SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is een kwestie van deze 35 even kopiëren, en je hebt een stemlijst waar het gepruts in de Vinexwijk of bij NCRV-families bij zal verbleken. Maar ook een enkeling uit deze lijst een reddingsstem gunnen zou de lijst al enorm laten opfleuren.
Voor degenen die nog wat meer inspiratie willen welke platen ze op hun lijstje kunnen zetten:
- @Cassa95 maakte zoals ieder jaar weer een analyse welke nummers er nieuw zijn op de keuzelijst: Klik
- @DecoAoreste maakte vorig jaar een overzicht van welke goed scorende platen in alternatieve muzieklijsten nog ontbreken in de Top 2000: Klik
Staat ie in de top 2000?
Wil jij weten of de tracks waarop jij hebt gestemd in de NPO Radio 2 Top 2000 staan? Je kunt het vanaf 11 december checken via staatieindetop2000.nl
Overzichtenlijstjes:
Op https://www.pino112.nl/top2000/jaar.php staat de lijst van 2025, inclusief statistieken
Presentatie:
00.00 – 02.00 uur Jeroen van Inkel
02.00 – 04.00 uur Daniël Lippens
04.00 – 06.00 uur Tim Op het Broek
06.00 – 08.00 uur Tannaz Hajeby
08.00 – 10.00 uur Jeroen Kijk in de Vegte
10.00 – 12.00 uur Bart Arens
12.00 – 14.00 uur Annemieke Schollaardt
14.00 – 16.00 uur Paul Rabbering
16.00 – 18.00 uur Ruud de Wild
18.00 – 20.00 uur Emmely de Wilt
20.00 – 22.00 uur Morad El Ouakili
22.00 – 00.00 uur Jan-Willem Roodbeen
Social media Radio 2:
NPO RADIO 2 op Instagram
NPO RADIO 2 op Twitter
TOP 2000 op Facebook
Meeluisteren:
DAB+:
Op een DAB+-radio kun je NPO Radio 2 ontvangen via kanaal 12 C / 227,36 MHz.
FM-etherfrequenties
https://www.nporadio2.nl/frequenties
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
Terugluisteren kan via de site van Radio 2.
De Top 2000 in beeld
NPO 1 Extra:
Vanaf 24 december 23:00 uur kan er gekeken worden naar jolige mensen in het café.
NPO 3:
Diep in de nacht. Daar kijkt dus nog steeds niemand naar.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000
Historie van de Radio 2 Top 2000
Voor uitgebreide statistieken:
https://pino112.nl/top2000/
Pino blijft een held!
De Magie van 25x Top 2000:
https://npo.nl/start/seri(...)izoen-1/25x-top-2000
De eerste Top 2000 op Spotify:
Voor degene die de allereerste Top 2000 qua songs via Spotify wil terugluisteren van #2000 naar #1:
Spotify - De allereerste Top 2000 (1999)
Verder zijn er diverse andere versies van de Top 2000 op Spotify te vinden. Ook uitzendingen zelf van die eerste editie, met het gepraat van de dj's over binnengekomen faxen (!), kun je vast wel ergens vinden.
De Top 2000 op FOK! door de jaren heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De lijst door de jaren heen:SPOILER: met getallenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Cassa95 onderzocht: Analyse nieuwe binnenkomers 2025
@PippenScottie & @ok01 stelden samen: FOK!2000 2022
@Mexicanobakker gebruikte het jaar 2025 om alle 4851 platen die ooit in de Top 2000 stonden te reviewen. Van Johnny Reggae tot A Forest, allemaal kwamen ze aan de beurt. De eerste episode van deze monsterklus is hier te vinden.
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW in de Zoom:SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ers in beeld:SPOILER: PippenScottieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DagoduckOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ArnieAlbertsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: GretzlOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grafische aankleding van het topic:SPOILER: overzichtje met toepasselijke smileysOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: gifjes en afbeeldingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Yes.quote:Op maandag 29 december 2025 23:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
Vraag me af of ze hier wel de eindsequence erin laten zitten.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Oh is dit tegenwoordig de hoogste van de draken? Iets beter dan Radioactive in ieder geval.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Waarom wordt Paul Elstak eigenlijk niet bij de artiesten genoemd, is toch wel vrij duidelijk door hem geproduceerdOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Dit hebben we al gehoord enzo.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hele versie
Imagine Dragonsblijft live toch ook gewoon dik prima deze band
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Zijn we er dan nu eindelijk van af?quote:Op maandag 29 december 2025 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh is dit tegenwoordig de hoogste van de draken? Iets beter dan Radioactive in ieder geval.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
We zijn toch nog niet klaar met de demonen?quote:Op maandag 29 december 2025 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh is dit tegenwoordig de hoogste van de draken? Iets beter dan Radioactive in ieder geval.All Day I Dream About Stemlijsten![]()
Geproduceerd inderdaad.quote:Op maandag 29 december 2025 23:52 schreef LTVDK het volgende:
Waarom wordt Paul Elstak eigenlijk niet bij de artiesten genoemd, is toch wel vrij duidelijk door hem geproduceerdBoot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Ik ben in het thuisland van Joost nog nooit in een karaokebar geweest.quote:Op maandag 29 december 2025 23:50 schreef Strani het volgende: [..] [..] Verschil moet er zijn. Billy heeft het in het thuisland van Joost gezongen. Dat is wel echt stoer.
![]()
![]()
Oh Demons komt nog. Maar die trek ik wel een stuk beter, dat is nog van voordat de galmmachine werd ontdekt.quote:Op maandag 29 december 2025 23:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn we er dan nu eindelijk van af?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Deze vind ik wel goed van de draken. Al blijft Whatever It Takes verreweg de beste.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
De overdosis Imagine Dragons in de Top 2000 vind ik bijna erger dan de overdaad aan Suzan en Freek.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik heb inmiddels al geaccepteerd dat de staat van jouw piemel hét onderwerp van deze topicreeks isquote:Op maandag 29 december 2025 23:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
@:Pippenscottie mag ik langzaam het s-woord laten vallen?My friends all drive horses![]()
Shit? Sneu? Schlemielerig? Snel door? Soppig?quote:Op maandag 29 december 2025 23:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
@:Pippenscottie mag ik langzaam het s-woord laten vallen?Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Vind het wel de B-versie van SAILquote:Op maandag 29 december 2025 23:53 schreef Redefine het volgende:
Deze vind ik wel goed van de draken. Al blijft Whatever It Takes verreweg de beste.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik denk dat ik langs die karaokebar in Helsinki ben gelopenquote:Op maandag 29 december 2025 23:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, het was vrij hetero.
Oh ja en ook nog in een sports/karaokebar in Praag.My friends all drive horses![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 29 december 2025 23:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben in het thuisland van Joost nog nooit een karaokebar geweest.Zelfs bijna nooit naar een normale bar.
![]()
Demons komt nog.quote:Op maandag 29 december 2025 23:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn we er dan nu eindelijk van af?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Dat zou je kunnen zeggen.quote:Op maandag 29 december 2025 23:53 schreef mario390 het volgende:
heeft deze joost bij nederlandse keuze vor song contest metgedaan?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
slappeplassermuziekquote:Op maandag 29 december 2025 23:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Shit? Sneu? Schlemielerig? Snel door? Soppig?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Hierna ook nog draMeau, tijd om af te gaan sluiten
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Sail vind ik dan weer niet zo boeiend.quote:Op maandag 29 december 2025 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind het wel de B-versie van SAILBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Toch wel een van de betere live-acts als je het mij vraagt op dit moment. En niet alleen omdat ie zijn shirt chronisch kwijt isOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Trustequote:Op maandag 29 december 2025 23:54 schreef LTVDK het volgende:
Hierna ook nog draMeau, tijd om af te gaan sluiten
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
en dat is ook prima. Elke generatie heeft zijn/haar helden en dan word je wijzer en verandert je smaakquote:I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Kun je het inbeelden?quote:Op maandag 29 december 2025 23:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn we er dan nu eindelijk van af?![]()
Meau trek ik ook niet echt, al valt het bij dit nummer nog wel mee.quote:Op maandag 29 december 2025 23:54 schreef LTVDK het volgende:
Hierna ook nog draMeau, tijd om af te gaan sluitenYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Die was ik al bijna weer vergeten. Awolnation heeft wel leuke nummers gemaaktquote:Op maandag 29 december 2025 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind het wel de B-versie van SAIL![]()
zekerquote:Op maandag 29 december 2025 23:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
en dat is ook prima. Elke generatie heeft zijn/haar helden en dan word je wijzer en verandert je smaak
maar afgeven op de jeugd doet goed als ouwe zeikende zeurIs oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.![]()
Ja, ergens wel een beetje met je eens.quote:Op maandag 29 december 2025 23:54 schreef Evenstar het volgende:
Neppe kut stem van die gast kan ik dus echt niet hebben.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Alles wat na je eigen generatie komt is gewoon automatisch kut muziekquote:Op maandag 29 december 2025 23:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
en dat is ook prima. Elke generatie heeft zijn/haar helden en dan word je wijzer en verandert je smaak~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
het "vroeger was alles beter" principe....quote:Op maandag 29 december 2025 23:55 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
zeker
maar afgeven op de jeugd doet goed als ouwe zeikende zeur
I love music |Ajax forever
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ach nee.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hier had ook Youth van Daughter kunnen staan
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En dan is dit nog niet eens hun ergste...quote:Op maandag 29 december 2025 23:54 schreef Evenstar het volgende:
Neppe kut stem van die gast kan ik dus echt niet hebben.I am not lost, it's just I've no idea where I am![]()
ergens wel, maar de kutmuziek uit de 90's vind ik nu wel leuk want nostalgiequote:Op maandag 29 december 2025 23:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Alles wat na je eigen generatie komt is gewoon automatisch kut muziek
Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.![]()
11 keer Draken? Dat is wel erg veel.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Rellende_Rotscholier
![]()
Maar dan had Nederland smaak gehad.quote:Op maandag 29 december 2025 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier had ook Youth van Daughter kunnen staanHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Waarbij we uiteraard bewust negeren welke troep er tijdens onze generatie werd gemaaktquote:Op maandag 29 december 2025 23:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Alles wat na je eigen generatie komt is gewoon automatisch kut muziek
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
HAHAHA, ineens denk ik aan Snoop Dogg.
Bekijk deze YouTube-video
Die doet hier een stukje wat LETTERLIJK in Believer zit
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
ook jij doet dit weleens, geef maar toequote:Op maandag 29 december 2025 23:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
het "vroeger was alles beter" principe....
Into Temptationquote:Op maandag 29 december 2025 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
WHAHAHA NEE HOE DANquote:Op maandag 29 december 2025 23:55 schreef Dagoduck het volgende:
Deed ie daar nou een stukje mumble rap?
Bekijk deze YouTube-videoNee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Truste Diaanquote:Op maandag 29 december 2025 23:56 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga naar bed en daar nog even verder luisteren Tot morgen :S
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gisteren zat ik hier met een vriend
We hadden het over toen ik jou verliet
Al best lang geleden, toch te lang gewacht
We hadden het over je ziel en je kracht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe jij dat zo zag dan hoe jij je gedroeg
Nee voor jou was er nooit iemand genoeg
Jij was 't speciaalst deed nog nooit iets verkeerd
Met gesloten ogen bekeek ik het weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe ik toen een meisje was, jij een vreselijke droom
Had mezelf het gezegd, en mezelf het beloofd
Dat het afgesloten, weg met verdriet
En ik zou het vergeten maar het lukt me weer niet
Want de pijn die blijft het zit dieper dan dat
Ik zou een moord doen zodat ik je woorden vergat
Want dat klotegevoel dat toen is ontstaan
Dat gaat nooit meer weg en dat heb jij gedaan
Gisteren kwam er een besef
Jij duwde iedereen ver van me weg
Dingen die jij tegen me zei
Dat vrienden me haatten maar jij hield van mij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je uitspraken waren zo goed als gestoord
Vooral met een slok op dan draaide je door
Nu makkelijk praten had weg moeten gaan
Maar graag had ik nog zoveel anders gedaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat gaat nooit meer weg en dat heb jij gedaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt me beschadigd
Met de pijn van je verzopen daden
En zo heb je me achter gelaten
Lijkt wel ziek heb je dat in de gaten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt me beschadigd
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Gretzl op 30-12-2025 00:01:51 ]Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Weltrusten Diaanquote:Op maandag 29 december 2025 23:56 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga naar bed en daar nog even verder luisteren Tot morgen :S
bis morgenquote:Op maandag 29 december 2025 23:56 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga naar bed en daar nog even verder luisteren Tot morgen :SIs oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.![]()
quote:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Jaja jij sopt er weer op, prima maar ik wil mijn avondeten graag binnenhouden thanks.quote:Op maandag 29 december 2025 23:56 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gisteren zat ik hier met een vriend
We hadden het over toen ik jou verliet
Al best lang geleden, toch te lang gewacht
We hadden het over je ziel en je kracht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe jij dat zo zag dan hoe jij je gedroeg
Nee voor jou was er nooit iemand genoeg
Jij was 't speciaalst deed nog nooit iets verkeerd
Met gesloten ogen bekeek ik het weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat gaat nooit meer weg en dat heb jij gedaan
Gisteren kwam er een besef
Jij duwde iedereen ver van me weg
Dingen die jij tegen me zei
Dat vrienden me haatten maar jij hield van mij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je uitspraken waren zo goed als gestoord
Vooral met een slok op dan draaide je door
Nu makkelijk praten had weg moeten gaan
Maar graag had ik nog zoveel anders gedaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt me beschadigd
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt me beschadigd
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vast wel eens onbewust, maar echt niet vaak. Het is namelijk flauwekul.quote:Op maandag 29 december 2025 23:56 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
ook jij doet dit weleens, geef maar toeI love music |Ajax forever
Ja, daarom stemt men op deze Aldi-versie.quote:Op maandag 29 december 2025 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar dan had Nederland smaak gehad.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
KLOTEGEVOEL|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Even voor iedereen die dit afzeikt; jullie hebben het nooit meegemaakt. Dus doe maar even mijn nickname.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Je kan het topic opzoeken, maar de samenvatting is dat hij gediskwalificeerd werd om vermeend ongepast gedrag jegens een cameravrouw.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Ik hoor dit voor het eerst in mijn leven~FEYENOORD~
Gecondoleerdquote:Op maandag 29 december 2025 23:57 schreef R-woud93 het volgende:
Ik hoor dit voor het eerst in mijn levenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
De schuld bij een ander leggen, altijd makkelijk.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Stoer hoor.quote:Op maandag 29 december 2025 23:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik zet de radio uit, en dat heb IK gedaan
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
klopt, en toch is het een sterk gevoel. En dat kan tof zijn, terugdenkend aan je jeugd. Of je wordt PVV stemmerquote:Op maandag 29 december 2025 23:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
vast wel eens onbewust, maar echt niet vaak. Het is namelijk flauwekul.Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.![]()
In een aanklacht mag dat wel.quote:Op maandag 29 december 2025 23:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De schuld bij een ander leggen, altijd makkelijk.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik dus ook en ik vermoed dat we dit volgend jaar weer zeggen.quote:Op maandag 29 december 2025 23:57 schreef R-woud93 het volgende:
Ik hoor dit voor het eerst in mijn leven![]()
quote:Op maandag 29 december 2025 23:57 schreef R-woud93 het volgende:
Ik hoor dit voor het eerst in mijn levenIs oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.![]()
Ik zeik het onderwerp niet af, ik zeik het liedje dat ze eromheen gemaakt heeft tot de grond toe af.quote:Op maandag 29 december 2025 23:57 schreef houdjemond het volgende:
Even voor iedereen die dit afzeikt; jullie hebben het nooit meegemaakt. Dus doe maar even mijn nickname.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
ik weet niet of je daar zo goed aan doet om dat hardop toe te gevenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Trustenquote:Op maandag 29 december 2025 23:56 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga naar bed en daar nog even verder luisteren Tot morgenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Dat dit zo hoog staat is inderdaad eigenlijk onze schuld. Wij hebben zelf te weinig gestemdquote:Op maandag 29 december 2025 23:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De schuld bij een ander leggen, altijd makkelijk.
Fijne nacht!quote:Op maandag 29 december 2025 23:56 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga naar bed en daar nog even verder luisteren Tot morgen![]()
Lees je eens in.quote:Op maandag 29 december 2025 23:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik zeik het onderwerp niet af, ik zeik het liedje dat ze eromheen gemaakt heeft tot de grond toe af.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
ook dan blijft het baggerquote:Op maandag 29 december 2025 23:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik zet de radio uit, en dat heb IK gedaan
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
DAT HEB JIJ GEDAANOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Kan ook slecht tegen dat accent in dit lied for some reason
heel veel is beter nu. maar ja tegenwoordig moet het allemaal precies in je straatje passen, anders is het kut, oneerlijk en gaan we ons er echt niet aan houden.quote:Op maandag 29 december 2025 23:58 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
klopt, en toch is het een sterk gevoel. En dat kan tof zijn, terugdenkend aan je jeugd. Of je wordt PVV stemmer
Walgelijke instelling wmb.I love music |Ajax forever
Fuck, heb ik nog bier nodig...|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat terwijl er vroeger ook zoveel slechter was.quote:Op maandag 29 december 2025 23:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
het "vroeger was alles beter" principe....Buren wordt doorgeschoven naar morgen
misschien moet je je eigen advies aannemenquote:Op maandag 29 december 2025 23:57 schreef houdjemond het volgende:
Even voor iedereen die dit afzeikt; jullie hebben het nooit meegemaakt. Dus doe maar even mijn nickname.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nee hoor, gewoon een kwestie van een knop omschakelen. Net als hoe ze bij Even Tot Hier een totaal andere versie maakte van dat zo zwaar beladen liedje. Knop omzetten en gewoon doorfilteren. We zeiken hier al een hele week álles af. Omdat dit ineens 'beladen' is moet dat nu niet kunnen. Bah nee.quote:
En het is gewoon een deprimerende uursluiter.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Dag Ceequote:Op maandag 29 december 2025 23:59 schreef Cee het volgende:
Ik moet echt gaan slapen, welterusten strijders.
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Cee youquote:Op maandag 29 december 2025 23:59 schreef Cee het volgende:
aah dit was deze,ja ik had doen wat gelezenquote:Op maandag 29 december 2025 23:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je kan het topic opzoeken, maar de samenvatting is dat hij gediskwalificeerd werd om vermeend ongepast gedrag jegens een cameravrouw.![]()
quote:Op maandag 29 december 2025 23:59 schreef Gunner het volgende:
Nou nou sfeertje hier hoor
* Gunner strooit bloemetjes in het topic
agreedquote:Op maandag 29 december 2025 23:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
heel veel is beter nu. maar ja tegenwoordig moet het allemaal precies in je straatje passen, anders is het kut, oneerlijk en gaan we ons er echt niet aan houden.
Walgelijke instelling wmb.Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.![]()
"Dat klotegevoel dat toen is onstaan, gaat nooit meer weg en dat heb jij gedaan"
Grgr 36 jaar hier. Leuk he?T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Trustequote:Op maandag 29 december 2025 23:56 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga naar bed en daar nog even verder luisteren Tot morgen
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
quote:Op maandag 29 december 2025 23:59 schreef Gunner het volgende:
Nou nou sfeertje hier hoor
* Gunner strooit bloemetjes in het topic
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Gaat weer goed tekeer hier, even duimen dat de bomen vandaag wel overeind blijven, zodat Vattenfall verdomme morgen hier komt en niet weer grote problemen gaat oplossen ergens anders ....![]()
Sleep well Ceequote:Op maandag 29 december 2025 23:59 schreef Cee het volgende:
Of wees niet zo selectief in de liedjes waar we wel of niet puberale afzeikerij over mogen droppen.quote:Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Zoveel mensen, zoveel muzieksmaken.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
De meesten hier gaan nog terugverlangen naar MEAU Godin en haar evergreen als ze Van Inkel z'n infantiele wals + stem horenquote:
Fijne nacht Cee!quote:Op maandag 29 december 2025 23:59 schreef Cee het volgende:
Ik moet echt gaan slapen, welterusten strijders.![]()
Stap over dan!quote:Op maandag 29 december 2025 23:59 schreef Cee het volgende:
Truste CeeMy friends all drive horses![]()
Maar dat maakt niet dat anderen het een goed nummer moeten vinden hequote:Op maandag 29 december 2025 23:57 schreef houdjemond het volgende:
Even voor iedereen die dit afzeikt; jullie hebben het nooit meegemaakt. Dus doe maar even mijn nickname.Tegelijkertijd moeten anderen het iemand anders weer niet kwalijk nemen om er wel op te stemmen
![]()
Zelf vind ik het niet heel erg boeiend, maar ook niet storend aanwezig. Wel wat te hoog.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Pak nog een borrelquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:00 schreef houdjemond het volgende:
"Dat klotegevoel dat toen is onstaan, gaat nooit meer weg en dat heb jij gedaan"
Grgr 36 jaar hier. Leuk he?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ben ik niet.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Of wees niet zo selectief in de liedjes waar we wel of niet puberale afzeikerij over mogen droppen.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Wat ik eerder al zei. Als een liedje flinke emotionele waarde voor je heeft is het gewoon beter om hier even niet te kijken.quote:Op maandag 29 december 2025 23:57 schreef houdjemond het volgende:
Even voor iedereen die dit afzeikt; jullie hebben het nooit meegemaakt. Dus doe maar even mijn nickname.![]()
FONTEINEN VAN EMOTIEquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:01 schreef ok01 het volgende:
Heb Jeroen gewoon gemist. Stockholm syndroom dingetje![]()
Oh, stukje A Gogo bonus. Die wil ik nog wel even meepakken. Die vind ik gewoon prima.All Day I Dream About Stemlijsten![]()
En de Peace3000quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zoveel mensen, zoveel muzieksmaken.
Jammer dat ik hem niet mis.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:01 schreef ok01 het volgende:
Heb Jeroen gewoon gemist. Stockholm syndroom dingetje[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ben groupie van het allereerste uur, niet objectief dusquote:Op maandag 29 december 2025 23:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jaja jij sopt er weer op, prima maar ik wil mijn avondeten graag binnenhouden thanks.
Ik ga er eens van tussen. koppijn. Jeroen van Inkel gaat daar niet aan bijdragen.
heb hele grote bloemkolenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
dagquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ga er eens van tussen. koppijn. Jeroen van Inkel gaat daar niet aan bijdragen.Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.![]()
wie wat waar?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
JIJ WAS ERquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ga er eens van tussen. koppijn. Jeroen van Inkel gaat daar niet aan bijdragen.My friends all drive horses![]()
Dat geldt denk ik sowieso wel als iemand zich kritiek op een lievelingsnummer aantrekt. Er is altijd wel iemand die het afzeikt. En als het niet in het pulletje van ons snobisme valt dan zeikt iedereen het af. Boeit mij zelf heel weinig bij mijn lievelingsnummers, maar niet iedereen kan het hebben.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat ik eerder al zei. Als een liedje flinke emotionele waarde voor je heeft is het gewoon beter om hier even niet te kijken.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Youth linea directa in de Top, mits het niet ten koste gaat van Meau, Maan of Froukjequote:Op maandag 29 december 2025 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 49% gewijzigd door Gretzl op 30-12-2025 00:12:12 ]Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
O dan zullen er wel plaatjes gepost worden met tekst uit het nummer. Altijd lachen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:01 schreef Hamlapjes het volgende:
Ugh, de verschrikkelijke Blaf/Tellende Kraaien komend uur![]()
Origineel van Snelle[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Geen drankje voor nodig, geniet van het walsje.quote:T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Dit slappe aftreksel van Meau zouden ze meteen mogen vervangen door het origineel van Daughter.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:03 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Youth linea directa in de Top, mits het niet ten koste gaat van Meau, Maan of Froukje[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ja als je hele grote bloemkolen hebt moet je dat gewoon doenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik verwar om een of andere reden altijd de Tellende Kraaien met het Drukbezette Huisquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:01 schreef Hamlapjes het volgende:
Ugh, de verschrikkelijke Blaf/Tellende Kraaien komend uur![]()
I am not lost, it's just I've no idea where I am![]()
Jeroen kan er nog wel bij benoemen. Dozen vol enthousiasme. Kisten vol herinneringen. Tassen vol uitdagingen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
weer gestegen. vanwaar dat?
wel een goede zaak![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Best hoog voor deze Colors, want dit soort soul klinkt nogal alternatief voor Radio 2Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Bijzonder dat dit zo hoog staat. Eerlijk gezegd wel leuk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ah de Engelse tegenhanger van Van Dik Hout en Acda & De Munnik.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ja ik vind het primaquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:04 schreef peaceman het volgende:
wel een goede zaak![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ow, ik lees het wel en ben blij dat ik wel zo'n emotionele waarde bij het lied voelquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat ik eerder al zei. Als een liedje flinke emotionele waarde voor je heeft is het gewoon beter om hier even niet te kijken.![]()
![]()
Strijdersquote:Op maandag 29 december 2025 23:59 schreef Cee het volgende:
Ik moet echt gaan slapen, welterusten strijders.Mijn Hemel
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
A gogo bonus.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:04 schreef peaceman het volgende:
wel een goede zaak![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
All Day I Dream About Stemlijsten![]()
Mensen die dat café binnenlopen en niet meteen bier bestellen
Deze valt wel in de categorie ik ken het wel, maar had dat niet hier verwacht.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
quote:
quote:Op maandag 29 december 2025 23:57 schreef houdjemond het volgende:
Even voor iedereen die dit afzeikt; jullie hebben het nooit meegemaakt. Dus doe maar even mijn nickname.![]()
Heb het gelukkig ook niet meegemaakt, maar begrijp wel heel goed waarom zoveel vrouwen zich geraakt voelen door de songtekst van Dat Heb Jij Gedaan
quote:Mooie (en mijn inziens) terecht bonus
Dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
ow, ik lees het wel en ben blij dat ik wel zo'n emotionele waarde bij het lied voel![]()
![]()
Weet je wel niet wat dat kost.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:04 schreef EDMAN- het volgende:
Mensen die dat café binnenlopen en niet meteen bier bestellenBoot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
SlSleep well DIaanquote:Op maandag 29 december 2025 23:56 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga naar bed en daar nog even verder luisteren Tot morgen
Teveel voor pils in een plastic bekerquote:
eurootje of 3,50?Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Precies mijn gedachte. Ik vind dit een goed nummer, maar opmerkelijk hoog wel. Misschien zelfs opmerkelijk dat dit überhaupt de lijst kan halen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bijzonder dat dit zo hoog staat. Eerlijk gezegd wel leuk.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Klopt. Ik drink veel, maar niet regelmatig.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jij bent geen standaarddrinker|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Idemquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Geen drankje voor nodig, geniet van het walsje.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
paar jaar geleden brak ik tijdens de Top 2000 bij dit nummer. Gaat nu beter
Rumcola. Voor de waltz.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
ik vind wel het leuke aan de top dat een nummer als dit binnen de context van de lijst een soort van eigen status krijgt![]()
Dit is wel echt het type knuffelband voor sommige R2 DJ's. Dus die schuiven ze regelmatig tussen de Suus en Freeks door. Beetje zoals de Teskeys en Harding en Ngonda.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte. Ik vind dit een goed nummer, maar opmerkelijk hoog wel. Misschien zelfs opmerkelijk dat dit überhaupt de lijst kan halen.All Day I Dream About Stemlijsten![]()
Wat had je gebroken?quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:06 schreef peaceman het volgende:
paar jaar geleden brak ik tijdens de Top 2000 bij dit nummer. Gaat nu beter“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
En terechtquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:06 schreef Hamlapjes het volgende:
Dit stijgt eigenlijk alleen maar, als ik de stats er even bij pakMy friends all drive horses![]()
heel goed!quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:06 schreef Hamlapjes het volgende:
Dit stijgt eigenlijk alleen maar, als ik de stats er even bij pakI love music |Ajax forever
Mooi, staat me vaag inderdaad iets van bijquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:06 schreef peaceman het volgende:
paar jaar geleden brak ik tijdens de Top 2000 bij dit nummer. Gaat nu beter
Weet niet meer precies de reden, maar kan me er iets bij voorstellenI am not lost, it's just I've no idea where I am![]()
Eentje teveel.Top 100 voor reeks "Top 2000 Editie 2025" van 29-12-2025
nr / aantal posts / gebruiker
01 889 Dagoduck
02 630 Mexicanobakker
03 565 Gretzl
04 512 alopio
05 425 MTheBassman
06 422 Isorden
07 419 essnhills
08 394 mario390
09 348 Redefine
10 313 PippenScottieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik hier voor meer stats|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Buiten het café kan je ook een pilsje pakken.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:05 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Teveel voor pils in een plastic beker
eurootje of 3,50?quote:Er wordt in het café geen alcohol geschonken tussen 04.00 en 12.00 (buiten het café geen alcohol tussen 03.00 en 12.00)Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
It's just a silly phase I'm going throughNo Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
Live gezien in Leuven vorig jaar, totaal onverwacht op een gratis gebeurenIs oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.![]()
ik weet het ook niet meerquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:07 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Mooi, staat me vaag inderdaad iets van bij
Weet niet meer precies de reden, maar kan me er iets bij voorstellen
I'm Not In Love![]()
Titel klopt ook, want dat ben ik niet.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
QFTquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:07 schreef Redefine het volgende:
I'm Not In Love![]()
Titel klopt ook, want dat ben ik niet.![]()
Pff, weer helemaal zelf meesjouwen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Buiten het café kan je ook een pilsje pakken.
[..]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
alsof het erg is om op die andere uren een pilsje te pakkenquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:07 schreef hole1988 het volgende:
Er wordt in het café geen alcohol geschonken tussen 04.00 en 12.00 (buiten het café geen alcohol tussen 03.00 en 12.00)Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.![]()
Ik ook niet, komt hopelijk nog een keerquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:07 schreef Redefine het volgende:
I'm Not In Love![]()
Titel klopt ook, want dat ben ik niet.![]()
geen probleemquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Excuus, was een flauw grapje
Zou het iets te maken hebben gehad met de moord van George Floyd oid?quote:I am not lost, it's just I've no idea where I am![]()
Een 10cc concert was een buitengewoon leuke ervaring.
Sowieso leuk om ergens de gemiddelde leeftijd flink omlaag te halen en oma’s te zien die helemaal los gaan.
I’m not in love werd heel mooi live gedaanMy friends all drive horses![]()
wtf? Ochtendpils is de lekkerste pils die er is. Wat een onzin zeg.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Buiten het café kan je ook een pilsje pakken.
[..]![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:07 schreef Dagoduck het volgende:
Eentje teveel.
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Top 2000 Editie 2025" van 29-12-2025
nr / aantal posts / gebruiker
01 889 Dagoduck
02 630 Mexicanobakker
03 565 Gretzl
04 512 alopio
05 425 MTheBassman
06 422 Isorden
07 419 essnhills
08 394 mario390
09 348 Redefine
10 313 PippenScottieBij dartsen krijgen we daar bepaalde namen bij. Wellicht een idee voor volgend jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik hier voor meer stats
Samen in een kringetje?quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:08 schreef PippenScottie het volgende:
Sowieso leuk om ergens de gemiddelde leeftijd flink omlaag te halen en oma’s te zien die helemaal los gaan.
I’m not in love werd heel mooi live gedaanIs oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.![]()
of nietquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:08 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Bij dartsen krijgen we daar bepaalde namen bij. Wellicht een idee voor volgend jaar
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
10cc GODEN
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Lijkt me een lastige om op te voeren, maar kan me er wel wat bij voorstellen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:08 schreef PippenScottie het volgende:
I’m not in love werd heel mooi live gedaan
Alleen 10cc zonder Godley & Creme lijkt me wat raar.I am not lost, it's just I've no idea where I am![]()
Ik heb deze aflevering van Blokhuis de Podcast live mogen horen op het NPO Podcast- en Luisterevenement in TivoliVredenburg
#13 - 10CC en hun meesterwerk I'm Not In Love (S06)
Don Leo GOD![]()
![]()
Iedereen staat vrij om dat te doen, ik vind het te veel werkquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:08 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Bij dartsen krijgen we daar bepaalde namen bij. Wellicht een idee voor volgend jaar
Hmmm nee dat denk ik niet. Ik denk gewoon oververmoeidheid ofzo. Bijna elk jaar heb ik dat wel. Ik denk nu ook wel te weten bij welk nummer dat zou kunnen gaan gebeuren. Maar weet niet of ik die ga horen eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:08 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Zou het iets te maken hebben gehad met de moord van George Floyd oid?I love music |Ajax forever
quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:07 schreef Redefine het volgende:
I'm Not In Love![]()
Titel klopt ook, want dat ben ik niet.Ik wil niks zeggen hoor, maar...quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:08 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik ook niet, komt hopelijk nog een keer![]()
Daar ken ik het ook van, PPP genotquote:~FEYENOORD~
Dat maakt op zich het nog niet onwaarquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:08 schreef Strani het volgende:
Oh wow ik dacht dat het niet meer 'jaren 80' kon zijn dan dit liedje, komt het gewoon uit 1975
Graham Gouldman was het enige originele bandlidquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Lijkt me een lastige om op te voeren, maar kan me er wel wat bij voorstellen.
Alleen 10cc zonder Godley & Creme lijkt me wat raar.My friends all drive horses![]()
Titel is ook hier helaas nog altijd toepasselijk
Volgend jaar
Vroeger was er een tijd dat we thuis alleen maar themazenders konden luisteren. Luisterde toen meestal de 70s zender en deze kwam zeer regelmatig voorbij. Mis die tijden wel![]()
Yes ripquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar ken ik het ook van, PPP genotIs oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.![]()
Heb er alle vertrouwen inquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:10 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Titel is ook hier helaas nog altijd toepasselijk
Volgend jaar![]()
Kunnen we het walsje weer vroeg doen, ben wel meer dan klaar met vandaag cq gisteren.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Jij zet zeker vaak Cupido van de Bankzitters op.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:09 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Ik wil niks zeggen hoor, maar...Buren wordt doorgeschoven naar morgen
quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:09 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Ik wil niks zeggen hoor, maar...![]()
![]()
Hé, als ik wingman kan zijn voor m'n mattie doe ik dat hè.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij zet zeker vaak Cupido van de Bankzitters op.![]()
Oja, het is 30 december. Ik zou nog naar een verjaardag van mijn oudoom (waarschijn in de ochtend). Doorhalen met drank is niet zo handig.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Even kijken wat we nog voor muziek krijgen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Deze onder Dreadlock HolidayIs dat voor t eerst?
Er is de afgelopen maanden het een en ander veranderd waardoor ik me er denk ik ook prettiger bij zou voelenquote:
Morgen naar het café, ik drink er nog 1quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:11 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, het is 30 december. Ik zou nog naar een verjaardag van mijn oudoom (waarschijn in de ochtend). Doorhalen met drank is niet zo handig.~FEYENOORD~
oh nee, ik ben tegen die vieze sliertjesquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ligt eraan of jij de kapper hebt geboektIs oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.![]()
Vorig jaar ook.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze onder Dreadlock HolidayIs dat voor t eerst?
Edit, en het jaar daarvoor.
Edit2: ah, andersom.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ah vandaar de grote stijging voor de Black Pumas dusquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:01 schreef Tussle266 het volgende:
Oh, stukje A Gogo bonus. Die wil ik nog wel even meepakken. Die vind ik gewoon prima.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Oh nee Dreadlock is blijkbaar vannacht al geweest, totaal gemist[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vroegah, zette ik de cd van mijn pa van John Denver en Placido Domingo wel eens op. Maar alleen als ik helemaal alleen was!quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:10 schreef ok01 het volgende:
Vroeger was er een tijd dat we thuis alleen maar themazenders konden luisteren. Luisterde toen meestal de 70s zender en deze kwam zeer regelmatig voorbij. Mis die tijden wel
Nice! Veel plezier alvastquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Morgen naar het café, ik drink er nog 1
Op Waldorf kan Statler altijd wel rekenen ja.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Hé, als ik wingman kan zijn voor m'n mattie doe ik dat hè.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
feliciteer hem namens FOK!quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:11 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, het is 30 december. Ik zou nog naar een verjaardag van mijn oudoom (waarschijn in de ochtend). Doorhalen met drank is niet zo handig.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Wat fijn! mijn dateleven is door omstandigheden weer even op pauze gezet. Mogelijk dat ik de komende maanden er weer een keer behoefte aan hebquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:12 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Er is de afgelopen maanden het een en ander veranderd waardoor ik me er denk ik ook prettiger bij zou voelen![]()
Komt een heel oke muzieknacht aan. Meermaal Radiohead, Gorillaz, Tame Impala, Alles Geprobeerd, Going to the Run, Good Vibrations, Sam Fenderquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:11 schreef Dagoduck het volgende:
Even kijken wat we nog voor muziek krijgen.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Hoezo alleen als je alleen was?quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Vroegah, zette ik de cd van mijn pa van John Denver en Placido Domingo wel eens op. Maar alleen als ik helemaal alleen was!![]()
Ben wel even vergeten of Leo nog de anekdote vertelde over de ontstaansgeschiedenis van de bandnaam 10ccquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:09 schreef Gretzl het volgende:
Ik heb deze aflevering van Blokhuis de Podcast live mogen horen op het NPO Podcast- en Luisterevenement in TivoliVredenburg
#13 - 10CC en hun meesterwerk I'm Not In Love (S06)
Don Leo GOD![]()
![]()
Lekker! Heb je een mooi uur?quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Morgen naar het café, ik drink er nog 1![]()
Pff, dan moet ik veel te veel uit gaan leggen.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Circle of Life komt er aan
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Denk dat als die het dit uur doet dat voor of na Plug in Baby is. Anders denk ik pas volgend uur.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:10 schreef houdjemond het volgende:
Kunnen we het walsje weer vroeg doen, ben wel meer dan klaar met vandaag cq gisteren.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Hopelijk verbeteren de omstandigheden snelquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:13 schreef ok01 het volgende:
[..]
Wat fijn! mijn dateleven is door omstandigheden weer even op pauze gezet. Mogelijk dat ik de komende maanden er weer een keer behoefte aan heb
Los van de omstandigheden, ook best fijn af en toe om het even op pauze te hebben en je te richten op andere dingenquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:13 schreef ok01 het volgende:
[..]
Wat fijn! mijn dateleven is door omstandigheden weer even op pauze gezet. Mogelijk dat ik de komende maanden er weer een keer behoefte aan heb![]()
![]()
Valt mij niks niet tegen, paar klappersquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Lekker! Heb je een mooi uur?~FEYENOORD~
Kut, had gehoopt Good Vibrations de dag wel te zien halen. Radiohead en de Impala's was ik wel bang voor. Zag sowieso veel songs die ik graag zou horen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Komt een heel oke muzieknacht aan. Meermaal Radiohead, Gorillaz, Tame Impala, Alles Geprobeerd, Going to the Run, Good Vibrations, Sam Fender[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Fonteinen aan emotie mensenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. FONTEINEN AAN EMOTIES
GEMBERthee om de keel te smeren![]()
![]()
![]()
![]()
Die is al geweest. 751.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Dan ben ik nu wegquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Denk dat als die het dit uur doet dat voor of na Plug in Baby is. Anders denk ik pas volgend uur.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
assie zoveel last heeft van zn keel kan hij ook gewoon 2u zwijgenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: