Dit slappe aftreksel van Meau zouden ze meteen mogen vervangen door het origineel van Daughter.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:03 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Youth linea directa in de Top, mits het niet ten koste gaat van Meau, Maan of Froukje
ja als je hele grote bloemkolen hebt moet je dat gewoon doenquote:
Ik verwar om een of andere reden altijd de Tellende Kraaien met het Drukbezette Huisquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:01 schreef Hamlapjes het volgende:
Ugh, de verschrikkelijke Blaf/Tellende Kraaien komend uur
Ja ik vind het primaquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:04 schreef peaceman het volgende:
weer gestegen. vanwaar dat?
wel een goede zaak![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ow, ik lees het wel en ben blij dat ik wel zo'n emotionele waarde bij het lied voelquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat ik eerder al zei. Als een liedje flinke emotionele waarde voor je heeft is het gewoon beter om hier even niet te kijken.
Strijdersquote:Op maandag 29 december 2025 23:59 schreef Cee het volgende:
Ik moet echt gaan slapen, welterusten strijders.
A gogo bonus.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:04 schreef peaceman het volgende:
weer gestegen. vanwaar dat?
wel een goede zaak![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 29 december 2025 23:57 schreef houdjemond het volgende:
Even voor iedereen die dit afzeikt; jullie hebben het nooit meegemaakt. Dus doe maar even mijn nickname.
quote:
Dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
ow, ik lees het wel en ben blij dat ik wel zo'n emotionele waarde bij het lied voel
Weet je wel niet wat dat kost.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:04 schreef EDMAN- het volgende:
Mensen die dat café binnenlopen en niet meteen bier bestellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |