Nee dat zijn die vragen die je morgen gaat stellen.quote:Op maandag 29 december 2025 23:46 schreef ok01 het volgende:
Denk dat mijn haat aan Spinvis en Dire Straits het meest controversiele aan mij is in dit topic
Het heeft mij ook lang geduurd voordat ik Spinvis leuk vond.quote:Op maandag 29 december 2025 23:46 schreef ok01 het volgende:
Denk dat mijn haat aan Spinvis en Dire Straits het meest controversiele aan mij is in dit topic
Band of brothersquote:Op maandag 29 december 2025 23:47 schreef PippenScottie het volgende:
Ik bewaar eigenlijk ook altijd stenen uit landen waar ik ben geweest.
Die gooi ik vervolgens in de tuin, maar het idee is leuk
Ik ga weer mijn best doenquote:Op maandag 29 december 2025 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee dat zijn die vragen die je morgen gaat stellen.
quote:Op maandag 29 december 2025 23:46 schreef alopio het volgende:
ik ga ook slapen. En nee ik kom niet terug
Haat jegens Spinvis is een vrij natuurlijke reactie.quote:Op maandag 29 december 2025 23:46 schreef ok01 het volgende:
Droom pastelkeurige dromen over Suus en Freekquote:Op maandag 29 december 2025 23:46 schreef alopio het volgende:
ik ga ook slapen. En nee ik kom niet terug
Zoiets heet Lo-Fi en dat is bewust.quote:Op maandag 29 december 2025 23:48 schreef LTVDK het volgende:
Ik versta er echt geen kut van wat die zingt, is dit zo slecht afgemixt ofzo
diep, dit is diepquote:Op maandag 29 december 2025 23:48 schreef LTVDK het volgende:
Combinatie met de vreselijke EQ die Nederlandse radio tegenwoordig heeft. Overal klinkt alles even kut.quote:Op maandag 29 december 2025 23:48 schreef LTVDK het volgende:
Mijn moeder koopt altijd een potje zout als ze in een ander land is.quote:Op maandag 29 december 2025 23:47 schreef PippenScottie het volgende:
Ik bewaar eigenlijk ook altijd stenen uit landen waar ik ben geweest.
Die gooi ik vervolgens in de tuin, maar het idee is leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |