En de Peace3000quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zoveel mensen, zoveel muzieksmaken.
Jammer dat ik hem niet mis.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:01 schreef ok01 het volgende:
Heb Jeroen gewoon gemist. Stockholm syndroom dingetje
Ben groupie van het allereerste uur, niet objectief dusquote:Op maandag 29 december 2025 23:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jaja jij sopt er weer op, prima maar ik wil mijn avondeten graag binnenhouden thanks.
dagquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ga er eens van tussen. koppijn. Jeroen van Inkel gaat daar niet aan bijdragen.
wie wat waar?quote:
JIJ WAS ERquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ga er eens van tussen. koppijn. Jeroen van Inkel gaat daar niet aan bijdragen.
Dat geldt denk ik sowieso wel als iemand zich kritiek op een lievelingsnummer aantrekt. Er is altijd wel iemand die het afzeikt. En als het niet in het pulletje van ons snobisme valt dan zeikt iedereen het af. Boeit mij zelf heel weinig bij mijn lievelingsnummers, maar niet iedereen kan het hebben.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat ik eerder al zei. Als een liedje flinke emotionele waarde voor je heeft is het gewoon beter om hier even niet te kijken.
Youth linea directa in de Top, mits het niet ten koste gaat van Meau, Maan of Froukjequote:Op maandag 29 december 2025 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier had ook Youth van Daughter kunnen staan
O dan zullen er wel plaatjes gepost worden met tekst uit het nummer. Altijd lachen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:01 schreef Hamlapjes het volgende:
Ugh, de verschrikkelijke Blaf/Tellende Kraaien komend uur
Geen drankje voor nodig, geniet van het walsje.quote:
Dit slappe aftreksel van Meau zouden ze meteen mogen vervangen door het origineel van Daughter.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:03 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Youth linea directa in de Top, mits het niet ten koste gaat van Meau, Maan of Froukje
ja als je hele grote bloemkolen hebt moet je dat gewoon doenquote:
Ik verwar om een of andere reden altijd de Tellende Kraaien met het Drukbezette Huisquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:01 schreef Hamlapjes het volgende:
Ugh, de verschrikkelijke Blaf/Tellende Kraaien komend uur
Ja ik vind het primaquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:04 schreef peaceman het volgende:
weer gestegen. vanwaar dat?
wel een goede zaak![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ow, ik lees het wel en ben blij dat ik wel zo'n emotionele waarde bij het lied voelquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat ik eerder al zei. Als een liedje flinke emotionele waarde voor je heeft is het gewoon beter om hier even niet te kijken.
Strijdersquote:Op maandag 29 december 2025 23:59 schreef Cee het volgende:
Ik moet echt gaan slapen, welterusten strijders.
A gogo bonus.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:04 schreef peaceman het volgende:
weer gestegen. vanwaar dat?
wel een goede zaak![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 29 december 2025 23:57 schreef houdjemond het volgende:
Even voor iedereen die dit afzeikt; jullie hebben het nooit meegemaakt. Dus doe maar even mijn nickname.
quote:
Dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
ow, ik lees het wel en ben blij dat ik wel zo'n emotionele waarde bij het lied voel
Weet je wel niet wat dat kost.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:04 schreef EDMAN- het volgende:
Mensen die dat café binnenlopen en niet meteen bier bestellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |