Bravoquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Gegroet. Ik heb vanochtend gewoon bijna 3 uur gewandeld
quote:
Ai..quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:46 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat waarschijnlijk ook niet lang meer mee...
Veel jaren 60-muziek dreigt, qua aller tijden-lijsten, op de langere termijn in hetzelfde zwarte gat te verdwijnen waar jaren 50-muziek inmiddels al in zit.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de boudewijnstemmers ook langzaamaan gaan hemelen en dit voor veel mensen gewoon te gedateerd klinkt
Als je die foto ziet zou het me niet verbazen als ie volgend jaar de dodenbonus pakt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:46 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Enkel cafeïne hoorquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zit jij chronisch aan de pepmiddelen dezer dagen?_O-
Goede reminder om even mn dodenvoorspelling door te gevenquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:46 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
waarom zou je dat doen?quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Gegroet. Ik heb vanochtend gewoon bijna 3 uur gewandeld
Poule des doods?quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Goede reminder om even mn dodenvoorspelling door te geven
Thuissituatie:quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zit jij chronisch aan de pepmiddelen dezer dagen?_O-
HOE DANquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:43 schreef Dagoduck het volgende:
Verdronken vlinder gemist vanochtend
Daar is ook al een top 2000 slag overheen gegaan jaquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:47 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Veel jaren 60-muziek dreigt, qua aller tijden-lijsten, op de langere termijn in hetzelfde zwarte gat te verdwijnen waar jaren 50-muziek inmiddels al in zit.
Behalve in de Evergreen-lijst dan, vooralsnog, maar daar zal het op langere termijn ook minder worden.
Omdat Meneer de viervoeter niet alleen over straat mag. Dat is waarom.quote:
maar 3 uur???quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat Meneer de viervoeter niet alleen over straat mag. Dat is waarom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |