Ik hoop dat het nog een duurt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hete teek: De DAB gaat daar minder groot zijn dan deze bonus. Zie je ook bij Kooymans.
Ik dus Testament dit jaar, ik wissel ook altijdquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:41 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Same here. Staat altijd een Boudewijnnummer in mijn lijst. Meestal Verdronken Vlinder.
Als het vuur gedoofd is...quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laagste sinds 2011 trouwens. Dit was jaren vrij stabiel rond 280
Ik ookquote:
WAT?!?!? is die al geweest? GVDquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:43 schreef Dagoduck het volgende:
Verdronken vlinder gemist vanochtend
Denk ik oprecht daarom ook.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hete teek: De DAB gaat daar minder groot zijn dan deze bonus. Zie je ook bij Kooymans.
Nee ik vind dit niet philquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:44 schreef Gretzl het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit jij chronisch aan de pepmiddelen dezer dagen?_O-quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:44 schreef Gretzl het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |