of wat vriendinnen die welopgevoed en zeer verstandig zijn
En waarmee je dus geen donder kunt beginnen, maar misschien krijgt iemand anders ze wel klein
als we alles toevoegen wat jij vindt missen, hebben we een top 5000 denk ikquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:37 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Is en blijft echt schandalig dat Lana met zo weinig iconische nummers uit haar oeuvre in de top staat
Ben kwart West-Fries dus er zit wat in mijn genen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:39 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Oôs Joôs verstond ik ook niet hoor
Heeft er iemand Boudewijn wel eens live gezien?Zeer zeker. Samen met mijn moeder. Toen zong hij nog alle klassiekers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:39 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Heb je ook een ansicht gestuurd?
Wel van Tony Vosquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:39 schreef camilero het volgende:
[..]
Krijg je nog een tientje van hem?
Ja maar DABs worden elk jaar minder waard denk ik.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:39 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Hij moet nog een keertje dabben hé.
Heeft er iemand Boudewijn wel eens live gezien?Ja, een tijd geleden welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die DAB komt nog...quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier gewoon op gestemd hoor en zo oud ben ik nietquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de boudewijnstemmers ook langzaamaan gaan hemelen en dit voor veel mensen gewoon te gedateerd klinkt
Heeft er iemand Boudewijn wel eens live gezien?Alleen z’n zoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klavecimbel genot. En ik hou wel van dat lekker gedateerde af en toe, als het echt goed isquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Terecht, achterhaalde meuk inmiddels.
Jaquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:39 schreef camilero het volgende:
[..]
Krijg je nog een tientje van hem?
Ja oke, het ging me meer om die tekst.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klavecimbel genot. En ik hou wel van dat lekker gedateerde af en toe, als het echt goed is
Same here. Staat altijd een Boudewijnnummer in mijn lijst. Meestal Verdronken Vlinder.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:40 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hier gewoon op gestemd hoor en zo oud ben ik niet
Behalve als je Freek heet I guess.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar DABs worden elk jaar minder waard denk ik.
Hete teek: De DAB gaat daar minder groot zijn dan deze bonus. Zie je ook bij Kooymans.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:41 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Behalve als je Freek heet I guess.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |