Ja, ergens wel een beetje met je eens.quote:Op maandag 29 december 2025 23:54 schreef Evenstar het volgende:
Neppe kut stem van die gast kan ik dus echt niet hebben.
Alles wat na je eigen generatie komt is gewoon automatisch kut muziekquote:Op maandag 29 december 2025 23:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
en dat is ook prima. Elke generatie heeft zijn/haar helden en dan word je wijzer en verandert je smaak
het "vroeger was alles beter" principe....quote:Op maandag 29 december 2025 23:55 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
zeker
maar afgeven op de jeugd doet goed als ouwe zeikende zeur
En dan is dit nog niet eens hun ergste...quote:Op maandag 29 december 2025 23:54 schreef Evenstar het volgende:
Neppe kut stem van die gast kan ik dus echt niet hebben.
ergens wel, maar de kutmuziek uit de 90's vind ik nu wel leuk want nostalgiequote:Op maandag 29 december 2025 23:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Alles wat na je eigen generatie komt is gewoon automatisch kut muziek
Maar dan had Nederland smaak gehad.quote:Op maandag 29 december 2025 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier had ook Youth van Daughter kunnen staan
Waarbij we uiteraard bewust negeren welke troep er tijdens onze generatie werd gemaaktquote:Op maandag 29 december 2025 23:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Alles wat na je eigen generatie komt is gewoon automatisch kut muziek
ook jij doet dit weleens, geef maar toequote:Op maandag 29 december 2025 23:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
het "vroeger was alles beter" principe....
Into Temptationquote:Op maandag 29 december 2025 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier had ook Youth van Daughter kunnen staan
WHAHAHA NEE HOE DANquote:Op maandag 29 december 2025 23:55 schreef Dagoduck het volgende:
Deed ie daar nou een stukje mumble rap?
Bekijk deze YouTube-video
Truste Diaanquote:Op maandag 29 december 2025 23:56 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga naar bed en daar nog even verder luisteren Tot morgen :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |