Jezus Bill ben je me nog voorquote:Op maandag 29 december 2025 23:49 schreef BillDauterive het volgende:
Deze heb ik nog gekaraoked in de plaatselijke gay bar.
Ik moet ineens denken aan Pieter de Rastamanquote:
Niet favoriet. Al was de tekst "Voor Ik Vergeet Dat Hier een Kerk Heeft Gestaan" gezongen in coronazomer 2020 vanaf de steigers van de Dom door Spinvis erg fijnquote:
quote:Op maandag 29 december 2025 23:50 schreef PippenScottie het volgende:
@:billdauterive @:cee
Joost gezien in de Melkweg.
Pippies eerste concert
Was het een gay karaokebar?quote:Op maandag 29 december 2025 23:49 schreef Cee het volgende:
Deze heb ik dit jaar gezongen in een karaokebar in Helsinki.
Ja, dat was mooiquote:Op maandag 29 december 2025 23:50 schreef PippenScottie het volgende:
@:billdauterive @:cee
Joost gezien in de Melkweg.
Pippies eerste concert
Dat is vaak wel het toppunt van snobisme. Uiteraard heb je weleens muziek die pas later bij iemand 'valt' maar iets niet goed vinden heeft zelden met het niet snappen te maken.quote:Op maandag 29 december 2025 23:48 schreef Tussle266 het volgende:
Raar dat iedereen het bij Spinvis altijd over snappen heeft. Het is net zo goed muziek als die andere 1996 in de lijst.
Wel.quote:
Het is vooral een Broodje Bakpao pastiche.quote:
quote:Op maandag 29 december 2025 23:49 schreef BillDauterive het volgende:
Deze heb ik nog gekaraoked in de plaatselijke gay bar.
Verschil moet er zijn. Billy heeft het in het thuisland van Joost gezongen. Dat is wel echt stoer.quote:Op maandag 29 december 2025 23:49 schreef Cee het volgende:
Deze heb ik dit jaar gezongen in een karaokebar in Helsinki.
Vierde of vijfdequote:Op maandag 29 december 2025 23:50 schreef TLC het volgende:
Blijft toch knagen dat je nooit precies zult weten hoe hoog dit geëindigd zou zijn op het ESF
Hij had niet gewonnen. Er is berekend op basis van de jurycijfers. Was blijkbaar wiskundig gezien onmogelijk.quote:Op maandag 29 december 2025 23:50 schreef TLC het volgende:
Blijft toch knagen dat je nooit precies zult weten hoe hoog dit geëindigd zou zijn op het ESF
4e.quote:Op maandag 29 december 2025 23:50 schreef TLC het volgende:
Nee, het was vrij hetero.quote:Op maandag 29 december 2025 23:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Was het een gay karaokebar?
Vierde.quote:Op maandag 29 december 2025 23:50 schreef TLC het volgende:
Ook een goeie kandidaat inderdaadquote:
Hij is een vriend van een voormalig vriend van een maat van me.quote:Op maandag 29 december 2025 23:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
Is dit een goed moment om een inside story over Joost Klein te vertellen? Ik was op de afterparty van het Televizier Gala 2024 en ik (en mijn toenmalige vriendin) zaten even in het gangetje toen we ineens iemand hoorden roepen: "Appieeee!". We kijken op en zien Joost bij de wc staan die gebaart of Appie ook mee wil gaan snuiven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |