Band of brothersquote:Op maandag 29 december 2025 23:47 schreef PippenScottie het volgende:
Ik bewaar eigenlijk ook altijd stenen uit landen waar ik ben geweest.
Die gooi ik vervolgens in de tuin, maar het idee is leuk
Ik ga weer mijn best doenquote:Op maandag 29 december 2025 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee dat zijn die vragen die je morgen gaat stellen.
quote:Op maandag 29 december 2025 23:46 schreef alopio het volgende:
ik ga ook slapen. En nee ik kom niet terug
Haat jegens Spinvis is een vrij natuurlijke reactie.quote:Op maandag 29 december 2025 23:46 schreef ok01 het volgende:
Denk dat mijn haat aan Spinvis en Dire Straits het meest controversiele aan mij is in dit topic
Droom pastelkeurige dromen over Suus en Freekquote:Op maandag 29 december 2025 23:46 schreef alopio het volgende:
ik ga ook slapen. En nee ik kom niet terug
Zoiets heet Lo-Fi en dat is bewust.quote:Op maandag 29 december 2025 23:48 schreef LTVDK het volgende:
Ik versta er echt geen kut van wat die zingt, is dit zo slecht afgemixt ofzo
diep, dit is diepquote:Op maandag 29 december 2025 23:48 schreef LTVDK het volgende:
Combinatie met de vreselijke EQ die Nederlandse radio tegenwoordig heeft. Overal klinkt alles even kut.quote:Op maandag 29 december 2025 23:48 schreef LTVDK het volgende:
Mijn moeder koopt altijd een potje zout als ze in een ander land is.quote:Op maandag 29 december 2025 23:47 schreef PippenScottie het volgende:
Ik bewaar eigenlijk ook altijd stenen uit landen waar ik ben geweest.
Die gooi ik vervolgens in de tuin, maar het idee is leuk
geen voor ik vergeet?quote:Op maandag 29 december 2025 23:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
1. Stefan en Lisette
2. Aan de Oevers van de Tijd
3. Astronaut
4. Oostende
5. Kom Terug
6. Trein Vuur Dageraad
7. Lente '22
8. Tienduizend Zwaluwen
9. Wespen op de Appeltaart
10. Artis
Zoiets denk ik, qua top 10. Met Club Insomnia, Koning Alcohol, Dag 1, Bagagedrager en Hollywood de top 15 ook wel halen
Nee, op cd heet het Lo-Fi, op NPO Radio 2 heet het slechte eindregie-mixing.quote:Op maandag 29 december 2025 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zoiets heet Lo-Fi en dat is bewust.
Pfoe, zou het lastig vinden om een top tien van z'n nummers samen te stellen, maar denk dat hij wel iemand is waarvan de top 10 van mensen toch flink zal verschillenquote:Op maandag 29 december 2025 23:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
1. Stefan en Lisette
2. Aan de Oevers van de Tijd
3. Astronaut
4. Oostende
5. Kom Terug
6. Trein Vuur Dageraad
7. Lente '22
8. Tienduizend Zwaluwen
9. Wespen op de Appeltaart
10. Artis
Zoiets denk ik, qua top 10
Albumversie GENOTquote:
Oh ok, dan zal ik het ook bewust verder niet meer luisterenquote:Op maandag 29 december 2025 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zoiets heet Lo-Fi en dat is bewust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |