Shit? Sneu? Schlemielerig? Snel door? Soppig?quote:Op maandag 29 december 2025 23:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
@:Pippenscottie mag ik langzaam het s-woord laten vallen?
Vind het wel de B-versie van SAILquote:Op maandag 29 december 2025 23:53 schreef Redefine het volgende:
Deze vind ik wel goed van de draken. Al blijft Whatever It Takes verreweg de beste.
Ik denk dat ik langs die karaokebar in Helsinki ben gelopenquote:Op maandag 29 december 2025 23:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, het was vrij hetero.
Oh ja en ook nog in een sports/karaokebar in Praag.
Ik ook nietquote:Op maandag 29 december 2025 23:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben in het thuisland van Joost nog nooit een karaokebar geweest.
Demons komt nog.quote:Op maandag 29 december 2025 23:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn we er dan nu eindelijk van af?
Dat zou je kunnen zeggen.quote:Op maandag 29 december 2025 23:53 schreef mario390 het volgende:
heeft deze joost bij nederlandse keuze vor song contest metgedaan?
slappeplassermuziekquote:Op maandag 29 december 2025 23:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Shit? Sneu? Schlemielerig? Snel door? Soppig?
Sail vind ik dan weer niet zo boeiend.quote:Op maandag 29 december 2025 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind het wel de B-versie van SAIL
Trustequote:Op maandag 29 december 2025 23:54 schreef LTVDK het volgende:
Hierna ook nog draMeau, tijd om af te gaan sluiten
en dat is ook prima. Elke generatie heeft zijn/haar helden en dan word je wijzer en verandert je smaakquote:
Kun je het inbeelden?quote:Op maandag 29 december 2025 23:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn we er dan nu eindelijk van af?
Meau trek ik ook niet echt, al valt het bij dit nummer nog wel mee.quote:Op maandag 29 december 2025 23:54 schreef LTVDK het volgende:
Hierna ook nog draMeau, tijd om af te gaan sluiten
Die was ik al bijna weer vergeten. Awolnation heeft wel leuke nummers gemaaktquote:Op maandag 29 december 2025 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind het wel de B-versie van SAIL
zekerquote:Op maandag 29 december 2025 23:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
en dat is ook prima. Elke generatie heeft zijn/haar helden en dan word je wijzer en verandert je smaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |