Ik dus ook en ik vermoed dat we dit volgend jaar weer zeggen.quote:Op maandag 29 december 2025 23:57 schreef R-woud93 het volgende:
Ik hoor dit voor het eerst in mijn leven
quote:Op maandag 29 december 2025 23:57 schreef R-woud93 het volgende:
Ik hoor dit voor het eerst in mijn leven
Ik zeik het onderwerp niet af, ik zeik het liedje dat ze eromheen gemaakt heeft tot de grond toe af.quote:Op maandag 29 december 2025 23:57 schreef houdjemond het volgende:
Even voor iedereen die dit afzeikt; jullie hebben het nooit meegemaakt. Dus doe maar even mijn nickname.
ik weet niet of je daar zo goed aan doet om dat hardop toe te gevenquote:
Trustenquote:Op maandag 29 december 2025 23:56 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga naar bed en daar nog even verder luisteren Tot morgen
Dat dit zo hoog staat is inderdaad eigenlijk onze schuld. Wij hebben zelf te weinig gestemdquote:Op maandag 29 december 2025 23:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De schuld bij een ander leggen, altijd makkelijk.
Fijne nacht!quote:Op maandag 29 december 2025 23:56 schreef Diaan73 het volgende:
Lees je eens in.quote:Op maandag 29 december 2025 23:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik zeik het onderwerp niet af, ik zeik het liedje dat ze eromheen gemaakt heeft tot de grond toe af.
ook dan blijft het baggerquote:Op maandag 29 december 2025 23:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik zet de radio uit, en dat heb IK gedaan
heel veel is beter nu. maar ja tegenwoordig moet het allemaal precies in je straatje passen, anders is het kut, oneerlijk en gaan we ons er echt niet aan houden.quote:Op maandag 29 december 2025 23:58 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
klopt, en toch is het een sterk gevoel. En dat kan tof zijn, terugdenkend aan je jeugd. Of je wordt PVV stemmer
Dat terwijl er vroeger ook zoveel slechter was.quote:Op maandag 29 december 2025 23:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
het "vroeger was alles beter" principe....
misschien moet je je eigen advies aannemenquote:Op maandag 29 december 2025 23:57 schreef houdjemond het volgende:
Even voor iedereen die dit afzeikt; jullie hebben het nooit meegemaakt. Dus doe maar even mijn nickname.
Nee hoor, gewoon een kwestie van een knop omschakelen. Net als hoe ze bij Even Tot Hier een totaal andere versie maakte van dat zo zwaar beladen liedje. Knop omzetten en gewoon doorfilteren. We zeiken hier al een hele week álles af. Omdat dit ineens 'beladen' is moet dat nu niet kunnen. Bah nee.quote:
Dag Ceequote:Op maandag 29 december 2025 23:59 schreef Cee het volgende:
Ik moet echt gaan slapen, welterusten strijders.
Cee youquote:Op maandag 29 december 2025 23:59 schreef Cee het volgende:
aah dit was deze,ja ik had doen wat gelezenquote:Op maandag 29 december 2025 23:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je kan het topic opzoeken, maar de samenvatting is dat hij gediskwalificeerd werd om vermeend ongepast gedrag jegens een cameravrouw.
quote:Op maandag 29 december 2025 23:59 schreef Gunner het volgende:
Nou nou sfeertje hier hoor
* Gunner strooit bloemetjes in het topic
agreedquote:Op maandag 29 december 2025 23:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
heel veel is beter nu. maar ja tegenwoordig moet het allemaal precies in je straatje passen, anders is het kut, oneerlijk en gaan we ons er echt niet aan houden.
Walgelijke instelling wmb.
Trustequote:Op maandag 29 december 2025 23:56 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op maandag 29 december 2025 23:59 schreef Gunner het volgende:
Nou nou sfeertje hier hoor
* Gunner strooit bloemetjes in het topic
Sleep well Ceequote:Op maandag 29 december 2025 23:59 schreef Cee het volgende:
Of wees niet zo selectief in de liedjes waar we wel of niet puberale afzeikerij over mogen droppen.quote:
De meesten hier gaan nog terugverlangen naar MEAU Godin en haar evergreen als ze Van Inkel z'n infantiele wals + stem horenquote:
Fijne nacht Cee!quote:Op maandag 29 december 2025 23:59 schreef Cee het volgende:
Stap over dan!quote:Op maandag 29 december 2025 23:59 schreef Cee het volgende:
Maar dat maakt niet dat anderen het een goed nummer moeten vinden hequote:Op maandag 29 december 2025 23:57 schreef houdjemond het volgende:
Pak nog een borrelquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:00 schreef houdjemond het volgende:
"Dat klotegevoel dat toen is onstaan, gaat nooit meer weg en dat heb jij gedaan"
Grgr 36 jaar hier. Leuk he?
Ben ik niet.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Of wees niet zo selectief in de liedjes waar we wel of niet puberale afzeikerij over mogen droppen.
Wat ik eerder al zei. Als een liedje flinke emotionele waarde voor je heeft is het gewoon beter om hier even niet te kijken.quote:Op maandag 29 december 2025 23:57 schreef houdjemond het volgende:
FONTEINEN VAN EMOTIEquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:01 schreef ok01 het volgende:
Heb Jeroen gewoon gemist. Stockholm syndroom dingetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |